quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:03 schreef Kingstown het volgende:
Grote stroomstoring in Noord-Holland. Ik verwacht straks een rant van MM uit een stilstaande trein.
Volop stroom hier, geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:03 schreef Kingstown het volgende:
Grote stroomstoring in Noord-Holland. Ik verwacht straks een rant van MM uit een stilstaande trein.
Werkt ze in een kelder?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volop stroom hier, geen enkel probleem.
Mw. MM belde net wel, die zit in Amsterdam Zuid-Oost wel in het donker...
Sinds gisterenavond...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:41 schreef drakin het volgende:
Als die zich maar niet verder uitbreid. Hoelang duurt de storing nu al?
O dat is wel lang, alles uit de vriezer is dus nu ontdooit.quote:
Nee, het mortuarium is sindsdien afgesloten...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:47 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is wel lang, alles uit de vriezer is dus nu ontdooit.
Al jullie dode kippetjes zijn nog helemaal doorgevroren?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het mortuarium is sindsdien afgesloten...
Ze waren toch al dood...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Al jullie dode kippetjes zijn nog helemaal doorgevroren?
Das wel knap als het al zolang duurt.
Het gaat erom dat ze nog te eten zijn.quote:
Dit is dan ook een teken van boven om het gebruik van vriezers te ontmoedigen....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:47 schreef drakin het volgende:
O dat is wel lang, alles uit de vriezer is dus nu ontdooit.
Alleen in Noord Holland, hier houd ik graag de boel koudquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is dan ook een teken van boven om het gebruik van vriezers te ontmoedigen....
jij bent gewoon bang dat je er zelf in belandtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is dan ook een teken van boven om het gebruik van vriezers te ontmoedigen....
Nee eigenlijk nooit.quote:
Dit klinkt ernstig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:10 schreef Deisyy het volgende:
2 collega's staan vast op Schiphol, ze zouden naar Dubai vertrekken, maar kunnen voorlopig niet weg.
Het komt nu wel erg dichtbij
ow ok.quote:
Nog steeds?quote:
da's toch wel heel prettig. Heb in mijn vorige huis wel eens bijna een dag geen stroom gehad, zwaar irritant, maar gelukkig stond er een aardige vergoeding tegenoverquote:
Vergoeding is dan toch alleen voor spul uit de vriezer?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's toch wel heel prettig. Heb in mijn vorige huis wel eens bijna een dag geen stroom gehad, zwaar irritant, maar gelukkig stond er een aardige vergoeding tegenover
je krijgt een standaard vergoeding van de netbeheerder, je hoeft geen schade te claimen. En met bijna een dag zonder stroom had mijn vriezer geen moeite, gewoon niet openmaken en toen er om 4 uur 's nachts weer stroom was heb ik 'm op snelvriezen gezet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Vergoeding is dan toch alleen voor spul uit de vriezer?
Zal bij mij die vergoeding dan weer niet voldoende zijn, dus laat maar aan die stroom.
Ow dat doen ze nu zo, wel geluk gehad dus?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je krijgt een standaard vergoeding van de netbeheerder, je hoeft geen schade te claimen. En met bijna een dag zonder stroom had mijn vriezer geen moeite, gewoon niet openmaken en toen er om 4 uur 's nachts weer stroom was heb ik 'm op snelvriezen gezet.
heb je een zakelijke aansluiting? Kan me voorstellen dat het daar ook nog in afwijkt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow dat doen ze nu zo, wel geluk gehad dus?
Ik zou echt flinke schade hebben, kan al helemaal niks met klanten beginnen op zo'n dag, geen administratie en nog veel meer niet.
Ja zoiets, maar dan nog veel uitgebreider.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je een zakelijke aansluiting? Kan me voorstellen dat het daar ook nog in afwijkt.
staat hier ook op het lijstje om eens aan de woningbouwvereniging te vragen of het mag.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:20 schreef drakin het volgende:
Misschien toch maar eens zonnepanelen op het dak leggen ofzo.
Heb al een paar keer een bezoek gehad, dak heeft de goede ligging, is geschikt, maar net te klein voor het aantal panelen wat toen voordeliger was.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
staat hier ook op het lijstje om eens aan de woningbouwvereniging te vragen of het mag.
Ik zou eerst maar even met de woningbouwvereniging overleggen.... Het is aan hun om er voor te kiezen...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet dat het dak hier goed is, maar het dak is niet van mij. Mijn vader heeft al toegezegd dat ik een deel van de erfenis van mijn moeder ervoor mag gebruiken, maar ja, mezelf die schop onder mijn kont geven lukt niet zo. Eerst de tuin, daar moet ik volgende week hoedanook echt wat voor in gang gaan zetten. Kon ik maar toveren...paar dagen weg en de tuin is aangelegd
uiteraard en als ze met een constructie komen dat de panelen van hen zijn tegen huurverhoging, dan denk ik dat ik het niet moet doen. Ivm flexibiliteit is dat dan wel een goede optie natuurlijk, maar goed, ik ga er vanuit dat ik hier nog heel lang blijfquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou eerst maar even met de woningbouwvereniging overleggen.... Het is aan hun om er voor te kiezen...
Maar om ze zelf te installeren is ook een hoop gedoe en niet goedkoop, maar als je er lang denkt te blijven wonen zou je ze er mogelijk uit kunnen halen... Is tegenwoordig iets van 20 jaarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uiteraard en als ze met een constructie komen dat de panelen van hen zijn tegen huurverhoging, dan denk ik dat ik het niet moet doen. Ivm flexibiliteit is dat dan wel een goede optie natuurlijk, maar goed, ik ga er vanuit dat ik hier nog heel lang blijf
mijn vader heeft ze na 3 jaar al voor de helft eruit. Nu verbruik ik wel minder dan hij, maar ik ga uit van een jaar of 10 en ik zie niet gebeuren dat ik binnen 10 jaar hier weer weg ben. Ondanks dat het een huurwoning is is het wel mijn eigen plekjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar om ze zelf te installeren is ook een hoop gedoe en niet goedkoop, maar als je er lang denkt te blijven wonen zou je ze er mogelijk uit kunnen halen... Is tegenwoordig iets van 20 jaar
Soms gaan woningbouwverenigingen hun huizen verkopen, misschien krijg je die kans nog wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn vader heeft ze na 3 jaar al voor de helft eruit. Nu verbruik ik wel minder dan hij, maar ik ga uit van een jaar of 10 en ik zie niet gebeuren dat ik binnen 10 jaar hier weer weg ben. Ondanks dat het een huurwoning is is het wel mijn eigen plekje
Daar heb ik vroeger ook nog wel op gehoopt, maar nooit gebeurd... De woning waar ik 20 jaar geleden woonde, staan er nu niet meer en zijn vervangen door nieuwbouw... Maar die van DDM is recent ge/verbouwd, dus die kan nog wel een paar jaar meequote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms gaan woningbouwverenigingen hun huizen verkopen, misschien krijg je die kans nog wel.
Recent gebouwd zal ook nog wel even niet verkocht worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik vroeger ook nog wel op gehoopt, maar nooit gebeurd... De woning waar ik 20 jaar geleden woonde, staan er nu niet meer en zijn vervangen door nieuwbouw... Maar die van DDM is recent ge/verbouwd, dus die kan nog wel een paar jaar mee
het staat er anderhalf jaar en met mijn inkomen zal ik nooit een huis kunnen kopenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Recent gebouwd zal ook nog wel even niet verkocht worden.
OK staat het dak wel richting het zuiden ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het staat er anderhalf jaar en met mijn inkomen zal ik nooit een huis kunnen kopen
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
OK staat het dak wel richting het zuiden ?
Tegenwoordig zijn er zelfs mogelijkheden voor Wajongers.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het staat er anderhalf jaar en met mijn inkomen zal ik nooit een huis kunnen kopen
ik zit ook nog eens in een dure regio, ik heb het wel eens bekeken, toen kon ik een hypotheek voor ¤20.000 krijgen, da's nog niet eens een garage. Het zal gewoon nooit een optie zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er zelfs mogelijkheden voor Wajongers.
Dat is wel heel erg weinig danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zit ook nog eens in een dure regio, ik heb het wel eens bekeken, toen kon ik een hypotheek voor ¤20.000 krijgen, da's nog niet eens een garage. Het zal gewoon nooit een optie zijn
oh leuk, een paar Wajongers op je dak die de hele dag de zonnepanelen vasthoudenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er zelfs mogelijkheden voor Wajongers.
Wie van jullie miste Sacha ook alweerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:40 schreef sacha het volgende:
[..]
oh leuk, een paar Wajongers op je dak die de hele dag de zonnepanelen vasthouden
heerlijke binnenkomer sachaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:40 schreef sacha het volgende:
[..]
oh leuk, een paar Wajongers op je dak die de hele dag de zonnepanelen vasthouden
Ze is alweer wegquote:
Jij toch of zit je nog niet in de trein?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie van jullie miste Sacha ook alweer
Ik...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee vanavond pas, ik heb nog wat werk te doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij toch of zit je nog niet in de trein?
Tis wel weer een race weekend dus veel zul je niet aan hem hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:51 schreef drakin het volgende:
En ik kan me er niks van herinneren dat ik Sas miste gister
Ik had het nu niet over Sas, ik had het over Sasquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wel weer een race weekend dus veel zul je niet aan hem hebben
Ok op die manier... Nee die heb je gisteren niet gemistquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had het nu niet over Sas, ik had het over Sas
Mis jij wel eens iemand trouwens?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok op die manier... Nee die heb je gisteren niet gemist
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ikkequote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Verder nooit iemand?quote:
Je mist je dochter toch ook wel eensquote:
Tuurlijk mis ik mn dochter, maar dat is vanzelfsprekend... En ja mn vader is al jaren geleden overleden, hij heeft deze eeuw niet gehaaldquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mist je dochter toch ook wel eens ...
Leeft je vader dan niet meer Sjoef?
Deze eeuw niet eens, ik had al wel een keer een foto van jou en je vader gezien in een topic hier, jullie waren wel maatjes daaraan te zien.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk mis ik mn dochter, maar dat is vanzelfsprekend... En ja mn vader is al jaren geleden overleden, hij heeft deze eeuw niet gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze eeuw niet eens, ik had al wel een keer een foto van jou en je vader gezien in een topic hier, jullie waren wel maatjes daaraan te zien.Ja ik was de jongste .... Ik was zijn baasje kereltje ventje.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik was de jongste .... Ik was zijn baasje kereltje ventje.....
dat klinkt aan één kant mooi en aan de andere kant weer een beetje verdrietig, omdat het maar 4 jaarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:55 schreef sacha het volgende:
ik heb mijn vader pas écht leren kennen toen ik de Aap er uit poepte![]()
de mooiste 4 jaar van mijn leven
Zķ erg Dees?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog wel een Wajongere in de aanbieding. Graties!
4 mooie, echte en oprechte jaren Fan, ik koester ze en mijn Aap ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
dat klinkt aan één kant mooi en aan de andere kant weer een beetje verdrietig, omdat het maar 4 jaar
was...
mijn Postbode en Aap hebben zich ook al aangemeld om graties op een dak te zittenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:55 schreef Deisyy het volgende:
dat is goedquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:05 schreef sacha het volgende:
[..]
4 mooie, echte en oprechte jaren Fan, ik koester ze en mijn Aap ook
Om zonnepanelen vast te houden?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:55 schreef Deisyy het volgende:
mijn vader was ''de man die het vlees kwam snijden'' ik heb hem pas leren kennen toen ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:11 schreef chufi het volgende:
Ik was echt een vaders kindje.... En mn vader ging bijna altijd mee naar het voetbal , tennis etc.. Boodschappen doen op zaterdag ... Voetbal kijken in het voetbalstadion ... Ik kan me niet herinneren dat ie dat ook zo fanatiek bij mn oudere broer deed.. We ging dan wel samen kijken op het hockeyveld... In de zomer gingen we tussen de middag altijd zwemmen in het openluchtzwembad.... Deed ie altijd even een handstand duik van de 3m plank
"Burn-out" - syndroomquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
Zou King echt de weg kwijt zijn of komt nu zn ware aard boven water...
ik vrees het laatste...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
je Fok!t teveelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grenzen stellen aan asociaal gedrag.
*Proestquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grenzen stellen aan asociaal gedrag.
Ik had er graag verder met je over van gedachten over gewisseld, maar ik sta op het punt om weg te gaan en ben niet voor middernacht terug. Misschien een andere keer. Misschien ook niet.quote:
Zal wel niet worden danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had er graag verder met je over van gedachten over gewisseld, maar ik sta op het punt om weg te gaan en ben niet voor middernacht terug.
Misschien een andere keer. Misschien ook niet.
Mijn nichtje heeft ook communie gedaan kan ik me herinnerenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft ook communie gedaan kan ik me herinneren
Wij zijn Nederlands Hervormd ik ben gedoopt juni 1962quote:
ow... die zag ik te laat, dat weet ik eigenlijk niet, ik maar 1x, dat was wel genoeg eigenlijkquote:
Ja, ik ben ook gedoopt en allesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wij zijn Nederlands Hervormd ik ben gedoopt juni 1962
Hier ben ik gedoopt heel oud kerkje 14e eeuw tegenover de kinderboerderijquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook gedoopt en allesmaar ik kan me er niets meer van herinneren,
was gewoonte toen..
ben je nog steeds in de ban van de King?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
ah........... die kerk waar ik ben gedoopt en communie heb gedaan bestaat niet meer,quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hier ben ik gedoopt heel oud kerkje 14e eeuw tegenover de kinderboerderij
[ afbeelding ]
mijn zwager komt uit brabant beneden het Hollands Diep zijn ze allemaal Katholiekquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ah........... die kerk waar ik ben gedoopt en communie heb gedaan bestaat niet meer,
is afgebroken, er staat nu een ''moderne'' kerk in het durp. één keer geweest een keer (meer
voor de fun) naar de Kerst mis geweest, kil stenen gebouw, heel anders....
ah... en doen ze er ook allemaal iets aan, naar de kerk gaan enzo?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn zwager komt uit brabant beneden het Hollands Diep zijn ze allemaal Katholiek
Het is maar goed dat ik niet bijna dood ging, dan had ik Ikazia gehetenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
ik weet het eigenlijk niet, ik heb 2 voornamen, 1 roepnaam en nog eentje, genoemd
naar het ziekenhuis waar ik geboren ben, omdat ze dachten dat ik dood zou gaan
Dat zou wel raar zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet bijna dood ging, dan had ik Ikazia geheten
Mijn oudste zussen hebben ook van die oudbakken namen, eigenlijk alleen mijn 2 jaar oudere zus en ik hebben modernere namen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:46 schreef FANN het volgende:
De oudste hebben wel suffe namen trouwens allemaal van de apostelen en shit![]()
Petrus Paulus Johannes en dat werk![]()
en mijn oudste zussen Margharetha Maria en het Koningshuis komt ook nog aan bod
met Wilhelmina enzo![]()
de échte Christelijke namen waren op toen ik kwam denk ik
Ik heb gewoon een voornaam/roepnaam en die andere....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn oudste zussen hebben ook van die oudbakken namen, eigenlijk alleen mijn 2 jaar oudere zus en ik hebben modernere namen.
Mijn geboortenaam is Maria Irene, wat ik wel heel mooi vind.
Johannesquote:
Alles beter dan namen als Sterre, Bloem en Windquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een voornaam/roepnaam en die andere....dus ik weet niet wat mijn doopnaam
is eigenlijk ..
of Lentequote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles beter dan namen als Sterre, Bloem en Wind
Broer van Jezusquote:
was dat zijn broer? dat heb ik allemaal verdrongen denk ik, ik wist niet eens dat ie een broer hadquote:
Zijn eten bestond uit sprinkhanen en wilde honing.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
was dat zijn broer? dat heb ik allemaal verdrongen denk ik, ik wist niet eens dat ie een broer had
Nee man, zijn neefquote:
Zeer gezond dieetquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:54 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zijn eten bestond uit sprinkhanen en wilde honing.
reality checksquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... en wat was je aan het googelen dan?
je bent zo kortaf dat ik maar niet verder vraag over die reality checks dus dan ga ik erquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
goeie plaatjes vinden is jouw specialiteit
oh nee, kortaf was niet de bedoeling, ik had het alleen beter helemaal niet kunnen melden, het was dus vooral spijt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
je bent zo kortaf dat ik maar niet verder vraag over die reality checks dus dan ga ik er
maar vanuit dat je er verder niks over wil zeggen...
mja, ik proefde al tegenzin dus daarom vroeg ik niet verderquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh nee, kortaf was niet de bedoeling, ik had het alleen beter helemaal niet kunnen melden, het was dus vooral spijt.
ehm... roepnaam en doopnaam toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
je doopnaam is toch gewoon je voornaam of niet?
Lekker dan... Je lot hangt af van een muntje....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb trouwens ook een tweede voornaam. Mijn ouders hadden beiden een naam gekozen en hebben toen een muntje opgegooid voor wat de eerste naam moest worden
Klein lettertype genomen denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef sacha het volgende:
[..]
christus te paard, hoe groot was je geboortekaartje wel niet!
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb wel een goede beschermengel, zou dat door al die voornamen komen?
In Spanje denken ze er dan Maria bij...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef sacha het volgende:
maar geen doopnaam hebben en wel gedoopt zijn is dat čh... normaal?
Een stuk handiger, scheelt zeker 2 minuten spellen wanneer je ergens volledige naam moet geven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef sacha het volgende:
maar geen doopnaam hebben en wel gedoopt zijn is dat čh... normaal?
sacha *denk erbij Maria*quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje denken ze er dan Maria bij...
Nee hoor, ik doe ook niet aan Tquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:49 schreef Stijfkopie het volgende:
Moet ik aan de medicatie zitten hier.
En toen? Wat lul je nouquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:59 schreef Symphonic het volgende:
fijn die naweeën van de stroomstoring
De TV doet het alleen als ik het modem uitzet
Ik lul helaas niet...quote:
Welke provider doe jij?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:59 schreef Symphonic het volgende:
fijn die naweeën van de stroomstoring
De TV doet het alleen als ik het modem uitzet
dan maar geen tv kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik lul helaas niet...
Sinds de stroomstoring moet ik het modem uitzetten om televisiebeeld te hebben..
de Ziggo servicedesk werkt echt fantastisch
Gut oh gutoh gutquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik lul helaas niet...
Sinds de stroomstoring moet ik het modem uitzetten om televisiebeeld te hebben..
de Ziggo servicedesk werkt echt fantastisch
Zigoo...quote:
Volgens mij had de helpdesk een leuke middagquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zigoo...
Best leuk al alles het doet..
Maar als er iets hapert ben je gewoon de Sjaak...
Of ik maar even mijn tv van de muur wilde schroeven en bij de meterkast wilde zetten
Serieus? Heb je geen 2e toestel of zo? Maar mogelijk dat je alles even moet resetten... .5 min uit laten staan...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zigoo...
Of ik maar even mijn tv van de muur wilde schroeven en bij de meterkast wilde zetten
Meen je toch nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus? Heb je geen 2e toestel of zo? Maar mogelijk dat je alles even moet resetten... .5 min uit laten staan...
Ik heb echt al het mogelijke gedaan..quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus? Heb je geen 2e toestel of zo? Maar mogelijk dat je alles even moet resetten... .5 min uit laten staan...
Heb je wel de tv van de muur gehaald?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb echt al het mogelijke gedaan..
Morgen nog even een nieuwe splitter ertussen en anders mogen ze het mooi op komen lossen
Ik vermoed dat je decoder het is.... Internet werkt wel ? Of zit je mobiel te kloten ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb echt al het mogelijke gedaan..
Morgen nog even een nieuwe splitter ertussen en anders mogen ze het mooi op komen lossen
ga ik echt niet doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je decoder het is.... Internet werkt wel ? Of zit je mobiel te kloten ?
zoiets hebben ze mij ook al eens gevraagd ja. Prutsers hebben hier radio en tv nooit aangesloten en nadat de 2e monteur hier kwam en ook zei: dat moet u zelf doen, heb ik 'm allerliefst aangekeken en heeft hij het wel aangesloten. Alleen de tv welteverstaan, dus ik moet nog steeds gaan prutsen voor de radioquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zigoo...
Die schroeft nu de tv van de muurquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je decoder het is.... Internet werkt wel ? Of zit je mobiel te kloten ?
Kan je nog eens wisselenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:21 schreef Stijfkopie het volgende:
Ik ben niet gedoopt![]()
, Wel drie namen,
Hoiquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben geboren als Trijntje, gedoopt als Trijntje enkele weken na mn geboorte.
Maar mn bro's en sisters mochten kiezen wat mijn roepnaam werd... om het simpele feit dat mijn moeder ook Trijntje heet maar Truus genoemd werd.
Ze mochten kiezen tussen Tineke of Trudie.
Rest is history.
Vind het gek dat je je kind een naam geeft maar het anders noemt.
Als ik het aan mijn moeder vroeg zei ze altijd : Tja dat is nou eenmaal zo.
(zoals veel van haar antwoorden altijd)
Je hebt toch ook radio via je TV ? Of is dat niet bij Ziggo.....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zoiets hebben ze mij ook al eens gevraagd ja. Prutsers hebben hier radio en tv nooit aangesloten en nadat de 2e monteur hier kwam en ook zei: dat moet u zelf doen, heb ik 'm allerliefst aangekeken en heeft hij het wel aangesloten. Alleen de tv welteverstaan, dus ik moet nog steeds gaan prutsen voor de radio
Ander verhaal. Gewoon de tering zooi uit en aanzetten. Prio éénquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zoiets hebben ze mij ook al eens gevraagd ja. Prutsers hebben hier radio en tv nooit aangesloten en nadat de 2e monteur hier kwam en ook zei: dat moet u zelf doen, heb ik 'm allerliefst aangekeken en heeft hij het wel aangesloten. Alleen de tv welteverstaan, dus ik moet nog steeds gaan prutsen voor de radio
Qut ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Mijn oudste zoon die in Australië woont heeft een leuke naam, begint met een Q.
Nu hij stevig gelooft is ie ook gedoopt en heet nu naar een profeet.
mijn moeder had een variant op haar eerste naam als roepnaam, zo staat het ook op het geboortetegeltje en na een paar jaar is ze tijdens een verblijf in het ziekenhuis door de verpleging anders genoemd, er waren nogal wat meisjes met die roepnaam die ze kennelijk te gewoontjes vonden, dus de verpleging begon haar bij haar 3e naam te noemen en da's gebleven. Best bizar eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben geboren als Trijntje, gedoopt als Trijntje enkele weken na mn geboorte.
Maar mn bro's en sisters mochten kiezen wat mijn roepnaam werd... om het simpele feit dat mijn moeder ook Trijntje heet maar Truus genoemd werd.
Ze mochten kiezen tussen Tineke of Trudie.
Rest is history.
Vind het gek dat je je kind een naam geeft maar het anders noemt.
Ja idd!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn moeder had een variant op haar eerste naam als roepnaam, zo staat het ook op het geboortetegeltje en na een paar jaar is ze tijdens een verblijf in het ziekenhuis door de verpleging anders genoemd, er waren nogal wat meisjes met die roepnaam die ze kennelijk te gewoontjes vonden, dus de verpleging begon haar bij haar 3e naam te noemen en da's gebleven. Best bizar eigenlijk.
Is ie weer terug .... Hoe gaat het nu met hem ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Mijn oudste zoon die in Australië woont heeft een leuke naam, begint met een Q.
Nu hij stevig gelooft is ie ook gedoopt en heet nu naar een profeet.
Goedquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
Is ie weer terug .... Hoe gaat het nu met hem ?
omdat het zo hoortquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:17 schreef Bluezz het volgende:
ja, via de tv en decoder kan ik radio luisteren, maar ik heb ook een radioaansluiting in de muur en een mooie geluidsinstallatie, dus dat wil ik gebruiken, maar dat moet dus in de meterkast nog op de splitterquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt toch ook radio via je TV ? Of is dat niet bij Ziggo.....
Ik heb bij te veel providers gewerkt dat ik door de kanalen de kabels niet meer zie ......
Ja... Hij was toch een tijdje terug ... Maar goed... Ik hoop dat het contact nu wat soepeler verloopt ...quote:
Ja eind 2012! Af en toe een brief.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja... Hij was toch een tijdje terug ... Maar goed... Ik hoop dat het contact nu wat soepeler verloopt ...
We hopen met jullie mee...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja eind 2012! Af en toe een brief.
Hopelijk kunnen we er in 2016 naar toe!
Dan posten we w.s. in andere topicsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben je alleen niet tegen gekomen
Hij heeft vast een dmquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja... Hij was toch een tijdje terug ... Maar goed... Ik hoop dat het contact nu wat soepeler verloopt ...
Natuurlijk verloopquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
Totdat iedereen uiteindelijk bij 40+ terecht komt ..
Op naar de 50 +quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Totdat iedereen uiteindelijk bij 40+ terecht komt ..
Het zullen er alleen maar meer worden... Als ze niet afhaken voor die tijd, maar die zijn dan ook niet FoK!-waardigquote:
Wat is fokwaardig?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zullen er alleen maar meer worden... Als ze niet afhaken voor die tijd, maar die zijn dan ook niet FoK!-waardig
En toen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ipad stopte er opeens mee, batterij leeg, kennelijk had ik al een paar waarschuwingen weggeklikt. Nu aan de stroom weer verder
Lig je al weer boven in je bed?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ipad stopte er opeens mee, batterij leeg, kennelijk had ik al een paar waarschuwingen weggeklikt. Nu aan de stroom weer verder
Fijn te weten namens iedereenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, zit nog even op een eetkamerstoel
Wat !!! Wel een kussentje toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, zit nog even op een eetkamerstoel
uiteraard. Ik moet zeggen dat de nieuwe stoelen echt prima zitten, maar ik blijf geen fan van zittenquote:
Why not ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uiteraard. Ik moet zeggen dat de nieuwe stoelen echt prima zitten, maar ik blijf geen fan van zitten
Hihi moet je gaan liggenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uiteraard. Ik moet zeggen dat de nieuwe stoelen echt prima zitten, maar ik blijf geen fan van zitten
Om eerlijk te zijn moet je dan juist zorgen dat je rechtop zit en zo ipv hangen in je bank....quote:
Jij weet hetquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
Om eerlijk te zijn moet je dan juist zorgen dat je rechtop zit en zo ipv hangen in je bank....
Ooit gehoord dat je rechtop en met je bekken gekanteld moet zitten, dus je rug hol trekken ipv het hangen/met bolle rug zitten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
Om eerlijk te zijn moet je dan juist zorgen dat je rechtop zit en zo ipv hangen in je bank....
Tis geen wijfquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ooit gehoord dat je rechtop en met je bekken gekanteld moet zitten, dus je rug hol trekken ipv het hangen/met bolle rug zitten.
Maar dat hou je ook geen uren vol lijkt me.
Nee maar liggen in de bank is vaak fout, want je ligt op 1 zij en probeert je hoofd toch een beetje recht te houden om TV te kunnen kijken of om je Ipad te beheren ...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ooit gehoord dat je rechtop en met je bekken gekanteld moet zitten, dus je rug hol trekken ipv het hangen/met bolle rug zitten.
Maar dat hou je ook geen uren vol lijkt me.
Aandacht dusquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hang niet op de bank, ik lig er vrij ergonomisch
Ik kom wel een keer op inspectie... doe ik gelijk je rug ...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat is lastig ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar liggen in de bank is vaak fout, want je ligt op 1 zij en probeert je hoofd toch een beetje recht te houden om TV te kunnen kijken of om je Ipad te beheren ...
Bingoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer op inspectie... doe ik gelijk je rug ...
Liggen in bed zou OK zijn.... Maar op een bank ...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is lastig ja.
Bij rugklachten heb ik altijd geleerd : Liggen of Lopen Niet zitten of staan.
uiteraardquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer op inspectie... doe ik gelijk je rug ...
OKquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
In bed lig ik met de ipad wel vaak beetje raar, maar ik lig op de bank op mijn rug, eigenlijk zoals op een bed met versteld hoofdeinde en kijk over mijn voeten tv en ipad staat op schoot.
Heel je vriezer vol Ben & Jerry'squote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ben ik !! Alweer prijs... 3e keer dit jaar al
Ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ben ik !! Alweer prijs... 3e keer dit jaar al
maar overstijgt de waarde ook je inleg?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:24 schreef chufi het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel vaak prijs.... In een half jaar toch al 4 keer...
Dan heb je zo'n loungebank met speciaal lig hoekjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
In bed lig ik met de ipad wel vaak beetje raar, maar ik lig op de bank op mijn rug, eigenlijk zoals op een bed met versteld hoofdeinde en kijk over mijn voeten tv en ipad staat op schoot.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n loungebank met speciaal lig hoekje
Denk dat ik quite speel... Zal mn nichtje eens vragen of de straat prijs eens bij mij valt...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar overstijgt de waarde ook je inleg?
daarop heb ik 'm ook niet uitgezochtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kun je niet eens normaal in zitten ...
Dus je bezoek komt naast je in de bank liggenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daarop heb ik 'm ook niet uitgezocht
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je bezoek komt naast je in de bank liggen
hebben er wel eens met oud en nieuw met 5 man op gehangen. Met 'echt' bezoek zorg ik dat er stevige kussens de zit minder diep maken, dan kunnen ze er wel op zittenquote:
weet ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
Ok , maar zorg idd dat je goed ligt ivm je rug dat is essentieel
prima. Kun je meteen mijn ribben en schouder fixenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is belangrijk ...
Die controle speken we nog wel een keer af
Doen wequote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
prima. Kun je meteen mijn ribben en schouder fixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |