Arm skaapquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet gewoon het hele weekend werken
Ik met een lange nacht en heel veel bewegen :$quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:06 schreef HeatWave het volgende:
Thx, ik hou rekening met een saai weekend.
Nohhhquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet gewoon het hele weekend werken
Iemand moet dat doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik met een lange nacht en heel veel bewegen :$
Aan het eind van de maand vind ik mezelf niet zo zielig meer, tot ik me bedenk dat het de maand erop weer elk weekend er zo aan toe gaatquote:
Ik offer mezelf graag op voor julliequote:
Bel jij mijn baas dat ik niet kan werken maar wel maandag gewoon weer kan?quote:
Ach, elk voordeel hep ze nadeelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aan het eind van de maand vind ik mezelf niet zo zielig meer, tot ik me bedenk dat het de maand erop weer elk weekend er zo aan toe gaat![]()
Is goed, geef het nummer maarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bel jij mijn baas dat ik niet kan werken maar wel maandag gewoon weer kan?Dan kom ik er nu aan!
Wat zou de wereld zijn zonder jou?quote:
Erm...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor haar, jou of de neukende buren?
Dat doet 'ie sowieso nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is goed, geef het nummer maar
Als ie je echt graag wil, stort hij maar even 25000 euro op m'n rekening. Losgeld :$
Logisch natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm...
Had een ort gesprekje met haar, over hoe blij ze wel niet was dat, ondanks dat ze niet geplanned was en haar ouders erg jong waren, ze geweldige ouders waren en ze zijn nog steeds gelukkig samen. Dus ik vraag, hoe oud waren ze dan. 17, zegt ze. Owkeeeeeey, dus ik ben ouder dan je vader, letterlijk ouder. Seven Hells
So. No. Not one bit.
Wat, waar. Geen idee.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat zou de wereld zijn zonder jou?.
Nee, helemaal niet. JE BENT UNIEKquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat doet 'ie sowieso nietVoor mij 10 anderen zal zijn antwoord zijn
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm...
Had een ort gesprekje met haar, over hoe blij ze wel niet was dat, ondanks dat ze niet geplanned was en haar ouders erg jong waren, ze geweldige ouders waren en ze zijn nog steeds gelukkig samen. Dus ik vraag, hoe oud waren ze dan. 17, zegt ze. Owkeeeeeey, dus ik ben ouder dan je vader, letterlijk ouder. Seven Hells
So. No. Not one bit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Niet in mijn functiequote:
Immortal and patient, quite the uncommon combination....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat, waar. Geen idee.
I will become immortal and have my answer :$
Ja, doe er maar frietjes bijquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet in mijn functieDaar ben ik momenteel nog te zwak in zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |