Sjezus. Doe dan de eerste drie in de remaster, dit is gewoon goedkoop cashen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War III remaster komt eraan.
De gamers willen een Uncharted Remastered Trilogy, maar nee ze krijgen GOW3quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan aaneensluitend
ascension er bij, omdat t kan
maarja enige dikke remake die ik echt wil kopen is van resident evil 2 (of een 1-2-3-4 pack)
GOW1, 2 én 3 samen had ik ook wel graag gezien. Ik ben namelijk van de PSX overgestapt op de Xbox en nu weer terug bij Sony en heb dus die games gemist. Uncharted ook, maar die interesseren mij niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
De gamers willen een Uncharted Remastered Trilogy, maar nee ze krijgen GOW3
Ik heb alleen GOW3 gespeeld en ze hadden me over de streep kunnen trekken met de andere gamesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:04 schreef Shrewd het volgende:
[..]
GOW1, 2 en 3 had ik ook wel graag gezien. Ik ben namelijk van de PSX overgestapt op de Xbox en nu weer terug bij Sony en heb dus die games gemist. Uncharted ook, maar die interesseren mij niet.
ja via die app op je mobielquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus alweer een remaster. Wordt toch wel een beetje erg nu hoor![]()
Kan je trouwens ook andere afbeeldingen selecteren op je PS4 voor je profiel?
Dit, wilt niemand een nieuwe game maken ipv al dje remasters. sommige zijn echt vet hoor, alleen nu een beetje too much.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus alweer een remaster. Wordt toch wel een beetje erg nu hoor![]()
Kan je trouwens ook andere afbeeldingen selecteren op je PS4 voor je profiel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan mij herinneren dat ze een nieuwe gow via twitter announced hadden, santa monica that is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:54 schreef Pheno het volgende:
God of War 3. Oke, dat is een anticlimax. Prima, ik laat 'm liggen en ga weer verder met mijn hoop op een nieuwe game. Ooit.
Nee, dat was meer een : we zijn met een God of War bezig, maar dat had net zo goed deze remake kunnen zijn. Maar deze wordt dus niet gemaakt door Santa Monica werd net gezegd in hun livestream.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:56 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat ze een nieuwe gow via twitter announced hadden, santa monica that is.
Die komen vast wel, maar niet meer voor 2015.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:56 schreef Shrewd het volgende:
Sony moet op de E3 echt nog met 1 of 2 knallers komen.
Dat denk ik ook. E3 2015 staat vooral in het teken van Morpheus, wat remakes en de zooi die in 2016 moet uitkomen. Enige exclusieve titel waar ik op ps4 nog benieuwd naar ben is Until Dawn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die komen vast wel, maar niet meer voor 2015.
Oh ja! #zininquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. E3 2015 staat vooral in het teken van Morpheus, wat remakes en de zooi die in 2016 moet uitkomen. Enige exclusieve titel waar ik op ps4 nog benieuwd naar ben is Until Dawn.
Ik had op Youtube al even gezocht en alles kun je makkelijk uit elkaar halen. Je kunt zelfs de 500gb van de PS4 weer gebruiken door die weer in de case zetten waar je de 2Tb uit hebt gehaaldquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
En die kan je er ook zo los uit halen, cq, de printplaat van usb naar sata zit niet aan de disk vast?
Biedt MS een mooie gelegenheid om te gaan knallen met o.a Halo 5 dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. E3 2015 staat vooral in het teken van Morpheus, wat remakes en de zooi die in 2016 moet uitkomen. Enige exclusieve titel waar ik op ps4 nog benieuwd naar ben is Until Dawn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |