Ik ook nietquote:
We zijn een enorm verzwakte soortquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijk, dat zijn we ook. Als je de negatieve effecten even wegdenkt![]()
Op andere gebieden hebben we over het algemeen een hoop ingeleverd
Zou wel een hele straf zijn, met dit soort dingenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:44 schreef perro. het volgende:
[..]
jij kan het weten met je eeuwige leven.
Oh, dat is weer cute en geil enzo, als ik zoiets post staat de AIVD op mijn deurmatquote:
Mensen die het niet snappenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat is weer cute en geil enzo, als ik zoiets post staat de AIVD op mijn deurmat.
.
Ik ben van een andere kliek, ik snap jullie nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aawwh wel aandoenlijk voor zo'n ouwe rot eigenlijk
en hulde. ik snap tc ook niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben van een andere kliek, ik snap jullie niet.
Misschien dat SGP weer een zaak wilt aanspannen als die ook iets onchristelijks heeftquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef perro. het volgende:
die reclame v hornbach dat die vent zn broek bij een vuilnisbelt opgraaft is zo mogelijk nog debieler dan die vreemdgaan reclames.
quote:
Ja, nouquote:
quote:
Stiekem was dat gewoon HWquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |