Options knop en dan delete toch?quote:
Niet uit je library. Kan in de volgende patch afaik welquote:
Ach, je mening verkondigen doen hier de meeste mensen zonder enige financiële bonusquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah ik zou best user reviews willen schrijven, maar wetende dat er niks tegenover staat bepaald voor mij het al dat ik het mijn tijd niet waard vind, denk dat dat voor veel mensen geld.
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXVIIlquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah ik zou best user reviews willen schrijven, maar wetende dat er niks tegenover staat bepaald voor mij het al dat ik het mijn tijd niet waard vind, denk dat dat voor veel mensen geld.
site is down volgens mijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
Gameshoptwente 3 halen 2 betalen aangekondigd, mooi met paar man goedkoop Borderlands fixen
(edit: gebruikte games)
Dan ga ik Borderlands ook wel ergens fixen denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
Gameshoptwente 3 halen 2 betalen aangekondigd, mooi met paar man goedkoop Borderlands fixen
(edit: gebruikte games)
een mening geven of een essay zit een groot verschil inquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je mening verkondigen doen hier de meeste mensen zonder enige financiële bonus
internetquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan ga ik Borderlands ook wel ergens fixen denk ik
Parelhoenderquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Que? Gaan we random woorden posten?
Kroegtijger
Sowieso een kans geven manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zal hem straks toch maar eens downloaden. Persoonlijk lijkt het mij niks en dat grafische stijltje is niet mijn ding, maar iedereen is er zo enthousiast over, dat ik het toch maar eens ga proberen straks.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:38 schreef janrad het volgende:
Bloodborne is zeker geen open world game he ?
Claustrofobie?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Vind je alleen open wereld games leuk? Gewoon een vraag hoor
Dan krijgt The Order dus geen oordeelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verplicht een reviewer minstens 6 uur te spelen voor ie een oordeel mag geven.
Jawel, want een reviewer rushed niet door een game heen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan krijgt The Order dus geen oordeel
Ik begrijp je punt overigens wel. Dat is het voordeel van Nintendo. Zij geven games ver voor de release over het algemeen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jawel, want een reviewer rushed niet door een game heen.
Oh, wacht.......
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt overigens wel. Dat is het voordeel van Nintendo. Zij geven games ver voor de release over het algemeen.
Had zelf toen Donkey Kong Country: Tropical Freeze al uitgespeeld twee weken voor de officiele release. Maar goed, zij kunnen vertrouwen hebben in hun games, de meeste uitgevers zijn niet zo
That obvious?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Nintendopost.
Alleen reviewers die op tijd moeten zijn voor hun verkochte advertentieplaatsjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jawel, want een reviewer rushed niet door een game heen.
Oh, wacht.......
't Zijn net gaming jehova's. Als ze eenmaal een voet amiibo tussen de deur hebben...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Nintendopost.
wie woont er dan ook in twentequote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
n eigenlijk sowieso maar weinig games die ik zou willen far cry 4, tomb raider: temple of osiris, gta en pes de rest lijkt me niks.
Ik kan 'm ook afhalen bij GM. Twijfel echter. Heb Sleeping Dogs net gekocht en The Order ook klaarliggen.quote:
Hehe, dat gaat niet lukken. Vanavond wel paar uurtjes, maar morgen heel de dag op pad met een vrijgezellenfeest en zondag een hoop dingen voor mijn leerlingen voorbereiden. Intro was al wel tof, veel bloed e.d., ben dat niet gewend van Final Fantasy, ik heb er zin in!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan 'm ook afhalen bij GM. Twijfel echter. Heb Sleeping Dogs net gekocht en The Order ook klaarliggen.
Kun je komend weekend een uur of tien in de game stoppen en dan je ervaringen posten?
Over een paar maandjes gewoon tweedehands dan maarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Parelhoender
Maar geen Borderlands dus... want geen nieuwe games
En die kan je er ook zo los uit halen, cq, de printplaat van usb naar sata zit niet aan de disk vast?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:37 schreef s0ul1991 het volgende:
Zo net deze schijf gekocht. Daar zit een Samsung/Seagate Spinpoint M9T in. Voor een 2tb harde schijf is dit wel een mooi prijsje. Geen Alternate prijs, maar goed. Open maken en vervangen maar
Was niet een van de 2 borderlands een vouchercode? Dan schiet je met 2e hands niet zo veel op als je heel de collectie wil. Ik zou het mis kunnen hebben hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Over een paar maandjes gewoon tweedehands dan maar
70equote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan 'm ook afhalen bij GM. Twijfel echter. Heb Sleeping Dogs net gekocht en The Order ook klaarliggen.
Kun je komend weekend een uur of tien in de game stoppen en dan je ervaringen posten?
-edit-
Gamemania vraagt 70 euroDat wordt 'm sowieso niet
Niet echt een game om nog een keer te spelen, leuk voor mensen die voorheen geen PS3 hebben gehad( of er wordt straks iets bijzonders aangekondigdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War III remaster komt eraan.
je verwacht het nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm? Wat is er over een kwartiertje? o.oquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:46 schreef DKUp het volgende:
Nog een kwartiertje en dan zullen we wel wat meer info krijgen
1080p 60fps. Het kan dus wel.quote:PlayStation 3 game God of War 3 is coming to PlayStation 4 in a "remastered" re-release, Sony Computer Entertainment America announced today alongside its 10th anniversary celebration of the God of War series. God of War 3 Remastered will be released this July and promises a 60 frames per second, 1080p resolution visual upgrade.
Meer info op PlayStation Blogquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:47 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hmm? Wat is er over een kwartiertje? o.o
mja, ben ik dan de enige die denktquote:
Maar dan wel met Egyptische goden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja, ben ik dan de enige die denkt
zonde van t geld?
zou liever een nieuwe GOW zien
i dont care, gewoon een bazige hack 'n slash gamequote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan wel met Egyptische goden.
Nee, ik vind dit ook geen boeiende remasterquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja, ben ik dan de enige die denkt
zonde van t geld?
zou liever een nieuwe GOW zien
en dan aaneensluitendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit ook geen boeiende remaster
Doe dan gewoon 1-3
Nintendo Directquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:47 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hmm? Wat is er over een kwartiertje? o.o
Sjezus. Doe dan de eerste drie in de remaster, dit is gewoon goedkoop cashen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
De gamers willen een Uncharted Remastered Trilogy, maar nee ze krijgen GOW3quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan aaneensluitend
ascension er bij, omdat t kan
maarja enige dikke remake die ik echt wil kopen is van resident evil 2 (of een 1-2-3-4 pack)
GOW1, 2 én 3 samen had ik ook wel graag gezien. Ik ben namelijk van de PSX overgestapt op de Xbox en nu weer terug bij Sony en heb dus die games gemist. Uncharted ook, maar die interesseren mij niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
De gamers willen een Uncharted Remastered Trilogy, maar nee ze krijgen GOW3
Ik heb alleen GOW3 gespeeld en ze hadden me over de streep kunnen trekken met de andere gamesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:04 schreef Shrewd het volgende:
[..]
GOW1, 2 en 3 had ik ook wel graag gezien. Ik ben namelijk van de PSX overgestapt op de Xbox en nu weer terug bij Sony en heb dus die games gemist. Uncharted ook, maar die interesseren mij niet.
ja via die app op je mobielquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus alweer een remaster. Wordt toch wel een beetje erg nu hoor![]()
Kan je trouwens ook andere afbeeldingen selecteren op je PS4 voor je profiel?
Dit, wilt niemand een nieuwe game maken ipv al dje remasters. sommige zijn echt vet hoor, alleen nu een beetje too much.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Jesus alweer een remaster. Wordt toch wel een beetje erg nu hoor![]()
Kan je trouwens ook andere afbeeldingen selecteren op je PS4 voor je profiel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan mij herinneren dat ze een nieuwe gow via twitter announced hadden, santa monica that is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:54 schreef Pheno het volgende:
God of War 3. Oke, dat is een anticlimax. Prima, ik laat 'm liggen en ga weer verder met mijn hoop op een nieuwe game. Ooit.
Nee, dat was meer een : we zijn met een God of War bezig, maar dat had net zo goed deze remake kunnen zijn. Maar deze wordt dus niet gemaakt door Santa Monica werd net gezegd in hun livestream.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:56 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat ze een nieuwe gow via twitter announced hadden, santa monica that is.
Die komen vast wel, maar niet meer voor 2015.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:56 schreef Shrewd het volgende:
Sony moet op de E3 echt nog met 1 of 2 knallers komen.
Dat denk ik ook. E3 2015 staat vooral in het teken van Morpheus, wat remakes en de zooi die in 2016 moet uitkomen. Enige exclusieve titel waar ik op ps4 nog benieuwd naar ben is Until Dawn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die komen vast wel, maar niet meer voor 2015.
Oh ja! #zininquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. E3 2015 staat vooral in het teken van Morpheus, wat remakes en de zooi die in 2016 moet uitkomen. Enige exclusieve titel waar ik op ps4 nog benieuwd naar ben is Until Dawn.
Ik had op Youtube al even gezocht en alles kun je makkelijk uit elkaar halen. Je kunt zelfs de 500gb van de PS4 weer gebruiken door die weer in de case zetten waar je de 2Tb uit hebt gehaaldquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
En die kan je er ook zo los uit halen, cq, de printplaat van usb naar sata zit niet aan de disk vast?
Biedt MS een mooie gelegenheid om te gaan knallen met o.a Halo 5 dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. E3 2015 staat vooral in het teken van Morpheus, wat remakes en de zooi die in 2016 moet uitkomen. Enige exclusieve titel waar ik op ps4 nog benieuwd naar ben is Until Dawn.
Met wat mazzel voor MS (niet alle datums zijn bekend): Quantum Break, Halo 5, Forza 6, Crackdown, Gears of War en hun timed-exclusive Rise of the Tomb Raider. Mja, al hebben PS4-eigenaren die geen tweede console willen er weinig aanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:20 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Bied MS een mooie gelegenheid om te gaan knallen met o.a Halo 5 dan.
Net zoals in 2014 alleen maar gare spellen uit zijn gekomen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
MS dat terugslaat is altijd beter voor PS4 bezitters dan een MS dat zich gewonnen geeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat mazzel voor MS (niet alle datums zijn bekend): Quantum Break, Halo 5, Forza 6, Crackdown, Gears of War en hun timed-exclusive Rise of the Tomb Raider. Mja, al hebben PS4-eigenaren die geen tweede console willen er weinig aan
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Net zoals in 2014 alleen maar gare spellen uit zijn gekomen.
Ik dacht dat ik met de aanschaf van de ps4 de stijgende lijn van de ps3 zou kunnen meemaken.
Maar ipv daarvan heel veel spellen met graphics en gameplay die ik twintig jaar geleden ook speelde. Doe eens iets met je rekenkracht.
Oh en de titels die daarvoor al gezegd werden in dat topic komen er nog bij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:44 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de PS4 dan.
Met Battlefield, Destiny, LittleBigPlanet 3, Alien Isolation, The Evil Within, Binding of Isaac (ok is een port), Dust: An Elysian Tail, Evolve, Dying Light, inFamous Second Son, Plants vs Zombies, Driveclub, Valiant Hearts, Transistor, 2 Assassins Creeds, Diablo 3 (ok ook een port, maar een verdomd goede), Don't Starve, Far Cry 4, Watch_Dogs, GTA V(jeej port), Telltale games, Helldivers, Hotline Miami 1 & 2, Metro Redux, Trials Fusion en nog wel een aantal gewoon top titels. Is er genoeg te spelen.
Dat er dan voor jou niks tussen zit, tja...
Een nieuwe cycle heeft altijd opstarttijd nodig. Dus denken dat je meteen op de topkracht van PS4 zit is wat naiefquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Net zoals in 2014 alleen maar gare spellen uit zijn gekomen.
Ik dacht dat ik met de aanschaf van de ps4 de stijgende lijn van de ps3 zou kunnen meemaken.
Maar ipv daarvan heel veel spellen met graphics en gameplay die ik twintig jaar geleden ook speelde. Doe eens iets met je rekenkracht.
Opstart van de 360 was zoveel beter! Lekker heel de dag Rockstar Tabletennis spelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een nieuwe cycle heeft altijd opstarttijd nodig. Dus denken dat je meteen op de topkracht van PS4 zit is wat naief
Ik ben een beetje een oudige zeiktor aan het worden en ben in voor bepaalde games.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:29 schreef Shrewd het volgende:
[..]
[..]
Oh en de titels die daarvoor al gezegd werden in dat topic komen er nog bij.
Dat is ook zo, maar no mans sky en die andere bazengames zijn nog ver in de toekomstquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een nieuwe cycle heeft altijd opstarttijd nodig. Dus denken dat je meteen op de topkracht van PS4 zit is wat naief
Dat was wel zo, toen zat ik de PS bezitters af te zeiken dat ze geen cewle games haddenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:32 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Opstart van de 360 was zoveel beter! Lekker heel de dag Rockstar Tabletennis spelen.![]()
Haha, ja als dingen je niet liggen kan dat natuurlijk gebeuren. Maar vorig jaar was gewoon een prima jaar voor het eerste volle jaar in een console-cyclus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben een beetje een oudige zeiktor aan het worden en ben in voor bepaalde games.
Maar dinsdag zal ik Bloodborne spelen en dan houd ik mijn vuile mondje
Ja, is tof.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
Metro Redux een aanrader, voor weinig?
Metro 2033 heb ik nooit gespeeld, maar Last Light vond ik ontzettend tof.
zit zeer veel middelmatigs tussenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:29 schreef Shrewd het volgende:
[..]
[..]
Oh en de titels die daarvoor al gezegd werden in dat topic komen er nog bij.
Ja, maar dat is werkelijk elk gamejaar het geval. Op misschien één of twee uitzonderingen na.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
zit zeer veel middelmatigs tussen
Bijna wel, ik wil lekker mijn gang kunnen gaan in een game zonder een uitgestippeld verhaal te moeten volgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Vind je alleen open wereld games leuk? Gewoon een vraag hoor
mja, het is nu wel erger dan eerst heb ik t idee. Er zijn maar een paar spellen die mij leuk lijken en daarvan is de helft ook voor de vorige generatie verkrijgbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:45 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Ja, maar dat is werkelijk elk gamejaar het geval. Op misschien één of twee uitzonderingen na.
De negativieit omtrent de content van de PS4 slaat echt nergens op imo. Dat het altijd beter kan (moet?) lijkt mij wel duidelijk.
maar waarom zou je dat willenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
De gamers willen een Uncharted Remastered Trilogy, maar nee ze krijgen GOW3
ok ik ben om, ik koop hem als ie +- 10 eur is toch welquote:
Je wordt ouder. Je kijkt kritischer, je hebt meer vergelijkinsmateriaal etc.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
mja, het is nu wel erger dan eerst heb ik t idee. Er zijn maar een paar spellen die mij leuk lijken en daarvan is de helft ook voor de vorige generatie verkrijgbaar
geen idee, ik heb geen God of War of Uncharted remasterd nodig.quote:
eckte bazen hebben gewoon een ps3 staanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee, ik heb geen God of War of Uncharted remasterd nodig.
Ah ok dacht al zoietsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:50 schreef janrad het volgende:
[..]
Bijna wel, ik wil lekker mijn gang kunnen gaan in een game zonder een uitgestippeld verhaal te moeten volgen.
grappenmaken, eerder 2017 - 18quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:09 schreef Tortugal het volgende:
Laten we hopen op Red Dead 2 dit najaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |