Ik vermoed dat je decoder het is.... Internet werkt wel ? Of zit je mobiel te kloten ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb echt al het mogelijke gedaan..
Morgen nog even een nieuwe splitter ertussen en anders mogen ze het mooi op komen lossen
ga ik echt niet doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je decoder het is.... Internet werkt wel ? Of zit je mobiel te kloten ?
zoiets hebben ze mij ook al eens gevraagd ja. Prutsers hebben hier radio en tv nooit aangesloten en nadat de 2e monteur hier kwam en ook zei: dat moet u zelf doen, heb ik 'm allerliefst aangekeken en heeft hij het wel aangesloten. Alleen de tv welteverstaan, dus ik moet nog steeds gaan prutsen voor de radioquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zigoo...
Best leuk al alles het doet..
Maar als er iets hapert ben je gewoon de Sjaak...
Of ik maar even mijn tv van de muur wilde schroeven en bij de meterkast wilde zetten
Die schroeft nu de tv van de muurquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je decoder het is.... Internet werkt wel ? Of zit je mobiel te kloten ?
Kan je nog eens wisselenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:21 schreef Stijfkopie het volgende:
Ik ben niet gedoopt![]()
, Wel drie namen,
Hoiquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben geboren als Trijntje, gedoopt als Trijntje enkele weken na mn geboorte.
Maar mn bro's en sisters mochten kiezen wat mijn roepnaam werd... om het simpele feit dat mijn moeder ook Trijntje heet maar Truus genoemd werd.
Ze mochten kiezen tussen Tineke of Trudie.
Rest is history.
Vind het gek dat je je kind een naam geeft maar het anders noemt.
Als ik het aan mijn moeder vroeg zei ze altijd : Tja dat is nou eenmaal zo.
(zoals veel van haar antwoorden altijd)
Je hebt toch ook radio via je TV ? Of is dat niet bij Ziggo.....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zoiets hebben ze mij ook al eens gevraagd ja. Prutsers hebben hier radio en tv nooit aangesloten en nadat de 2e monteur hier kwam en ook zei: dat moet u zelf doen, heb ik 'm allerliefst aangekeken en heeft hij het wel aangesloten. Alleen de tv welteverstaan, dus ik moet nog steeds gaan prutsen voor de radio
Ander verhaal. Gewoon de tering zooi uit en aanzetten. Prio éénquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zoiets hebben ze mij ook al eens gevraagd ja. Prutsers hebben hier radio en tv nooit aangesloten en nadat de 2e monteur hier kwam en ook zei: dat moet u zelf doen, heb ik 'm allerliefst aangekeken en heeft hij het wel aangesloten. Alleen de tv welteverstaan, dus ik moet nog steeds gaan prutsen voor de radio
Qut ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Mijn oudste zoon die in Australië woont heeft een leuke naam, begint met een Q.
Nu hij stevig gelooft is ie ook gedoopt en heet nu naar een profeet.
mijn moeder had een variant op haar eerste naam als roepnaam, zo staat het ook op het geboortetegeltje en na een paar jaar is ze tijdens een verblijf in het ziekenhuis door de verpleging anders genoemd, er waren nogal wat meisjes met die roepnaam die ze kennelijk te gewoontjes vonden, dus de verpleging begon haar bij haar 3e naam te noemen en da's gebleven. Best bizar eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben geboren als Trijntje, gedoopt als Trijntje enkele weken na mn geboorte.
Maar mn bro's en sisters mochten kiezen wat mijn roepnaam werd... om het simpele feit dat mijn moeder ook Trijntje heet maar Truus genoemd werd.
Ze mochten kiezen tussen Tineke of Trudie.
Rest is history.
Vind het gek dat je je kind een naam geeft maar het anders noemt.
Ja idd!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn moeder had een variant op haar eerste naam als roepnaam, zo staat het ook op het geboortetegeltje en na een paar jaar is ze tijdens een verblijf in het ziekenhuis door de verpleging anders genoemd, er waren nogal wat meisjes met die roepnaam die ze kennelijk te gewoontjes vonden, dus de verpleging begon haar bij haar 3e naam te noemen en da's gebleven. Best bizar eigenlijk.
Is ie weer terug .... Hoe gaat het nu met hem ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Mijn oudste zoon die in Australië woont heeft een leuke naam, begint met een Q.
Nu hij stevig gelooft is ie ook gedoopt en heet nu naar een profeet.
Goedquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
Is ie weer terug .... Hoe gaat het nu met hem ?
omdat het zo hoortquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:17 schreef Bluezz het volgende:
ja, via de tv en decoder kan ik radio luisteren, maar ik heb ook een radioaansluiting in de muur en een mooie geluidsinstallatie, dus dat wil ik gebruiken, maar dat moet dus in de meterkast nog op de splitterquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt toch ook radio via je TV ? Of is dat niet bij Ziggo.....
Ik heb bij te veel providers gewerkt dat ik door de kanalen de kabels niet meer zie ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |