zoiets hebben ze mij ook al eens gevraagd ja. Prutsers hebben hier radio en tv nooit aangesloten en nadat de 2e monteur hier kwam en ook zei: dat moet u zelf doen, heb ik 'm allerliefst aangekeken en heeft hij het wel aangesloten. Alleen de tv welteverstaan, dus ik moet nog steeds gaan prutsen voor de radioquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zigoo...
Best leuk al alles het doet..
Maar als er iets hapert ben je gewoon de Sjaak...
Of ik maar even mijn tv van de muur wilde schroeven en bij de meterkast wilde zetten
Die schroeft nu de tv van de muurquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je decoder het is.... Internet werkt wel ? Of zit je mobiel te kloten ?
Kan je nog eens wisselenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:21 schreef Stijfkopie het volgende:
Ik ben niet gedoopt![]()
, Wel drie namen,
Hoiquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben geboren als Trijntje, gedoopt als Trijntje enkele weken na mn geboorte.
Maar mn bro's en sisters mochten kiezen wat mijn roepnaam werd... om het simpele feit dat mijn moeder ook Trijntje heet maar Truus genoemd werd.
Ze mochten kiezen tussen Tineke of Trudie.
Rest is history.
Vind het gek dat je je kind een naam geeft maar het anders noemt.
Als ik het aan mijn moeder vroeg zei ze altijd : Tja dat is nou eenmaal zo.
(zoals veel van haar antwoorden altijd)
Je hebt toch ook radio via je TV ? Of is dat niet bij Ziggo.....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zoiets hebben ze mij ook al eens gevraagd ja. Prutsers hebben hier radio en tv nooit aangesloten en nadat de 2e monteur hier kwam en ook zei: dat moet u zelf doen, heb ik 'm allerliefst aangekeken en heeft hij het wel aangesloten. Alleen de tv welteverstaan, dus ik moet nog steeds gaan prutsen voor de radio
Ander verhaal. Gewoon de tering zooi uit en aanzetten. Prio éénquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zoiets hebben ze mij ook al eens gevraagd ja. Prutsers hebben hier radio en tv nooit aangesloten en nadat de 2e monteur hier kwam en ook zei: dat moet u zelf doen, heb ik 'm allerliefst aangekeken en heeft hij het wel aangesloten. Alleen de tv welteverstaan, dus ik moet nog steeds gaan prutsen voor de radio
Qut ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Mijn oudste zoon die in Australië woont heeft een leuke naam, begint met een Q.
Nu hij stevig gelooft is ie ook gedoopt en heet nu naar een profeet.
mijn moeder had een variant op haar eerste naam als roepnaam, zo staat het ook op het geboortetegeltje en na een paar jaar is ze tijdens een verblijf in het ziekenhuis door de verpleging anders genoemd, er waren nogal wat meisjes met die roepnaam die ze kennelijk te gewoontjes vonden, dus de verpleging begon haar bij haar 3e naam te noemen en da's gebleven. Best bizar eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben geboren als Trijntje, gedoopt als Trijntje enkele weken na mn geboorte.
Maar mn bro's en sisters mochten kiezen wat mijn roepnaam werd... om het simpele feit dat mijn moeder ook Trijntje heet maar Truus genoemd werd.
Ze mochten kiezen tussen Tineke of Trudie.
Rest is history.
Vind het gek dat je je kind een naam geeft maar het anders noemt.
Ja idd!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn moeder had een variant op haar eerste naam als roepnaam, zo staat het ook op het geboortetegeltje en na een paar jaar is ze tijdens een verblijf in het ziekenhuis door de verpleging anders genoemd, er waren nogal wat meisjes met die roepnaam die ze kennelijk te gewoontjes vonden, dus de verpleging begon haar bij haar 3e naam te noemen en da's gebleven. Best bizar eigenlijk.
Is ie weer terug .... Hoe gaat het nu met hem ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Mijn oudste zoon die in Australië woont heeft een leuke naam, begint met een Q.
Nu hij stevig gelooft is ie ook gedoopt en heet nu naar een profeet.
Goedquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
Is ie weer terug .... Hoe gaat het nu met hem ?
omdat het zo hoortquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:17 schreef Bluezz het volgende:
ja, via de tv en decoder kan ik radio luisteren, maar ik heb ook een radioaansluiting in de muur en een mooie geluidsinstallatie, dus dat wil ik gebruiken, maar dat moet dus in de meterkast nog op de splitterquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt toch ook radio via je TV ? Of is dat niet bij Ziggo.....
Ik heb bij te veel providers gewerkt dat ik door de kanalen de kabels niet meer zie ......
Ja... Hij was toch een tijdje terug ... Maar goed... Ik hoop dat het contact nu wat soepeler verloopt ...quote:
Ja eind 2012! Af en toe een brief.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja... Hij was toch een tijdje terug ... Maar goed... Ik hoop dat het contact nu wat soepeler verloopt ...
We hopen met jullie mee...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja eind 2012! Af en toe een brief.
Hopelijk kunnen we er in 2016 naar toe!
Dan posten we w.s. in andere topicsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben je alleen niet tegen gekomen
Hij heeft vast een dmquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja... Hij was toch een tijdje terug ... Maar goed... Ik hoop dat het contact nu wat soepeler verloopt ...
Natuurlijk verloopquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
Totdat iedereen uiteindelijk bij 40+ terecht komt ..
Op naar de 50 +quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Totdat iedereen uiteindelijk bij 40+ terecht komt ..
Het zullen er alleen maar meer worden... Als ze niet afhaken voor die tijd, maar die zijn dan ook niet FoK!-waardigquote:
Wat is fokwaardig?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zullen er alleen maar meer worden... Als ze niet afhaken voor die tijd, maar die zijn dan ook niet FoK!-waardig
En toen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ipad stopte er opeens mee, batterij leeg, kennelijk had ik al een paar waarschuwingen weggeklikt. Nu aan de stroom weer verder
Lig je al weer boven in je bed?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ipad stopte er opeens mee, batterij leeg, kennelijk had ik al een paar waarschuwingen weggeklikt. Nu aan de stroom weer verder
Fijn te weten namens iedereenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, zit nog even op een eetkamerstoel
Wat !!! Wel een kussentje toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, zit nog even op een eetkamerstoel
uiteraard. Ik moet zeggen dat de nieuwe stoelen echt prima zitten, maar ik blijf geen fan van zittenquote:
Why not ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uiteraard. Ik moet zeggen dat de nieuwe stoelen echt prima zitten, maar ik blijf geen fan van zitten
Hihi moet je gaan liggenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uiteraard. Ik moet zeggen dat de nieuwe stoelen echt prima zitten, maar ik blijf geen fan van zitten
Om eerlijk te zijn moet je dan juist zorgen dat je rechtop zit en zo ipv hangen in je bank....quote:
Jij weet hetquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
Om eerlijk te zijn moet je dan juist zorgen dat je rechtop zit en zo ipv hangen in je bank....
Ooit gehoord dat je rechtop en met je bekken gekanteld moet zitten, dus je rug hol trekken ipv het hangen/met bolle rug zitten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:04 schreef chufi het volgende:
Om eerlijk te zijn moet je dan juist zorgen dat je rechtop zit en zo ipv hangen in je bank....
Tis geen wijfquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ooit gehoord dat je rechtop en met je bekken gekanteld moet zitten, dus je rug hol trekken ipv het hangen/met bolle rug zitten.
Maar dat hou je ook geen uren vol lijkt me.
Nee maar liggen in de bank is vaak fout, want je ligt op 1 zij en probeert je hoofd toch een beetje recht te houden om TV te kunnen kijken of om je Ipad te beheren ...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ooit gehoord dat je rechtop en met je bekken gekanteld moet zitten, dus je rug hol trekken ipv het hangen/met bolle rug zitten.
Maar dat hou je ook geen uren vol lijkt me.
Aandacht dusquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hang niet op de bank, ik lig er vrij ergonomisch
Ik kom wel een keer op inspectie... doe ik gelijk je rug ...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat is lastig ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar liggen in de bank is vaak fout, want je ligt op 1 zij en probeert je hoofd toch een beetje recht te houden om TV te kunnen kijken of om je Ipad te beheren ...
Bingoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer op inspectie... doe ik gelijk je rug ...
Liggen in bed zou OK zijn.... Maar op een bank ...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is lastig ja.
Bij rugklachten heb ik altijd geleerd : Liggen of Lopen Niet zitten of staan.
uiteraardquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer op inspectie... doe ik gelijk je rug ...
OKquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
In bed lig ik met de ipad wel vaak beetje raar, maar ik lig op de bank op mijn rug, eigenlijk zoals op een bed met versteld hoofdeinde en kijk over mijn voeten tv en ipad staat op schoot.
Heel je vriezer vol Ben & Jerry'squote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ben ik !! Alweer prijs... 3e keer dit jaar al
Ik snap er niks van.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ben ik !! Alweer prijs... 3e keer dit jaar al
maar overstijgt de waarde ook je inleg?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:24 schreef chufi het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel vaak prijs.... In een half jaar toch al 4 keer...
Dan heb je zo'n loungebank met speciaal lig hoekjequote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
In bed lig ik met de ipad wel vaak beetje raar, maar ik lig op de bank op mijn rug, eigenlijk zoals op een bed met versteld hoofdeinde en kijk over mijn voeten tv en ipad staat op schoot.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n loungebank met speciaal lig hoekje
Denk dat ik quite speel... Zal mn nichtje eens vragen of de straat prijs eens bij mij valt...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
maar overstijgt de waarde ook je inleg?
daarop heb ik 'm ook niet uitgezochtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kun je niet eens normaal in zitten ...
Dus je bezoek komt naast je in de bank liggenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daarop heb ik 'm ook niet uitgezocht
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je bezoek komt naast je in de bank liggen
hebben er wel eens met oud en nieuw met 5 man op gehangen. Met 'echt' bezoek zorg ik dat er stevige kussens de zit minder diep maken, dan kunnen ze er wel op zittenquote:
weet ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
Ok , maar zorg idd dat je goed ligt ivm je rug dat is essentieel
prima. Kun je meteen mijn ribben en schouder fixenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is belangrijk ...
Die controle speken we nog wel een keer af
Doen wequote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
prima. Kun je meteen mijn ribben en schouder fixen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |