Bloodborne kon je nog niet!?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Thanks voor je reactie.
Bloodborne , hmm...die kon ik nog niet.
Zal eens even kijken.
Idd , FF lijkt me erg tof , hoor daar ook alleen maar positieve dingen over.
Heb net effe wat gameplay zitten kijken , had er al wat van gezien achteraf op een E3 filmpje.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bloodborne kon je nog niet!?
BLOODBORNE KON JE NOG NIET!?!?![]()
BLOODBORNE KON JE NOG NIET!?!?!?!?![]()
![]()
![]()
...![]()
Ok.... lever je PS4 maar weer in. You're done. Wegwezen hier.
Ken je Demon's Souls en de 2 Dark Souls games?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Thanks voor je reactie.
Bloodborne , hmm...die kon ik nog niet.
Zal eens even kijken.
Idd , FF lijkt me erg tof , hoor daar ook alleen maar positieve dingen over.
Ja die ken ik , is van dezelfde makers toch ?quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ken je Demon's Souls en de 2 Dark Souls games?
Yep, dus als je die games tof vind, kun je Bloodborn met een gerust hart blind kopenquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:41 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja die ken ik , is van dezelfde makers toch ?
Aah nice , thanksquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep, dus als je die games tof vind, kun je Bloodborn met een gerust hart blind kopen
Hier ook. Stijl doet me echt niks en ik hou ook niet van dit soort gameplay. Daarbij geef ik ook toe dat dit soort games niets voor mij zijn, aangezien ze zo moeilijk zijn dat ik al heel snel gefrustreerd raakt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:49 schreef Jungle_Jim het volgende:
Bloodborne lijkt me 10x niks. De stijl trekt me totaal niet, te nerdy
Het zijn compleet verschillende games, dus wat jou het meeste ligt. Maar als ik ook Bloodborne meereken, dan lijkt mij dat de leukste van de 3quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:03 schreef Altron het volgende:
Pfft ik weet niet welke game ik moet vragen voor m'n verjaardag... ( is een traditie in mijn vriendengroep dat we elkaar een game geven voor elkaars verjaardag )
Zit te twijfelen tussen :
* Fantasy Type-0 HD
* Resident Evil: Revelations 2
Of is er een andere game die ik MOET hebben van de laatste weken ?
Resident Evil alleen doen wanneer je RE5 en RE6 leuk vond.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:03 schreef Altron het volgende:
Pfft ik weet niet welke game ik moet vragen voor m'n verjaardag... ( is een traditie in mijn vriendengroep dat we elkaar een game geven voor elkaars verjaardag )
Zit te twijfelen tussen :
* Fantasy Type-0 HD
* Resident Evil: Revelations 2
Of is er een andere game die ik MOET hebben van de laatste weken ?
Ja klopt , maar dit waren een beetje de games die eruit sprongen voor mij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het zijn compleet verschillende games, dus wat jou het meeste ligt. Maar als ik ook Bloodborne meereken, dan lijkt mij dat de leukste van de 3
Meh , die laatste delen vond ik minder.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Resident Evil alleen doen wanneer je RE5 en RE6 leuk vond.
Voor 43 euro bij Wehkamp met de actie code "maart"quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:13 schreef Cikx het volgende:
Tales from the Borderlands episode 2helaas heb ik het de komende 3 weken te druk om te spelen.
Pardon?quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voor 43 euro bij Wehkamp met de actie code "maart"
Ik zou eerder zeggen: Ga terug naar school. "Kon" is verleden tijd voor kunnen en "kende" voor kennen. Velen maken nog steeds deze fout. Ik corrigeerde iemand toen ze in dezelfde context kon zei, toen werd ze boos.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bloodborne kon je nog niet!?
BLOODBORNE KON JE NOG NIET!?!?![]()
BLOODBORNE KON JE NOG NIET!?!?!?!?![]()
![]()
![]()
...![]()
Ok.... lever je PS4 maar weer in. You're done. Wegwezen hier.
De servers zijn echt belabberd, veel spelers worden er gewoon vanaf gegooidquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:43 schreef RRuben het volgende:
Wordt helemaal gek van GTA online, in drie kwartier heb ik max. 15 echt gespeeld... Voor de rest gewacjt op die crack servers
Btw ik heb die gamemode op mijn tv uitgetest en het enige wat er qua beeld veranderde is dat het wat lichter werd en zonder game mode is het wat donkerder zeg maar.. ik neem aan dat die lichte versie is zoals het eruit hoort te zien maar idkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Ergens in je PS4 settings kun je dat aanzetten.
Die ze krijgen voor het op de bank zettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |