SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Dan alweer!quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:18 schreef DKUp het volgende:
Volgende week mogen we weer zeiken over indies
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:18 schreef DKUp het volgende:
Guitig ventje is het toch hequote:
Nam jij maar een gifjequote:
*kras*quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nam jij maar een gifje
kusjekroel enzo
Sterkte aan de nabestaande.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:34 schreef StateOfMind het volgende:
Net die P.T./Silent Hills demo gedownload, straks eens even kijken
Kojima werkt er in ieder geval niet meer aanquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:20 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd hoor hoe Silent Hills gaat worden. Als het zo'n beetje als die demo gaat zijn dan damn
Outlast al gespeeld?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:20 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd hoor hoe Silent Hills gaat worden. Als het zo'n beetje als die demo gaat zijn dan damn
zo niet, houden zo.quote:
Vond hem engquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo niet, houden zo.
ook weer zn mega kut spel
nee joh, dat stellen ze vast weer uitquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:18 schreef DKUp het volgende:
Daar ben je dan ook een meisje voor (of iig dat wil je insinueren met je fok accountquote:
Je hebt me doorquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook een meisje voor (of iig dat wil je insinueren met je fok account)
bazend demoquote:
Wel een tof spooky sfeertjequote:
Je kan het natuurlijk aan snakelady vragen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:38 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
benieuwd wat ie kost wel.
Briljant idee in denenmarken trouwens, als je bloed doneert krijg je bloodborne gratis mee
Deden ze dat hier ook maar
quote:
kijk uit voor de feministen hierzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook een meisje voor (of iig dat wil je insinueren met je fok account)
Zitten er vrouwen in dit topic dan?quote:
hoezo, hebben ze tegenwoordig wifi ontvangst in de keuken?quote:
en dan? 'Heuj je kent me niet, maar wat zeg je dr van als jij eens bloed doneert en mij t spelletje geeftquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk aan snakelady vragen.
[..]
ik heb hem nooit helemaal uitgekregen, die telefoon scene deed t nooitquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wel een tof spooky sfeertje![]()
Maar na het eerste gedeelte snapte ik er even niks meer van, ik had alle foto delen, die baby jankte, alleen zou vervolgens die telefoon moeten gaan, en dat deed ie niet
Oh?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:37 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Kojima werkt er in ieder geval niet meer aan
Nee nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:21 schreef Maraca het volgende:
Ik kwam bij P.T. volgens mij niet verder bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:22 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Een week voor ze beschikbaar komen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:27 schreef StateOfMind het volgende:
Wanneer worden altijd de nieuwe PS Plus games voor de volgende maand bekend gemaakt?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En komen ze dan op de eerste van de maand beschikbaar of eerder/later?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:28 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Een week voor ze beschikbaar komen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Meer een uur voor ze beschikbaar komen. Tenminste, zoals het tegenwoordig gaatquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:28 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Een week voor ze beschikbaar komen.
Meestal rond de 4-5e dag van de maand.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En komen ze dan op de eerste van de maand beschikbaar of eerder/later?
Okequote:Op donderdag 19 maart 2015 22:40 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Meestal rond de 4-5e dag van de maand.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:21 schreef Maraca het volgende:
Ik kwam bij P.T. volgens mij niet verder bijDat is een demo toch? Van Silent Hill ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is correctquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is een demo toch? Van Silent Hill ofzo?
PS Plus titels zijn ook voor de PS3 en PS Vitaquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
dit is het ps4 topic
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
dit is het ps4 topic
[ afbeelding ]
Dishonored wordt pas in juni voor ps4 aangekondigdquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
PS Plus titels zijn ook voor de PS3 en PS Vita
En Fallout 4, DOOM en TES VIquote:Op vrijdag 20 maart 2015 06:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dishonored wordt pas in juni voor ps4 aangekondigd
Positieve reviews? Ik heb alleen middelmaat gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:02 schreef HansvanOchten het volgende:
Iemand al begonnen met Hardline? Ondanks dat ik in de eerste geen interesse had ben ik toch wel benieuwd na de eerste positieve reviews.
Doom is al aangekondigdquote:
Volgens mij wil Konami gewoon zorgen dat het meer om hun branding gaat dan die van Kojima. Zijn vertrek is niet eens echt bevestigd, ze doen gewoon weer vaag en alles is lost in translationquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Meh... Silent hills zonder Kojima. Hype is zojuist met 64,18% verminderd.
Dat is de reden dat ik straks de PS3 +-versie wel alvast download, maar nog niet ga spelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 06:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dishonored wordt pas in juni voor ps4 aangekondigd
http://www.konami-digital(...)release-_-20150304-equote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij wil Konami gewoon zorgen dat het meer om hun branding gaat dan die van Kojima. Zijn vertrek is niet eens echt bevestigd, ze doen gewoon weer vaag en alles is lost in translation
Ja? Wat is er? Executive wilde hij al tijden niet zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
http://www.konami-digital(...)release-_-20150304-e
tweakers was er blij meequote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:02 schreef HansvanOchten het volgende:
Iemand al begonnen met Hardline? Ondanks dat ik in de eerste geen interesse had ben ik toch wel benieuwd na de eerste positieve reviews.
Die zijn overal blij mee, zelfs the order krijgt een 8quote:
Jij denkt echt dat dit niet gerelateerd is aan de geruchten? En dat ze zijn naam verwijderd hebben van de MGS games ligt er puur aan dat ze hun eigen branding willen promoten?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja? Wat is er? Executive wilde hij al tijden niet zijn.
Ik blijf die box-art afschuwelijk vinden van The Phantom Painquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat dit niet gerelateerd is aan de geruchten? En dat ze zijn naam verwijderd hebben van de MGS games ligt er puur aan dat ze hun eigen branding willen promoten?
[ afbeelding ]
Net zoals Kojima productions nu ineens Konami Los Angeles heet en dus feitelijk dood is:
https://twitter.com/Nibellion/status/578555049984557056
Kojima is gone na MGSV, let maar op.
Niet gespeeld, maar de reviews van fok neem ik ook met een kilo zoutquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn overal blij mee, zelfs the order krijgt een 8
Moet je zelf weten, de kilo zout zou ik eerder gebruiken bij sites die allerlei perstripjes krijgen om ze te paaienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niet gespeeld, maar de reviews van fok neem ik ook met een kilo zout![]()
Gewoon zelfs spelen en een mening vormen
Die pagina van daarnet: nee, totaal niet. En als ie er niet meer werkt is dat een groter verlies voor Konami dan andersom. Lekker verder onder zijn eigen merk, who cares, games worden toch wel uitgebracht.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat dit niet gerelateerd is aan de geruchten? En dat ze zijn naam verwijderd hebben van de MGS games ligt er puur aan dat ze hun eigen branding willen promoten?
[ afbeelding ]
Net zoals Kojima productions nu ineens Konami Los Angeles heet en dus feitelijk dood is:
https://twitter.com/Nibellion/status/578555049984557056
Kojima is gone na MGSV, let maar op.
Ik zal hem straks toch maar eens downloaden. Persoonlijk lijkt het mij niks en dat grafische stijltje is niet mijn ding, maar iedereen is er zo enthousiast over, dat ik het toch maar eens ga proberen straks.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:55 schreef satecl het volgende:
Valiant Hearts: The Great War![]()
![]()
Gisteren even een kwartiertje kunnen spelen. Morgen gaat ie zoooo lang aanstaan
ach dat heb ik wel met elke site. of t nou fok of tweakers of de PU is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, de kilo zout zou ik eerder gebruiken bij sites die allerlei perstripjes krijgen om ze te paaienZelf spelen is altijd het beste, maar ja, demo's schijnen lastig te zijn om te fixen op PSN
Ja dat sowieso. Ben benieuwd hoeveel hij op zou halen met een kickstarter.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als ie er niet meer werkt is dat een groter verlies voor Konami dan andersom. Lekker verder onder zijn eigen merk, who cares, games worden toch wel uitgebracht.
mag het niet hopen, die game is zn beetje de reden waarom mn ps4 nog niet door de kamer heeft gevlogenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zou het alleen heel erg jammer vinden als de Silent Hill franchise nu weer verder om zeep gaat geholpen gaat worden nadat hij eindelijk in goede handen terecht was gekomen.
Ik had hoge verwachtingen voor die game.
Je vergeet dat we er niet van hoeven te leven en we ook geen perstripjes richting leuke landen krijgen voor 'exclusieve' content. Dat is in NL voorbehouden aan PU, Tweakers, GameKings. Als een uitgever gaat miepen over een cijfer dan ben ik de muur waar ze tegenaan lopen, en ik heb gewoonweg nooit iets aangepast om ze te paaien. Kom zeg, zou mooi zijn. Zij proberen andere mensen een game te verkopen, dan moet het maar goed genoeg zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach dat heb ik wel met elke site. of t nou fok of tweakers of de PU is.
Echte meningen lees je maar amper, want ben je te vaak negatief krijgen jullie je spulletjes niet meer.
Het is jammer, maar hoort er helaas bij
Die heeft ie toch niet nodigquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Ben benieuwd hoeveel hij op zou halen met een kickstarter.
neuh maar kan me voorstellen dat als je de 4e zoveelste 3 of 4 geeft dat ze zo iets hebben vna , fuck it, zeg maar dag tegne je gamesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vergeet dat we er niet van hoeven te leven en we ook geen perstripjes richting leuke landen krijgen voor 'exclusieve' content. Dat is in NL voorbehouden aan PU, Tweakers, GameKings. Als een uitgever gaat miepen over een cijfer dan ben ik de muur waar ze tegenaan lopen, en ik heb gewoonweg nooit iets aangepast om ze te paaien. Kom zeg, zou mooi zijn. Zij proberen andere mensen een game te verkopen, dan moet het maar goed genoeg zijn.
Jammergenoeg is de keerzijde daar ook van dat het niveau van de reviews hier soms echt heel erg bagger isquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vergeet dat we er niet van hoeven te leven
Ik vrees toch echt voor het ergste.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag het niet hopen, die game is zn beetje de reden waarom mn ps4 nog niet door de kamer heeft gevlogen
Een goede uitgever doet dat niet. We zijn bv niet echt aardig voor Sony de laatste tijd, maar ja, het is een mening. Ik hoop nog altijd dat we iets als user-reviews op de kaart kunnen zetten als gaming community hier in GAM, maar ik snap ook wel dat geen hond lappen tekst wil schrijven. Dus ooit eens bedenken of dat korter kan, leuker kan, weet ik kan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neuh maar kan me voorstellen dat als je de 4e zoveelste 3 of 4 geeft dat ze zo iets hebben vna , fuck it, zeg maar dag tegne je games
Ik ben me ervan bewust dat we niet de middelen hebben om hier even een professionele tent op touw te zetten. Dat is soms de charme en soms bloedirritant. Het niet hebben van een kantoor voor fysieke dingen zoals de reviewcopies of hardware bv. Zo kan het dus gebeuren dat een reviewcopy voor Xbox One uitkomt terwijl de 'kenner' van desbetreffende game-reeks een PS4 heeft. Als je dan op een kantoor zit dan zou het niet eens een probleem zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Jammergenoeg is de keerzijde daar ook van dat het niveau van de reviews hier soms echt heel erg bagger isBest leuk hoor de reviews van hobbyisten hier maar echt serieus neem ik het niet.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, zo vond ik de review van Beyond two souls hier een van de weinige reviews die ik gelezen heb, die de game echt op waarde kon schatten.
Verplicht een reviewer minstens 6 uur te spelen voor ie een oordeel mag geven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:35 schreef Pheno het volgende:
Mochten jullie ideeën hebben, ik hoor ze iig graag, feedback is altijd handig.
Nou ja, dat doen we wel, maar we zouden bv aan kunnen geven hoeveel uur er in gestoken isquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verplicht een reviewer minstens 6 uur te spelen voor ie een oordeel mag geven.
Japanse stemmen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wie hebben allemaal FF 15 demo gespeeld??
Ik vind de afwisseling vooral leuk. Puzzelen, ontwijken, schieten, vluchten,.. En daarbij een leuk verhaal met humor die ook nog eens leerzaam is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zal hem straks toch maar eens downloaden. Persoonlijk lijkt het mij niks en dat grafische stijltje is niet mijn ding, maar iedereen is er zo enthousiast over, dat ik het toch maar eens ga proberen straks.
jaquote:
Ze beginnen het eindelijk te leren...?quote:
Is helaas niet mogelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:05 schreef Jungle_Jim het volgende:
Hoe kan ik een game verwijderen uit mn bibliotheek? Heb er nu een paar al verwijderde kutdemo's tussen staan
mwah ik zou best user reviews willen schrijven, maar wetende dat er niks tegenover staat bepaald voor mij het al dat ik het mijn tijd niet waard vind, denk dat dat voor veel mensen geld.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een goede uitgever doet dat niet. We zijn bv niet echt aardig voor Sony de laatste tijd, maar ja, het is een mening. Ik hoop nog altijd dat we iets als user-reviews op de kaart kunnen zetten als gaming community hier in GAM, maar ik snap ook wel dat geen hond lappen tekst wil schrijven. Dus ooit eens bedenken of dat korter kan, leuker kan, weet ik kan.
Is idd best een tof spel merk ik nuquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik vind de afwisseling vooral leuk. Puzzelen, ontwijken, schieten, vluchten,.. En daarbij een leuk verhaal met humor die ook nog eens leerzaam is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |