PS Plus titels zijn ook voor de PS3 en PS Vitaquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
dit is het ps4 topic
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
dit is het ps4 topic
[ afbeelding ]
Dishonored wordt pas in juni voor ps4 aangekondigdquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
PS Plus titels zijn ook voor de PS3 en PS Vita
En Fallout 4, DOOM en TES VIquote:Op vrijdag 20 maart 2015 06:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dishonored wordt pas in juni voor ps4 aangekondigd
Positieve reviews? Ik heb alleen middelmaat gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:02 schreef HansvanOchten het volgende:
Iemand al begonnen met Hardline? Ondanks dat ik in de eerste geen interesse had ben ik toch wel benieuwd na de eerste positieve reviews.
Doom is al aangekondigdquote:
Volgens mij wil Konami gewoon zorgen dat het meer om hun branding gaat dan die van Kojima. Zijn vertrek is niet eens echt bevestigd, ze doen gewoon weer vaag en alles is lost in translationquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Meh... Silent hills zonder Kojima. Hype is zojuist met 64,18% verminderd.
Dat is de reden dat ik straks de PS3 +-versie wel alvast download, maar nog niet ga spelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 06:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dishonored wordt pas in juni voor ps4 aangekondigd
http://www.konami-digital(...)release-_-20150304-equote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij wil Konami gewoon zorgen dat het meer om hun branding gaat dan die van Kojima. Zijn vertrek is niet eens echt bevestigd, ze doen gewoon weer vaag en alles is lost in translation
Ja? Wat is er? Executive wilde hij al tijden niet zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
http://www.konami-digital(...)release-_-20150304-e
tweakers was er blij meequote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:02 schreef HansvanOchten het volgende:
Iemand al begonnen met Hardline? Ondanks dat ik in de eerste geen interesse had ben ik toch wel benieuwd na de eerste positieve reviews.
Die zijn overal blij mee, zelfs the order krijgt een 8quote:
Jij denkt echt dat dit niet gerelateerd is aan de geruchten? En dat ze zijn naam verwijderd hebben van de MGS games ligt er puur aan dat ze hun eigen branding willen promoten?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja? Wat is er? Executive wilde hij al tijden niet zijn.
Ik blijf die box-art afschuwelijk vinden van The Phantom Painquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat dit niet gerelateerd is aan de geruchten? En dat ze zijn naam verwijderd hebben van de MGS games ligt er puur aan dat ze hun eigen branding willen promoten?
[ afbeelding ]
Net zoals Kojima productions nu ineens Konami Los Angeles heet en dus feitelijk dood is:
https://twitter.com/Nibellion/status/578555049984557056
Kojima is gone na MGSV, let maar op.
Niet gespeeld, maar de reviews van fok neem ik ook met een kilo zoutquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn overal blij mee, zelfs the order krijgt een 8
Moet je zelf weten, de kilo zout zou ik eerder gebruiken bij sites die allerlei perstripjes krijgen om ze te paaienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet gespeeld, maar de reviews van fok neem ik ook met een kilo zout![]()
Gewoon zelfs spelen en een mening vormen
Die pagina van daarnet: nee, totaal niet. En als ie er niet meer werkt is dat een groter verlies voor Konami dan andersom. Lekker verder onder zijn eigen merk, who cares, games worden toch wel uitgebracht.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat dit niet gerelateerd is aan de geruchten? En dat ze zijn naam verwijderd hebben van de MGS games ligt er puur aan dat ze hun eigen branding willen promoten?
[ afbeelding ]
Net zoals Kojima productions nu ineens Konami Los Angeles heet en dus feitelijk dood is:
https://twitter.com/Nibellion/status/578555049984557056
Kojima is gone na MGSV, let maar op.
Ik zal hem straks toch maar eens downloaden. Persoonlijk lijkt het mij niks en dat grafische stijltje is niet mijn ding, maar iedereen is er zo enthousiast over, dat ik het toch maar eens ga proberen straks.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:55 schreef satecl het volgende:
Valiant Hearts: The Great War![]()
![]()
Gisteren even een kwartiertje kunnen spelen. Morgen gaat ie zoooo lang aanstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |