In dat geval gewoon er 1 uitkiezen in de ikea bij de ballenbak (vergeet je oordopjes niet)quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee,ik heb OUD uit mijn AT gegooid, ik wil NIETS te maken hebben met dat proces.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gij schobbejak.
Wat dacht je van deze 2 dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IKEA, dan moet je het dus alsof zelf in elkaar zetten, teveel moeitequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dat geval gewoon er 1 uitkiezen in de ikea bij de ballenbak (vergeet je oordopjes niet)
Jawohlquote:
Neinquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef Barbusse het volgende:
Zeg, vage lesbo, let's stop the epilepsy attacks inducing gifs, ok?
Nee als je ze uit de ballenbak ophaalt zijn ze 2e hands.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IKEA, dan moet je het dus alsof zelf in elkaar zetten, teveel moeite.
En als ik het vriendelijk vraag?quote:
Zit er dan nog garantie op?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee als je ze uit de ballenbak ophaalt zijn ze 2e hands.
Gewoon weer terug die ballenbak inmikken als je er klaar mee bentquote:
Vooruitquote:
Dit klinkt niet dodgy gelukkigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon weer terug die ballenbak inmikken als je er klaar mee bent
Ik ben ook naakt onder mijn klerenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:35 schreef Dqod het volgende:
Ik ben de slechtste nog niet. Daarbij draag ik niks onder m'n bloesje
Ook commando? :$quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook naakt onder mijn kleren.
Das vriendelijk van uquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooruit
Als ik nog een andere vind, plaats ik ze wel onder een spoiler. Dan weet je ervan :$
Bad stuff,quote:
Getver, hou dat eens voor jezelf jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook naakt onder mijn kleren.
Bwehehehe. I got away with it :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |