quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:03 schreef Kingstown het volgende:
Grote stroomstoring in Noord-Holland. Ik verwacht straks een rant van MM uit een stilstaande trein.
Volop stroom hier, geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:03 schreef Kingstown het volgende:
Grote stroomstoring in Noord-Holland. Ik verwacht straks een rant van MM uit een stilstaande trein.
Werkt ze in een kelder?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volop stroom hier, geen enkel probleem.
Mw. MM belde net wel, die zit in Amsterdam Zuid-Oost wel in het donker...
Sinds gisterenavond...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:41 schreef drakin het volgende:
Als die zich maar niet verder uitbreid. Hoelang duurt de storing nu al?
O dat is wel lang, alles uit de vriezer is dus nu ontdooit.quote:
Nee, het mortuarium is sindsdien afgesloten...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:47 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is wel lang, alles uit de vriezer is dus nu ontdooit.
Al jullie dode kippetjes zijn nog helemaal doorgevroren?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het mortuarium is sindsdien afgesloten...
Ze waren toch al dood...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Al jullie dode kippetjes zijn nog helemaal doorgevroren?
Das wel knap als het al zolang duurt.
Het gaat erom dat ze nog te eten zijn.quote:
Dit is dan ook een teken van boven om het gebruik van vriezers te ontmoedigen....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:47 schreef drakin het volgende:
O dat is wel lang, alles uit de vriezer is dus nu ontdooit.
Alleen in Noord Holland, hier houd ik graag de boel koudquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is dan ook een teken van boven om het gebruik van vriezers te ontmoedigen....
jij bent gewoon bang dat je er zelf in belandtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is dan ook een teken van boven om het gebruik van vriezers te ontmoedigen....
Nee eigenlijk nooit.quote:
Dit klinkt ernstig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:10 schreef Deisyy het volgende:
2 collega's staan vast op Schiphol, ze zouden naar Dubai vertrekken, maar kunnen voorlopig niet weg.
Het komt nu wel erg dichtbij
ow ok.quote:
Nog steeds?quote:
da's toch wel heel prettig. Heb in mijn vorige huis wel eens bijna een dag geen stroom gehad, zwaar irritant, maar gelukkig stond er een aardige vergoeding tegenoverquote:
Vergoeding is dan toch alleen voor spul uit de vriezer?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's toch wel heel prettig. Heb in mijn vorige huis wel eens bijna een dag geen stroom gehad, zwaar irritant, maar gelukkig stond er een aardige vergoeding tegenover
je krijgt een standaard vergoeding van de netbeheerder, je hoeft geen schade te claimen. En met bijna een dag zonder stroom had mijn vriezer geen moeite, gewoon niet openmaken en toen er om 4 uur 's nachts weer stroom was heb ik 'm op snelvriezen gezet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Vergoeding is dan toch alleen voor spul uit de vriezer?
Zal bij mij die vergoeding dan weer niet voldoende zijn, dus laat maar aan die stroom.
Ow dat doen ze nu zo, wel geluk gehad dus?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je krijgt een standaard vergoeding van de netbeheerder, je hoeft geen schade te claimen. En met bijna een dag zonder stroom had mijn vriezer geen moeite, gewoon niet openmaken en toen er om 4 uur 's nachts weer stroom was heb ik 'm op snelvriezen gezet.
heb je een zakelijke aansluiting? Kan me voorstellen dat het daar ook nog in afwijkt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow dat doen ze nu zo, wel geluk gehad dus?
Ik zou echt flinke schade hebben, kan al helemaal niks met klanten beginnen op zo'n dag, geen administratie en nog veel meer niet.
Ja zoiets, maar dan nog veel uitgebreider.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je een zakelijke aansluiting? Kan me voorstellen dat het daar ook nog in afwijkt.
staat hier ook op het lijstje om eens aan de woningbouwvereniging te vragen of het mag.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:20 schreef drakin het volgende:
Misschien toch maar eens zonnepanelen op het dak leggen ofzo.
Heb al een paar keer een bezoek gehad, dak heeft de goede ligging, is geschikt, maar net te klein voor het aantal panelen wat toen voordeliger was.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
staat hier ook op het lijstje om eens aan de woningbouwvereniging te vragen of het mag.
Ik zou eerst maar even met de woningbouwvereniging overleggen.... Het is aan hun om er voor te kiezen...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet dat het dak hier goed is, maar het dak is niet van mij. Mijn vader heeft al toegezegd dat ik een deel van de erfenis van mijn moeder ervoor mag gebruiken, maar ja, mezelf die schop onder mijn kont geven lukt niet zo. Eerst de tuin, daar moet ik volgende week hoedanook echt wat voor in gang gaan zetten. Kon ik maar toveren...paar dagen weg en de tuin is aangelegd
uiteraard en als ze met een constructie komen dat de panelen van hen zijn tegen huurverhoging, dan denk ik dat ik het niet moet doen. Ivm flexibiliteit is dat dan wel een goede optie natuurlijk, maar goed, ik ga er vanuit dat ik hier nog heel lang blijfquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou eerst maar even met de woningbouwvereniging overleggen.... Het is aan hun om er voor te kiezen...
Maar om ze zelf te installeren is ook een hoop gedoe en niet goedkoop, maar als je er lang denkt te blijven wonen zou je ze er mogelijk uit kunnen halen... Is tegenwoordig iets van 20 jaarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uiteraard en als ze met een constructie komen dat de panelen van hen zijn tegen huurverhoging, dan denk ik dat ik het niet moet doen. Ivm flexibiliteit is dat dan wel een goede optie natuurlijk, maar goed, ik ga er vanuit dat ik hier nog heel lang blijf
mijn vader heeft ze na 3 jaar al voor de helft eruit. Nu verbruik ik wel minder dan hij, maar ik ga uit van een jaar of 10 en ik zie niet gebeuren dat ik binnen 10 jaar hier weer weg ben. Ondanks dat het een huurwoning is is het wel mijn eigen plekjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar om ze zelf te installeren is ook een hoop gedoe en niet goedkoop, maar als je er lang denkt te blijven wonen zou je ze er mogelijk uit kunnen halen... Is tegenwoordig iets van 20 jaar
Soms gaan woningbouwverenigingen hun huizen verkopen, misschien krijg je die kans nog wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn vader heeft ze na 3 jaar al voor de helft eruit. Nu verbruik ik wel minder dan hij, maar ik ga uit van een jaar of 10 en ik zie niet gebeuren dat ik binnen 10 jaar hier weer weg ben. Ondanks dat het een huurwoning is is het wel mijn eigen plekje
Daar heb ik vroeger ook nog wel op gehoopt, maar nooit gebeurd... De woning waar ik 20 jaar geleden woonde, staan er nu niet meer en zijn vervangen door nieuwbouw... Maar die van DDM is recent ge/verbouwd, dus die kan nog wel een paar jaar meequote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms gaan woningbouwverenigingen hun huizen verkopen, misschien krijg je die kans nog wel.
Recent gebouwd zal ook nog wel even niet verkocht worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik vroeger ook nog wel op gehoopt, maar nooit gebeurd... De woning waar ik 20 jaar geleden woonde, staan er nu niet meer en zijn vervangen door nieuwbouw... Maar die van DDM is recent ge/verbouwd, dus die kan nog wel een paar jaar mee
het staat er anderhalf jaar en met mijn inkomen zal ik nooit een huis kunnen kopenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Recent gebouwd zal ook nog wel even niet verkocht worden.
OK staat het dak wel richting het zuiden ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het staat er anderhalf jaar en met mijn inkomen zal ik nooit een huis kunnen kopen
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
OK staat het dak wel richting het zuiden ?
Tegenwoordig zijn er zelfs mogelijkheden voor Wajongers.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het staat er anderhalf jaar en met mijn inkomen zal ik nooit een huis kunnen kopen
ik zit ook nog eens in een dure regio, ik heb het wel eens bekeken, toen kon ik een hypotheek voor ¤20.000 krijgen, da's nog niet eens een garage. Het zal gewoon nooit een optie zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er zelfs mogelijkheden voor Wajongers.
Dat is wel heel erg weinig danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zit ook nog eens in een dure regio, ik heb het wel eens bekeken, toen kon ik een hypotheek voor ¤20.000 krijgen, da's nog niet eens een garage. Het zal gewoon nooit een optie zijn
oh leuk, een paar Wajongers op je dak die de hele dag de zonnepanelen vasthoudenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er zelfs mogelijkheden voor Wajongers.
Wie van jullie miste Sacha ook alweerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:40 schreef sacha het volgende:
[..]
oh leuk, een paar Wajongers op je dak die de hele dag de zonnepanelen vasthouden
heerlijke binnenkomer sachaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:40 schreef sacha het volgende:
[..]
oh leuk, een paar Wajongers op je dak die de hele dag de zonnepanelen vasthouden
Ze is alweer wegquote:
Jij toch of zit je nog niet in de trein?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie van jullie miste Sacha ook alweer
Ik...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee vanavond pas, ik heb nog wat werk te doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij toch of zit je nog niet in de trein?
Tis wel weer een race weekend dus veel zul je niet aan hem hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:51 schreef drakin het volgende:
En ik kan me er niks van herinneren dat ik Sas miste gister
Ik had het nu niet over Sas, ik had het over Sasquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wel weer een race weekend dus veel zul je niet aan hem hebben
Ok op die manier... Nee die heb je gisteren niet gemistquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had het nu niet over Sas, ik had het over Sas
Mis jij wel eens iemand trouwens?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok op die manier... Nee die heb je gisteren niet gemist
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ikkequote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Verder nooit iemand?quote:
Je mist je dochter toch ook wel eensquote:
Tuurlijk mis ik mn dochter, maar dat is vanzelfsprekend... En ja mn vader is al jaren geleden overleden, hij heeft deze eeuw niet gehaaldquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mist je dochter toch ook wel eens ...
Leeft je vader dan niet meer Sjoef?
Deze eeuw niet eens, ik had al wel een keer een foto van jou en je vader gezien in een topic hier, jullie waren wel maatjes daaraan te zien.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk mis ik mn dochter, maar dat is vanzelfsprekend... En ja mn vader is al jaren geleden overleden, hij heeft deze eeuw niet gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze eeuw niet eens, ik had al wel een keer een foto van jou en je vader gezien in een topic hier, jullie waren wel maatjes daaraan te zien.Ja ik was de jongste .... Ik was zijn baasje kereltje ventje.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik was de jongste .... Ik was zijn baasje kereltje ventje.....
dat klinkt aan één kant mooi en aan de andere kant weer een beetje verdrietig, omdat het maar 4 jaarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:55 schreef sacha het volgende:
ik heb mijn vader pas écht leren kennen toen ik de Aap er uit poepte![]()
de mooiste 4 jaar van mijn leven
Zó erg Dees?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog wel een Wajongere in de aanbieding. Graties!
4 mooie, echte en oprechte jaren Fan, ik koester ze en mijn Aap ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
dat klinkt aan één kant mooi en aan de andere kant weer een beetje verdrietig, omdat het maar 4 jaar
was...
mijn Postbode en Aap hebben zich ook al aangemeld om graties op een dak te zittenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:55 schreef Deisyy het volgende:
dat is goedquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:05 schreef sacha het volgende:
[..]
4 mooie, echte en oprechte jaren Fan, ik koester ze en mijn Aap ook
Om zonnepanelen vast te houden?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:55 schreef Deisyy het volgende:
mijn vader was ''de man die het vlees kwam snijden'' ik heb hem pas leren kennen toen ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:11 schreef chufi het volgende:
Ik was echt een vaders kindje.... En mn vader ging bijna altijd mee naar het voetbal , tennis etc.. Boodschappen doen op zaterdag ... Voetbal kijken in het voetbalstadion ... Ik kan me niet herinneren dat ie dat ook zo fanatiek bij mn oudere broer deed.. We ging dan wel samen kijken op het hockeyveld... In de zomer gingen we tussen de middag altijd zwemmen in het openluchtzwembad.... Deed ie altijd even een handstand duik van de 3m plank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |