SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Dan alweer!quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:18 schreef DKUp het volgende:
Volgende week mogen we weer zeiken over indies
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:18 schreef DKUp het volgende:
Guitig ventje is het toch hequote:
Nam jij maar een gifjequote:
*kras*quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nam jij maar een gifje
kusjekroel enzo
Sterkte aan de nabestaande.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:34 schreef StateOfMind het volgende:
Net die P.T./Silent Hills demo gedownload, straks eens even kijken
Kojima werkt er in ieder geval niet meer aanquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:20 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd hoor hoe Silent Hills gaat worden. Als het zo'n beetje als die demo gaat zijn dan damn
Outlast al gespeeld?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:20 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd hoor hoe Silent Hills gaat worden. Als het zo'n beetje als die demo gaat zijn dan damn
zo niet, houden zo.quote:
Vond hem engquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo niet, houden zo.
ook weer zn mega kut spel
nee joh, dat stellen ze vast weer uitquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:18 schreef DKUp het volgende:
Daar ben je dan ook een meisje voor (of iig dat wil je insinueren met je fok accountquote:
Je hebt me doorquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook een meisje voor (of iig dat wil je insinueren met je fok account)
bazend demoquote:
Wel een tof spooky sfeertjequote:
Je kan het natuurlijk aan snakelady vragen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:38 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
benieuwd wat ie kost wel.
Briljant idee in denenmarken trouwens, als je bloed doneert krijg je bloodborne gratis mee
Deden ze dat hier ook maar
quote:
kijk uit voor de feministen hierzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook een meisje voor (of iig dat wil je insinueren met je fok account)
Zitten er vrouwen in dit topic dan?quote:
hoezo, hebben ze tegenwoordig wifi ontvangst in de keuken?quote:
en dan? 'Heuj je kent me niet, maar wat zeg je dr van als jij eens bloed doneert en mij t spelletje geeftquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk aan snakelady vragen.
[..]
ik heb hem nooit helemaal uitgekregen, die telefoon scene deed t nooitquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wel een tof spooky sfeertje![]()
Maar na het eerste gedeelte snapte ik er even niks meer van, ik had alle foto delen, die baby jankte, alleen zou vervolgens die telefoon moeten gaan, en dat deed ie niet
Oh?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:37 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Kojima werkt er in ieder geval niet meer aan
Nee nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:21 schreef Maraca het volgende:
Ik kwam bij P.T. volgens mij niet verder bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:22 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Een week voor ze beschikbaar komen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:27 schreef StateOfMind het volgende:
Wanneer worden altijd de nieuwe PS Plus games voor de volgende maand bekend gemaakt?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En komen ze dan op de eerste van de maand beschikbaar of eerder/later?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:28 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Een week voor ze beschikbaar komen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Meer een uur voor ze beschikbaar komen. Tenminste, zoals het tegenwoordig gaatquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:28 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Een week voor ze beschikbaar komen.
Meestal rond de 4-5e dag van de maand.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En komen ze dan op de eerste van de maand beschikbaar of eerder/later?
Okequote:Op donderdag 19 maart 2015 22:40 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Meestal rond de 4-5e dag van de maand.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:21 schreef Maraca het volgende:
Ik kwam bij P.T. volgens mij niet verder bijDat is een demo toch? Van Silent Hill ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is correctquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is een demo toch? Van Silent Hill ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |