quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:03 schreef Kingstown het volgende:
Grote stroomstoring in Noord-Holland. Ik verwacht straks een rant van MM uit een stilstaande trein.
Volop stroom hier, geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:03 schreef Kingstown het volgende:
Grote stroomstoring in Noord-Holland. Ik verwacht straks een rant van MM uit een stilstaande trein.
Werkt ze in een kelder?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volop stroom hier, geen enkel probleem.
Mw. MM belde net wel, die zit in Amsterdam Zuid-Oost wel in het donker...
Sinds gisterenavond...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:41 schreef drakin het volgende:
Als die zich maar niet verder uitbreid. Hoelang duurt de storing nu al?
O dat is wel lang, alles uit de vriezer is dus nu ontdooit.quote:
Nee, het mortuarium is sindsdien afgesloten...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:47 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is wel lang, alles uit de vriezer is dus nu ontdooit.
Al jullie dode kippetjes zijn nog helemaal doorgevroren?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het mortuarium is sindsdien afgesloten...
Ze waren toch al dood...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Al jullie dode kippetjes zijn nog helemaal doorgevroren?
Das wel knap als het al zolang duurt.
Het gaat erom dat ze nog te eten zijn.quote:
Dit is dan ook een teken van boven om het gebruik van vriezers te ontmoedigen....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:47 schreef drakin het volgende:
O dat is wel lang, alles uit de vriezer is dus nu ontdooit.
Alleen in Noord Holland, hier houd ik graag de boel koudquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is dan ook een teken van boven om het gebruik van vriezers te ontmoedigen....
jij bent gewoon bang dat je er zelf in belandtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is dan ook een teken van boven om het gebruik van vriezers te ontmoedigen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |