Mis jij wel eens iemand trouwens?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok op die manier... Nee die heb je gisteren niet gemist
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:40 schreef sacha het volgende:
[..]
oh leuk, een paar Wajongers op je dak die de hele dag de zonnepanelen vasthouden
ikkequote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie van jullie miste Sacha ook alweer
Verder nooit iemand?quote:
Je mist je dochter toch ook wel eensquote:
Tuurlijk mis ik mn dochter, maar dat is vanzelfsprekend... En ja mn vader is al jaren geleden overleden, hij heeft deze eeuw niet gehaaldquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mist je dochter toch ook wel eens ...
Leeft je vader dan niet meer Sjoef?
Deze eeuw niet eens, ik had al wel een keer een foto van jou en je vader gezien in een topic hier, jullie waren wel maatjes daaraan te zien.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk mis ik mn dochter, maar dat is vanzelfsprekend... En ja mn vader is al jaren geleden overleden, hij heeft deze eeuw niet gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze eeuw niet eens, ik had al wel een keer een foto van jou en je vader gezien in een topic hier, jullie waren wel maatjes daaraan te zien.Ja ik was de jongste .... Ik was zijn baasje kereltje ventje.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik was de jongste .... Ik was zijn baasje kereltje ventje.....
dat klinkt aan één kant mooi en aan de andere kant weer een beetje verdrietig, omdat het maar 4 jaarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:55 schreef sacha het volgende:
ik heb mijn vader pas écht leren kennen toen ik de Aap er uit poepte![]()
de mooiste 4 jaar van mijn leven
Zó erg Dees?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog wel een Wajongere in de aanbieding. Graties!
4 mooie, echte en oprechte jaren Fan, ik koester ze en mijn Aap ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
dat klinkt aan één kant mooi en aan de andere kant weer een beetje verdrietig, omdat het maar 4 jaar
was...
mijn Postbode en Aap hebben zich ook al aangemeld om graties op een dak te zittenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:55 schreef Deisyy het volgende:
dat is goedquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:05 schreef sacha het volgende:
[..]
4 mooie, echte en oprechte jaren Fan, ik koester ze en mijn Aap ook
Om zonnepanelen vast te houden?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:55 schreef Deisyy het volgende:
mijn vader was ''de man die het vlees kwam snijden'' ik heb hem pas leren kennen toen ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:11 schreef chufi het volgende:
Ik was echt een vaders kindje.... En mn vader ging bijna altijd mee naar het voetbal , tennis etc.. Boodschappen doen op zaterdag ... Voetbal kijken in het voetbalstadion ... Ik kan me niet herinneren dat ie dat ook zo fanatiek bij mn oudere broer deed.. We ging dan wel samen kijken op het hockeyveld... In de zomer gingen we tussen de middag altijd zwemmen in het openluchtzwembad.... Deed ie altijd even een handstand duik van de 3m plank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |