Gelijk weer in de aanval? Tjongejonge ben je negerquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij bent best wel dom of niet?
Aanval? Ik wijs je gewoon op je domme gedrag.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gelijk weer in de aanval? Tjongejonge ben je neger
Omdat ik zeg dat je minigames leuk vind?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Aanval? Ik wijs je gewoon op je domme gedrag.
Yup. Met je minigames. Whatever the fuck that means.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:52 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat je minigames leuk vind?
Tegenovergestelde van maxigamesquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Yup. Met je minigames. Whatever the fuck that means.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was mijn 6e ofzo zeker waard
Nu hopen dat Type-0 snel op de deurmat ploft![]()
ze passen de prijs pas morgen middag aan, (of sochends 8 uur oid) het is zn lunchbreak actie achtig ietsquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:04 schreef Disker91 het volgende:
Nou nou nou Wehkamp wat een dagactie. Hardline voor de PC/PS3 "afprijzen" van 69,99/59,99 naar 59,99/49,99![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terwijl de One/PS4 versie nog steeds gewoon op 59,99 euro staan. Wat een dagdeal petje af.
Dan laat ik dit spel wel liggen, voor 35 euro (met die lentekorting erbij) had ik het nog wel overwogen.
Ach, volgende week Bloodborne![]()
Ah ja zie het nu, maar die actie tag stond er net wel alquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze passen de prijs pas morgen middag aan, (of sochends 8 uur oid) het is zn lunchbreak actie achtig iets
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ook centjes terug gehad van Alternate, doen ze best snel.
Valiant Hearts net uitgespeeld. Alhoewel de "puzzels" soms wat langdradig waren vond ik het een erg mooi spel. Mooie vormgeving, heerlijke pianomuziek erbij en je sommige stukken hebben mij wel degelijk geraakt.Baal alleen dat ik op het einde nooit in 1 keer dat puzzeltje heb gehaald. Dat gaat echt te snel, maar dat is mijn enige trophy wat ik moet halen voor dat spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was mijn 6e ofzo zeker waard
Nu hopen dat Type-0 snel op de deurmat ploftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.War makes men mad![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:14 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Baal alleen dat ik op het einde nooit in 1 keer dat puzzeltje heb gehaald. Dat gaat echt te snel, maar dat is mijn enige trophy wat ik moet halen voor dat spel.Ja, die miste ik ook net, maar miste er nog 2: in Somne en die van alle collectibles, had daar geen zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.War makes men mad![]()
mja, mehquote:Op donderdag 19 maart 2015 06:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Vandaag kun je BF hardline voor nog geen 42 euro bestellen met de code maart
mijn dota vervanger is HotS gewordenquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Leuke update voor Awesomenauts, ook eindelijk eens nieuwe en goede bots zodat als je niet direct in een vol team terecht komt je iig wat meer kans maakt dan met de oude bots.
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat deze game niet veel groter is, het is de perfecte combi tussen old-school 2D platformers en DOTA.
Het is een action RPG.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat voor FF is die nieuwe HD remake, waar XV bij zit?? Wil graag die XV proberen
Maar die is toch niet op de PS4 jongeh.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mijn dota vervanger is HotS gewordenVind het stiekem leuker dan al die andere lookalikes, al was het alleen maar omdat je teammates niet contant lopen te zeiken
maar wel leuk jonguquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar die is toch niet op de PS4 jongeh.
Nee.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:24 schreef Jimbo het volgende:
Heeft battlefield hardline ook online splitscreen zoals vroegah, of is dat er nogsteeds niet ingebouwd ?
verdommequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |