Mensen die orders plaatsen waarvan ze eigenlijk weten dat deze nevernooitniet vervuld zullen worden, en vervolgens gaan lopen klagen over het feit dat het lang duurt dat ze het geld terugkrijgenquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:03 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Echt een kut shop dit. Eerst al het geld incasseren zodat ze rente kunnen krijgen bij de bank
Heb ik ook "last" vanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:42 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn PS3 schakelt altijd automatisch de TV naar het juiste kanaal als ik hem aan zet.
De PS4 doet dat niet en ik moet dus handmatig de TV op het juiste kanaal zetten.
Ik heb al de PS4 op de HDMI-poort aangesloten waar de PS3 altijd op zat, maar dat hielp niet.
Is dat nog ergens in te stellen?
Heb hier ook wel een beetje hetzelfde ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:44 schreef Retarded het volgende:
Opnieuw begonnen met Last of Us. Wat blijft dat toch een prachtige game
Helaas blijf ik het gevoel houden dat deze generatie consoles achterloopt op de vorige. Tot nu toe heb ik een handje vol topgames op de PS4, waarvan er 2 remastered zijn en andere ook uitgebracht zijn op de PS3 en 360. Toen de 360 uitkwam en later de PS3 hadden ze al veel vlugger meer en betere games, zowel exclusive als 3rd party
Ja of niet danquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:47 schreef Retarded het volgende:
[..]
Mensen die orders plaatsen waarvan ze eigenlijk weten dat deze nevernooitniet vervuld zullen worden, en vervolgens gaan lopen klagen over het feit dat het lang duurt dat ze het geld terugkrijgen
Eens mijn broeders. Heb op mijn ps4 tot nu toe alleen TLOU en Shadows of Mordor uitgespeeld. Voor de rest nog Dragon Age Inquisition gekocht maar die valt me behoorlijk tegen. Niet zulke diepe combat imho (het voelt niet diep aan zoals het hoort in een dragon age game. Nouja, in Mass Effect was t nou ook niet heel diep, maar daar pastte de combat wel lekker).quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:21 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Heb hier ook wel een beetje hetzelfde ja.
Ik vermaak me wel, maar ik heb ook niet heel veel games hier liggen. Ik heb nu The Last of Us wat nog steeds mijn nummer 1 is op dit moment. Heb tussendoor wel Alien Isolation, The Evil Within en Metro Redux gekocht, maar dat zijn nou niet bepaald super triple aaa titels. De rest van de games die uit zijn gekomen boeien me gewoon niet zo en interesseren me daarom niet heel lang. Komt ook wel omdat mijn smaak heel erg is veranderd met de jaren en ik daarom nog maar weinig games echt de moeite vind![]()
Ik mis wat dat betreft wel echt de games zoals een Bioshock, Mass Effect, Fallout, Skyrim of een echte andere topper die we kennen van de vorige generatie.
Volgende week Dragon Age ruilen voor The Order?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Eens mijn broeders. Heb op mijn ps4 tot nu toe alleen TLOU en Shadows of Mordor uitgespeeld. Voor de rest nog Dragon Age Inquisition gekocht maar die valt me behoorlijk tegen. Niet zulke diepe combat imho (het voelt niet diep aan zoals het hoort in een dragon age game. Nouja, in Mass Effect was t nou ook niet heel diep, maar daar pastte de combat wel lekker).
Ik wacht nu op Bloodborne. Misschien ook nog Mortal Kombat maar eerst mijn hoop vestigen op Bloodborne dus.
Dat ligt niet aan de PS4 dan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Eens mijn broeders. Heb op mijn ps4 tot nu toe alleen TLOU en Shadows of Mordor uitgespeeld. Voor de rest nog Dragon Age Inquisition gekocht maar die valt me behoorlijk tegen. Niet zulke diepe combat imho (het voelt niet diep aan zoals het hoort in een dragon age game. Nouja, in Mass Effect was t nou ook niet heel diep, maar daar pastte de combat wel lekker).
Ik wacht nu op Bloodborne. Misschien ook nog Mortal Kombat maar eerst mijn hoop vestigen op Bloodborne dus.
Heb even de exclusives dikgedrukt vor je. De rest is allemaal multiplatform en daar hoef je uberhaupt geen PS4 voor te kopen dan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:44 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de PS4 dan.
Met Battlefield, Destiny, LittleBigPlanet 3, Alien Isolation, The Evil Within, Binding of Isaac (ok is een port), Dust: An Elysian Tail, Evolve, Dying Light, inFamous Second Son, Plants vs Zombies, Driveclub, Valiant Hearts, Transistor, 2 Assassins Creeds, Diablo 3 (ok ook een port, maar een verdomd goede), Don't Starve, Far Cry 4, Watch_Dogs, GTA V(jeej port), Telltale games, Helldivers, Hotline Miami 1 & 2, Metro Redux, Trials Fusion en nog wel een aantal gewoon top titels. Is er genoeg te spelen.
Dat er dan voor jou niks tussen zit, tja...
Hij heeft een PS4 staan dus hij hoeft die niet meer te kopen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb even de exclusives dikgedrukt vor je. De rest is allemaal multiplatform en daar hoef je uberhaupt geen PS4 voor te kopen dan.
Je vergeet helldivers, de beste ps4 exclusive tot nu toe.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb even de exclusives dikgedrukt vor je. De rest is allemaal multiplatform en daar hoef je uberhaupt geen PS4 voor te kopen dan.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je vergeet helldivers, de beste ps4 exclusive tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
miniinthebox is chineesquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
True maar wist ik veel dat ze bij miniinthebox uit china bestellen.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Maar het ging over het aanbod van de PS4, niet het exclusieve aanbod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Oh, dacht dat het over sony exclusive ging. Maargoed, sowieso liever op een ps4 dan op een ps3/vita.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Ga naar Instellingen en vervolgens naar Systeem.quote:
Iedereen is ooit eens begonnen met een eerste aankoop.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:33 schreef KingLysandus het volgende:
Net een aanbod van iemand die 1 dag actief is op marktplaats om mijn Samurai Warriors 4 te kopen en op te halen.
Zelfs met het aanbod om het op te halen vertrouw ik het niet.![]()
Straks komt hij met vals geld ofzo, of wil hij weten waar hij een PS4 kan jatten.![]()
Zouden jullie dat vertrouwen?
Niemand is zo stom om een aankoop van marktplaats op te halen en dan met vals geld te betalen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:33 schreef KingLysandus het volgende:
Net een aanbod van iemand die 1 dag actief is op marktplaats om mijn Samurai Warriors 4 te kopen en op te halen.
Zelfs met het aanbod om het op te halen vertrouw ik het niet.![]()
Straks komt hij met vals geld ofzo, of wil hij weten waar hij een PS4 kan jatten.![]()
Zouden jullie dat vertrouwen?
Dat is waar. Zal wel een jong ventje zijn. Die tutoyeren tegenwoordig nogal snel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iedereen is ooit eens begonnen met een eerste aankoop.
BOI is idd een bazenspel. Die kan ik niet echt uitspelen though. gTa 5 al op de xbox360 gespeeld. Diablo 3 zoog stierenballen op de pc.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:44 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de PS4 dan.
, Alien Isolation, Binding of Isaac (ok is een port), , Dying Light, valiant Hearts,2 Assassins Creeds (blackflag) GTA V(jeej port), Hotline Miami 1 en nog wel een aantal gewoon top titels. Is er genoeg te spelen.
Dat er dan voor jou niks tussen zit, tja...
Supernice! Heeft geholpen! Thanks!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ga naar Instellingen en vervolgens naar Systeem.
Daar heb je op een gegeven moment de optie HDMI-apparaatkoppeling staan.
Die is niet aangevinkt. Als je die aanvinkt dan doet ie het wel
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je vergeet helldivers, de beste ps4 exclusive tot nu toe.
En jij bent best wel van de zoveelste standaard triple aaa game of niet?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Jij bent best wel van de minigames of niet
Definieer triple aaa?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
En jij bent best wel van de zoveelste standaard triple aaa game of niet?
dit x10quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:47 schreef Retarded het volgende:
[..]
Mensen die orders plaatsen waarvan ze eigenlijk weten dat deze nevernooitniet vervuld zullen worden, en vervolgens gaan lopen klagen over het feit dat het lang duurt dat ze het geld terugkrijgen
Dag actie is morgen toch?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:04 schreef Disker91 het volgende:
Nou nou nou Wehkamp wat een dagactie. Hardline voor de PC/PS3 "afprijzen" van 69,99/59,99 naar 59,99/49,99![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terwijl de One/PS4 versie nog steeds gewoon op 59,99 euro staan. Wat een dagdeal petje af.
Dan laat ik dit spel wel liggen, voor 35 euro (met die lentekorting erbij) had ik het nog wel overwogen.
Ach, volgende week Bloodborne![]()
Niet alles is terug gestort maarja dat weet je van te voren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geld is vandaag gewoon terug gestort ook. Mensen die mensen die gebruiken
Jij bent best wel dom of niet?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:43 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Jij bent best wel van de minigames of niet
wat ben jij?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij bent best wel dom of niet?
mensen die mensenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geld is vandaag gewoon terug gestort ook. Mensen die mensen die gebruiken
Gelijk weer in de aanval? Tjongejonge ben je negerquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij bent best wel dom of niet?
Aanval? Ik wijs je gewoon op je domme gedrag.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gelijk weer in de aanval? Tjongejonge ben je neger
Omdat ik zeg dat je minigames leuk vind?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Aanval? Ik wijs je gewoon op je domme gedrag.
Yup. Met je minigames. Whatever the fuck that means.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:52 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat je minigames leuk vind?
Tegenovergestelde van maxigamesquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Yup. Met je minigames. Whatever the fuck that means.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was mijn 6e ofzo zeker waard
Nu hopen dat Type-0 snel op de deurmat ploft![]()
ze passen de prijs pas morgen middag aan, (of sochends 8 uur oid) het is zn lunchbreak actie achtig ietsquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:04 schreef Disker91 het volgende:
Nou nou nou Wehkamp wat een dagactie. Hardline voor de PC/PS3 "afprijzen" van 69,99/59,99 naar 59,99/49,99![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terwijl de One/PS4 versie nog steeds gewoon op 59,99 euro staan. Wat een dagdeal petje af.
Dan laat ik dit spel wel liggen, voor 35 euro (met die lentekorting erbij) had ik het nog wel overwogen.
Ach, volgende week Bloodborne![]()
Ah ja zie het nu, maar die actie tag stond er net wel alquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze passen de prijs pas morgen middag aan, (of sochends 8 uur oid) het is zn lunchbreak actie achtig iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |