abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:55:05 #151
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151108792
Ik heb geen webcam, gelukkig :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:55:43 #152
406871 pluff
albino-negerkat
pi_151108833
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:53 schreef Dqod het volgende:
we verhuizen naar soppenopTGND :)
Ik snap tc ook niet :'). ik kan het typeveld niet vinden:'(
Ik voel mij neger
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:57:53 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151108928
Chatten zie ik ook niet trouwens :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:58:21 #154
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_151108952
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:57 schreef HeatWave het volgende:
Chatten zie ik ook niet trouwens :P.
Rechts. Onderaan kun je typen
Mankind must put an end to war, or war will put an end to mankind.
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:58:54 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_151108986
Zit een soort pijtje ergens, klikken en klaar :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
pi_151109378
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ja, nou _O-
Ik kom er niet in :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:08:50 #157
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_151109399
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik kom er niet in :')
Waarom nie :o
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_151109406
topic op sterven na deaud ineens. :')
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:11:33 #159
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_151109493
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:09 schreef perro. het volgende:
topic op sterven na deaud ineens. :')
Kom dan :(
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_151109544
Party ppl
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:13:11 #161
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151109623
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:11 schreef Dqod het volgende:

[..]

Kom dan :(
ben niet zo vd tc. excuse me. :P
pi_151109647
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Whoop whoop?
Zo rollen wij
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:16:23 #164
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_151109674
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:14 schreef perro. het volgende:

[..]

ben niet zo vd tc. excuse me. :P
zal je eens excuseren :)
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_151109717
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:16 schreef Dqod het volgende:

[..]

zal je eens excuseren :)
doe dan. :( wel rustig want st0ned. :z
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:19:27 #166
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_151109771
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:17 schreef perro. het volgende:

[..]

doe dan. :( wel rustig want st0ned. :z
*excuseert perro liefkozend* *;
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_151109862
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:19 schreef Dqod het volgende:

[..]

*excuseert perro liefkozend* *;
thanks *;

doe ze maar de groene groeten van me in de tc. :Y)
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:22:07 #168
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151109887
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:21 schreef perro. het volgende:

[..]

thanks *;

doe ze maar de groene groeten van me in de tc. :Y)
Je ziet groen?
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:22:57 #169
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151109934
Ik voel me zo crappy. Zelfs maar Buffy aangezet.
I blame Dqod met haar Buffy-verleidingstechnieken :{
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:24:20 #170
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_151109984
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik voel me zo crappy. Zelfs maar Buffy aangezet.
I blame Dqod met haar Buffy-verleidingstechnieken :{
:@

Waarom crappy ;( :*
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:25:07 #171
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151110013
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:24 schreef Dqod het volgende:

[..]

:@

Waarom crappy ;( :*
Wat personal-crap. Hopelijk helpt de afleiding :)
pi_151110020
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Je ziet groen?
nee joh. grass is groen :7 en ik zie geel. kleurt mooi bij mijn muts heh. ~:)
pi_151110055
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik voel me zo crappy. Zelfs maar Buffy aangezet.
I blame Dqod met haar Buffy-verleidingstechnieken :{
hmm wadap? :* deel het met ons en wij helpen je.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:27:45 #174
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_151110111
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wat personal-crap. Hopelijk helpt de afleiding :)
Hope so too :Y
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  vrijdag 27 maart 2015 @ 22:28:23 #175
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_151110132
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:26 schreef perro. het volgende:

[..]

hmm wadap? :* deel het met ons en wij helpen je.
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 22:27 schreef Dqod het volgende:

[..]

Hope so too :Y
Jullie zijn zo al lief O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')