Dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zei je 30 minuten terug ook al![]()
Gewoon wakker blijven danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:29 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil ook slapen, maar ook series kijken en andere dingen. Heb nergens tijd voor gehad afgelopen 2 weken.
Even tandjes poetsen en uitkleden en zo. Nu slapen, jaquote:
Bedankt voor de mental imagequote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even tandjes poetsen en uitkleden en zo. Nu slapen, ja.
Soms speel ik met het idee om maar een tablet te halen om in bed nog series oid te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nog evenben wel mn bed in gedoken.
Val je daar niet in slaap van?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms speel ik met het idee om maar een tablet te halen om in bed nog series oid te kunnen kijken![]()
Maarja kan beter een boek lezen denk ik.
Ik ga zo ook wel slapen want ben echt fokking kapotEn heb koppijn
Morgen ook vroeg wakker want ga naar een conferentie in Noordwijk en daarna het water op. En dan misschien nog naar een optreden in Leiden als ik op tijd ben.
Nou als ik in slaap val leg ik dat ding aan de kant en ga ik slapen dan tochquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Val je daar niet in slaap van?Ik wilde nog wel eens een film kijken op bed, maar het lag nooit zo lekker met een laptop op schoot.
Ga maar slapen dan ja! Welterusten alvast en veel plezier morgen. En ik was veel op school/weg met vrienden en sowieso andere dingen aan het doen. Nu weekend.
no thanks.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:24 schreef Californium het volgende:
Allemaal op de TC. je bent welkom als je wil
OMG I likequote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:26 schreef FrauMilena het volgende:
Dqodie, deze bedoelde ik laatst:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |