Arm skaapquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet gewoon het hele weekend werken
Ik met een lange nacht en heel veel bewegen :$quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:06 schreef HeatWave het volgende:
Thx, ik hou rekening met een saai weekend.
Nohhhquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet gewoon het hele weekend werken
Iemand moet dat doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik met een lange nacht en heel veel bewegen :$
Aan het eind van de maand vind ik mezelf niet zo zielig meer, tot ik me bedenk dat het de maand erop weer elk weekend er zo aan toe gaatquote:
Ik offer mezelf graag op voor julliequote:
Bel jij mijn baas dat ik niet kan werken maar wel maandag gewoon weer kan?quote:
Ach, elk voordeel hep ze nadeelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aan het eind van de maand vind ik mezelf niet zo zielig meer, tot ik me bedenk dat het de maand erop weer elk weekend er zo aan toe gaat![]()
Is goed, geef het nummer maarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bel jij mijn baas dat ik niet kan werken maar wel maandag gewoon weer kan?Dan kom ik er nu aan!
Wat zou de wereld zijn zonder jou?quote:
Erm...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor haar, jou of de neukende buren?
Dat doet 'ie sowieso nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is goed, geef het nummer maar
Als ie je echt graag wil, stort hij maar even 25000 euro op m'n rekening. Losgeld :$
Logisch natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm...
Had een ort gesprekje met haar, over hoe blij ze wel niet was dat, ondanks dat ze niet geplanned was en haar ouders erg jong waren, ze geweldige ouders waren en ze zijn nog steeds gelukkig samen. Dus ik vraag, hoe oud waren ze dan. 17, zegt ze. Owkeeeeeey, dus ik ben ouder dan je vader, letterlijk ouder. Seven Hells
So. No. Not one bit.
Wat, waar. Geen idee.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat zou de wereld zijn zonder jou?.
Nee, helemaal niet. JE BENT UNIEKquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat doet 'ie sowieso nietVoor mij 10 anderen zal zijn antwoord zijn
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm...
Had een ort gesprekje met haar, over hoe blij ze wel niet was dat, ondanks dat ze niet geplanned was en haar ouders erg jong waren, ze geweldige ouders waren en ze zijn nog steeds gelukkig samen. Dus ik vraag, hoe oud waren ze dan. 17, zegt ze. Owkeeeeeey, dus ik ben ouder dan je vader, letterlijk ouder. Seven Hells
So. No. Not one bit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Niet in mijn functiequote:
Immortal and patient, quite the uncommon combination....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat, waar. Geen idee.
I will become immortal and have my answer :$
Ja, doe er maar frietjes bijquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet in mijn functieDaar ben ik momenteel nog te zwak in zelfs
Gvdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet in mijn functieDaar ben ik momenteel nog te zwak in zelfs
Lijkt me wel handig, als onsterfelijke. Beetje geduld hebben enzo.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Immortal and patient, quite the uncommon combination....
Dan nog, serieusquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk.
Maar als ze nou zou aandringen?.
Dat regelt medewerker 4 voor je. Verder nog iets meneer?quote:
Das best kut denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd
I will put the bunnies back
[..]
Lijkt me wel handig, als onsterfelijke. Beetje geduld hebben enzo.
Je zou maar ongeduldig zijn dan en nooit doodgaan
Groot gelijk hoor. 21 is een stuk legaler in de meeste landenquote:
"Wa duurt da toch lang man, da onsterfelijk zijn, godnondeju"quote:
Tuurlijk, maar soms kan het zomaar precies zijn wat je nodig hebtquote:
Komt er verdomme nog eens een einde aan dat oneindige?!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Wa duurt da toch lang man, da onsterfelijk zijn, godnondeju"
toch zou ik het wel voor elkaar krijgen mezelf de kreukels in te helpen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Wa duurt da toch lang man, da onsterfelijk zijn, godnondeju"
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]I sometimes meet weird peopleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt er verdomme nog eens een einde aan dat oneindige?!.
Enjoy. I took something else, dus jointje komt later welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:17 schreef perro. het volgende:
[..]
toch zou ik het wel voor elkaar krijgen mezelf de kreukels in te helpen.
proost. nu mn rokertje eens opsteken.
Long storyquote:
Er zijn toch niet echt mensen dood gegaan?quote:
Gelukkig maar. Het leven zou nogal saai zijn zonderquote:
Ik heb er in mijn 186 levens mee leren levenquote:
450, ik kan het iedereen aanbevelen :$quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er in mijn 186 levens mee leren leven.
Oh kut, precies dat jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar soms kan het zomaar precies zijn wat je nodig hebt.
Ik reageerde, openbaar, precies zoals jij toen mijn "samenwoon-ex" interesse toonde, dit kan echt niet!. Maar het klikte toch echt enorm.
Drankje kan geen kwaad.
enjoy too.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Enjoy. I took something else, dus jointje komt later wel
Echt fantastisch!quote:
Cheers!quote:
quote:
quote:
Dank je, je bent persoon nr. 7416816 die dat tegen me zegt. And that's including her.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor. 21 is een stuk legaler in de meeste landen
Thnx. I feel it comin'quote:
En het dan nog niet snappen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank je, je bent persoon nr. 7416816 die dat tegen me zegt. And that's including her.
Geen commentaarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn toch niet echt mensen dood gegaan?
Maakt het nou uit man?quote:
Oh wow, dank voor deze trip down memory lanequote:
Joran, ben jij dat?quote:
Da's gewoon trippy als je er heel lang naar kijkt :$quote:
Guess why I chose that onequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's gewoon trippy als je er heel lang naar kijkt :$
Dbz blijft wel baas hoor
Straks ga ik nog denken dat het geen pep was. HELEMAAL IN DE WAR JUNGAHquote:
Let eens even op, wil je?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Straks ga ik nog denken dat het geen pep was. HELEMAAL IN DE WAR JUNGAH
Ik lees wat ik wil lezenquote:
Meh, ik voelde me er gewoon niet goed bij.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt het nou uit man?. Natuurlijk werkt zoiets 99% van de tijd niet, en zo moet je er ook niet ingaan bij zo'n "date". Maar ff wat drinken kan prima toch, hou je er een paar gezellige avonden aan over, prima toch?
Jij weet niet hoe kinderen maken werkt? Duurt even voor die klaar zijn met bakken enzoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:28 schreef HeatWave het volgende:
http://www.buzzfeed.com/p(...)m=4ldqpgp#.cm1KrYBBN
OK, ik ben om, ik wil NU kinderen!.
Ook normaal hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, ik voelde me er gewoon niet goed bij.
Gij schobbejak.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dqod, kijk nou wat een schattige giraffe
[ afbeelding ]
Nee,ik heb OUD uit mijn AT gegooid, ik wil NIETS te maken hebben met dat procesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe kinderen maken werkt? Duurt even voor die klaar zijn met bakken enzo
maar goed dat je geen sealtje hebt genomen met deze plaatjes.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gij schobbejak.
Wat dacht je van deze 2 dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I know, rightquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef perro. het volgende:
[..]
maar goed dat je geen sealtje hebt genomen met deze plaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |