De schreeuw om Japanse taal snap ik al helemaal niet, maar ik spreek dan ook geen Japans...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het is allemaal marketing wss. Even snel cashen met een game waar geen moeite in hoeft te worden gestopt om dan eind 2016 eens een echt nieuwe game aan te bieden. En net als DLC en gebrek aan Japanse taalkeuze pikken die schapen hierboven me het allemaal.
Zal wel meevallen denk ik:quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
verkopp je mobiel, die is wss duurder dan een ps4
Ja het was echt de grootste troll actie ever.... de gezichten in dat publiek ook... pricelessquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha ja, die aankondiging.
Ik was echt zo van, euh, wat, is dit... ja! Nu dan toch eindelijk? Of nee, het is Square Enix, er moet iets niet kloppen. Maar jawel, ik zie en hoor FFVII! OMG! JA!
...
Oh...
Fuck
Dus toch.
Nu hoeft het niet meer.
Slaat ook nergens op. Het is niet alsof iedereen Killzone ineens in het Nederlands wil spelenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
De schreeuw om Japanse taal snap ik al helemaal niet, maar ik spreek dan ook geen Japans...
Mwah ik zou hem graag nog eens opnieuw spelen maar helaas, zoals alle games uit die tijd die net voor het eerst '3d' werden, it didn't age very well (ik heb hem een aantal jaren terug nog gespeeld op mijn ps3 en hij was echt nog supertof.) Het is een van de games waarbij een HD remake echt wat toe zou voegen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sommige games moet je gewoon met rust laten. FFVII zit prima in mijn hoofd, enorm van genoten en het kan alleen maar tegenvallen na al die mythische fanboy-art en ideeen.
Ja want dezelfde mensen werken aan dezelfde games volgens jou?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Het is ook naīef om te denken dat Uncharted 4 is uitgesteld omdat die game nog niet af kan zijn eind dit jaar. Dat is gewoon omdat ze dan als goedmakertje de Remaster Trilogie kunnen aanbieden.
En het wordt zeker en vast massaal goedgekeurd en met open armen ontvangen.
Gamers
Ik geloof dat diezelfde mensen die erom schreeuwen juist gaan huilen als hun systeem op Nederlands staatquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. Het is niet alsof iedereen Killzone ineens in het Nederlands wil spelen
Dat weet alleen Naughty Dog op het moment.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja want dezelfde mensen werken aan dezelfde games volgens jou?
Ik heb liever PS Now voor een acceptabele prijs ipv al die remasters.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:35 schreef Pheno het volgende:
Nou, als iedereen graag games van twee jaar geleden met wat extra pixels wil spelen moeten ze ook niet klagen over het gebrek aan echt nieuwe games
Waarom wordt er nog serieus gesproken over een Yi-Long mening?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. Het is niet alsof iedereen Killzone ineens in het Nederlands wil spelen
nope, maar 300 eu. https://oneplus.net/nl/onequote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
verkopp je mobiel, die is wss duurder dan een ps4
Precies. maar dan kunnen ze niet lekker cashen, dus krijgen we nu deze golf van yesterday-games. Ze liggen nota bene nog in het rek in winkelsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb liever PS Now voor een acceptabele prijs ipv al die remasters.
Bij Naughty Dog over het algemeen welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja want dezelfde mensen werken aan dezelfde games volgens jou?
Ik. Wel aardig, alleen bij vlagen is die hele hipster fotografie tienermeisjesshizzle wel heel erg cheesy. Ik trok het soms bijna niet. Wel mooie sfeer.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oops![]()
Wie heeft er al Life is Strange gespeeld?
Om dezelfde reden dat ik de Duitse TV verafschuw: nasynchronisaties zijn altijd kut. Sowieso slechter dan origineel. En dan hoef je de taal niet eens te spreken maar dan krijg je wel de intonatie mee zoals het bedoeld is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
De schreeuw om Japanse taal snap ik al helemaal niet, maar ik spreek dan ook geen Japans...
Bitch puhleasequote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:45 schreef DKUp het volgende:
De exclusieves van de PS4 zijn echt om te janken.
Die was ik helemaal vergetenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bitch puhlease![]()
[ afbeelding ]
GOAT![]()
![]()
GOAT zeker wetenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bitch puhlease![]()
[ afbeelding ]
GOAT![]()
![]()
ben nu eindelijk aan t spelen, was gaan pittenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar, de grote vraag is: bevalt het een beetje?
(niet dat ik daar de tijd voor heb voorlopig met Far Cry 4, GTA5 + Online, Metro Redux, Valliant Hearts en Abe, maar toch)
terecht ookquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oops![]()
Wie heeft er al Life is Strange gespeeld?
duurt langquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bitch puhlease![]()
[ afbeelding ]
GOAT![]()
![]()
je weet wel dat het een indie is he?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Oh god, komt er een keer een nieuwe IP en PS4 exclusive die iets vernieuwends wil brengen, is het weer niet goedEn maar door blijven zeiken over remasters
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:48 schreef Tortugal het volgende:
Hebben jullie je Alternategeld al terug?
Ik hoop ook dat er meer info komt over WiLD, zag er ook wel veel belovend uit:quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:45 schreef DKUp het volgende:
De exclusieves van de PS4 zijn echt om te janken.
Uncharted 4 en Until Dawn zijn de enige exclusieve spellen waar ik nu op wacht.
Ik speel nu bijna alleen maar Third Party-titels![]()
Ik verwacht trouwens dat Ubisoft, Watch Dogs 2 gaat aankondigen op de E3.
Sony waarschijnlijk met God of War 4, Uncharted Trilogy Remastered, Gran Turismo 7 en een paar nog onbekende titels
Niet verassend dit soort berichten. Webwinkels hebben dusdanig weinig marge op games door de hevige concurrentie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:05 schreef Maraca het volgende:
Oh bizar dat All4games faillissement aan gaat vragen
Niet alleen gameshops hoor, wel erg jammer.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Niet verassend dit soort berichten. Webwinkels hebben dusdanig weinig marge op games door de hevige concurrentie.
Bij GameKings denken ze dat uiteindelijk alle kleine game retailers/webshops zullen verdwijnen;
http://www.gamekings.tv/v(...)n-video-game-retail/
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Bitch puhlease![]()
[ afbeelding ]
GOAT![]()
![]()
inovatief en saai jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:07 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Gewoon een algortime creeëren die voor jou de gamewereld maakt.
Man, als dat niet inovatief is weet ik het ook niet meer.
alsof dat per definitie saai isquote:
Jij hebt de game al gespeeld?quote:
het is indrukwekkend dat ze zo iets groots kunnen maken, maar wat moet je doen? Beetje rondvliegen en planeetjes verkennen? Dat heb ik na 1 uur wel weer gezien.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:39 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Jij hebt de game al gespeeld?
Ik vind alleen het concept al geniaal.
Is goed jongen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:45 schreef RRuben het volgende:
[..]
het is indrukwekkend dat ze zo iets groots kunnen maken, maar wat moet je doen? Beetje rondvliegen en planeetjes verkennen? Dat heb ik na 1 uur wel weer gezien.
Dat deden ze in Diablo 1 al. Gegenereerde levels ftw (oke, niet volledig procedureelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:07 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Gewoon een algortime creeëren die voor jou de gamewereld maakt.
Man, als dat niet inovatief is weet ik het ook niet meer.
Dit is wel even andere koek natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat deden ze in Diablo 1 al. Gegenereerde levels ftw (oke, niet volledig procedureel).
moet ik ook maar doen, heb m amper een week en heb maar 4 spellen maar heb nog maar 200gb overquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:59 schreef s0ul1991 het volgende:
2TB er ingeschroefdWas binnen 15 min klaar.
Mijn gok is dat ze pas met info komen dichtbij de release. Het is een independent studio die door Michel Ancel van Rayman is opgezet, dus het komt wel goedquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:57 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat er meer info komt over WiLD, zag er ook wel veel belovend uit:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |