Why not ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uiteraard. Ik moet zeggen dat de nieuwe stoelen echt prima zitten, maar ik blijf geen fan van zitten
Hihi moet je gaan liggenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uiteraard. Ik moet zeggen dat de nieuwe stoelen echt prima zitten, maar ik blijf geen fan van zitten
Om eerlijk te zijn moet je dan juist zorgen dat je rechtop zit en zo ipv hangen in je bank....quote:
Jij weet hetquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
Om eerlijk te zijn moet je dan juist zorgen dat je rechtop zit en zo ipv hangen in je bank....
Ooit gehoord dat je rechtop en met je bekken gekanteld moet zitten, dus je rug hol trekken ipv het hangen/met bolle rug zitten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
Om eerlijk te zijn moet je dan juist zorgen dat je rechtop zit en zo ipv hangen in je bank....
Tis geen wijfquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ooit gehoord dat je rechtop en met je bekken gekanteld moet zitten, dus je rug hol trekken ipv het hangen/met bolle rug zitten.
Maar dat hou je ook geen uren vol lijkt me.
Nee maar liggen in de bank is vaak fout, want je ligt op 1 zij en probeert je hoofd toch een beetje recht te houden om TV te kunnen kijken of om je Ipad te beheren ...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ooit gehoord dat je rechtop en met je bekken gekanteld moet zitten, dus je rug hol trekken ipv het hangen/met bolle rug zitten.
Maar dat hou je ook geen uren vol lijkt me.
Aandacht dusquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hang niet op de bank, ik lig er vrij ergonomisch
Ik kom wel een keer op inspectie... doe ik gelijk je rug ...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat is lastig ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar liggen in de bank is vaak fout, want je ligt op 1 zij en probeert je hoofd toch een beetje recht te houden om TV te kunnen kijken of om je Ipad te beheren ...
Bingoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer op inspectie... doe ik gelijk je rug ...
Liggen in bed zou OK zijn.... Maar op een bank ...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is lastig ja.
Bij rugklachten heb ik altijd geleerd : Liggen of Lopen Niet zitten of staan.
uiteraardquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer op inspectie... doe ik gelijk je rug ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |