Nee hoor, ik doe ook niet aan Tquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:49 schreef Stijfkopie het volgende:
Moet ik aan de medicatie zitten hier.
En toen? Wat lul je nouquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:59 schreef Symphonic het volgende:
fijn die naweeën van de stroomstoring
De TV doet het alleen als ik het modem uitzet
Ik lul helaas niet...quote:
Welke provider doe jij?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:59 schreef Symphonic het volgende:
fijn die naweeën van de stroomstoring
De TV doet het alleen als ik het modem uitzet
dan maar geen tv kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik lul helaas niet...
Sinds de stroomstoring moet ik het modem uitzetten om televisiebeeld te hebben..
de Ziggo servicedesk werkt echt fantastisch
Gut oh gutoh gutquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik lul helaas niet...
Sinds de stroomstoring moet ik het modem uitzetten om televisiebeeld te hebben..
de Ziggo servicedesk werkt echt fantastisch
Zigoo...quote:
Volgens mij had de helpdesk een leuke middagquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zigoo...
Best leuk al alles het doet..
Maar als er iets hapert ben je gewoon de Sjaak...
Of ik maar even mijn tv van de muur wilde schroeven en bij de meterkast wilde zetten
Serieus? Heb je geen 2e toestel of zo? Maar mogelijk dat je alles even moet resetten... .5 min uit laten staan...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zigoo...
Best leuk al alles het doet..
Maar als er iets hapert ben je gewoon de Sjaak...
Of ik maar even mijn tv van de muur wilde schroeven en bij de meterkast wilde zetten
Meen je toch nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus? Heb je geen 2e toestel of zo? Maar mogelijk dat je alles even moet resetten... .5 min uit laten staan...
Ik heb echt al het mogelijke gedaan..quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus? Heb je geen 2e toestel of zo? Maar mogelijk dat je alles even moet resetten... .5 min uit laten staan...
Heb je wel de tv van de muur gehaald?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb echt al het mogelijke gedaan..
Morgen nog even een nieuwe splitter ertussen en anders mogen ze het mooi op komen lossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |