"Burn-out" - syndroomquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
Zou King echt de weg kwijt zijn of komt nu zn ware aard boven water...
ik vrees het laatste...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
je Fok!t teveelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grenzen stellen aan asociaal gedrag.
*Proestquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grenzen stellen aan asociaal gedrag.
Ik had er graag verder met je over van gedachten over gewisseld, maar ik sta op het punt om weg te gaan en ben niet voor middernacht terug. Misschien een andere keer. Misschien ook niet.quote:
Zal wel niet worden danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had er graag verder met je over van gedachten over gewisseld, maar ik sta op het punt om weg te gaan en ben niet voor middernacht terug.
Misschien een andere keer. Misschien ook niet.
Mijn nichtje heeft ook communie gedaan kan ik me herinnerenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft ook communie gedaan kan ik me herinneren
Wij zijn Nederlands Hervormd ik ben gedoopt juni 1962quote:
ow... die zag ik te laat, dat weet ik eigenlijk niet, ik maar 1x, dat was wel genoeg eigenlijkquote:
Ja, ik ben ook gedoopt en allesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wij zijn Nederlands Hervormd ik ben gedoopt juni 1962
Hier ben ik gedoopt heel oud kerkje 14e eeuw tegenover de kinderboerderijquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook gedoopt en allesmaar ik kan me er niets meer van herinneren,
was gewoonte toen..
ben je nog steeds in de ban van de King?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:40 schreef chufi het volgende:
ah........... die kerk waar ik ben gedoopt en communie heb gedaan bestaat niet meer,quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hier ben ik gedoopt heel oud kerkje 14e eeuw tegenover de kinderboerderij
[ afbeelding ]
mijn zwager komt uit brabant beneden het Hollands Diep zijn ze allemaal Katholiekquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ah........... die kerk waar ik ben gedoopt en communie heb gedaan bestaat niet meer,
is afgebroken, er staat nu een ''moderne'' kerk in het durp. één keer geweest een keer (meer
voor de fun) naar de Kerst mis geweest, kil stenen gebouw, heel anders....
ah... en doen ze er ook allemaal iets aan, naar de kerk gaan enzo?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn zwager komt uit brabant beneden het Hollands Diep zijn ze allemaal Katholiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |