Options knop en dan delete toch?quote:
Niet uit je library. Kan in de volgende patch afaik welquote:
Ach, je mening verkondigen doen hier de meeste mensen zonder enige financiële bonusquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah ik zou best user reviews willen schrijven, maar wetende dat er niks tegenover staat bepaald voor mij het al dat ik het mijn tijd niet waard vind, denk dat dat voor veel mensen geld.
TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXVIIlquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah ik zou best user reviews willen schrijven, maar wetende dat er niks tegenover staat bepaald voor mij het al dat ik het mijn tijd niet waard vind, denk dat dat voor veel mensen geld.
site is down volgens mijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
Gameshoptwente 3 halen 2 betalen aangekondigd, mooi met paar man goedkoop Borderlands fixen
(edit: gebruikte games)
Dan ga ik Borderlands ook wel ergens fixen denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
Gameshoptwente 3 halen 2 betalen aangekondigd, mooi met paar man goedkoop Borderlands fixen
(edit: gebruikte games)
een mening geven of een essay zit een groot verschil inquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, je mening verkondigen doen hier de meeste mensen zonder enige financiële bonus
internetquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan ga ik Borderlands ook wel ergens fixen denk ik
Parelhoenderquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Que? Gaan we random woorden posten?
Kroegtijger
Sowieso een kans geven manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zal hem straks toch maar eens downloaden. Persoonlijk lijkt het mij niks en dat grafische stijltje is niet mijn ding, maar iedereen is er zo enthousiast over, dat ik het toch maar eens ga proberen straks.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:38 schreef janrad het volgende:
Bloodborne is zeker geen open world game he ?
Claustrofobie?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Vind je alleen open wereld games leuk? Gewoon een vraag hoor
Dan krijgt The Order dus geen oordeelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verplicht een reviewer minstens 6 uur te spelen voor ie een oordeel mag geven.
Jawel, want een reviewer rushed niet door een game heen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan krijgt The Order dus geen oordeel
Ik begrijp je punt overigens wel. Dat is het voordeel van Nintendo. Zij geven games ver voor de release over het algemeen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jawel, want een reviewer rushed niet door een game heen.
Oh, wacht.......
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt overigens wel. Dat is het voordeel van Nintendo. Zij geven games ver voor de release over het algemeen.
Had zelf toen Donkey Kong Country: Tropical Freeze al uitgespeeld twee weken voor de officiele release. Maar goed, zij kunnen vertrouwen hebben in hun games, de meeste uitgevers zijn niet zo
That obvious?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Nintendopost.
Alleen reviewers die op tijd moeten zijn voor hun verkochte advertentieplaatsjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jawel, want een reviewer rushed niet door een game heen.
Oh, wacht.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |