Het blijven dezelfde games die je al gespeeld hebtquote:
Ben nog in conclaaf met andere Niels, die wil hem misschien ook wel halen. Dan hebben we misschien mooie co-op groep.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Over een paar maandjes gewoon tweedehands dan maar
En ik dan? Net weer als vroeger tijdens gymles ditquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben nog in conclaaf met andere Niels, die wil hem misschien ook wel halen. Dan hebben we misschien mooie co-op groep.
Kon ik hem ook maar spelenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:16 schreef RRuben het volgende:
Net even Dying Light gespeeld. Is best vet
God, eindelijk is het iemand met me eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het blijven dezelfde games die je al gespeeld hebtPlus dat ik Uncharted tot nu toe niet heel erg super vindt. Middelmatige Tomb Raider-kloon met nog eens aliens
nee, wij kunnen het niet eens zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het blijven dezelfde games die je al gespeeld hebtPlus dat ik Uncharted tot nu toe niet heel erg super vindt. Middelmatige Tomb Raider-kloon met nog eens aliens
Ooh neequote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zit de laatste jaren in enorm veel spellen. Is je dat niet opgevallen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:57 schreef RRuben het volgende:
Is Dying Light gemaakt door de makers van Tomb Raider? Lijkt wel een beetje op elkaar. (Niet de gameplay maar dat craften enzo.)
Hij is niet de enige ik namelijk ook -.-quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een vriend van mij had een game besteld bij All4games en is zijn geld waarschijnlijk nu kwijt
Maar, de grote vraag is: bevalt het een beetje?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Jimbo het volgende:
pff erger me nu al aan hardline.
Wil je spelen, moet ie installeren ... ok kan gebeuren, maar je kan de episodes spelen.
heb je de eerste uit, waar kom je... en fucking installing scherm!
Is het niet zoals in BF4 dat je ergens een optie hebt alles tegelijkertijd te installeren?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Jimbo het volgende:
Wil je spelen, moet ie installeren ... ok kan gebeuren, maar je kan de episodes spelen.
Het vreemde vind ik dat het spel geinstalleerd word zodra je de game in de Ps4 doet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Jimbo het volgende:
nee niet echtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:07 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dat zit de laatste jaren in enorm veel spellen. Is je dat niet opgevallen?
Wijze les: Nooit vooraf betalen. Dat soort bedrijven financiert de lage prijs van game A met preorders van game B.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:53 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hij is niet de enige ik namelijk ook -.-
ik zag in een review dat je continu met tijdsdruk zit, is dat niet irritant?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Holy shit zeg, iedereen, ga Type-0 kopen.
Ben een uurtje onderweg en benieuwd hoe dit verder gaat, maar dit is de meest duistere en epische opening die ik bij Final Fantasy heb meegemaakt, sowieso een van de meest meeslepende openingen die ik ooit heb meegemaakt.
Voor de mensen die een Wii hadden: gevechtssysteem vind ik echt heerlijk, doet me denken aan The Last Story, mede ook door de grafische stijl denk ik
Geen idee, ben nog niet zo ver. Zag wel dat je tijd opgenomen wordt voor een missie en daar krijg je een cijfer voor, maar ik hobbel er gewoon rustig en op mijn gemakje als Pieter Post doorheen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:13 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik zag in een review dat je continu met tijdsdruk zit, is dat niet irritant?
Beetje scheef natuurlijk, de ps3-games waren al een tijdje uit en dus al in prijs verlaagd. Maar zo te zien aan de prijs bespaar ik heel wat geld omdat ik die remakes gewoonweg niet koop.quote:
Ah, ik merk nu dat er een tijdslimiet tussen missies in zit idd, weet nog niet of je daar last van krijgtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:13 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik zag in een review dat je continu met tijdsdruk zit, is dat niet irritant?
Dit zijn de adviesprijzen waarop die remakes/remasters uitgebracht zijn. Vorige generatie kreeg je een HD collectie, nu een remaster van een game die nog geen drie jaar oud is. Dat is ook een groot verschil.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beetje scheef natuurlijk, de ps3-games waren al een tijdje uit en dus al in prijs verlaagd. Maar zo te zien aan de prijs bespaar ik heel wat geld omdat ik die remakes gewoonweg niet koop.
Of: je hebt het origineel niet gekocht maar de remake wel, dat bespaart pas geld! Ik ben er heel blij mee, want ik had geen PS3quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beetje scheef natuurlijk, de ps3-games waren al een tijdje uit en dus al in prijs verlaagd. Maar zo te zien aan de prijs bespaar ik heel wat geld omdat ik die remakes gewoonweg niet koop.
Nee, want dat is duurder en bovendien wil ik gewoon met de DS4 spelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:19 schreef Pheno het volgende:
Koop een ps3, het is niet dat ze zeldzaam zijn
Dat dusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:15 schreef RRuben het volgende:
Geen ps3 gehad dus kom maar op met die remakes!
Ik koop geen PS3-games meer omdat de Remaster-kans tegenwoordig 90% is. Sleeping Dogs overgeslagen, The Last of Us overgeslagen en Tales of Zesteria sla ik daarom ook over.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:19 schreef Pheno het volgende:
waarom ps3 kopen als de beste games toch worden geremakedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:19 schreef Pheno het volgende:
Waarom een ps4 kopen als alle games toch al uit warenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:35 schreef RRuben het volgende:
[..]
waarom ps3 kopen als de beste games toch worden geremaked
op lange termijn heb je er meer aanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom een ps4 kopen als alle games toch al uit waren
Weinig als ps3-eigenaarquote:
Yup. Het is ook naīef om te denken dat Uncharted 4 is uitgesteld omdat die game nog niet af kan zijn eind dit jaar. Dat is gewoon omdat ze dan als goedmakertje de Remaster Trilogie kunnen aanbieden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig als ps3-eigenaarDoor dit soort opvullers duurt het alleen maar langer om echt nieuwe games te krijgen. Snel maar weer naar mijn Wii U, Nintendo begrijpt tenminste dat een newgen-console nieuwe games nodig heeft
Die port van de PC versie van FFVII is pas een naaistreek.... wat was ik teleurgesteldquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik koop geen PS3-games meer omdat de Remaster-kans tegenwoordig 90% is. Sleeping Dogs overgeslagen, The Last of Us overgeslagen en Tales of Zesteria sla ik daarom ook over.
Ben wel teleurgesteld in de remaster van de remaster van Final Fantasy X/X-2. Dat is echt een naaistreek eigenlijk
Sommige games moet je gewoon met rust laten. FFVII zit prima in mijn hoofd, enorm van genoten en het kan alleen maar tegenvallen na al die mythische fanboy-art en ideeen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die port van de PC versie van FFVII is pas een naaistreek.... wat was ik teleurgesteld
Haha ja, die aankondiging.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die port van de PC versie van FFVII is pas een naaistreek.... wat was ik teleurgesteld
ja ok. Maarja ik heb al een mobiel dus ik heb niks aan al die gratis indiesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig als ps3-eigenaarDoor dit soort opvullers duurt het alleen maar langer om echt nieuwe games te krijgen. Snel maar weer naar mijn Wii U, Nintendo begrijpt tenminste dat een newgen-console nieuwe games nodig heeft
Mja, het is allemaal marketing wss. Even snel cashen met een game waar geen moeite in hoeft te worden gestopt om dan eind 2016 eens een echt nieuwe game aan te bieden. En net als DLC en gebrek aan Japanse taalkeuze pikken die schapen hierboven me het allemaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Het is ook naīef om te denken dat Uncharted 4 is uitgesteld omdat die game nog niet af kan zijn eind dit jaar. Dat is gewoon omdat ze dan als goedmakertje de Remaster Trilogie kunnen aanbieden.
En het wordt zeker en vast massaal goedgekeurd en met open armen ontvangen.
Gamers
verkopp je mobiel, die is wss duurder dan een ps4quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:44 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ok. Maarja ik heb al een mobiel dus ik heb niks aan al die gratis indies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |