quote:
quote:
Dank je, je bent persoon nr. 7416816 die dat tegen me zegt. And that's including her.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor. 21 is een stuk legaler in de meeste landen
Thnx. I feel it comin'quote:
En het dan nog niet snappen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank je, je bent persoon nr. 7416816 die dat tegen me zegt. And that's including her.
Geen commentaarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn toch niet echt mensen dood gegaan?
Maakt het nou uit man?quote:
Oh wow, dank voor deze trip down memory lanequote:
Joran, ben jij dat?quote:
Da's gewoon trippy als je er heel lang naar kijkt :$quote:
Guess why I chose that onequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's gewoon trippy als je er heel lang naar kijkt :$
Dbz blijft wel baas hoor
Straks ga ik nog denken dat het geen pep was. HELEMAAL IN DE WAR JUNGAHquote:
Let eens even op, wil je?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Straks ga ik nog denken dat het geen pep was. HELEMAAL IN DE WAR JUNGAH
Ik lees wat ik wil lezenquote:
Meh, ik voelde me er gewoon niet goed bij.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt het nou uit man?. Natuurlijk werkt zoiets 99% van de tijd niet, en zo moet je er ook niet ingaan bij zo'n "date". Maar ff wat drinken kan prima toch, hou je er een paar gezellige avonden aan over, prima toch?
Jij weet niet hoe kinderen maken werkt? Duurt even voor die klaar zijn met bakken enzoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:28 schreef HeatWave het volgende:
http://www.buzzfeed.com/p(...)m=4ldqpgp#.cm1KrYBBN
OK, ik ben om, ik wil NU kinderen!.
Ook normaal hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, ik voelde me er gewoon niet goed bij.
Gij schobbejak.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dqod, kijk nou wat een schattige giraffe
[ afbeelding ]
Nee,ik heb OUD uit mijn AT gegooid, ik wil NIETS te maken hebben met dat procesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe kinderen maken werkt? Duurt even voor die klaar zijn met bakken enzo
maar goed dat je geen sealtje hebt genomen met deze plaatjes.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gij schobbejak.
Wat dacht je van deze 2 dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I know, rightquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef perro. het volgende:
[..]
maar goed dat je geen sealtje hebt genomen met deze plaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |