SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Dan alweer!quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:18 schreef DKUp het volgende:
Volgende week mogen we weer zeiken over indies
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:18 schreef DKUp het volgende:
Guitig ventje is het toch hequote:
Nam jij maar een gifjequote:
*kras*quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nam jij maar een gifje
kusjekroel enzo
Sterkte aan de nabestaande.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:34 schreef StateOfMind het volgende:
Net die P.T./Silent Hills demo gedownload, straks eens even kijken
Kojima werkt er in ieder geval niet meer aanquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:20 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd hoor hoe Silent Hills gaat worden. Als het zo'n beetje als die demo gaat zijn dan damn
Outlast al gespeeld?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:20 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd hoor hoe Silent Hills gaat worden. Als het zo'n beetje als die demo gaat zijn dan damn
zo niet, houden zo.quote:
Vond hem engquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo niet, houden zo.
ook weer zn mega kut spel
nee joh, dat stellen ze vast weer uitquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:18 schreef DKUp het volgende:
Daar ben je dan ook een meisje voor (of iig dat wil je insinueren met je fok accountquote:
Je hebt me doorquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook een meisje voor (of iig dat wil je insinueren met je fok account)
bazend demoquote:
Wel een tof spooky sfeertjequote:
Je kan het natuurlijk aan snakelady vragen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:38 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
benieuwd wat ie kost wel.
Briljant idee in denenmarken trouwens, als je bloed doneert krijg je bloodborne gratis mee
Deden ze dat hier ook maar
quote:
kijk uit voor de feministen hierzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook een meisje voor (of iig dat wil je insinueren met je fok account)
Zitten er vrouwen in dit topic dan?quote:
hoezo, hebben ze tegenwoordig wifi ontvangst in de keuken?quote:
en dan? 'Heuj je kent me niet, maar wat zeg je dr van als jij eens bloed doneert en mij t spelletje geeftquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk aan snakelady vragen.
[..]
ik heb hem nooit helemaal uitgekregen, die telefoon scene deed t nooitquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wel een tof spooky sfeertje![]()
Maar na het eerste gedeelte snapte ik er even niks meer van, ik had alle foto delen, die baby jankte, alleen zou vervolgens die telefoon moeten gaan, en dat deed ie niet
Oh?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:37 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Kojima werkt er in ieder geval niet meer aan
Nee nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:21 schreef Maraca het volgende:
Ik kwam bij P.T. volgens mij niet verder bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:22 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Een week voor ze beschikbaar komen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:27 schreef StateOfMind het volgende:
Wanneer worden altijd de nieuwe PS Plus games voor de volgende maand bekend gemaakt?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En komen ze dan op de eerste van de maand beschikbaar of eerder/later?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:28 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Een week voor ze beschikbaar komen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Meer een uur voor ze beschikbaar komen. Tenminste, zoals het tegenwoordig gaatquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:28 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Een week voor ze beschikbaar komen.
Meestal rond de 4-5e dag van de maand.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En komen ze dan op de eerste van de maand beschikbaar of eerder/later?
Okequote:Op donderdag 19 maart 2015 22:40 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Meestal rond de 4-5e dag van de maand.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:21 schreef Maraca het volgende:
Ik kwam bij P.T. volgens mij niet verder bijDat is een demo toch? Van Silent Hill ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is correctquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is een demo toch? Van Silent Hill ofzo?
PS Plus titels zijn ook voor de PS3 en PS Vitaquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
dit is het ps4 topic
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
dit is het ps4 topic
[ afbeelding ]
Dishonored wordt pas in juni voor ps4 aangekondigdquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
PS Plus titels zijn ook voor de PS3 en PS Vita
En Fallout 4, DOOM en TES VIquote:Op vrijdag 20 maart 2015 06:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dishonored wordt pas in juni voor ps4 aangekondigd
Positieve reviews? Ik heb alleen middelmaat gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:02 schreef HansvanOchten het volgende:
Iemand al begonnen met Hardline? Ondanks dat ik in de eerste geen interesse had ben ik toch wel benieuwd na de eerste positieve reviews.
Doom is al aangekondigdquote:
Volgens mij wil Konami gewoon zorgen dat het meer om hun branding gaat dan die van Kojima. Zijn vertrek is niet eens echt bevestigd, ze doen gewoon weer vaag en alles is lost in translationquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Meh... Silent hills zonder Kojima. Hype is zojuist met 64,18% verminderd.
Dat is de reden dat ik straks de PS3 +-versie wel alvast download, maar nog niet ga spelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 06:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dishonored wordt pas in juni voor ps4 aangekondigd
http://www.konami-digital(...)release-_-20150304-equote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij wil Konami gewoon zorgen dat het meer om hun branding gaat dan die van Kojima. Zijn vertrek is niet eens echt bevestigd, ze doen gewoon weer vaag en alles is lost in translation
Ja? Wat is er? Executive wilde hij al tijden niet zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
http://www.konami-digital(...)release-_-20150304-e
tweakers was er blij meequote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:02 schreef HansvanOchten het volgende:
Iemand al begonnen met Hardline? Ondanks dat ik in de eerste geen interesse had ben ik toch wel benieuwd na de eerste positieve reviews.
Die zijn overal blij mee, zelfs the order krijgt een 8quote:
Jij denkt echt dat dit niet gerelateerd is aan de geruchten? En dat ze zijn naam verwijderd hebben van de MGS games ligt er puur aan dat ze hun eigen branding willen promoten?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja? Wat is er? Executive wilde hij al tijden niet zijn.
Ik blijf die box-art afschuwelijk vinden van The Phantom Painquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat dit niet gerelateerd is aan de geruchten? En dat ze zijn naam verwijderd hebben van de MGS games ligt er puur aan dat ze hun eigen branding willen promoten?
[ afbeelding ]
Net zoals Kojima productions nu ineens Konami Los Angeles heet en dus feitelijk dood is:
https://twitter.com/Nibellion/status/578555049984557056
Kojima is gone na MGSV, let maar op.
Niet gespeeld, maar de reviews van fok neem ik ook met een kilo zoutquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn overal blij mee, zelfs the order krijgt een 8
Moet je zelf weten, de kilo zout zou ik eerder gebruiken bij sites die allerlei perstripjes krijgen om ze te paaienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet gespeeld, maar de reviews van fok neem ik ook met een kilo zout![]()
Gewoon zelfs spelen en een mening vormen
Die pagina van daarnet: nee, totaal niet. En als ie er niet meer werkt is dat een groter verlies voor Konami dan andersom. Lekker verder onder zijn eigen merk, who cares, games worden toch wel uitgebracht.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat dit niet gerelateerd is aan de geruchten? En dat ze zijn naam verwijderd hebben van de MGS games ligt er puur aan dat ze hun eigen branding willen promoten?
[ afbeelding ]
Net zoals Kojima productions nu ineens Konami Los Angeles heet en dus feitelijk dood is:
https://twitter.com/Nibellion/status/578555049984557056
Kojima is gone na MGSV, let maar op.
Ik zal hem straks toch maar eens downloaden. Persoonlijk lijkt het mij niks en dat grafische stijltje is niet mijn ding, maar iedereen is er zo enthousiast over, dat ik het toch maar eens ga proberen straks.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:55 schreef satecl het volgende:
Valiant Hearts: The Great War![]()
![]()
Gisteren even een kwartiertje kunnen spelen. Morgen gaat ie zoooo lang aanstaan
ach dat heb ik wel met elke site. of t nou fok of tweakers of de PU is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, de kilo zout zou ik eerder gebruiken bij sites die allerlei perstripjes krijgen om ze te paaienZelf spelen is altijd het beste, maar ja, demo's schijnen lastig te zijn om te fixen op PSN
Ja dat sowieso. Ben benieuwd hoeveel hij op zou halen met een kickstarter.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als ie er niet meer werkt is dat een groter verlies voor Konami dan andersom. Lekker verder onder zijn eigen merk, who cares, games worden toch wel uitgebracht.
mag het niet hopen, die game is zn beetje de reden waarom mn ps4 nog niet door de kamer heeft gevlogenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zou het alleen heel erg jammer vinden als de Silent Hill franchise nu weer verder om zeep gaat geholpen gaat worden nadat hij eindelijk in goede handen terecht was gekomen.
Ik had hoge verwachtingen voor die game.
Je vergeet dat we er niet van hoeven te leven en we ook geen perstripjes richting leuke landen krijgen voor 'exclusieve' content. Dat is in NL voorbehouden aan PU, Tweakers, GameKings. Als een uitgever gaat miepen over een cijfer dan ben ik de muur waar ze tegenaan lopen, en ik heb gewoonweg nooit iets aangepast om ze te paaien. Kom zeg, zou mooi zijn. Zij proberen andere mensen een game te verkopen, dan moet het maar goed genoeg zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach dat heb ik wel met elke site. of t nou fok of tweakers of de PU is.
Echte meningen lees je maar amper, want ben je te vaak negatief krijgen jullie je spulletjes niet meer.
Het is jammer, maar hoort er helaas bij
Die heeft ie toch niet nodigquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Ben benieuwd hoeveel hij op zou halen met een kickstarter.
neuh maar kan me voorstellen dat als je de 4e zoveelste 3 of 4 geeft dat ze zo iets hebben vna , fuck it, zeg maar dag tegne je gamesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vergeet dat we er niet van hoeven te leven en we ook geen perstripjes richting leuke landen krijgen voor 'exclusieve' content. Dat is in NL voorbehouden aan PU, Tweakers, GameKings. Als een uitgever gaat miepen over een cijfer dan ben ik de muur waar ze tegenaan lopen, en ik heb gewoonweg nooit iets aangepast om ze te paaien. Kom zeg, zou mooi zijn. Zij proberen andere mensen een game te verkopen, dan moet het maar goed genoeg zijn.
Jammergenoeg is de keerzijde daar ook van dat het niveau van de reviews hier soms echt heel erg bagger isquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vergeet dat we er niet van hoeven te leven
Ik vrees toch echt voor het ergste.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag het niet hopen, die game is zn beetje de reden waarom mn ps4 nog niet door de kamer heeft gevlogen
Een goede uitgever doet dat niet. We zijn bv niet echt aardig voor Sony de laatste tijd, maar ja, het is een mening. Ik hoop nog altijd dat we iets als user-reviews op de kaart kunnen zetten als gaming community hier in GAM, maar ik snap ook wel dat geen hond lappen tekst wil schrijven. Dus ooit eens bedenken of dat korter kan, leuker kan, weet ik kan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh maar kan me voorstellen dat als je de 4e zoveelste 3 of 4 geeft dat ze zo iets hebben vna , fuck it, zeg maar dag tegne je games
Ik ben me ervan bewust dat we niet de middelen hebben om hier even een professionele tent op touw te zetten. Dat is soms de charme en soms bloedirritant. Het niet hebben van een kantoor voor fysieke dingen zoals de reviewcopies of hardware bv. Zo kan het dus gebeuren dat een reviewcopy voor Xbox One uitkomt terwijl de 'kenner' van desbetreffende game-reeks een PS4 heeft. Als je dan op een kantoor zit dan zou het niet eens een probleem zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jammergenoeg is de keerzijde daar ook van dat het niveau van de reviews hier soms echt heel erg bagger isBest leuk hoor de reviews van hobbyisten hier maar echt serieus neem ik het niet.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, zo vond ik de review van Beyond two souls hier een van de weinige reviews die ik gelezen heb, die de game echt op waarde kon schatten.
Verplicht een reviewer minstens 6 uur te spelen voor ie een oordeel mag geven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:35 schreef Pheno het volgende:
Mochten jullie ideeën hebben, ik hoor ze iig graag, feedback is altijd handig.
Nou ja, dat doen we wel, maar we zouden bv aan kunnen geven hoeveel uur er in gestoken isquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verplicht een reviewer minstens 6 uur te spelen voor ie een oordeel mag geven.
Japanse stemmen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wie hebben allemaal FF 15 demo gespeeld??
Ik vind de afwisseling vooral leuk. Puzzelen, ontwijken, schieten, vluchten,.. En daarbij een leuk verhaal met humor die ook nog eens leerzaam is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zal hem straks toch maar eens downloaden. Persoonlijk lijkt het mij niks en dat grafische stijltje is niet mijn ding, maar iedereen is er zo enthousiast over, dat ik het toch maar eens ga proberen straks.
jaquote:
Ze beginnen het eindelijk te leren...?quote:
Is helaas niet mogelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:05 schreef Jungle_Jim het volgende:
Hoe kan ik een game verwijderen uit mn bibliotheek? Heb er nu een paar al verwijderde kutdemo's tussen staan
mwah ik zou best user reviews willen schrijven, maar wetende dat er niks tegenover staat bepaald voor mij het al dat ik het mijn tijd niet waard vind, denk dat dat voor veel mensen geld.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een goede uitgever doet dat niet. We zijn bv niet echt aardig voor Sony de laatste tijd, maar ja, het is een mening. Ik hoop nog altijd dat we iets als user-reviews op de kaart kunnen zetten als gaming community hier in GAM, maar ik snap ook wel dat geen hond lappen tekst wil schrijven. Dus ooit eens bedenken of dat korter kan, leuker kan, weet ik kan.
Is idd best een tof spel merk ik nuquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik vind de afwisseling vooral leuk. Puzzelen, ontwijken, schieten, vluchten,.. En daarbij een leuk verhaal met humor die ook nog eens leerzaam is.
Options knop en dan delete toch?quote:
Niet uit je library. Kan in de volgende patch afaik welquote:
Ach, je mening verkondigen doen hier de meeste mensen zonder enige financiële bonusquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah ik zou best user reviews willen schrijven, maar wetende dat er niks tegenover staat bepaald voor mij het al dat ik het mijn tijd niet waard vind, denk dat dat voor veel mensen geld.
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXVIIlquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah ik zou best user reviews willen schrijven, maar wetende dat er niks tegenover staat bepaald voor mij het al dat ik het mijn tijd niet waard vind, denk dat dat voor veel mensen geld.
site is down volgens mijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
Gameshoptwente 3 halen 2 betalen aangekondigd, mooi met paar man goedkoop Borderlands fixen
(edit: gebruikte games)
Dan ga ik Borderlands ook wel ergens fixen denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
Gameshoptwente 3 halen 2 betalen aangekondigd, mooi met paar man goedkoop Borderlands fixen
(edit: gebruikte games)
een mening geven of een essay zit een groot verschil inquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je mening verkondigen doen hier de meeste mensen zonder enige financiële bonus
internetquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan ga ik Borderlands ook wel ergens fixen denk ik
Parelhoenderquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Que? Gaan we random woorden posten?
Kroegtijger
Sowieso een kans geven manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zal hem straks toch maar eens downloaden. Persoonlijk lijkt het mij niks en dat grafische stijltje is niet mijn ding, maar iedereen is er zo enthousiast over, dat ik het toch maar eens ga proberen straks.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:38 schreef janrad het volgende:
Bloodborne is zeker geen open world game he ?
Claustrofobie?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Vind je alleen open wereld games leuk? Gewoon een vraag hoor
Dan krijgt The Order dus geen oordeelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verplicht een reviewer minstens 6 uur te spelen voor ie een oordeel mag geven.
Jawel, want een reviewer rushed niet door een game heen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan krijgt The Order dus geen oordeel
Ik begrijp je punt overigens wel. Dat is het voordeel van Nintendo. Zij geven games ver voor de release over het algemeen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jawel, want een reviewer rushed niet door een game heen.
Oh, wacht.......
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt overigens wel. Dat is het voordeel van Nintendo. Zij geven games ver voor de release over het algemeen.
Had zelf toen Donkey Kong Country: Tropical Freeze al uitgespeeld twee weken voor de officiele release. Maar goed, zij kunnen vertrouwen hebben in hun games, de meeste uitgevers zijn niet zo
That obvious?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Nintendopost.
Alleen reviewers die op tijd moeten zijn voor hun verkochte advertentieplaatsjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jawel, want een reviewer rushed niet door een game heen.
Oh, wacht.......
't Zijn net gaming jehova's. Als ze eenmaal een voet amiibo tussen de deur hebben...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Nintendopost.
wie woont er dan ook in twentequote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
n eigenlijk sowieso maar weinig games die ik zou willen far cry 4, tomb raider: temple of osiris, gta en pes de rest lijkt me niks.
Ik kan 'm ook afhalen bij GM. Twijfel echter. Heb Sleeping Dogs net gekocht en The Order ook klaarliggen.quote:
Hehe, dat gaat niet lukken. Vanavond wel paar uurtjes, maar morgen heel de dag op pad met een vrijgezellenfeest en zondag een hoop dingen voor mijn leerlingen voorbereiden. Intro was al wel tof, veel bloed e.d., ben dat niet gewend van Final Fantasy, ik heb er zin in!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan 'm ook afhalen bij GM. Twijfel echter. Heb Sleeping Dogs net gekocht en The Order ook klaarliggen.
Kun je komend weekend een uur of tien in de game stoppen en dan je ervaringen posten?
Over een paar maandjes gewoon tweedehands dan maarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Parelhoender
Maar geen Borderlands dus... want geen nieuwe games
En die kan je er ook zo los uit halen, cq, de printplaat van usb naar sata zit niet aan de disk vast?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:37 schreef s0ul1991 het volgende:
Zo net deze schijf gekocht. Daar zit een Samsung/Seagate Spinpoint M9T in. Voor een 2tb harde schijf is dit wel een mooi prijsje. Geen Alternate prijs, maar goed. Open maken en vervangen maar
Was niet een van de 2 borderlands een vouchercode? Dan schiet je met 2e hands niet zo veel op als je heel de collectie wil. Ik zou het mis kunnen hebben hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Over een paar maandjes gewoon tweedehands dan maar
70equote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan 'm ook afhalen bij GM. Twijfel echter. Heb Sleeping Dogs net gekocht en The Order ook klaarliggen.
Kun je komend weekend een uur of tien in de game stoppen en dan je ervaringen posten?
-edit-
Gamemania vraagt 70 euroDat wordt 'm sowieso niet
Niet echt een game om nog een keer te spelen, leuk voor mensen die voorheen geen PS3 hebben gehad( of er wordt straks iets bijzonders aangekondigdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War III remaster komt eraan.
je verwacht het nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm? Wat is er over een kwartiertje? o.oquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:46 schreef DKUp het volgende:
Nog een kwartiertje en dan zullen we wel wat meer info krijgen
1080p 60fps. Het kan dus wel.quote:PlayStation 3 game God of War 3 is coming to PlayStation 4 in a "remastered" re-release, Sony Computer Entertainment America announced today alongside its 10th anniversary celebration of the God of War series. God of War 3 Remastered will be released this July and promises a 60 frames per second, 1080p resolution visual upgrade.
Meer info op PlayStation Blogquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:47 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hmm? Wat is er over een kwartiertje? o.o
mja, ben ik dan de enige die denktquote:
Maar dan wel met Egyptische goden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja, ben ik dan de enige die denkt
zonde van t geld?
zou liever een nieuwe GOW zien
i dont care, gewoon een bazige hack 'n slash gamequote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan wel met Egyptische goden.
Nee, ik vind dit ook geen boeiende remasterquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja, ben ik dan de enige die denkt
zonde van t geld?
zou liever een nieuwe GOW zien
en dan aaneensluitendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit ook geen boeiende remaster
Doe dan gewoon 1-3
Nintendo Directquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:47 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hmm? Wat is er over een kwartiertje? o.o
Sjezus. Doe dan de eerste drie in de remaster, dit is gewoon goedkoop cashen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
De gamers willen een Uncharted Remastered Trilogy, maar nee ze krijgen GOW3quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan aaneensluitend
ascension er bij, omdat t kan
maarja enige dikke remake die ik echt wil kopen is van resident evil 2 (of een 1-2-3-4 pack)
GOW1, 2 én 3 samen had ik ook wel graag gezien. Ik ben namelijk van de PSX overgestapt op de Xbox en nu weer terug bij Sony en heb dus die games gemist. Uncharted ook, maar die interesseren mij niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
De gamers willen een Uncharted Remastered Trilogy, maar nee ze krijgen GOW3
Ik heb alleen GOW3 gespeeld en ze hadden me over de streep kunnen trekken met de andere gamesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:04 schreef Shrewd het volgende:
[..]
GOW1, 2 en 3 had ik ook wel graag gezien. Ik ben namelijk van de PSX overgestapt op de Xbox en nu weer terug bij Sony en heb dus die games gemist. Uncharted ook, maar die interesseren mij niet.
ja via die app op je mobielquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus alweer een remaster. Wordt toch wel een beetje erg nu hoor![]()
Kan je trouwens ook andere afbeeldingen selecteren op je PS4 voor je profiel?
Dit, wilt niemand een nieuwe game maken ipv al dje remasters. sommige zijn echt vet hoor, alleen nu een beetje too much.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus alweer een remaster. Wordt toch wel een beetje erg nu hoor![]()
Kan je trouwens ook andere afbeeldingen selecteren op je PS4 voor je profiel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan mij herinneren dat ze een nieuwe gow via twitter announced hadden, santa monica that is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:54 schreef Pheno het volgende:
God of War 3. Oke, dat is een anticlimax. Prima, ik laat 'm liggen en ga weer verder met mijn hoop op een nieuwe game. Ooit.
Nee, dat was meer een : we zijn met een God of War bezig, maar dat had net zo goed deze remake kunnen zijn. Maar deze wordt dus niet gemaakt door Santa Monica werd net gezegd in hun livestream.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:56 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat ze een nieuwe gow via twitter announced hadden, santa monica that is.
Die komen vast wel, maar niet meer voor 2015.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:56 schreef Shrewd het volgende:
Sony moet op de E3 echt nog met 1 of 2 knallers komen.
Dat denk ik ook. E3 2015 staat vooral in het teken van Morpheus, wat remakes en de zooi die in 2016 moet uitkomen. Enige exclusieve titel waar ik op ps4 nog benieuwd naar ben is Until Dawn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die komen vast wel, maar niet meer voor 2015.
Oh ja! #zininquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. E3 2015 staat vooral in het teken van Morpheus, wat remakes en de zooi die in 2016 moet uitkomen. Enige exclusieve titel waar ik op ps4 nog benieuwd naar ben is Until Dawn.
Ik had op Youtube al even gezocht en alles kun je makkelijk uit elkaar halen. Je kunt zelfs de 500gb van de PS4 weer gebruiken door die weer in de case zetten waar je de 2Tb uit hebt gehaaldquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
En die kan je er ook zo los uit halen, cq, de printplaat van usb naar sata zit niet aan de disk vast?
Biedt MS een mooie gelegenheid om te gaan knallen met o.a Halo 5 dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. E3 2015 staat vooral in het teken van Morpheus, wat remakes en de zooi die in 2016 moet uitkomen. Enige exclusieve titel waar ik op ps4 nog benieuwd naar ben is Until Dawn.
Met wat mazzel voor MS (niet alle datums zijn bekend): Quantum Break, Halo 5, Forza 6, Crackdown, Gears of War en hun timed-exclusive Rise of the Tomb Raider. Mja, al hebben PS4-eigenaren die geen tweede console willen er weinig aanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:20 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Bied MS een mooie gelegenheid om te gaan knallen met o.a Halo 5 dan.
Net zoals in 2014 alleen maar gare spellen uit zijn gekomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
MS dat terugslaat is altijd beter voor PS4 bezitters dan een MS dat zich gewonnen geeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat mazzel voor MS (niet alle datums zijn bekend): Quantum Break, Halo 5, Forza 6, Crackdown, Gears of War en hun timed-exclusive Rise of the Tomb Raider. Mja, al hebben PS4-eigenaren die geen tweede console willen er weinig aan
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Net zoals in 2014 alleen maar gare spellen uit zijn gekomen.
Ik dacht dat ik met de aanschaf van de ps4 de stijgende lijn van de ps3 zou kunnen meemaken.
Maar ipv daarvan heel veel spellen met graphics en gameplay die ik twintig jaar geleden ook speelde. Doe eens iets met je rekenkracht.
Oh en de titels die daarvoor al gezegd werden in dat topic komen er nog bij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:44 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de PS4 dan.
Met Battlefield, Destiny, LittleBigPlanet 3, Alien Isolation, The Evil Within, Binding of Isaac (ok is een port), Dust: An Elysian Tail, Evolve, Dying Light, inFamous Second Son, Plants vs Zombies, Driveclub, Valiant Hearts, Transistor, 2 Assassins Creeds, Diablo 3 (ok ook een port, maar een verdomd goede), Don't Starve, Far Cry 4, Watch_Dogs, GTA V(jeej port), Telltale games, Helldivers, Hotline Miami 1 & 2, Metro Redux, Trials Fusion en nog wel een aantal gewoon top titels. Is er genoeg te spelen.
Dat er dan voor jou niks tussen zit, tja...
Een nieuwe cycle heeft altijd opstarttijd nodig. Dus denken dat je meteen op de topkracht van PS4 zit is wat naiefquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Net zoals in 2014 alleen maar gare spellen uit zijn gekomen.
Ik dacht dat ik met de aanschaf van de ps4 de stijgende lijn van de ps3 zou kunnen meemaken.
Maar ipv daarvan heel veel spellen met graphics en gameplay die ik twintig jaar geleden ook speelde. Doe eens iets met je rekenkracht.
Opstart van de 360 was zoveel beter! Lekker heel de dag Rockstar Tabletennis spelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een nieuwe cycle heeft altijd opstarttijd nodig. Dus denken dat je meteen op de topkracht van PS4 zit is wat naief
Ik ben een beetje een oudige zeiktor aan het worden en ben in voor bepaalde games.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:29 schreef Shrewd het volgende:
[..]
[..]
Oh en de titels die daarvoor al gezegd werden in dat topic komen er nog bij.
Dat is ook zo, maar no mans sky en die andere bazengames zijn nog ver in de toekomstquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een nieuwe cycle heeft altijd opstarttijd nodig. Dus denken dat je meteen op de topkracht van PS4 zit is wat naief
Dat was wel zo, toen zat ik de PS bezitters af te zeiken dat ze geen cewle games haddenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:32 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Opstart van de 360 was zoveel beter! Lekker heel de dag Rockstar Tabletennis spelen.![]()
Haha, ja als dingen je niet liggen kan dat natuurlijk gebeuren. Maar vorig jaar was gewoon een prima jaar voor het eerste volle jaar in een console-cyclus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een oudige zeiktor aan het worden en ben in voor bepaalde games.
Maar dinsdag zal ik Bloodborne spelen en dan houd ik mijn vuile mondje
Ja, is tof.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
Metro Redux een aanrader, voor weinig?
Metro 2033 heb ik nooit gespeeld, maar Last Light vond ik ontzettend tof.
zit zeer veel middelmatigs tussenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:29 schreef Shrewd het volgende:
[..]
[..]
Oh en de titels die daarvoor al gezegd werden in dat topic komen er nog bij.
Ja, maar dat is werkelijk elk gamejaar het geval. Op misschien één of twee uitzonderingen na.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
zit zeer veel middelmatigs tussen
Bijna wel, ik wil lekker mijn gang kunnen gaan in een game zonder een uitgestippeld verhaal te moeten volgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Vind je alleen open wereld games leuk? Gewoon een vraag hoor
mja, het is nu wel erger dan eerst heb ik t idee. Er zijn maar een paar spellen die mij leuk lijken en daarvan is de helft ook voor de vorige generatie verkrijgbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:45 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Ja, maar dat is werkelijk elk gamejaar het geval. Op misschien één of twee uitzonderingen na.
De negativieit omtrent de content van de PS4 slaat echt nergens op imo. Dat het altijd beter kan (moet?) lijkt mij wel duidelijk.
maar waarom zou je dat willenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
De gamers willen een Uncharted Remastered Trilogy, maar nee ze krijgen GOW3
ok ik ben om, ik koop hem als ie +- 10 eur is toch welquote:
Je wordt ouder. Je kijkt kritischer, je hebt meer vergelijkinsmateriaal etc.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
mja, het is nu wel erger dan eerst heb ik t idee. Er zijn maar een paar spellen die mij leuk lijken en daarvan is de helft ook voor de vorige generatie verkrijgbaar
geen idee, ik heb geen God of War of Uncharted remasterd nodig.quote:
eckte bazen hebben gewoon een ps3 staanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee, ik heb geen God of War of Uncharted remasterd nodig.
Ah ok dacht al zoietsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:50 schreef janrad het volgende:
[..]
Bijna wel, ik wil lekker mijn gang kunnen gaan in een game zonder een uitgestippeld verhaal te moeten volgen.
grappenmaken, eerder 2017 - 18quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:09 schreef Tortugal het volgende:
Laten we hopen op Red Dead 2 dit najaar.
Het blijven dezelfde games die je al gespeeld hebtquote:
Ben nog in conclaaf met andere Niels, die wil hem misschien ook wel halen. Dan hebben we misschien mooie co-op groep.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Over een paar maandjes gewoon tweedehands dan maar
En ik dan? Net weer als vroeger tijdens gymles ditquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben nog in conclaaf met andere Niels, die wil hem misschien ook wel halen. Dan hebben we misschien mooie co-op groep.
Kon ik hem ook maar spelenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:16 schreef RRuben het volgende:
Net even Dying Light gespeeld. Is best vet
God, eindelijk is het iemand met me eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het blijven dezelfde games die je al gespeeld hebtPlus dat ik Uncharted tot nu toe niet heel erg super vindt. Middelmatige Tomb Raider-kloon met nog eens aliens
nee, wij kunnen het niet eens zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het blijven dezelfde games die je al gespeeld hebtPlus dat ik Uncharted tot nu toe niet heel erg super vindt. Middelmatige Tomb Raider-kloon met nog eens aliens
Ooh neequote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zit de laatste jaren in enorm veel spellen. Is je dat niet opgevallen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:57 schreef RRuben het volgende:
Is Dying Light gemaakt door de makers van Tomb Raider? Lijkt wel een beetje op elkaar. (Niet de gameplay maar dat craften enzo.)
Hij is niet de enige ik namelijk ook -.-quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een vriend van mij had een game besteld bij All4games en is zijn geld waarschijnlijk nu kwijt
Maar, de grote vraag is: bevalt het een beetje?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Jimbo het volgende:
pff erger me nu al aan hardline.
Wil je spelen, moet ie installeren ... ok kan gebeuren, maar je kan de episodes spelen.
heb je de eerste uit, waar kom je... en fucking installing scherm!
Is het niet zoals in BF4 dat je ergens een optie hebt alles tegelijkertijd te installeren?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Jimbo het volgende:
Wil je spelen, moet ie installeren ... ok kan gebeuren, maar je kan de episodes spelen.
Het vreemde vind ik dat het spel geinstalleerd word zodra je de game in de Ps4 doet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Jimbo het volgende:
nee niet echtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:07 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dat zit de laatste jaren in enorm veel spellen. Is je dat niet opgevallen?
Wijze les: Nooit vooraf betalen. Dat soort bedrijven financiert de lage prijs van game A met preorders van game B.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:53 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hij is niet de enige ik namelijk ook -.-
ik zag in een review dat je continu met tijdsdruk zit, is dat niet irritant?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Holy shit zeg, iedereen, ga Type-0 kopen.
Ben een uurtje onderweg en benieuwd hoe dit verder gaat, maar dit is de meest duistere en epische opening die ik bij Final Fantasy heb meegemaakt, sowieso een van de meest meeslepende openingen die ik ooit heb meegemaakt.
Voor de mensen die een Wii hadden: gevechtssysteem vind ik echt heerlijk, doet me denken aan The Last Story, mede ook door de grafische stijl denk ik
Geen idee, ben nog niet zo ver. Zag wel dat je tijd opgenomen wordt voor een missie en daar krijg je een cijfer voor, maar ik hobbel er gewoon rustig en op mijn gemakje als Pieter Post doorheen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:13 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik zag in een review dat je continu met tijdsdruk zit, is dat niet irritant?
Beetje scheef natuurlijk, de ps3-games waren al een tijdje uit en dus al in prijs verlaagd. Maar zo te zien aan de prijs bespaar ik heel wat geld omdat ik die remakes gewoonweg niet koop.quote:
Ah, ik merk nu dat er een tijdslimiet tussen missies in zit idd, weet nog niet of je daar last van krijgtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:13 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik zag in een review dat je continu met tijdsdruk zit, is dat niet irritant?
Dit zijn de adviesprijzen waarop die remakes/remasters uitgebracht zijn. Vorige generatie kreeg je een HD collectie, nu een remaster van een game die nog geen drie jaar oud is. Dat is ook een groot verschil.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beetje scheef natuurlijk, de ps3-games waren al een tijdje uit en dus al in prijs verlaagd. Maar zo te zien aan de prijs bespaar ik heel wat geld omdat ik die remakes gewoonweg niet koop.
Of: je hebt het origineel niet gekocht maar de remake wel, dat bespaart pas geld! Ik ben er heel blij mee, want ik had geen PS3quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beetje scheef natuurlijk, de ps3-games waren al een tijdje uit en dus al in prijs verlaagd. Maar zo te zien aan de prijs bespaar ik heel wat geld omdat ik die remakes gewoonweg niet koop.
Nee, want dat is duurder en bovendien wil ik gewoon met de DS4 spelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:19 schreef Pheno het volgende:
Koop een ps3, het is niet dat ze zeldzaam zijn
Dat dusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:15 schreef RRuben het volgende:
Geen ps3 gehad dus kom maar op met die remakes!
Ik koop geen PS3-games meer omdat de Remaster-kans tegenwoordig 90% is. Sleeping Dogs overgeslagen, The Last of Us overgeslagen en Tales of Zesteria sla ik daarom ook over.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:19 schreef Pheno het volgende:
waarom ps3 kopen als de beste games toch worden geremakedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:19 schreef Pheno het volgende:
Waarom een ps4 kopen als alle games toch al uit warenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:35 schreef RRuben het volgende:
[..]
waarom ps3 kopen als de beste games toch worden geremaked
op lange termijn heb je er meer aanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom een ps4 kopen als alle games toch al uit waren
Weinig als ps3-eigenaarquote:
Yup. Het is ook naīef om te denken dat Uncharted 4 is uitgesteld omdat die game nog niet af kan zijn eind dit jaar. Dat is gewoon omdat ze dan als goedmakertje de Remaster Trilogie kunnen aanbieden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig als ps3-eigenaarDoor dit soort opvullers duurt het alleen maar langer om echt nieuwe games te krijgen. Snel maar weer naar mijn Wii U, Nintendo begrijpt tenminste dat een newgen-console nieuwe games nodig heeft
Die port van de PC versie van FFVII is pas een naaistreek.... wat was ik teleurgesteldquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik koop geen PS3-games meer omdat de Remaster-kans tegenwoordig 90% is. Sleeping Dogs overgeslagen, The Last of Us overgeslagen en Tales of Zesteria sla ik daarom ook over.
Ben wel teleurgesteld in de remaster van de remaster van Final Fantasy X/X-2. Dat is echt een naaistreek eigenlijk
Sommige games moet je gewoon met rust laten. FFVII zit prima in mijn hoofd, enorm van genoten en het kan alleen maar tegenvallen na al die mythische fanboy-art en ideeen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die port van de PC versie van FFVII is pas een naaistreek.... wat was ik teleurgesteld
Haha ja, die aankondiging.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die port van de PC versie van FFVII is pas een naaistreek.... wat was ik teleurgesteld
ja ok. Maarja ik heb al een mobiel dus ik heb niks aan al die gratis indiesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig als ps3-eigenaarDoor dit soort opvullers duurt het alleen maar langer om echt nieuwe games te krijgen. Snel maar weer naar mijn Wii U, Nintendo begrijpt tenminste dat een newgen-console nieuwe games nodig heeft
Mja, het is allemaal marketing wss. Even snel cashen met een game waar geen moeite in hoeft te worden gestopt om dan eind 2016 eens een echt nieuwe game aan te bieden. En net als DLC en gebrek aan Japanse taalkeuze pikken die schapen hierboven me het allemaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Het is ook naīef om te denken dat Uncharted 4 is uitgesteld omdat die game nog niet af kan zijn eind dit jaar. Dat is gewoon omdat ze dan als goedmakertje de Remaster Trilogie kunnen aanbieden.
En het wordt zeker en vast massaal goedgekeurd en met open armen ontvangen.
Gamers
verkopp je mobiel, die is wss duurder dan een ps4quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:44 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ok. Maarja ik heb al een mobiel dus ik heb niks aan al die gratis indies
De schreeuw om Japanse taal snap ik al helemaal niet, maar ik spreek dan ook geen Japans...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het is allemaal marketing wss. Even snel cashen met een game waar geen moeite in hoeft te worden gestopt om dan eind 2016 eens een echt nieuwe game aan te bieden. En net als DLC en gebrek aan Japanse taalkeuze pikken die schapen hierboven me het allemaal.
Zal wel meevallen denk ik:quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
verkopp je mobiel, die is wss duurder dan een ps4
Ja het was echt de grootste troll actie ever.... de gezichten in dat publiek ook... pricelessquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha ja, die aankondiging.
Ik was echt zo van, euh, wat, is dit... ja! Nu dan toch eindelijk? Of nee, het is Square Enix, er moet iets niet kloppen. Maar jawel, ik zie en hoor FFVII! OMG! JA!
...
Oh...
Fuck
Dus toch.
Nu hoeft het niet meer.
Slaat ook nergens op. Het is niet alsof iedereen Killzone ineens in het Nederlands wil spelenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
De schreeuw om Japanse taal snap ik al helemaal niet, maar ik spreek dan ook geen Japans...
Mwah ik zou hem graag nog eens opnieuw spelen maar helaas, zoals alle games uit die tijd die net voor het eerst '3d' werden, it didn't age very well (ik heb hem een aantal jaren terug nog gespeeld op mijn ps3 en hij was echt nog supertof.) Het is een van de games waarbij een HD remake echt wat toe zou voegen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sommige games moet je gewoon met rust laten. FFVII zit prima in mijn hoofd, enorm van genoten en het kan alleen maar tegenvallen na al die mythische fanboy-art en ideeen.
Ja want dezelfde mensen werken aan dezelfde games volgens jou?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Het is ook naīef om te denken dat Uncharted 4 is uitgesteld omdat die game nog niet af kan zijn eind dit jaar. Dat is gewoon omdat ze dan als goedmakertje de Remaster Trilogie kunnen aanbieden.
En het wordt zeker en vast massaal goedgekeurd en met open armen ontvangen.
Gamers
Ik geloof dat diezelfde mensen die erom schreeuwen juist gaan huilen als hun systeem op Nederlands staatquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. Het is niet alsof iedereen Killzone ineens in het Nederlands wil spelen
Dat weet alleen Naughty Dog op het moment.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja want dezelfde mensen werken aan dezelfde games volgens jou?
Ik heb liever PS Now voor een acceptabele prijs ipv al die remasters.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:35 schreef Pheno het volgende:
Nou, als iedereen graag games van twee jaar geleden met wat extra pixels wil spelen moeten ze ook niet klagen over het gebrek aan echt nieuwe games
Waarom wordt er nog serieus gesproken over een Yi-Long mening?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. Het is niet alsof iedereen Killzone ineens in het Nederlands wil spelen
nope, maar 300 eu. https://oneplus.net/nl/onequote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
verkopp je mobiel, die is wss duurder dan een ps4
Precies. maar dan kunnen ze niet lekker cashen, dus krijgen we nu deze golf van yesterday-games. Ze liggen nota bene nog in het rek in winkelsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb liever PS Now voor een acceptabele prijs ipv al die remasters.
Bij Naughty Dog over het algemeen welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja want dezelfde mensen werken aan dezelfde games volgens jou?
Ik. Wel aardig, alleen bij vlagen is die hele hipster fotografie tienermeisjesshizzle wel heel erg cheesy. Ik trok het soms bijna niet. Wel mooie sfeer.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oops![]()
Wie heeft er al Life is Strange gespeeld?
Om dezelfde reden dat ik de Duitse TV verafschuw: nasynchronisaties zijn altijd kut. Sowieso slechter dan origineel. En dan hoef je de taal niet eens te spreken maar dan krijg je wel de intonatie mee zoals het bedoeld is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
De schreeuw om Japanse taal snap ik al helemaal niet, maar ik spreek dan ook geen Japans...
Bitch puhleasequote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:45 schreef DKUp het volgende:
De exclusieves van de PS4 zijn echt om te janken.
Die was ik helemaal vergetenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bitch puhlease![]()
[ afbeelding ]
GOAT![]()
![]()
GOAT zeker wetenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bitch puhlease![]()
[ afbeelding ]
GOAT![]()
![]()
ben nu eindelijk aan t spelen, was gaan pittenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar, de grote vraag is: bevalt het een beetje?
(niet dat ik daar de tijd voor heb voorlopig met Far Cry 4, GTA5 + Online, Metro Redux, Valliant Hearts en Abe, maar toch)
terecht ookquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oops![]()
Wie heeft er al Life is Strange gespeeld?
duurt langquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bitch puhlease![]()
[ afbeelding ]
GOAT![]()
![]()
je weet wel dat het een indie is he?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Oh god, komt er een keer een nieuwe IP en PS4 exclusive die iets vernieuwends wil brengen, is het weer niet goedEn maar door blijven zeiken over remasters
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:48 schreef Tortugal het volgende:
Hebben jullie je Alternategeld al terug?
Ik hoop ook dat er meer info komt over WiLD, zag er ook wel veel belovend uit:quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:45 schreef DKUp het volgende:
De exclusieves van de PS4 zijn echt om te janken.
Uncharted 4 en Until Dawn zijn de enige exclusieve spellen waar ik nu op wacht.
Ik speel nu bijna alleen maar Third Party-titels![]()
Ik verwacht trouwens dat Ubisoft, Watch Dogs 2 gaat aankondigen op de E3.
Sony waarschijnlijk met God of War 4, Uncharted Trilogy Remastered, Gran Turismo 7 en een paar nog onbekende titels
Niet verassend dit soort berichten. Webwinkels hebben dusdanig weinig marge op games door de hevige concurrentie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:05 schreef Maraca het volgende:
Oh bizar dat All4games faillissement aan gaat vragen
Niet alleen gameshops hoor, wel erg jammer.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Niet verassend dit soort berichten. Webwinkels hebben dusdanig weinig marge op games door de hevige concurrentie.
Bij GameKings denken ze dat uiteindelijk alle kleine game retailers/webshops zullen verdwijnen;
http://www.gamekings.tv/v(...)n-video-game-retail/
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bitch puhlease![]()
[ afbeelding ]
GOAT![]()
![]()
inovatief en saai jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:07 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Gewoon een algortime creeëren die voor jou de gamewereld maakt.
Man, als dat niet inovatief is weet ik het ook niet meer.
alsof dat per definitie saai isquote:
Jij hebt de game al gespeeld?quote:
het is indrukwekkend dat ze zo iets groots kunnen maken, maar wat moet je doen? Beetje rondvliegen en planeetjes verkennen? Dat heb ik na 1 uur wel weer gezien.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:39 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Jij hebt de game al gespeeld?
Ik vind alleen het concept al geniaal.
Is goed jongen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:45 schreef RRuben het volgende:
[..]
het is indrukwekkend dat ze zo iets groots kunnen maken, maar wat moet je doen? Beetje rondvliegen en planeetjes verkennen? Dat heb ik na 1 uur wel weer gezien.
Dat deden ze in Diablo 1 al. Gegenereerde levels ftw (oke, niet volledig procedureelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:07 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Gewoon een algortime creeëren die voor jou de gamewereld maakt.
Man, als dat niet inovatief is weet ik het ook niet meer.
Dit is wel even andere koek natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat deden ze in Diablo 1 al. Gegenereerde levels ftw (oke, niet volledig procedureel).
moet ik ook maar doen, heb m amper een week en heb maar 4 spellen maar heb nog maar 200gb overquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:59 schreef s0ul1991 het volgende:
2TB er ingeschroefdWas binnen 15 min klaar.
Mijn gok is dat ze pas met info komen dichtbij de release. Het is een independent studio die door Michel Ancel van Rayman is opgezet, dus het komt wel goedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:57 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat er meer info komt over WiLD, zag er ook wel veel belovend uit:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |