In dat geval gewoon er 1 uitkiezen in de ikea bij de ballenbak (vergeet je oordopjes niet)quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee,ik heb OUD uit mijn AT gegooid, ik wil NIETS te maken hebben met dat proces.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gij schobbejak.
Wat dacht je van deze 2 dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IKEA, dan moet je het dus alsof zelf in elkaar zetten, teveel moeitequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dat geval gewoon er 1 uitkiezen in de ikea bij de ballenbak (vergeet je oordopjes niet)
Jawohlquote:
Neinquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef Barbusse het volgende:
Zeg, vage lesbo, let's stop the epilepsy attacks inducing gifs, ok?
Nee als je ze uit de ballenbak ophaalt zijn ze 2e hands.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IKEA, dan moet je het dus alsof zelf in elkaar zetten, teveel moeite.
En als ik het vriendelijk vraag?quote:
Zit er dan nog garantie op?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee als je ze uit de ballenbak ophaalt zijn ze 2e hands.
Gewoon weer terug die ballenbak inmikken als je er klaar mee bentquote:
Vooruitquote:
Dit klinkt niet dodgy gelukkigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon weer terug die ballenbak inmikken als je er klaar mee bent
Ik ben ook naakt onder mijn klerenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:35 schreef Dqod het volgende:
Ik ben de slechtste nog niet. Daarbij draag ik niks onder m'n bloesje
Ook commando? :$quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook naakt onder mijn kleren.
Das vriendelijk van uquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooruit
Als ik nog een andere vind, plaats ik ze wel onder een spoiler. Dan weet je ervan :$
Bad stuff,quote:
Getver, hou dat eens voor jezelf jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook naakt onder mijn kleren.
Bwehehehe. I got away with it :$quote:
Ik moet wel, deze weekquote:
quote:
Het is idd vaak een kwestie van tijdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie zelden poezen met ondergoed eigenlijk.
Inderdaadquote:
NOG nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo slecht is je reputatie nu ook weer niet
Slaaf van m'n baarmoeder en eierstokkenquote:
Het is wel licht verontrustend dat jij uit jezelf kinderen wilt ja...quote:
Vooral dat "discreet" doet t mquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:40 schreef HeatWave het volgende:
"Onderzoek toont aan dat mensen met een discrete affaire gelukkiger zijn"
Serieus, als reclame?.
Net als die tv reclame over secondlove. Ook zo belachelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:40 schreef HeatWave het volgende:
Serieus, als reclame?.
Ben jij zo'n.... ik durf het bijna niet te tikken..... vrouw.... ofzo?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slaaf van m'n baarmoeder en eierstokken
vi aan het kijken?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:40 schreef HeatWave het volgende:
Serieus, als reclame?.
En ook volkomen geloofwaardigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is wel licht verontrustend dat jij uit jezelf kinderen wilt ja...
quote:
Maar we zijn als soort wel verder hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als die tv reclame over secondlove. Ook zo belachelijk
Ik ben een bloedende vrouw op het momentquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben jij zo'n.... ik durf het bijna niet te tikken..... vrouw.... ofzo?
Nou ja, 40+... weet ik veel, rammelende teelballen?quote:
Tuurlijk. Dit is onze evolutiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Maar we zijn als soort wel verder hoor.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:42 schreef Barbusse het volgende:
Goed, post #110 geloof ik, en nog steeds niet Dqod's boobies. Friday night anti climax night. Ik ga zo maar eens de kroeg in. Of een depressieve film kijken. Of beiden.
Ja, maar eerlijk, dat zijn we ook. Als je de negatieve effecten even wegdenktquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Maar we zijn als soort wel verder hoor.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben een bloedende vrouw op het moment
Ik ook nietquote:
We zijn een enorm verzwakte soortquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijk, dat zijn we ook. Als je de negatieve effecten even wegdenkt![]()
Op andere gebieden hebben we over het algemeen een hoop ingeleverd
Zou wel een hele straf zijn, met dit soort dingenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:44 schreef perro. het volgende:
[..]
jij kan het weten met je eeuwige leven.
Oh, dat is weer cute en geil enzo, als ik zoiets post staat de AIVD op mijn deurmatquote:
Mensen die het niet snappenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat is weer cute en geil enzo, als ik zoiets post staat de AIVD op mijn deurmat.
.
Ik ben van een andere kliek, ik snap jullie nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aawwh wel aandoenlijk voor zo'n ouwe rot eigenlijk
en hulde. ik snap tc ook niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben van een andere kliek, ik snap jullie niet.
Misschien dat SGP weer een zaak wilt aanspannen als die ook iets onchristelijks heeftquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef perro. het volgende:
die reclame v hornbach dat die vent zn broek bij een vuilnisbelt opgraaft is zo mogelijk nog debieler dan die vreemdgaan reclames.
quote:
Ja, nouquote:
quote:
Stiekem was dat gewoon HWquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |