"Burn-out" - syndroomquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
Zou King echt de weg kwijt zijn of komt nu zn ware aard boven water...
ik vrees het laatste...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
je Fok!t teveelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grenzen stellen aan asociaal gedrag.
*Proestquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grenzen stellen aan asociaal gedrag.
Ik had er graag verder met je over van gedachten over gewisseld, maar ik sta op het punt om weg te gaan en ben niet voor middernacht terug. Misschien een andere keer. Misschien ook niet.quote:
Zal wel niet worden danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had er graag verder met je over van gedachten over gewisseld, maar ik sta op het punt om weg te gaan en ben niet voor middernacht terug.
Misschien een andere keer. Misschien ook niet.
Mijn nichtje heeft ook communie gedaan kan ik me herinnerenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft ook communie gedaan kan ik me herinneren
Wij zijn Nederlands Hervormd ik ben gedoopt juni 1962quote:
ow... die zag ik te laat, dat weet ik eigenlijk niet, ik maar 1x, dat was wel genoeg eigenlijkquote:
Ja, ik ben ook gedoopt en allesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wij zijn Nederlands Hervormd ik ben gedoopt juni 1962
Hier ben ik gedoopt heel oud kerkje 14e eeuw tegenover de kinderboerderijquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook gedoopt en allesmaar ik kan me er niets meer van herinneren,
was gewoonte toen..
ben je nog steeds in de ban van de King?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
ah........... die kerk waar ik ben gedoopt en communie heb gedaan bestaat niet meer,quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hier ben ik gedoopt heel oud kerkje 14e eeuw tegenover de kinderboerderij
[ afbeelding ]
mijn zwager komt uit brabant beneden het Hollands Diep zijn ze allemaal Katholiekquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ah........... die kerk waar ik ben gedoopt en communie heb gedaan bestaat niet meer,
is afgebroken, er staat nu een ''moderne'' kerk in het durp. één keer geweest een keer (meer
voor de fun) naar de Kerst mis geweest, kil stenen gebouw, heel anders....
ah... en doen ze er ook allemaal iets aan, naar de kerk gaan enzo?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn zwager komt uit brabant beneden het Hollands Diep zijn ze allemaal Katholiek
Het is maar goed dat ik niet bijna dood ging, dan had ik Ikazia gehetenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
ik weet het eigenlijk niet, ik heb 2 voornamen, 1 roepnaam en nog eentje, genoemd
naar het ziekenhuis waar ik geboren ben, omdat ze dachten dat ik dood zou gaan
Dat zou wel raar zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet bijna dood ging, dan had ik Ikazia geheten
Mijn oudste zussen hebben ook van die oudbakken namen, eigenlijk alleen mijn 2 jaar oudere zus en ik hebben modernere namen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:46 schreef FANN het volgende:
De oudste hebben wel suffe namen trouwens allemaal van de apostelen en shit![]()
Petrus Paulus Johannes en dat werk![]()
en mijn oudste zussen Margharetha Maria en het Koningshuis komt ook nog aan bod
met Wilhelmina enzo![]()
de échte Christelijke namen waren op toen ik kwam denk ik
Ik heb gewoon een voornaam/roepnaam en die andere....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn oudste zussen hebben ook van die oudbakken namen, eigenlijk alleen mijn 2 jaar oudere zus en ik hebben modernere namen.
Mijn geboortenaam is Maria Irene, wat ik wel heel mooi vind.
Johannesquote:
Alles beter dan namen als Sterre, Bloem en Windquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een voornaam/roepnaam en die andere....dus ik weet niet wat mijn doopnaam
is eigenlijk ..
of Lentequote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles beter dan namen als Sterre, Bloem en Wind
Broer van Jezusquote:
was dat zijn broer? dat heb ik allemaal verdrongen denk ik, ik wist niet eens dat ie een broer hadquote:
Zijn eten bestond uit sprinkhanen en wilde honing.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
was dat zijn broer? dat heb ik allemaal verdrongen denk ik, ik wist niet eens dat ie een broer had
Nee man, zijn neefquote:
Zeer gezond dieetquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:54 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zijn eten bestond uit sprinkhanen en wilde honing.
reality checksquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... en wat was je aan het googelen dan?
je bent zo kortaf dat ik maar niet verder vraag over die reality checks dus dan ga ik erquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
goeie plaatjes vinden is jouw specialiteit
oh nee, kortaf was niet de bedoeling, ik had het alleen beter helemaal niet kunnen melden, het was dus vooral spijt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
je bent zo kortaf dat ik maar niet verder vraag over die reality checks dus dan ga ik er
maar vanuit dat je er verder niks over wil zeggen...
mja, ik proefde al tegenzin dus daarom vroeg ik niet verderquote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh nee, kortaf was niet de bedoeling, ik had het alleen beter helemaal niet kunnen melden, het was dus vooral spijt.
ehm... roepnaam en doopnaam toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
je doopnaam is toch gewoon je voornaam of niet?
Lekker dan... Je lot hangt af van een muntje....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb trouwens ook een tweede voornaam. Mijn ouders hadden beiden een naam gekozen en hebben toen een muntje opgegooid voor wat de eerste naam moest worden
Klein lettertype genomen denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:54 schreef sacha het volgende:
[..]
christus te paard, hoe groot was je geboortekaartje wel niet!
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb wel een goede beschermengel, zou dat door al die voornamen komen?
In Spanje denken ze er dan Maria bij...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef sacha het volgende:
maar geen doopnaam hebben en wel gedoopt zijn is dat čh... normaal?
Een stuk handiger, scheelt zeker 2 minuten spellen wanneer je ergens volledige naam moet geven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef sacha het volgende:
maar geen doopnaam hebben en wel gedoopt zijn is dat čh... normaal?
sacha *denk erbij Maria*quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje denken ze er dan Maria bij...
Nee hoor, ik doe ook niet aan Tquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:49 schreef Stijfkopie het volgende:
Moet ik aan de medicatie zitten hier.
En toen? Wat lul je nouquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:59 schreef Symphonic het volgende:
fijn die naweeën van de stroomstoring
De TV doet het alleen als ik het modem uitzet
Ik lul helaas niet...quote:
Welke provider doe jij?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:59 schreef Symphonic het volgende:
fijn die naweeën van de stroomstoring
De TV doet het alleen als ik het modem uitzet
dan maar geen tv kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik lul helaas niet...
Sinds de stroomstoring moet ik het modem uitzetten om televisiebeeld te hebben..
de Ziggo servicedesk werkt echt fantastisch
Gut oh gutoh gutquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik lul helaas niet...
Sinds de stroomstoring moet ik het modem uitzetten om televisiebeeld te hebben..
de Ziggo servicedesk werkt echt fantastisch
Zigoo...quote:
Volgens mij had de helpdesk een leuke middagquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zigoo...
Best leuk al alles het doet..
Maar als er iets hapert ben je gewoon de Sjaak...
Of ik maar even mijn tv van de muur wilde schroeven en bij de meterkast wilde zetten
Serieus? Heb je geen 2e toestel of zo? Maar mogelijk dat je alles even moet resetten... .5 min uit laten staan...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zigoo...
Best leuk al alles het doet..
Maar als er iets hapert ben je gewoon de Sjaak...
Of ik maar even mijn tv van de muur wilde schroeven en bij de meterkast wilde zetten
Meen je toch nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus? Heb je geen 2e toestel of zo? Maar mogelijk dat je alles even moet resetten... .5 min uit laten staan...
Ik heb echt al het mogelijke gedaan..quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus? Heb je geen 2e toestel of zo? Maar mogelijk dat je alles even moet resetten... .5 min uit laten staan...
Heb je wel de tv van de muur gehaald?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb echt al het mogelijke gedaan..
Morgen nog even een nieuwe splitter ertussen en anders mogen ze het mooi op komen lossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |