Rechts. Onderaan kun je typenquote:
Ik kom er niet inquote:
Waarom niequote:
Kom danquote:
zal je eens excuserenquote:
*excuseert perro liefkozend*quote:
Je ziet groen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:21 schreef perro. het volgende:
[..]
thanks
doe ze maar de groene groeten van me in de tc.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik voel me zo crappy. Zelfs maar Buffy aangezet.
I blame Dqod met haar Buffy-verleidingstechnieken
hmm wadap?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Hope so tooquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat personal-crap. Hopelijk helpt de afleiding
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:26 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm wadap?deel het met ons en wij helpen je.
Jullie zijn zo al liefquote:
Welke aflevering?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Hmm.quote:
Ja precies... gaat nog wel even duren, dus dan maar gewoon bij het begin beginnen toch?quote:
quote:
Oh, TCquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:42 schreef perro. het volgende:
[..]
tc.deaud. wat heb je dan geleerd? tc.
Wat nu weer.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:00 schreef Faxie het volgende:
Dan ga ik maar weer
Ben toch weer niet in zo'n vrouwvriendelijke bui
Stuur een DM of zo. Het is niet moeilijk.quote:
Naar wie?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuur een DM of zo. Het is niet moeilijk.
Naar hen die in de TC zitten, he. Moet ik alles voorkauwen?quote:
Zal de drank/drugs wel zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar hen die in de TC zitten, he. Moet ik alles voorkauwen?
iemand moet het doen samzsje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar hen die in de TC zitten, he. Moet ik alles voorkauwen?
eitje dit. koop hakken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:06 schreef FrauMilena het volgende:
Ik twijfel....
of ik zwarte lage Converse ga kopen. Ik wil ze wel maar krijg er zo'n 'alternatief' gevoel bijMoeilijk moeilijk.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:08 schreef Fascination het volgende:
Nee, geen converse kopen. Geen dank.
hoelang is lang?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Heb ik al, maar vind ik niet fijn lopen aangezien het me nogal lang maakt.
Zit toch geen fatsoenlijke zool inquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Ik heb ze in het wit tho, en ze lopen heerlijk.
Niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:09 schreef FrauMilena het volgende:
Beter. Allstars zijn wel leuk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mwoah, valt wel mee. Ik heb in ieder geval geen last van de platte zool
Ze zijn ook gewoon leukquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kijk, zo vind ik ze echt leuk
[ afbeelding ]
Zou wel grappig zijn als ik opeens de kleuren van m'n broek en schoenen omdraai. Ik heb nu standaard een zwarte broek met witte all stars aanof m'n chelsea boots
Totaal niet mijn stijl, maar ik kan me voorstellen dat het leuk staatquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kijk, zo vind ik ze echt leuk
[ afbeelding ]
Zou wel grappig zijn als ik opeens de kleuren van m'n broek en schoenen omdraai. Ik heb nu standaard een zwarte broek met witte all stars aanof m'n chelsea boots
Hm ja normaal? Geen meisje meisje maar wel vrouwelijk?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:11 schreef perro. het volgende:
[..]
wat voor type ben je?
jaja. need the details.
Ik in grijs. Lekkere festivalschoenen en gewoon makkelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:09 schreef FrauMilena het volgende:
Zeg maar dat je een elfje bentquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hm ja normaal? Geen meisje meisje maar wel vrouwelijk?
Ik weet niet wat ik nou moet zeggen.
dan allstars. lekker allround toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hm ja normaal? Geen meisje meisje maar wel vrouwelijk?
Ik weet niet wat ik nou moet zeggen.
ik heb ook, die hoge. loopt kut vind ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een paar Allstars. Ze gaan wel snel kapot vind ik.
Ik heb ze al in geen 10 jaar meer aan gehad, dus geen ideequote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:16 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb ook, die hoge. loopt kut vind ik.
mijne zijn ook nog zgan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze al in geen 10 jaar meer aan gehad, dus geen idee.
In de mijne zaten na een half jaar al gaten. Daarna nooit meer gedragen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Totaal niet mijn stijl, maar ik kan me voorstellen dat het leuk staat.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik in grijs. Lekkere festivalschoenen en gewoon makkelijk.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een paar Allstars. Ze gaan wel snel kapot vind ik.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:16 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb ook, die hoge. loopt kut vind ik.
Wat lul jequote:
Trustenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:15 schreef perro. het volgende:
[..]
dan allstars. lekker allround toch?
ik weet niet wat chelsea boots zijn, dus tja.
Ja maar nu is het echt zo en heeft ze gelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zei je 30 minuten terug ook al![]()
Stuur er dan eens nog een. Want op die ene vind ik je een elfjesgezicht hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat lul jeIk heb gewoon een biggengezicht. Je hebt maar één foto van me gezien.
[..]
Trusten
Nein.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stuur er dan eens nog een. Want op die ene vind ik je een elfjesgezicht hebben
Dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zei je 30 minuten terug ook al![]()
Gewoon wakker blijven danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:29 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil ook slapen, maar ook series kijken en andere dingen. Heb nergens tijd voor gehad afgelopen 2 weken.
Even tandjes poetsen en uitkleden en zo. Nu slapen, jaquote:
Bedankt voor de mental imagequote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even tandjes poetsen en uitkleden en zo. Nu slapen, ja.
Soms speel ik met het idee om maar een tablet te halen om in bed nog series oid te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nog evenben wel mn bed in gedoken.
Val je daar niet in slaap van?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms speel ik met het idee om maar een tablet te halen om in bed nog series oid te kunnen kijken![]()
Maarja kan beter een boek lezen denk ik.
Ik ga zo ook wel slapen want ben echt fokking kapotEn heb koppijn
Morgen ook vroeg wakker want ga naar een conferentie in Noordwijk en daarna het water op. En dan misschien nog naar een optreden in Leiden als ik op tijd ben.
Nou als ik in slaap val leg ik dat ding aan de kant en ga ik slapen dan tochquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Val je daar niet in slaap van?Ik wilde nog wel eens een film kijken op bed, maar het lag nooit zo lekker met een laptop op schoot.
Ga maar slapen dan ja! Welterusten alvast en veel plezier morgen. En ik was veel op school/weg met vrienden en sowieso andere dingen aan het doen. Nu weekend.
no thanks.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:24 schreef Californium het volgende:
Allemaal op de TC. je bent welkom als je wil
OMG I likequote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:26 schreef FrauMilena het volgende:
Dqodie, deze bedoelde ik laatst:
[ afbeelding ]
quote:
Sweet dreamsquote:
Driequote:
Ook prima, ik doe niet moeilijk :$quote:
Ik ben ook heel luguberquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:55 schreef perro. het volgende:
[..]
mooi. aftellen is ook weer zo luguber.
Soms. Beetjequote:
iedereen roept altijd dat jij lief en knuffelbaar bent enzo. en een beetje gek wel.quote:
Ik ben denk ik ook best lief en knuffelbaarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:02 schreef perro. het volgende:
[..]
iedereen roept altijd dat jij lief en knuffelbaar bent enzo. en een beetje gek wel.dus oki, misschien soms, dat geloof ik wel.
ah zie je wel. zo kom je op mij ook over hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben denk ik ook best lief en knuffelbaar
Ik vind het iig leuk om lief te zijn voor de juiste mensen en ik hou van knuffelen![]()
En gek. Ja :$ Normaal ben ik iig niet i guess :$
Het mocht eens weer van mezelfquote:
Hehehe, strijk maar over je hart, ja :$quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:08 schreef perro. het volgende:
[..]
ah zie je wel. zo kom je op mij ook over hoor.
ik hou niet zo van knuffelen maar strijk wel over mijn hart zo nu en dan. heb veel voor de medemens over al is dat eigenlijk niet altijd terecht. mensen zijn ook maar mensen denk ik dan.
normaal is maar saai. zijn de meesten al.
ooit es in een serie gezien. "you use because of the same reason every junkie does. to kill the pain."quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het mocht eens weer van mezelf
[..]
Hehehe, strijk maar over je hart, ja :$
Nee, niemand is normaal. Sommige mensen proberen te hard om normaal te zijn en falen daarin op een negatieve manier
En iets met "de norm wordt bepaald" blabla
Heb ik al. Nog steeds zere reetquote:
I'm not killing any pain. I'm not in painquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:13 schreef perro. het volgende:
[..]
ooit es in een serie gezien. "you use because of the same reason every junkie does. to kill the pain."
ja oki. society is a bitch. so is facebook.
shake it. wordt het wat losser van.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ik al. Nog steeds zere reet
[..]
I'm not killing any pain. I'm not in pain![]()
I'm happy with most things
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |