SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Dan alweer!quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:18 schreef DKUp het volgende:
Volgende week mogen we weer zeiken over indies
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:18 schreef DKUp het volgende:
Guitig ventje is het toch hequote:
Nam jij maar een gifjequote:
*kras*quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nam jij maar een gifje
kusjekroel enzo
Sterkte aan de nabestaande.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:34 schreef StateOfMind het volgende:
Net die P.T./Silent Hills demo gedownload, straks eens even kijken
Kojima werkt er in ieder geval niet meer aanquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:20 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd hoor hoe Silent Hills gaat worden. Als het zo'n beetje als die demo gaat zijn dan damn
Outlast al gespeeld?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:20 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd hoor hoe Silent Hills gaat worden. Als het zo'n beetje als die demo gaat zijn dan damn
zo niet, houden zo.quote:
Vond hem engquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo niet, houden zo.
ook weer zn mega kut spel
nee joh, dat stellen ze vast weer uitquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:18 schreef DKUp het volgende:
Daar ben je dan ook een meisje voor (of iig dat wil je insinueren met je fok accountquote:
Je hebt me doorquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook een meisje voor (of iig dat wil je insinueren met je fok account)
bazend demoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |