quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:03 schreef Kingstown het volgende:
Grote stroomstoring in Noord-Holland. Ik verwacht straks een rant van MM uit een stilstaande trein.
Volop stroom hier, geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:03 schreef Kingstown het volgende:
Grote stroomstoring in Noord-Holland. Ik verwacht straks een rant van MM uit een stilstaande trein.
Werkt ze in een kelder?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volop stroom hier, geen enkel probleem.
Mw. MM belde net wel, die zit in Amsterdam Zuid-Oost wel in het donker...
Sinds gisterenavond...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:41 schreef drakin het volgende:
Als die zich maar niet verder uitbreid. Hoelang duurt de storing nu al?
O dat is wel lang, alles uit de vriezer is dus nu ontdooit.quote:
Nee, het mortuarium is sindsdien afgesloten...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:47 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is wel lang, alles uit de vriezer is dus nu ontdooit.
Al jullie dode kippetjes zijn nog helemaal doorgevroren?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het mortuarium is sindsdien afgesloten...
Ze waren toch al dood...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Al jullie dode kippetjes zijn nog helemaal doorgevroren?
Das wel knap als het al zolang duurt.
Het gaat erom dat ze nog te eten zijn.quote:
Dit is dan ook een teken van boven om het gebruik van vriezers te ontmoedigen....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:47 schreef drakin het volgende:
O dat is wel lang, alles uit de vriezer is dus nu ontdooit.
Alleen in Noord Holland, hier houd ik graag de boel koudquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is dan ook een teken van boven om het gebruik van vriezers te ontmoedigen....
jij bent gewoon bang dat je er zelf in belandtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is dan ook een teken van boven om het gebruik van vriezers te ontmoedigen....
Nee eigenlijk nooit.quote:
Dit klinkt ernstig.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:10 schreef Deisyy het volgende:
2 collega's staan vast op Schiphol, ze zouden naar Dubai vertrekken, maar kunnen voorlopig niet weg.
Het komt nu wel erg dichtbij
ow ok.quote:
Nog steeds?quote:
da's toch wel heel prettig. Heb in mijn vorige huis wel eens bijna een dag geen stroom gehad, zwaar irritant, maar gelukkig stond er een aardige vergoeding tegenoverquote:
Vergoeding is dan toch alleen voor spul uit de vriezer?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's toch wel heel prettig. Heb in mijn vorige huis wel eens bijna een dag geen stroom gehad, zwaar irritant, maar gelukkig stond er een aardige vergoeding tegenover
je krijgt een standaard vergoeding van de netbeheerder, je hoeft geen schade te claimen. En met bijna een dag zonder stroom had mijn vriezer geen moeite, gewoon niet openmaken en toen er om 4 uur 's nachts weer stroom was heb ik 'm op snelvriezen gezet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Vergoeding is dan toch alleen voor spul uit de vriezer?
Zal bij mij die vergoeding dan weer niet voldoende zijn, dus laat maar aan die stroom.
Ow dat doen ze nu zo, wel geluk gehad dus?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je krijgt een standaard vergoeding van de netbeheerder, je hoeft geen schade te claimen. En met bijna een dag zonder stroom had mijn vriezer geen moeite, gewoon niet openmaken en toen er om 4 uur 's nachts weer stroom was heb ik 'm op snelvriezen gezet.
heb je een zakelijke aansluiting? Kan me voorstellen dat het daar ook nog in afwijkt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow dat doen ze nu zo, wel geluk gehad dus?
Ik zou echt flinke schade hebben, kan al helemaal niks met klanten beginnen op zo'n dag, geen administratie en nog veel meer niet.
Ja zoiets, maar dan nog veel uitgebreider.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je een zakelijke aansluiting? Kan me voorstellen dat het daar ook nog in afwijkt.
staat hier ook op het lijstje om eens aan de woningbouwvereniging te vragen of het mag.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:20 schreef drakin het volgende:
Misschien toch maar eens zonnepanelen op het dak leggen ofzo.
Heb al een paar keer een bezoek gehad, dak heeft de goede ligging, is geschikt, maar net te klein voor het aantal panelen wat toen voordeliger was.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 14:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
staat hier ook op het lijstje om eens aan de woningbouwvereniging te vragen of het mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |