Met wat mazzel voor MS (niet alle datums zijn bekend): Quantum Break, Halo 5, Forza 6, Crackdown, Gears of War en hun timed-exclusive Rise of the Tomb Raider. Mja, al hebben PS4-eigenaren die geen tweede console willen er weinig aanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:20 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Bied MS een mooie gelegenheid om te gaan knallen met o.a Halo 5 dan.
Net zoals in 2014 alleen maar gare spellen uit zijn gekomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. E3 2015 staat vooral in het teken van Morpheus, wat remakes en de zooi die in 2016 moet uitkomen. Enige exclusieve titel waar ik op ps4 nog benieuwd naar ben is Until Dawn.
MS dat terugslaat is altijd beter voor PS4 bezitters dan een MS dat zich gewonnen geeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat mazzel voor MS (niet alle datums zijn bekend): Quantum Break, Halo 5, Forza 6, Crackdown, Gears of War en hun timed-exclusive Rise of the Tomb Raider. Mja, al hebben PS4-eigenaren die geen tweede console willen er weinig aan
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Net zoals in 2014 alleen maar gare spellen uit zijn gekomen.
Ik dacht dat ik met de aanschaf van de ps4 de stijgende lijn van de ps3 zou kunnen meemaken.
Maar ipv daarvan heel veel spellen met graphics en gameplay die ik twintig jaar geleden ook speelde. Doe eens iets met je rekenkracht.
Oh en de titels die daarvoor al gezegd werden in dat topic komen er nog bij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:44 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de PS4 dan.
Met Battlefield, Destiny, LittleBigPlanet 3, Alien Isolation, The Evil Within, Binding of Isaac (ok is een port), Dust: An Elysian Tail, Evolve, Dying Light, inFamous Second Son, Plants vs Zombies, Driveclub, Valiant Hearts, Transistor, 2 Assassins Creeds, Diablo 3 (ok ook een port, maar een verdomd goede), Don't Starve, Far Cry 4, Watch_Dogs, GTA V(jeej port), Telltale games, Helldivers, Hotline Miami 1 & 2, Metro Redux, Trials Fusion en nog wel een aantal gewoon top titels. Is er genoeg te spelen.
Dat er dan voor jou niks tussen zit, tja...
Een nieuwe cycle heeft altijd opstarttijd nodig. Dus denken dat je meteen op de topkracht van PS4 zit is wat naiefquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Net zoals in 2014 alleen maar gare spellen uit zijn gekomen.
Ik dacht dat ik met de aanschaf van de ps4 de stijgende lijn van de ps3 zou kunnen meemaken.
Maar ipv daarvan heel veel spellen met graphics en gameplay die ik twintig jaar geleden ook speelde. Doe eens iets met je rekenkracht.
Opstart van de 360 was zoveel beter! Lekker heel de dag Rockstar Tabletennis spelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een nieuwe cycle heeft altijd opstarttijd nodig. Dus denken dat je meteen op de topkracht van PS4 zit is wat naief
Ik ben een beetje een oudige zeiktor aan het worden en ben in voor bepaalde games.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:29 schreef Shrewd het volgende:
[..]
[..]
Oh en de titels die daarvoor al gezegd werden in dat topic komen er nog bij.
Dat is ook zo, maar no mans sky en die andere bazengames zijn nog ver in de toekomstquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een nieuwe cycle heeft altijd opstarttijd nodig. Dus denken dat je meteen op de topkracht van PS4 zit is wat naief
Dat was wel zo, toen zat ik de PS bezitters af te zeiken dat ze geen cewle games haddenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:32 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Opstart van de 360 was zoveel beter! Lekker heel de dag Rockstar Tabletennis spelen.![]()
Haha, ja als dingen je niet liggen kan dat natuurlijk gebeuren. Maar vorig jaar was gewoon een prima jaar voor het eerste volle jaar in een console-cyclus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een oudige zeiktor aan het worden en ben in voor bepaalde games.
Maar dinsdag zal ik Bloodborne spelen en dan houd ik mijn vuile mondje
Ja, is tof.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
Metro Redux een aanrader, voor weinig?
Metro 2033 heb ik nooit gespeeld, maar Last Light vond ik ontzettend tof.
zit zeer veel middelmatigs tussenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:29 schreef Shrewd het volgende:
[..]
[..]
Oh en de titels die daarvoor al gezegd werden in dat topic komen er nog bij.
Ja, maar dat is werkelijk elk gamejaar het geval. Op misschien één of twee uitzonderingen na.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
zit zeer veel middelmatigs tussen
Bijna wel, ik wil lekker mijn gang kunnen gaan in een game zonder een uitgestippeld verhaal te moeten volgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Vind je alleen open wereld games leuk? Gewoon een vraag hoor
mja, het is nu wel erger dan eerst heb ik t idee. Er zijn maar een paar spellen die mij leuk lijken en daarvan is de helft ook voor de vorige generatie verkrijgbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:45 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Ja, maar dat is werkelijk elk gamejaar het geval. Op misschien één of twee uitzonderingen na.
De negativieit omtrent de content van de PS4 slaat echt nergens op imo. Dat het altijd beter kan (moet?) lijkt mij wel duidelijk.
maar waarom zou je dat willenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
De gamers willen een Uncharted Remastered Trilogy, maar nee ze krijgen GOW3
ok ik ben om, ik koop hem als ie +- 10 eur is toch welquote:
Je wordt ouder. Je kijkt kritischer, je hebt meer vergelijkinsmateriaal etc.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
mja, het is nu wel erger dan eerst heb ik t idee. Er zijn maar een paar spellen die mij leuk lijken en daarvan is de helft ook voor de vorige generatie verkrijgbaar
geen idee, ik heb geen God of War of Uncharted remasterd nodig.quote:
eckte bazen hebben gewoon een ps3 staanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee, ik heb geen God of War of Uncharted remasterd nodig.
Ah ok dacht al zoietsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:50 schreef janrad het volgende:
[..]
Bijna wel, ik wil lekker mijn gang kunnen gaan in een game zonder een uitgestippeld verhaal te moeten volgen.
grappenmaken, eerder 2017 - 18quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:09 schreef Tortugal het volgende:
Laten we hopen op Red Dead 2 dit najaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |