Het blijven dezelfde games die je al gespeeld hebtquote:
Ben nog in conclaaf met andere Niels, die wil hem misschien ook wel halen. Dan hebben we misschien mooie co-op groep.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Over een paar maandjes gewoon tweedehands dan maar
En ik dan? Net weer als vroeger tijdens gymles ditquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben nog in conclaaf met andere Niels, die wil hem misschien ook wel halen. Dan hebben we misschien mooie co-op groep.
Kon ik hem ook maar spelenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:16 schreef RRuben het volgende:
Net even Dying Light gespeeld. Is best vet
God, eindelijk is het iemand met me eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het blijven dezelfde games die je al gespeeld hebtPlus dat ik Uncharted tot nu toe niet heel erg super vindt. Middelmatige Tomb Raider-kloon met nog eens aliens
nee, wij kunnen het niet eens zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het blijven dezelfde games die je al gespeeld hebtPlus dat ik Uncharted tot nu toe niet heel erg super vindt. Middelmatige Tomb Raider-kloon met nog eens aliens
Ooh neequote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zit de laatste jaren in enorm veel spellen. Is je dat niet opgevallen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:57 schreef RRuben het volgende:
Is Dying Light gemaakt door de makers van Tomb Raider? Lijkt wel een beetje op elkaar. (Niet de gameplay maar dat craften enzo.)
Hij is niet de enige ik namelijk ook -.-quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een vriend van mij had een game besteld bij All4games en is zijn geld waarschijnlijk nu kwijt
Maar, de grote vraag is: bevalt het een beetje?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Jimbo het volgende:
pff erger me nu al aan hardline.
Wil je spelen, moet ie installeren ... ok kan gebeuren, maar je kan de episodes spelen.
heb je de eerste uit, waar kom je... en fucking installing scherm!
Is het niet zoals in BF4 dat je ergens een optie hebt alles tegelijkertijd te installeren?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Jimbo het volgende:
Wil je spelen, moet ie installeren ... ok kan gebeuren, maar je kan de episodes spelen.
Het vreemde vind ik dat het spel geinstalleerd word zodra je de game in de Ps4 doet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Jimbo het volgende:
nee niet echtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:07 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Dat zit de laatste jaren in enorm veel spellen. Is je dat niet opgevallen?
Wijze les: Nooit vooraf betalen. Dat soort bedrijven financiert de lage prijs van game A met preorders van game B.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 05:53 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hij is niet de enige ik namelijk ook -.-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |