quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ook centjes terug gehad van Alternate, doen ze best snel.
Valiant Hearts net uitgespeeld. Alhoewel de "puzzels" soms wat langdradig waren vond ik het een erg mooi spel. Mooie vormgeving, heerlijke pianomuziek erbij en je sommige stukken hebben mij wel degelijk geraakt.Baal alleen dat ik op het einde nooit in 1 keer dat puzzeltje heb gehaald. Dat gaat echt te snel, maar dat is mijn enige trophy wat ik moet halen voor dat spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was mijn 6e ofzo zeker waard
Nu hopen dat Type-0 snel op de deurmat ploftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.War makes men mad![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:14 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Baal alleen dat ik op het einde nooit in 1 keer dat puzzeltje heb gehaald. Dat gaat echt te snel, maar dat is mijn enige trophy wat ik moet halen voor dat spel.Ja, die miste ik ook net, maar miste er nog 2: in Somne en die van alle collectibles, had daar geen zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.War makes men mad![]()
mja, mehquote:Op donderdag 19 maart 2015 06:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Vandaag kun je BF hardline voor nog geen 42 euro bestellen met de code maart
mijn dota vervanger is HotS gewordenquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Leuke update voor Awesomenauts, ook eindelijk eens nieuwe en goede bots zodat als je niet direct in een vol team terecht komt je iig wat meer kans maakt dan met de oude bots.
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat deze game niet veel groter is, het is de perfecte combi tussen old-school 2D platformers en DOTA.
Het is een action RPG.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat voor FF is die nieuwe HD remake, waar XV bij zit?? Wil graag die XV proberen
Maar die is toch niet op de PS4 jongeh.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mijn dota vervanger is HotS gewordenVind het stiekem leuker dan al die andere lookalikes, al was het alleen maar omdat je teammates niet contant lopen te zeiken
maar wel leuk jonguquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar die is toch niet op de PS4 jongeh.
Nee.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:24 schreef Jimbo het volgende:
Heeft battlefield hardline ook online splitscreen zoals vroegah, of is dat er nogsteeds niet ingebouwd ?
verdommequote:
Laat effe weten of je het wat vindquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:54 schreef Jimbo het volgende:
pff ik ben ook maar gezwicht, battlefield is besteld
Eens. M'n Driveclub en Wolfenstein moeten ook splitscreen hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
verdomme
Meest gemiste feature voor mij
Denk dat je aan mijn mening weinig hebt, ik ben recalcitrant als de tyfus en beoordeel de games heel anders dan de meestequote:
ook erg leuk om samen met iemand op de bank te spelenquote:
Zelfs met 2 mensen erbij!quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ook erg leuk om samen met iemand op de bank te spelen
Huh is dat nieuw? Normaal was het met 2 toch? Niet dat ik het ga kopen, want heb BL2 nu al voor de PC en 360.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Borderlands kan je met 4 spelers couch coop spelenNiet dat ik het ga doen maar het is een awesome feature.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |