abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_150663983


Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een Fok!-team deelnemen aan de Ekiden (estafette-marathon) in Zwolle op 19 april. Wil jij ook meedoen, stuur dan een PM naar pijll, en geef aan welke afstand (5km/7km/10km) je zou willen lopen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verlopen challenges
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 93% gewijzigd door Mylene op 15-03-2015 19:45:27 ]
pi_150664143
Ik zei dus in de lapo:
Vanmorgen heb ik mijn lange duurloop ingekort. Al een tijdje beetje zeurend gevoel onder mijn voet (aanhechting grote teen) en vanmorgen deed het ineens echt pijn. En een branderig gevoel.
Even een paar dagen niks doen dan maar. Want volgende week woensdag moet ik wel (enigszins) pijnloos de veldloop kunnen lopen.
pi_150664630
Hoi nirak, hoeveel km is die veldloop? Al eerder deze kwaal gehad?
pi_150664878
Ik heb mijn geplande duurloop van 34 kilometer ingekort tot 31 kilometer. Niet vanwege pijn maar de tank was gewoon leeg. Ik had achteraf precies genoeg drank en eten mee voor 30 kilometer. Het was sowieso zwaar na 25 kilometer maar ik heb het toch nog vol kunnen maken. Ik ben dan ook tevreden over de afstand (mijn eerste keer op asfalt) maar het gaat ondanks het duurlooptempo nog steeds niet vanzelf. Ik weet echt niet hoe ik die 12 kilometer en een beetje daarna ga overleven. Natuurlijk was ik mijn pinpas en OV-chipkaart vergeten mee te nemen dus onderweg stoppen was niet echt mogelijk }:| . Met als gevolg dat ik de laatste 3 kilometer naar huis heb moeten wandelen. Maar ja, goed leermoment voor de volgende keer. Ik wil zeker nog een keer proberen richting de 35 kilometer te gaan. Dat zou dan volgend weekend moeten, want daarna is Berlijn. En ik denk niet dat het handig is om in de resterende twee weken voor Parijs nog een keer voorbij de 30 kilometer te gaan.
pi_150665351
Binnen in 1:46:05, wat volgens mij een PR is :)
Semtex nog gezien in het startvak maar die ging er na de start al als een speer vandoor en ik heb haar niet meer terug gezien. Parcours is mooi maar pittig.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2015 15:52:48 ]
pi_150665553
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Binnen in 1:46:05, wat volgens mij een PR is :)
Semtex nog gezien in het startvak maar die ging er na de start al als een speer vandoor en ik heb haar niet meer terug gezien. Parcours is mooi maar pittig.
Nice ^O^
Goeie voorbereiding dus, snipverkouden zijn :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150665687
Ik was net op tijd weer fit :) Maar ook zonder verkoudheid had ik niet verwacht een PR te lopen.
pi_150666554
Op het laatst nog even aanzetten voor een tijd onder de 1:55: 1:54:47 en heel tevreden :)

Later meer.
  zondag 15 maart 2015 @ 16:18:37 #9
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_150666569
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:39 schreef Devv het volgende:
Ik wil zeker nog een keer proberen richting de 35 kilometer te gaan. Dat zou dan volgend weekend moeten, want daarna is Berlijn. En ik denk niet dat het handig is om in de resterende twee weken voor Parijs nog een keer voorbij de 30 kilometer te gaan.
Die 35 km is geen must volgens mij, ik zou eerder zorgen dat ik goed zou taperen als nu de tank leeg was. Maar dat is puur op mn boerenverstand gebaseerd en niet op ervaring, aangezien ik nog nooit meer dan 22 km aan 1 stuk heb gelopen.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_150667220
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:33 schreef steffelonio het volgende:
Hoi nirak, hoeveel km is die veldloop? Al eerder deze kwaal gehad?
Maar 6 km gelukkig :)
Nog nooit eerder last gehad eigenlijk.. Zit me nu af te vragen of het is begonnen met mijn nieuwe schoenen of al eerder..
pi_150667454
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Binnen in 1:46:05, wat volgens mij een PR is :)
Semtex nog gezien in het startvak maar die ging er na de start al als een speer vandoor en ik heb haar niet meer terug gezien. Parcours is mooi maar pittig.
Ik heb je met gogo en gup heel hard aangemoedigd vlak voor de finish maar je had geen blik van herkenning ;)
pi_150667478
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:18 schreef pijll het volgende:
Op het laatst nog even aanzetten voor een tijd onder de 1:55: 1:54:47 en heel tevreden :)

Later meer.
Mooie tijd!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150667667
quote:
9s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:45 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ik heb je met gogo en gup heel hard aangemoedigd vlak voor de finish maar je had geen blik van herkenning ;)
Stonden jullie aan mijn linkerzijde? Dan heb ik in een glimp iets gezien tijdens mijn eindsprint :P Het heeft vast geholpen, waarvoor mijn eeuwige dank! ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2015 16:51:52 ]
  zondag 15 maart 2015 @ 16:51:15 #14
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150667692
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:55 schreef Guard het volgende:

[..]

Nice ^O^
Goeie voorbereiding dus, snipverkouden zijn :P
Stripverkouden ^O^

Jullie zijn allemaal goed bezig!! Gefeli!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_150667787
Mooi gelopen weer vandaag door iedereen! ^O^

Nirak, als de OP compleet is, kun je mij dan toevoegen aan de WLW:

1
2
[b]30 mei - [url=http://www.tilburgtenmiles.nl/paginas/trappistenloop.htm]Trappistenloop (Moergestel)[/url][/b]
[*] Cafca 10km
pi_150667936
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:54 schreef cafca het volgende:
Mooi gelopen weer vandaag door iedereen! ^O^

Nirak, als de OP compleet is, kun je mij dan toevoegen aan de WLW:


[ code verwijderd ]

Ik heb helemaal niet meer aan de inschrijving gedacht, maar was toch niet van plan om hem te lopen dit jaar. Vol aan het taperen dan :)
Misschien kom ik wel even kijken
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 15 maart 2015 @ 17:12:16 #17
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_150668408
Ik deed vanmorgen mee aan de Spaarnwoudeloop, een leuk loopje hier om de hoek. Vertrek en finish zijn bij Zorgvrij, een educatie boerderij. De tasinname is dan ook in de koeienstal, wat ieder jaar bijzonder voelt.
Eerst liep mijn dochter al de kidsrun. Ze kwam huilend binnen met buikklachten, maar ze is het lopen ook niet zo gewend. In ieder geval een prima uitgangspunt om wat vaker met haar te oefenen.
Daarna mijn eigen start op de 10 km. Ik ging weg met het idee om onder de 50 minuten te lopen.
De eerste kilometers kon ik mijn tempo goed lopen, iets onder de 5 min/km. Ongeveer halverwege kwamen we bij de heuvel. In vorige edities ging ik daar altijd behoorlijk stuk, maar deze keer kwam ik er goed doorheen.
Na 9 km bekroop me het gevoel dat ik misschien zelfs een pr zou kunnen lopen op de 10, dus ik zette nog even aan.
Veel te snel zag ik toen al de finish opdoemen. Volgens mijn horloge moest ik nog een veel groter stuk. Uiteindelijk klokte ik mezelf na 9,5 km op 47:00. Als het echt tien km was, dan betekende dat een verbetering van mijn pr met ongeveer tweeënhalve minuut, maar omdat mijn eigen meting en gevoel zo afwijken tel ik hem niet.
Wél was het weer een leuke loop en een prima voorbereiding op de circuitrun die ik zo dicht mogelijk tegen het uur wil lopen.

http://app.endomondo.com/workouts/486390551/6604798

[ Bericht 3% gewijzigd door Schanulleke op 15-03-2015 17:18:46 ]
Life is what you make it.
pi_150668595
Prima gelopen bij de Stevensloop. Wilde 6.00 lopen, werd 5.50 en dus uiteindelijk 2.03.47. Was een prima trainingsloop.

Paar keer last gehad van mijn voet, wat irritatie, maar ik denk dat ik gewoon even wat extra rust in mijn schema moet inbouwen, zodat ik wat meer hersteltijd heb. En dan kan ik denk ik gewoon lopen in Rotterdam.

Morgen even met de trainer overleggen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 15 maart 2015 @ 17:19:58 #19
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_150668673
Jammer dat het net geen pr is Schanulleke, maar sowieso een hele mooie tijd!
pi_150668967
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Stonden jullie aan mijn linkerzijde? Dan heb ik in een glimp iets gezien tijdens mijn eindsprint :P Het heeft vast geholpen, waarvoor mijn eeuwige dank! ;)
Dat waren wij! *O* graag gedaan ;)

Jij keek nog, SEMTEX was zo gefocust op de finish dat ze ons volgens mij niet gehoord heeft.
pi_150669192
Ik heb net pas het topic van gisteren kunnen lezen, met de mooie prestaties van de Salandtrailerts. En vandaag ook weer mooie tijden bij de Stevensloope en elders ^O^

Verder Jero: _O_

quote:
99s.gif Op zondag 15 maart 2015 17:17 schreef mosselmossel het volgende:
Prima gelopen bij de Stevensloop. Wilde 6.00 lopen, werd 5.50 en dus uiteindelijk 2.03.47. Was een prima trainingsloop.

Paar keer last gehad van mijn voet, wat irritatie, maar ik denk dat ik gewoon even wat extra rust in mijn schema moet inbouwen, zodat ik wat meer hersteltijd heb. En dan kan ik denk ik gewoon lopen in Rotterdam.

Morgen even met de trainer overleggen.
Mooi dat het weer lekker ging! Even wat gas terugnemen kan soms verrassend goed uitpakken.
  zondag 15 maart 2015 @ 17:48:52 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_150669683
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 17:29 schreef Serinde het volgende:

[..]

Dat waren wij! *O* graag gedaan ;)

Jij keek nog, SEMTEX was zo gefocust op de finish dat ze ons volgens mij niet gehoord heeft.
\
Klopt, ik ging half kapot :D Me focussen op het publiek (en er stond veel) leidt me altijd af, sorry ;)
Wel PR's aan diggelen.. erg blij mee :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 15 maart 2015 @ 18:00:33 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_150670096
irritant. Mijn Garmin hangt op deze log. En dus niks op Strava, waar ik ook niet kan vinden waar ik hem handmatig log..

YAY!
Strava zegt:
Beste geschatte prestatie voor Halve marathon (1:42:23)
Beste geschatte prestatie voor 20 km. (1:36:40)
Beste geschatte prestatie voor 10 mijl (1:16:58)
Beste geschatte prestatie voor 15 km. (1:11:04)
+ 10km PR is nu 46m:53s.

[ Bericht 28% gewijzigd door SEMTEX op 15-03-2015 18:08:25 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_150670404
Woot! Top-prestatie!!

Mijn loopje ging ook erg goed. Doel was om vooral eens vlak te lopen. Meestal stort ik zo'n drie kilometer voor het eind in en moet ik wandelen en vind ik mezelf zielig. Dát wilde ik nu eens niet. Vlak lopen is niet helemaal gelukt omdat de eerste keer brug op superzwaar was, met veel tegenwind. Die kilometer ging ruim een halve minuut langzamer dan de rest. Maar de rest hield ik netjes onder de 7:30 min/km. Echt heel blij mee!
pi_150670532
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2015 18:00 schreef SEMTEX het volgende:
irritant. Mijn Garmin hangt op deze log. En dus niks op Strava, waar ik ook niet kan vinden waar ik hem handmatig log..

YAY!
Strava zegt:
Beste geschatte prestatie voor Halve marathon (1:42:23)
Beste geschatte prestatie voor 20 km. (1:36:40)
Beste geschatte prestatie voor 10 mijl (1:16:58)
Beste geschatte prestatie voor 15 km. (1:11:04)
+ 10km PR is nu 46m:53s.
Nice!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150670571
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 18:09 schreef Gogo83 het volgende:
Woot! Top-prestatie!!

Mijn loopje ging ook erg goed. Doel was om vooral eens vlak te lopen. Meestal stort ik zo'n drie kilometer voor het eind in en moet ik wandelen en vind ik mezelf zielig. Dát wilde ik nu eens niet. Vlak lopen is niet helemaal gelukt omdat de eerste keer brug op superzwaar was, met veel tegenwind. Die kilometer ging ruim een halve minuut langzamer dan de rest. Maar de rest hield ik netjes onder de 7:30 min/km. Echt heel blij mee!
Super hee! Daar mag je erg tevreden over zijn! *O*

Sem! *O* Lekker zeg!
pi_150670574
quote:
14s.gif Op zondag 15 maart 2015 18:00 schreef SEMTEX het volgende:
irritant. Mijn Garmin hangt op deze log. En dus niks op Strava, waar ik ook niet kan vinden waar ik hem handmatig log..

YAY!
Strava zegt:
Beste geschatte prestatie voor Halve marathon (1:42:23)
Beste geschatte prestatie voor 20 km. (1:36:40)
Beste geschatte prestatie voor 10 mijl (1:16:58)
Beste geschatte prestatie voor 15 km. (1:11:04)
+ 10km PR is nu 46m:53s.
Wat een tijden!

Wat zegt Garmin bij de cumulatieve tijden en eindtijd? Wil nog al eens verschillen met strava nl.
pi_150671403
Mooie tijden en presentaties allemaal, well done iedereen *G*

Lekker dat je nauwelijks last hebt gehad mossel ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150671455
Gogo, SEMTEX, pijll, , mossel, strip, schanulleke en alle andere lopers vandaag super gedaan! Mooie verbeteringen en andere mijlpalen! Pijnvrij lopen, mooi vlak lopen, ook allemaal overwinningen! ^O^ _O_
pi_150672388
Strip, ik was niet meer online, maar ik denk dat je je shirt wel hebt kunnen vinden. :)

Ik ging een beetje kapot, best hard gestart. Na een paar km's vond ik het moeilijk te geloven dat ik dat vol kon houden. Heel anders dan in DH waar ik zorgeloos kon rennen. Op een gegeven moment had ik het ritme er toch goed in zitten. De terugweg op de brug ging erg goed, maar daarna, met nog 5km te gaan, was de koek op. (De volgende keer een extra gelletje mee.)
De benen wilden niet meer en toen kwam de Voerweg ook nog eens. }:| Ik denk dat iemand me iets bemoedigends toeschreeuwde, maar dat heb ik niet helemaal meegekregen. Ik liep toen op standje Zombie. Daarna kon ik door het publiek en de spanning weer wat aanzetten.
Geen sub 2, zelfs net geen PR, maar ik heb mijn best gedaan. Trots op mezelf.

Aangezien dit parcours veel zwaarder was dan Eindhoven, corrigeer ik daarvoor en heb ik toch een soort PR gelopen. ;)
pi_150672703
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:11 schreef wyccie het volgende:
(De volgende keer een extra gelletje mee.)
Die had je mee, maar die gaf je aan mij!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 15 maart 2015 @ 19:29:13 #32
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150672909
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:11 schreef wyccie het volgende:
Strip, ik was niet meer online, maar ik denk dat je je shirt wel hebt kunnen vinden. :)

Ik ging een beetje kapot, best hard gestart. Na een paar km's vond ik het moeilijk te geloven dat ik dat vol kon houden. Heel anders dan in DH waar ik zorgeloos kon rennen. Op een gegeven moment had ik het ritme er toch goed in zitten. De terugweg op de brug ging erg goed, maar daarna, met nog 5km te gaan, was de koek op. (De volgende keer een extra gelletje mee.)
De benen wilden niet meer en toen kwam de Voerweg ook nog eens. }:| Ik denk dat iemand me iets bemoedigends toeschreeuwde, maar dat heb ik niet helemaal meegekregen. Ik liep toen op standje Zombie. Daarna kon ik door het publiek en de spanning weer wat aanzetten.
Geen sub 2, zelfs net geen PR, maar ik heb mijn best gedaan. Trots op mezelf.

Aangezien dit parcours veel zwaarder was dan Eindhoven, corrigeer ik daarvoor en heb ik toch een soort PR gelopen. ;)
Knap gedaan als je de laatste 5 km al op was, mag je trots op zijn hoor!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_150672992
quote:
99s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:22 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Die had je mee, maar die gaf je aan mij!
Hehe, dat is ook zo. :D
Maar mijn plan was sowieso om het op maar twee gels te lopen. Volgende keer beter.
  zondag 15 maart 2015 @ 19:32:24 #34
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_150672995
Goed gelopen Semtex, Gogo, Wyccie, Mossel en alle anderen die ik vergeet!

Ik heb vandaag een dramatisch slecht stukJE gelopen..3,69 km in 27 minuten. Ik was kapot, mijn benen leken wel van lood! ;( 3 wk niet lopen heeft er meer ingehakt dan ik dacht. Ik wil nu toch gaan proberen 2 a 3x per week te gaan lopen. Want 1x sporten en 1x lopen zet geen zoden aan de dijk..
Als extra stimulans me hiervoor ingeschreven:


ik ga voor 2 laps, 8,8 km

maar eerst 4M op 25/4. Werk aan de winkel dus!
(Oh, ik kan wel verder lopen dan 3km hoor, alleen vandaag blijkbaar niet :') )
pi_150673080
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:32 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hehe, dat is ook zo. :D
Maar mijn plan was sowieso om het op maar twee gels te lopen. Volgende keer beter.
Wanneer heb je die 2 gels ingenomen dan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150673120
Leuk om mossel en pijll ontmoet te hebben. Jammer dat ik de dames niet heb gezien.
pi_150673185
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wanneer heb je die 2 gels ingenomen dan?
Poeh, uhm. Ik geloof rond 6 en 13 of zo?
pi_150673249
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:29 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Knap gedaan als je de laatste 5 km al op was, mag je trots op zijn hoor!
:Y
Ik ben ook tevreden.

En ik dacht nog wel dat ik zo goed koolhydraten had gestapeld. Maar het zit inmiddels op mijn heupen. ;)
Dat vest past wel, want daar kom ik nou helaas zelden aan.
pi_150673262
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:38 schreef wyccie het volgende:

[..]

Poeh, uhm. Ik geloof rond 6 en 13 of zo?
Hmm oke, volgende keer misschien bij 12 en 18 nemen? In principe heb je voor het eerste stuk genoeg in je lichaam natuurlijk..
Maar goed, mooi dat je toch alles eruit hebt kunnen halen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150673323
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm oke, volgende keer misschien bij 12 en 18 nemen? In principe heb je voor het eerste stuk genoeg in je lichaam natuurlijk..
Maar goed, mooi dat je toch alles eruit hebt kunnen halen!
Bij 18 lijkt me zinloos, aangezien het een kwartier duurt voor ze in je lijf zijn opgenomen. En dan ben je dus al bijna binnen. Maar misschien zit ik verkeerd.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_150673364
Ik heb vaak mijn dip rond 11km, daarom neem ik het altijd eerder. De volgende keer dus gewoon een gel extra.
  zondag 15 maart 2015 @ 19:45:58 #42
16715 Mylene
*schatje*
pi_150673393
OP aangevuld.
pi_150673401
quote:
99s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:43 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Bij 18 lijkt me zinloos, aangezien het een kwartier duurt voor ze in je lijf zijn opgenomen. En dan ben je dus al bijna binnen. Maar misschien zit ik verkeerd.
Hmm, ik voel altijd vrij snel een kick van de gels, als ik in het stadium ben dat ik ze echt nodig heb. Maar dat komt misschien vooral door de cafeïne die erin zit :P Maarja het is vooral experimenteren wat voor jezelf werkt natuurlijk..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150673430
quote:
99s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:43 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Bij 18 lijkt me zinloos, aangezien het een kwartier duurt voor ze in je lijf zijn opgenomen. En dan ben je dus al bijna binnen. Maar misschien zit ik verkeerd.
Dat idee had ik ook, daarom nam ik nu de gok voor die laatste km's.
Misschien dan voor het placebo-effect.
pi_150673436
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm, ik voel altijd vrij snel een kick van de gels, als ik in het stadium ben dat ik ze echt nodig heb. Maar dat komt misschien vooral door de cafeïne die erin zit :P Maarja het is vooral experimenteren wat voor jezelf werkt natuurlijk..
Ik denk inderdaad dat de kick van de caffeine is. Voor de suikers gaan werken ben je wel even verder.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_150673475
Mossel, mag ik het gelletje dan weer terug? :P
pi_150673505
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:48 schreef wyccie het volgende:
Mossel, mag ik het gelletje dan weer terug? :P
Ik kan het op de post doen.

Maar uiteraard alleen als je het heel heel heel erg graag wil.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_150673559
Haha, nee. Ik houd het hierbij.
pi_150673746
Volgens mij had ik mossel rond 3 km ingehaald (geel shirt?).
En pijll zag ik weer toen ik naar het startgebied liep. Hij liep er nog erg fris bij.
pi_150673814
Klopt, ik had mijn gele O.S.S.-Volo-shirt aan.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 15 maart 2015 @ 20:20:27 #51
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_150674633
Inschrijving voor de HM in Enschede eindelijk gedaan. :P Gisteren 19,3 gelopen en in de laatste 3 kilometer achtervolgd door een creep op een fiets. Niet cool. Wel snelle kilometers, die laatste. :')
Moet zeggen dat ik de duurlopen wel echt lekker en leuk vind om te doen. Toen ik in 2013 de HM liep had ik minder lange duurlopen in de voorbereiding, maar ze gaan nu zo fijn. Geeft wel goed vertrouwen in ieder geval. Nu te bedenken: what next, als die HM voltooid is..? Trails en meer offroad lopen lijkt me eigenlijk ook wel heel tof.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_150674638
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:56 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij had ik mossel rond 3 km ingehaald (geel shirt?).
En pijll zag ik weer toen ik naar het startgebied liep. Hij liep er nog erg fris bij.
Ik liep er weer fris bij, bedoel je... Ik was op dat moment al even binnen, had mijn spullen opgehaald bij de garderobe en was weer op weg naar de finish omdat mijn moeder daar stond.

En 100m verder kwam ik mossel tegen, met de dames.

Het was inderdaad erg gezellig. Leuk om jullie allemaal gezien te hebben. Tot het volgende loopje!
  zondag 15 maart 2015 @ 20:26:15 #53
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_150674868
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 17:19 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Jammer dat het net geen pr is Schanulleke, maar sowieso een hele mooie tijd!
Thanks! Ben ook wel heel blij met hoe het ging.
Life is what you make it.
pi_150674937
Ik heb een beetje nare spierpijn in mijn linkeronderscheenbeen/aanhechting enkel. Geen idee waarom, misschien van het lopen met wind tegen gisteren. Morgen maar op de fiets naar de zaaltraining ipv hardlopend..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150675251
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:58 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niet meer aan de inschrijving gedacht, maar was toch niet van plan om hem te lopen dit jaar. Vol aan het taperen dan :)
Misschien kom ik wel even kijken
Gezellig!
pi_150675416
Nog even een verslag van mijn Stevensloop:

Vooraf had ik besloten om in kort-kort te lopen, maar in Nijmegen aangekomen vond ik het daar te koud voor. Ik heb eerst een kopje thee gedronken bij wyccie (gezellig!) en daarna mossel opgezocht. En die zei doodleuk dat het prima weer was voor kort-kort. Tja, dan moet ik ook maar.

Startvak naast het Kronenburgerpark opgezocht, en het was toch eigenlijk wel erg koud, met een frisse wind. Maar ja, ik kon niet meer terug. De start ging goed, het was een zandloperstart, want de organisatie had duidelijk afgekeken bij de 7H.

De eerste paar honderd meters gingen heuvelaf, en ik schrok toen ik op mijn horloge keek: 4:30 min/km. De bedoeling was om snel te lopen, mogelijk een pr zelfs, maar dit was te erg. Gas teruggenomen, maar de eerste kilometers gingen nog altijd in een razend tempo. De brug was zwaar, zeker met die koude wind tegen, en daarna volgde een rondje door Lent en Bemmel. Daar stond mijn moeder te wachten bij het 10km punt; ze was speciaal gekomen om mij te supporteren, erg lief. Ondertussen zat ik boven mijn pr-schema, maar een tijd laag in de 1:50 was ook goed.

Terug de brug op, en daarna ging het tempo helemaal omlaag, richting de 5:40. Nog altijd veel sneller dan de als training gelopen CPC vorige week. Op de Waalkade stond mijn moeder weer. "Het wordt wel zwaar." "Zometeen wordt het nog veel zwaarder," was haar antwoord. Inderdaad. De beklimming van de Voerweg was aangekondigd alsof het de Balijbrug was, en zo voelde het ook. Langzaam naar boven gelopen. Op het 20km-punt zag ik dat ik nog binnen de 1:55 binnen kon komen, en alles onder de 1:55 is "1:50 laag". Dus dat moest dan maar.

Nog een rondje door het centrum, door de koopgoot en over een stukje met vervelende straatsteentjes, en daar stond de Stevenskerk. Eindsprintje, 1:54:44. Blij :)

Na afloop nog even met wyccie gesproken en met mossel en de dames van de korte afstanden, en toen met mijn moeder een pannenkoek gaan eten. Mooie dag zo.
pi_150675768
Nog maar even een iets uitgebreider verslagje. Als je tegen Nijmegen aan woont en het leuk vindt om een HM te lopen dan ligt het voor de hand dat je meedoet met de Stevensloop. St(r)ip zat dus op de dag dat de inschrijving van start ging al heel vroeg met een doppio klaar achter de laptop.

Fast forward naar vandaag. Na er in drie dagen een familiepak tissues doorheen gejaagd te hebben ontwaakte vanochtend in het vriendelijke Malden St(r)ipstreep keelpijnloos en snottervrij. Dat heet: "pieken op het juiste moment". Het ontbijt bestond eens niet uit American pancakes, maar uit zelfgebakken brood met honing en pindakaas. Dat was het makkelijke deel. Daarna moest er gekozen worden tussen kort-kort, kort-lang, lang-kort, lang-lang, en dan al die combinaties met of zonder compressiekousen. De keuze viel op kort-kort met een extra singlet voor een warme buik. En compressiekousen. En speldjes in plaats van bibbits. Mevrouw St(r)ip ging de 10 lopen, dus er was oppas geregeld.

Een loopmaatje kwam me ophalen, en in Nijmegen liep ik de een na de andere bekende tegen het sportieve lijf. Voor de start een aantal loopmaatjes van de ene loopgroep, in het startvak een aantal van de andere loopgroep. En opeens stond ik naast SEMTEX, maar die negeerde me volkomen zodat ik gedwongen was een welgemeend "BOE" te roepen. Dat hielp. Ze loog dat ze niet te hard zou gaan vandaag, tenslotte was het volgend weekend Venlooptijd. Ik loog terug dat ik mijn best zou doen, maar vandaag zeker geen PR ging lopen.

Daarna gingen we van start. SEMTEX was gelijk uit zicht en met mijn debuterende loopmaatje, die de hele HM gelijk met me heeft opgelopen vlogen we weg. Het was koud en kou bestrijd je het best door flink te bewegen. De eerste kilometer daalde behoorlijk waardoor het tempo er gelijk in zat. De target was 5:00/km en we liepen meteen al 4:20. St(r)ip zei iets als "stick to a plan" en we liepen opeens 4:50. Dat was beter. De eerste 4km gingen min of meer als vanzelf. Daarna kwam de gevreesde Oversteek in zicht. De wind woei recht over de brug zodat alleen de ruggen van de lopers vlak voor ons bescherming konden bieden. Er liepen overigens geen lopers vlak voor ons. Het klimmen viel enorm mee en we waren snel aan de overkant. Daar stond een drankpost maar die heb ik overgeslagen.

Na de brug met een slinger naar de dijk en aan de noordkant van de Waal naar de oude Waalbrug. Onder de Waalbrug door volgde een slinger, en af en toe bood de Lentse bebouwde kom welkome beschutting. Onderweg nog even gebabbeld met een paar bekenden die ook bleken te rennen. Zo kwam ik onder andere mijn oude loopmaatje tegen met wie ik samen ooit mijn allereerste HM heb gelopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

De 11km was rap gepasseerd en een nieuwe slinger volgde, een slinger die ons weer terug zou brengen naar de Oversteek. De heenweg ging weliswaar prima, het is nog veel beter lopen met de wind in de rug. Om ons heen begonnen mensen het zwaar te krijgen, maar St(r)ipstreep en zijn loopmaat hobbelden gestaag door naar boven en weer de brug af. Dat ging als vanzelf. Tot daar, precies tot daar. De oude Honig fabrieken schijnen van binnen erg mooi te zijn en te bruisen van het creatief ondernemerschap. Je schijnt er ook lekker te kunnen eten. Maar buiten was het treurnis: ongelijke stenen, weinig publiek en wind. En de traditioneel zware kilometer tussen 17 en 18 lag precies daar. Gelukkig volgde al snel de Waalkade, die al even zwaar was, maar met een heel klein tikkeltje meer sfeer.

En toen de Voerweg. Een makkie! Ongeveer 400 meter klimmen met als extra prikkel een prijs van New Balance voor de snelste atleten op dat segment.Die prikkel had ik niet nodig. Of beter gezegd: hij kon me gestolen worden. De voorgaande twee kilometers waren opeens een lichtvoetig dansje geworden. Ik vind zo een klim normaal gesproken niet erg, maar wel na 19km in een HM. Gelukkig was het daarna een lange versnelling naar de finish: Naar beneden de Marikenstraat in, dan een slinger en wat vals plat en om de hoek lag daar de finish. De laatste meters werd ik nog even de finish overgeschreeuwd door een stel enthousiaste Fok!dames. Ik heb ze nauwelijks gezien, maar ik weet zeker dat dat seconden gescheeld heeft ;)

Na de finish nog meer bekenden tegengekomen en toen was het opeens erg koud en tijd om huiswaarts te gaan met de automobiel :)

UIT ! :6

p.s.: Aanrader? Als je uit de buurt komt zeker! Het parcours van de 10 schijnt iets minder te zijn (brug over, omkeren, brug weer over) dan dat van de HM. De organisatie is die van de 7HL en de Marikenloop en die is top ^O^ Zandloperstarts zorgen voor veel ruimte voor de lopers. Het parcours is hier en daar vrij pittig maar te overzien. Wat sfeer betreft is er nog veel te winnen. Hier en daar was het ronduit leeg langs de route. De Venloop, die in dezelfde periode wordt georganiseerd is veel sfeervoller. Je kan natuurlijk ook een SEMTEXje doen en ze allebei lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2015 20:46:34 ]
  zondag 15 maart 2015 @ 20:42:29 #58
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_150675782
Wat leuk dat je moeder kwam aanmoedigen, Pijl! :)
Fear is the path to the Dark Side.
pi_150675934
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2015 16:18 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Die 35 km is geen must volgens mij, ik zou eerder zorgen dat ik goed zou taperen als nu de tank leeg was. Maar dat is puur op mn boerenverstand gebaseerd en niet op ervaring, aangezien ik nog nooit meer dan 22 km aan 1 stuk heb gelopen.
Het is normaal gesproken ook niet echt nodig maar ik heb tot op heden echt een klote voorbereiding gehad. Ik heb nauwelijks tijd gehad om op te bouwen. Vorige week liep ik voor het eerst twee keer per week terwijl ik eigenlijk al drie tot vier keer per week zou moeten lopen. Dan zijn die twee maanden toch wel erg kort. Zeker als je ook nog eens twee weken ziek bent geweest (en ik ben normaal gesproken echt nooit ziek 8)7 ). Ik loop nu op het tandvlees naar de 30 kilometer terwijl je deze afstand eigenlijk relatief makkelijk zou moeten afleggen. Het is dus niet alleen voor het zelfvertrouwen.
pi_150676125
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nog maar even een iets uitgebreider verslagje.
Ik dacht dat ik een lange tekst geschreven had.... Leuk stukje!

Enne... http://bhutaninternationalmarathon.com
  zondag 15 maart 2015 @ 20:48:41 #61
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_150676126
Zo, dag 1 van het 5-10km schema zit erop. Rustigjes 30´ joggen, geen probleem (maar wel warm en benauwd hier). Op naar dag 2 :)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_150676236
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:48 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik een lange tekst geschreven had.... Leuk stukje!

Enne... http://bhutaninternationalmarathon.com
Oeh even met potlood in mijn agenda voor volgend jaar zetten :9
pi_150676942
Leuke verslagen. ^O^
pi_150677061
Vandaag heb ik de omtrek van Amersfoort maar eens opgemeten. Het bleek ruim 32km te zijn (maar dat had ik natuurlijk al gezien op afstandmeten.nl :+ )

http://app.endomondo.com/workouts/486715934/2436456

Niet het meest mooie parcours, en ook iets te veel langs de snelweg voor het leuke. Maar wel afwisselend. En ach, ik wilde hem gewoon een keer doen ;)

Ik merk wel dat rond de 28km voor mij echt een breekpunt is. Daarna voelt het echt aanmerkelijk zwaarder aan. Dat zou misschien ook nog wel kunnen komen doordat ik te weinig eet vooraf en onderweg? Volgende week nog een 35km lopen en dan ga ik maar eens een paar gelletjes extra meenemen.
pi_150677200
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:04 schreef GlenHighland het volgende:
Vandaag heb ik de omtrek van Amersfoort maar eens opgemeten. Het bleek ruim 32km te zijn (maar dat had ik natuurlijk al gezien op afstandmeten.nl :+ )

http://app.endomondo.com/workouts/486715934/2436456

Niet het meest mooie parcours, en ook iets te veel langs de snelweg voor het leuke. Maar wel afwisselend. En ach, ik wilde hem gewoon een keer doen ;)

Ik merk wel dat rond de 28km voor mij echt een breekpunt is. Daarna voelt het echt aanmerkelijk zwaarder aan. Dat zou misschien ook nog wel kunnen komen doordat ik te weinig eet vooraf en onderweg? Volgende week nog een 35km lopen en dan ga ik maar eens een paar gelletjes extra meenemen.
Ow wat een leuk idee voor een rondje. Deze houd ik in mijn achterhoofd voor bij de volgende marathontraining :)

En nu ben ik weg; ik heb het bad vol laten lopen, dus jullie horen niets meer van me voorlopig.
  zondag 15 maart 2015 @ 21:11:13 #66
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_150677456
Lol @ stipstreep :D sorry :@ wat betreft parcours heb je gelijk: behalve het gedeelte door het centrum vond ik het een saai,weinig sfeervol parcours.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_150677829
Leuke verslagen Pijll en stipstreep!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150678518
Goed. Net even de laatste KVW gekeken en ook spelt blijkt een slechts een hype te zijn.

Kortom:
Superfood (gojirozijntjes en parkietenzaad): gelul
Spelt: alleen zinvol voor mensen met spastische darmen, verder geen verschil met volkorentarwebrood.
pi_150678591
Ik ben al bezig om met de Bruynzeel HB loopjes voor 2016 te noteren :@
Gelukkig is het al maart dus het is zo 2016 :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 15 maart 2015 @ 21:43:19 #70
34586 kepler
No bounce, no play
pi_150678925
Opeens allemaal ultra runners hier :o
Dan kan ik hier ook wel melden dat ik me net heb ingeschreven voor de 60k trail van Berg en Dal in oktober. Zat er al tijdje over te denken, maar de verhalen hier hebben me echt overtuigd :P

Wel lekker ver weg nog :D

Nu leuke marathon uitkiezen ergens augustus/september als training (nooit gedacht dat te zeggen :D)
The line is a dot to you!
  zondag 15 maart 2015 @ 21:52:56 #71
34586 kepler
No bounce, no play
pi_150679373
En iedereen gefeliciteerd met de mooie tijden vandaag!
The line is a dot to you!
  zondag 15 maart 2015 @ 22:00:44 #72
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150679735
Het begint hier echt een kilometerwedloop te worden. Wie heeft de langste?

:D
F means you're fucked
pi_150679797
RD is voorlopig nog wel recordhouder.
pi_150679890
Ik doe niet mee :6
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150679963
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 22:00 schreef YUR het volgende:
Het begint hier echt een kilometerwedloop te worden. Wie heeft de langste?

:D
Meer dan 42,195km gaat het voor mij toch niet worden hoor. Dat kan dit oude lichaam niet aan :+
pi_150679985
Nog niet heel lang geleden was in deze reeks een M het ultieme doel. Tegenwoordig worden marathons of langer als training gelopen :D
pi_150679996
Morgen max 2 km 8-) :') Ik win niet!
pi_150680034
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 22:06 schreef GotC het volgende:
Morgen max 2 km 8-) :') Ik win niet!
Jij hebt een zwangerschap voltooid. Dát is pas een ultra ^O^
  zondag 15 maart 2015 @ 22:09:58 #79
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150680088
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 22:08 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Jij het een zwangerschap voltooid. Dát is pas een ultra ^O^
Win/win, in die maanden ben ik mentaal extreem gehard :7
F means you're fucked
pi_150680152
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 22:09 schreef YUR het volgende:

[..]

Win/win, in die maanden ben ik mentaal extreem gehard :7
Herkenbaar :D
Maar toen liep ik nog niet hard...
  zondag 15 maart 2015 @ 22:11:54 #81
34586 kepler
No bounce, no play
pi_150680173
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 22:00 schreef YUR het volgende:
Het begint hier echt een kilometerwedloop te worden. Wie heeft de langste?

:D
Na (bijna) 5 marathons vond ik het wel tijd :P

Stond altijd al op het lijstje om een ultra loop te doen, moet nu maar gebeuren. Geen idee of dit de enige blijft en of ik het uberhaupt ga redden :D
The line is a dot to you!
pi_150680464
Ik verveel me nog al snel en ben bij voorkeur niet te lang met hetzelfde bezig. Dus in principe is de hm wel de max, op één keer de hele na. Hardlopen is tof, geweldig, een prachtige bezigheid, maar ik wil ook nog andere dingen doen.
pi_150680732
Lange afstanden zijn gewoon ook saai tenzij je door een heel mooie omgeving loopt. Ik vind 10 kilometer eigenlijk de leukste afstand. Je zit dan met een beetje geluk binnen het uur al aan het bier. En daar doe je het toch voor.
  zondag 15 maart 2015 @ 22:25:23 #84
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150680776
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 22:06 schreef GotC het volgende:
Morgen max 2 km 8-) :') Ik win niet!
Ik vandaag 5,5. Ik win dus ook niet ^O^
Ultralopen trekt me niet. Misschien over een aantal jaar wel, maar nu zie ik het niet gebeuren.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_150680810
Daarom lijkt een trail mij heel mooi. Wel langere afstanden, maar afwisselend en in de natuur. En de tijd boeit niet zo.
pi_150680909
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 22:26 schreef wyccie het volgende:
Daarom lijkt een trail mij heel mooi. Wel langere afstanden, maar afwisselend en in de natuur. En de tijd boeit niet zo.
Klopt, dat houdt de drive langer vast. Maar ook dan heb ik het na een paar uurtjes wel gehad.
  zondag 15 maart 2015 @ 22:39:55 #87
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150681363
Ik krijg nu een reclamebanner van djmo.nl; "volg me naar de marathon" :P

Ultra? Neh. Maar wie weet ooit eens. Mijn ambitie om sneller te worden is momenteel groter.
pi_150681715
Ik vind alles boven de 10K al een ultra ;) (maar dat zal nog wel veranderen hoop ik)

[ Bericht 64% gewijzigd door steffelonio op 15-03-2015 22:49:01 (bericht was nog niet klaar) ]
pi_150681918
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 22:39 schreef Quoi het volgende:
Ik krijg nu een reclamebanner van djmo.nl; "volg me naar de marathon" :P

Ultra? Neh. Maar wie weet ooit eens. Mijn ambitie om sneller te worden is momenteel groter.
Ik krijg nu een uitnodiging om een jongedame te ontmoeten (ze is refined en educated en heet Eugenia, een mooie naam...) maar anders krijg ik reclame voor hardlopen in Amersfoort of Amsterdam, of idd voor djmo.

Ik loop nog wel eens een ultra, maar veel meer dan 50km of 6 uur zal het wel niet worden.
  zondag 15 maart 2015 @ 22:55:38 #90
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150682080
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 22:51 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik krijg nu een uitnodiging om een jongedame te ontmoeten (ze is refined en educated en heet Eugenia, een mooie naam...) maar anders krijg ik reclame voor hardlopen in Amersfoort of Amsterdam, of idd voor djmo.

Ik loop nog wel eens een ultra, maar veel meer dan 50km of 6 uur zal het wel niet worden.
Eugenia! Jullie zijn een match, ik voel het! ^O^
pi_150684591
quote:
Je schrijft al even goed als je loopt! Mooi verhaal!
pi_150686743
Mooi verslag Jero!

Hoe enthousiast je ook schrijft over zo'n ultra, mij krijg je er niet aan :P Ik zit zelfs te twijfelen of ik me straks zal inschrijven voor de 5 of 10k bij Alkmaar Cityrun.
  maandag 16 maart 2015 @ 06:28:39 #94
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_150686779
vandaag lekker een rustige 8.5km gelopen, morgen nog een half uurtje en dan toch maar, tegen YUR's les in, een paar daagjes rust voor zaterdag.

Afstand moet geen probleem zijn, de hoogtemeters en het technische parkoers des te meer.
Gevaarlijke uitspraak maar ik hoop op een tijd van binnen 8.5 uur
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 16 maart 2015 @ 06:45:03 #95
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150686820
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 06:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag lekker een rustige 8.5km gelopen, morgen nog een half uurtje en dan toch maar, tegen YUR's les in, een paar daagjes rust voor zaterdag.

Afstand moet geen probleem zijn, de hoogtemeters en het technische parkoers des te meer.
Gevaarlijke uitspraak maar ik hoop op een tijd van binnen 8.5 uur

Klinkt als iets om met gezonde spanning naar uit te kijken ^O^
F means you're fucked
pi_150686828
quote:
Prachtig verslag, je schrijft leuk!
pi_150686844
quote:
Pijn in mijn benen als ik het lees _O_
  maandag 16 maart 2015 @ 06:59:50 #98
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_150686845
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 06:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Klinkt als iets om met gezonde spanning naar uit te kijken ^O^
inderdaad, beetje trainingsachterstand maar voel me redelijk sterk op dit moment en met een beetje "luck on the day" komt het allemaal goed
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_150686875
Ik zeg trouwens wel, ik doe niet mee, maar ik ga wel 100km roeien, dat is ook redelijk ultra :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150686881
Ik doe ook niet mee hoor. Nog twee marathons in principe en dan kap ik met loopjes die langer duren dan twee uur.

Ik vind het dan toch saai worden. En uiteindelijk is ook voor mij een boom gewoon weer een boom. Dezelfde als die van een uur terug.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_150686933
Topverhaal Jero!

Ultra's, dat is toch nog een ver-van-mijn-bedshow. Tot nu toe is mijn langste afstand 31 km.
Ik denk en hoop dat er in 2016 een M gelopen wordt...
pi_150686960
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 06:07 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik zit zelfs te twijfelen of ik me straks zal inschrijven voor de 5 of 10k bij Alkmaar Cityrun.
Natuurlijk de 10 kilometer. Het is één van de leukste loopjes van het jaar die wel echt door het stadscentrum gaan.
  maandag 16 maart 2015 @ 07:43:44 #103
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_150686973
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:44 schreef Devv het volgende:

[..]

Het is normaal gesproken ook niet echt nodig maar ik heb tot op heden echt een klote voorbereiding gehad. Ik heb nauwelijks tijd gehad om op te bouwen. Vorige week liep ik voor het eerst twee keer per week terwijl ik eigenlijk al drie tot vier keer per week zou moeten lopen. Dan zijn die twee maanden toch wel erg kort. Zeker als je ook nog eens twee weken ziek bent geweest (en ik ben normaal gesproken echt nooit ziek 8)7 ). Ik loop nu op het tandvlees naar de 30 kilometer terwijl je deze afstand eigenlijk relatief makkelijk zou moeten afleggen. Het is dus niet alleen voor het zelfvertrouwen.
Ik snap niet waarom je dan jezelf tot extremen blijft dwingen, waarom je bepaalde afstanden en evenementen moet lopen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 21:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Goed. Net even de laatste KVW gekeken en ook spelt blijkt een slechts een hype te zijn.

Kortom:
Superfood (gojirozijntjes en parkietenzaad): gelul
Spelt: alleen zinvol voor mensen met spastische darmen, verder geen verschil met volkorentarwebrood.
Heerlijk kort door de bocht, maar op zich wel mee eens.
Mijn superfood: VARIATIE :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 16 maart 2015 @ 07:44:32 #104
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_150686981
Mijn streven voor dit jaar is 10km. Misschien volgend jaar een HM.
maar een M of langer.. :N nope!
Respect voor degene die dat volhouden!
  maandag 16 maart 2015 @ 07:50:00 #105
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150687020
quote:
Geweldig verhaal!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_150687042
Gisteravond wat rusteloze benen, daardoor niet goed in slaap kunnen vallen ondanks dat ik erg moe was.
Maar vandaag veel minder spierpijn dan vorige week.

Jero, leuk verslag! Wat een topprestatie is het toch.
  maandag 16 maart 2015 @ 08:01:13 #107
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_150687085
en zaterdg ook een beetje voorzichtig stoeien met voedsel...... olijven als snack voor het benodigde zout en vet.
Lees hele goede berichten over them en laat ik nu gek zijn op olijven..... win,win!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_150687098
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
en zaterdg ook een beetje voorzichtig stoeien met voedsel...... olijven als snack voor het benodigde zout en vet.
Lees hele goede berichten over them en laat ik nu gek zijn op olijven..... win,win!!
Had je dat niet beter in je training kunnen doen, stoeien met voedsel?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 16 maart 2015 @ 08:04:03 #109
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_150687105
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:02 schreef Guard het volgende:

[..]

Had je dat niet beter in je training kunnen doen, stoeien met voedsel?
this is training in a way ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_150687121
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:04 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

this is training in a way ;)
:D
Maar klinkt lekker wel, die olijven, maar eet je dat dan voor de race of ga je een zakje olijven meenemen onderweg? Want dat klinkt alsof het een smoerboel kan worden...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 16 maart 2015 @ 08:08:39 #111
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_150687142
ik ben van plan om een snap lock bag met olijven mee nemen voor onderweg, als afwisseling van de mierzoete gels
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_150687159
Ik ben benieuwd hoe dat bevalt, ik had zaterdag al 2 handen nodig om een stukje banaan te grijpen op de verzorging, die dingen waren heel glad leek het wel (maar het natuurlijk ook liggen aan het feit dat het best koud was en ik geen handschoenen aanhad en dus wat minder gevoel in mijn klauwen had)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150687353
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 10:17 schreef Ayreon84 het volgende:

Spotted...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 16 maart 2015 @ 08:33:10 #114
50430 Yuki
Student Midwife
pi_150687380
Jero, wat een gaaf verslag! ^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_150687408
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 10:17 schreef Ayreon84 het volgende:
Hoi, via google kwam ik op dit topic. Ik heb gister ook de Sallandtrail gelopen en mijn debuut gemaakt op een ultra afstand, 50 km in 6:04:08. Na vorig jaar 25 km Salland te hebben gedaan, wist ik dat ik daar mijn eerste ultra wilde gaan lopen. Perfect georganiseerd, uitstekende accommodatie met zwembad en aardige vrijwilligers.

Na zo'n 33 km haalde de winnaar van de 75 km, Jero, mij in. Nog bedankt voor de aanmoediging. 😁

Nu maar even een paar weken rust, en dan weer nieuwe doelen stellen.

http://www.mijninschrijvi(...)6&var2=1426344715029

Haha tof! Deze had ik even gemist :). Geen dank, iedereen leverde daar een topprestatie! Mooi debuut op de ultra-afstanden! ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 maart 2015 @ 08:36:15 #116
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_150687418
quote:
99s.gif Op maandag 16 maart 2015 07:14 schreef mosselmossel het volgende:
Ik doe ook niet mee hoor. Nog twee marathons in principe en dan kap ik met loopjes die langer duren dan twee uur.

Ik vind het dan toch saai worden. En uiteindelijk is ook voor mij een boom gewoon weer een boom. Dezelfde als die van een uur terug.
Kom jij maar 2 bomen tegen in een uur? :o

Na mijn rondje van 10KM gisteren, vandaag.... niks! *O* Geen scheenpijn, geen achillespeespijn. Conditioneel liep ik gisteren ook nog eens extreem lekker. Ga geloof ik eindelijk de goede kant weer op.

Marathons... maken meer kapot dan je lief is :P
pi_150687533
quote:
12s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Kom jij maar 2 bomen tegen in een uur? :o

Na mijn rondje van 10KM gisteren, vandaag.... niks! *O* Geen scheenpijn, geen achillespeespijn. Conditioneel liep ik gisteren ook nog eens extreem lekker. Ga geloof ik eindelijk de goede kant weer op.

Marathons... maken meer kapot dan je lief is :P
Yes! Goed bezig! Binnenkort weer twee keer per week?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_150687710
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 07:43 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je dan jezelf tot extremen blijft dwingen, waarom je bepaalde afstanden en evenementen moet lopen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

[..]

Nou ja, moeten. Niets moet. Ik wil alleen in Parijs kunnen zeggen dat ik alles binnen mijn mogelijkheden gedaan heb om dit te bereiken. Het zou dan op zich al een prestatie zijn om aan de start te verschijnen. Na de marathon stop ik even helemaal met lopen om mijn knie nu eens goed te laten genezen. En vanaf juni tot augustus wil ik afhankelijk van mijn knie alleen nog maar korte afstanden doen. Dan ga ik alweer de voorbereiding voor mijn najaarsmarathon in. Hopelijk zonder pijnlijke knie en weer vol goede moed, want de marathonvoorbereiding kost zoveel tijd en kracht dat ik het plezier in lopen een beetje ben verloren.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 maart 2015 @ 09:08:11 #119
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_150687857
quote:
99s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Yes! Goed bezig! Binnenkort weer twee keer per week?
Ik loop nu 2 keer per week, woensdagavond en zondagochtend. Ben nu op de zondag voorzichtig de afstand aan het opbouwen. En als dat goed blijft gaan ga ik op de woensdag weer voorzichtig wat tempowerk in bouwen. En als dat de komende weken allemaal zonder problemen verloopt ga ik er weer een 3e dag bij pakken :)
pi_150687913
@jero: leuk verslag! Er staat dus een foutje in de uitslagen, want daarin heeft de uiteindelijke nummer 6 na ronde 1 een kwartier voorsprong op jou. Ik denk dat de eerste 3 een 4 moet zijn. De omgeving die ik op de foto's zie vind ik dusdanig mooi dat ik er een keer naartoe ga rijden om te wandelen. Is er hier iemand die een goede parkeertip voor me heeft? Betaald parkeren mag, mits dat met pin kan.

@Swets: ^O^ goed gedaan kerel. Laten we ervan uitgaan dat je weer regelmatig kunt gaan trainen. Heb je al een doel?

@mossel: ja, dat heb ik dus ook.
pi_150687993
quote:
Mooi geschreven zeg! En jeetje, dat je nog zelf durfde terug te rijden :P Ik zou echt bang zijn dat ik helemaal in de kramp schoot.
Maar nogmaals heel heel heel erg knap gedaan!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150688003
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:11 schreef Zwabberhark het volgende:
. De omgeving die ik op de foto's zie vind ik dusdanig mooi dat ik er een keer naartoe ga rijden om te wandelen. Is er hier iemand die een goede parkeertip voor me heeft? Betaald parkeren mag, mits dat met pin kan.

Bij het zwembad "het Ravijn" is het gratis parkeren. Tenminste, ik heb geen automaat gezien, en ook geen bon gehad ;)
Piet Heinweg in Nijverdal.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150688046
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:11 schreef Zwabberhark het volgende:
@jero: leuk verslag! Er staat dus een foutje in de uitslagen, want daarin heeft de uiteindelijke nummer 6 na ronde 1 een kwartier voorsprong op jou. Ik denk dat de eerste 3 een 4 moet zijn. De omgeving die ik op de foto's zie vind ik dusdanig mooi dat ik er een keer naartoe ga rijden om te wandelen. Is er hier iemand die een goede parkeertip voor me heeft? Betaald parkeren mag, mits dat met pin kan.

@Swets: ^O^ goed gedaan kerel. Laten we ervan uitgaan dat je weer regelmatig kunt gaan trainen. Heb je al een doel?

@mossel: ja, dat heb ik dus ook.
Swets schijnt in het najaar toch de Kustmarathon te willen lopen ;)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_150688294
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:15 schreef Guard het volgende:

[..]

Bij het zwembad "het Ravijn" is het gratis parkeren. Tenminste, ik heb geen automaat gezien, en ook geen bon gehad ;)
Piet Heinweg in Nijverdal.
In Overijssel bestaat dat nog gewoon. En ik dacht inderdaad ook meteen aan deze parkeerplaats.
  Redactie Sport maandag 16 maart 2015 @ 09:35:03 #125
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_150688303
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:15 schreef Guard het volgende:

[..]

Bij het zwembad "het Ravijn" is het gratis parkeren. Tenminste, ik heb geen automaat gezien, en ook geen bon gehad ;)
Piet Heinweg in Nijverdal.
Goed zwembad is dat ook. :Y
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_150688402
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:15 schreef Guard het volgende:

[..]

Bij het zwembad "het Ravijn" is het gratis parkeren. Tenminste, ik heb geen automaat gezien, en ook geen bon gehad ;)
Piet Heinweg in Nijverdal.
Thanks, maar dat is wel vrij ver van de Lemelerberg?
pi_150688434
Wachtrijen :') . Er zijn ook altijd problemen. Nu weer bij de Alkmaar City Run. Werkt dat verrekte iDEAL weer niet dus wachtrij tot nader order gesloten :r . Je kon alleen met creditcard betalen maar die had ik natuurlijk niet mee. Mijn zus kon nog net betalen maar daarna ging alles op slot :|W .
pi_150688455
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:41 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Thanks, maar dat is wel vrij ver van de Lemelerberg?
dat dan weer wel, dan is dit misschien een goeie parkeerplek:
https://www.google.nl/map(...)usxnv4nCd6PuJ80Q!2e0
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150688538
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:44 schreef Guard het volgende:

[..]

dat dan weer wel, dan is dit misschien een goeie parkeerplek:
https://www.google.nl/map(...)usxnv4nCd6PuJ80Q!2e0
Briljant. Je bent geweldig.
pi_150688666
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:57 schreef Devv het volgende:
Nou ja, moeten. Niets moet. Ik wil alleen in Parijs kunnen zeggen dat ik alles binnen mijn mogelijkheden gedaan heb om dit te bereiken. Het zou dan op zich al een prestatie zijn om aan de start te verschijnen.
Als je hem perse wil lopen neem dan dit als leidraad en ga niet verder overtraint raken door 2 weekenden een 30+ achter elkaar te lopen en het weekend erna je hm in berlijn.

Parijs is minder dan een maand ver, volgens mij kan je er niets meer mee winnen behalve wat vertrouwen.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 16 maart 2015 @ 09:56:00 #131
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150688706
Wat een mooi verhaal Jero! O+
pi_150688744
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:48 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Briljant. Je bent geweldig.
:@

Wel een goed idee, om daar een keer te gaan wandelen.
Heb na afloop zaterdag ook een mooi tasje gekregen met wat info over Salland, eens een keer inkijken en in de zomer daar eens wat gaan rondzwerven :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 16 maart 2015 @ 10:00:03 #133
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_150688798
quote:
Wat een tof verhaal! En wat afzien man, super knap. :D
Fear is the path to the Dark Side.
  maandag 16 maart 2015 @ 10:05:05 #134
50430 Yuki
Student Midwife
pi_150688898
Goede reclame voor het Salland ja :Y
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_150688935
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150689048
Tja met losse veters trailt het ook niet zo makkelijk.... :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150689299
quote:
Hoezo? Dat is een stuk uit een regionale krant die iets schrijft over en regionale held.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_150689374
Leuke blog weer jero, mooie inkijk in je loop en gedachten.

RD, welke afstand wordt het, dat heb ik even gemist..
  maandag 16 maart 2015 @ 10:33:40 #139
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_150689555
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:57 schreef Devv het volgende:

[..]

Nou ja, moeten. Niets moet. Ik wil alleen in Parijs kunnen zeggen dat ik alles binnen mijn mogelijkheden gedaan heb om dit te bereiken. Het zou dan op zich al een prestatie zijn om aan de start te verschijnen. Na de marathon stop ik even helemaal met lopen om mijn knie nu eens goed te laten genezen. En vanaf juni tot augustus wil ik afhankelijk van mijn knie alleen nog maar korte afstanden doen. Dan ga ik alweer de voorbereiding voor mijn najaarsmarathon in. Hopelijk zonder pijnlijke knie en weer vol goede moed, want de marathonvoorbereiding kost zoveel tijd en kracht dat ik het plezier in lopen een beetje ben verloren.
Wanneer is het voor jou een moment om te zeggen: Het is eigenlijk gewoon niet haalbaar... ?
Maar klinkt goed om rust te nemen voor je knie, al hoop ik voor je dat je je problemen niet alleen maar erger worden door die marathon.

quote:
99s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:18 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Swets schijnt in het najaar toch de Kustmarathon te willen lopen ;)
Even quoten voor het nageslacht :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_150690561
quote:
Een mooi, aanstekelijk verslag van een echt indrukwekkende en inspirerende prestatie! Gewoon bijna twee marathons in iets meer dan zes uur, en dat op zandpaadjes e.d. Eigenlijk belachelijk als je er even over nadenkt :o

Maar over ultra's: ik zeg normaal nooit nooit, maar nu wel: Nooit.
Een marathon is voor mij ver genoeg en is wel leuk voor 1 of 2 keer per jaar. Voor de rest gewoon lekker knallen op kortere afstanden... op de baan of asfalt. Dat utratrailmodderlopen laat ik wel over aan mafkezen als Jero en YUR :P
pi_150690581
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:22 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Hoezo? Dat is een stuk uit een regionale krant die iets schrijft over en regionale held.
Het stuk zelf is prima, maar dat dir het enige is wat LV meldt is een beetje jammer. Meldt dan voor de volledigheid iig m/v winnaars van de verschillende categorieen bij naam. De meesten zullen ook niet op dat artikel klikken denk ik
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150690917
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:33 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Wanneer is het voor jou een moment om te zeggen: Het is eigenlijk gewoon niet haalbaar... ?
Maar klinkt goed om rust te nemen voor je knie, al hoop ik voor je dat je je problemen niet alleen maar erger worden door die marathon.

[..]

Ik kan nu pijnvrij naar de 30 kilometer lopen dus wat mij betreft is het dan nog haalbaar. De stijfheid in mijn knie wordt ook niet erger ondanks dat ik het aantal kilometers vors heb uitgebreid. Ik heb met mijn fysiotherapeut als laatste strohalm begin februari gekozen voor actief herstel in de hoop dat het in ieder geval niet erger zou worden. Dat is het dus niet geworden, want anders was ik ook gestopt. Er zit zelfs verbetering in. En nu ik zo dicht bij mijn einddoel ben, vind ik het doodzonde om op te geven. Maar de afspraak was heel duidelijk. Bij een eventuele terugslag is het gelijk einde verhaal. Dan ga ik alsnog naar Prijs maar dan om mensen aan te moedigen.
  maandag 16 maart 2015 @ 11:37:38 #143
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_150691240
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:24 schreef Devv het volgende:

[..]

Ik kan nu pijnvrij naar de 30 kilometer lopen dus wat mij betreft is het dan nog haalbaar. De stijfheid in mijn knie wordt ook niet erger ondanks dat ik het aantal kilometers vors heb uitgebreid. Ik heb met mijn fysiotherapeut als laatste strohalm begin februari gekozen voor actief herstel in de hoop dat het in ieder geval niet erger zou worden. Dat is het dus niet geworden, want anders was ik ook gestopt. Er zit zelfs verbetering in. En nu ik zo dicht bij mijn einddoel ben, vind ik het doodzonde om op te geven. Maar de afspraak was heel duidelijk. Bij een eventuele terugslag is het gelijk einde verhaal. Dan ga ik alsnog naar Prijs maar dan om mensen aan te moedigen.
Als ik dit lees snap ik het stukken beter, ik hoop dat je het redt tot Parijs!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 16 maart 2015 @ 11:49:20 #144
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_150691544
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik loop nu 2 keer per week, woensdagavond en zondagochtend. Ben nu op de zondag voorzichtig de afstand aan het opbouwen. En als dat goed blijft gaan ga ik op de woensdag weer voorzichtig wat tempowerk in bouwen. En als dat de komende weken allemaal zonder problemen verloopt ga ik er weer een 3e dag bij pakken :)
^O^
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 16 maart 2015 @ 11:49:57 #145
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_150691565
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, ze heeft alvast een hit uit Argentinië ;)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 maart 2015 @ 12:08:27 #146
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_150692108
quote:
99s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:18 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Swets schijnt in het najaar toch de Kustmarathon te willen lopen ;)
:D

Ik denk dat ik mijn ambitie een tikkie bijstel en hooguit nog een keer voor Rotterdam ga. Maar ik denk dat ik het bij HM's hou.
pi_150692244
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:D

Ik denk dat ik mijn ambitie een tikkie bijstel en hooguit nog een keer voor Rotterdam ga. Maar ik denk dat ik het bij HM's hou.
Wel lekker dat je weer een beetje pijnvrij kan lopen! Nu niet meteen schrikken bij alles wat je voelt. Soms kan het best nog wat gevoelig zijn, maar niet alles is een teken van blessures. ^O^
  maandag 16 maart 2015 @ 12:27:16 #148
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_150692650
Nog maar een inschrijving gedaan:


:P
pi_150692917
En als het alleen voor mannen geweest zou zijn, dan had iedere feminist op zijn haar achterste poten gestaan :P . Maar wel leuk dat je meedoet hoor. Ik snap die loopjes alleen voor vrouwen niet zo.
pi_150692933
quote:
Tof verslag! Kan me alleen nog steeds niet goed voorgestellen dat je zoveel kilometers loopt op die tempo's.
  maandag 16 maart 2015 @ 12:52:56 #151
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_150693436
quote:
12s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:37 schreef Devv het volgende:
En als het alleen voor mannen geweest zou zijn, dan had iedere feminist op zijn haar achterste poten gestaan :P . Maar wel leuk dat je meedoet hoor. Ik snap die loopjes alleen voor vrouwen niet zo.
Nou, het gekke is dat je als vrouw wel bij de strongman run mee mag doen. Maar runs alleen voor mannen vind ik prima, ik kan me toch niet met ze meten. aangezien ik 0 spierkracht in mijn armen heb, hoge dingen eng vind, en langzaam ben, zal ik niet snel mee doen aan een strongman run/strong viking/mud master run.
:s)
op deze manier wil ik zo'n obstakel run wel eens proberen, zonder dat ik word omsingeld door beren van kerels of helemaal kapot ga.
We gaan gewoon voor de lol, niet voor tijd.
(Soort van 'afstrepen van de bucket list')

edit: en daarvoor zijn dus die vrouwen runs, voor degene die niet tussen de mannen willen afgaan :P
pi_150693533
Dit zat vanochtend in mijn mailbox:

"Beste loper,
Hartelijk dank voor jouw inschrijving op de 25e Leiden Marathon."
*O*

Nirak, kan je me toevoegen op 17 mei? Ik doe de hele.
En ik mag er komend weekend uit bij de Vuurtorentrail. Dat gaat 'm niet worden.
pi_150693716
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:52 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
edit: en daarvoor zijn dus die vrouwen runs, voor degene die niet tussen de mannen willen afgaan :P
Volgens mij zijn de meeste vrouwen niet zo competitief ingesteld als mannen. Ik ben overigens wel benieuwd naar de reden om hier als vrouw graag aan mee te willen doen.

Het is toch wel opmerkelijk dat er heel veel van dit soort discriminerende initiatieven voor vrouwen bestaan. Lady's Night e.d. Maar niet voor mannen.
  maandag 16 maart 2015 @ 13:06:16 #154
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150693865
Ik hoef überhaupt niet over obstakels heen :N
Zegt overigens niks over mijn competitieve instelling.

Maar veel plezier @zoumaarkunnen!
pi_150693931
Ik bedoelde: wat is er voor vrouwen zo aantrekkelijk aan een ladies run?
  maandag 16 maart 2015 @ 13:10:55 #156
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_150694005
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:08 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik bedoelde: wat is er voor vrouwen zo aantrekkelijk aan een ladies run?
Uhm. Misschien het idee dat het lichter is? Of vrouwen onder elkaar, of zoiets? Zich niet willen of durven meten aan mannen? Of gewoon het feit dat er meer roze is? :P
Fear is the path to the Dark Side.
  Redactie Sport maandag 16 maart 2015 @ 13:13:16 #157
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_150694085
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:01 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de meeste vrouwen niet zo competitief ingesteld als mannen. Ik ben overigens wel benieuwd naar de reden om hier als vrouw graag aan mee te willen doen.

Het is toch wel opmerkelijk dat er heel veel van dit soort discriminerende initiatieven voor vrouwen bestaan. Lady's Night e.d. Maar niet voor mannen.
Er is een hele tv zender voor jullie ingericht. RTL 7 a.k.a. "Meer voor mannen" :')

Niet dat mij dat er van weerhoudt om toch te kijken..
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_150694088
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:08 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik bedoelde: wat is er voor vrouwen zo aantrekkelijk aan een ladies run?
Een wedstrijd zonder harige, stinkende en rochelende medelopers waarvan de kleding niet matcht met de schoenen? Het lijkt mij heerlijk :D
  maandag 16 maart 2015 @ 13:14:03 #159
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150694106
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:08 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik bedoelde: wat is er voor vrouwen zo aantrekkelijk aan een ladies run?
Ik vind er niks aan.

Maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige vrouwen de drempel verlaagt om een wedstrijd te gaan lopen.
  maandag 16 maart 2015 @ 13:15:14 #160
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150694150
Ik ben voorstander van ladies runs.
F means you're fucked
  maandag 16 maart 2015 @ 13:15:53 #161
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_150694173
Ik ben een voorstander van ladies :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 16 maart 2015 @ 13:17:22 #162
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150694230
Ik ben voorstander van mannen. En daarom moeten ze gezellig meerennen :Y
  maandag 16 maart 2015 @ 13:21:43 #163
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_150694383
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:14 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik vind er niks aan.

Maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige vrouwen de drempel verlaagt om een wedstrijd te gaan lopen.
met dit type run is het inderdaad iets wat voor mij de drempel verlaagt. Anders had ik er niet aan mee gedaan.
Met gewone hardloop wedstrijden heb ik dat niet, maar ik doe ook mee dan de ladies run.
het sfeertje is gewoon heel goed, maar als dat ook mannen aan mee zouden doen zou ik dat geen probleem vinden.
pi_150694450
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:01 schreef Zwabberhark het volgende:
Het is toch wel opmerkelijk dat er heel veel van dit soort discriminerende initiatieven voor vrouwen bestaan. Lady's Night e.d. Maar niet voor mannen.
Jup

Net als de lokale dameskappert nog nooit in het nieuws is geweest omdat er een man was die er geknipt wilde worden.

Maar als er een barbier is die alleen mannen wil knippen :X
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_150694462
Het is wel zo dat bij alle afstanden t/m 10km het aantal vrouwelijke deelnemers nu de mannelijke deelnemers heeft overtroffen. Dus ik snap op zich wel dat het nodig wás, omdat vrouwen zich inderdaad minder durfden in te schrijven dan mannen. Maar nu is dat volgens mij niet meer zo, alleen nog bij de langere afstanden.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150694502
Ik hoop dat vanavond de kaartjes voor de Alkmaar Cityrun nog niet zijn uitverkocht, ben m'n atletiekunie-pas vergeten :')

En ladiesruns lijken me verschrikkelijk.
pi_150694513
Het lijkt me op zich nog best leuk, zo'n strong sister run, ik zou me denk ik alleen dood ergeren aan alle vriendinnenclubjes die uberhaupt nooit aan sport doen maar dit wel even denken te kunnen doen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150694516
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:52 schreef zouzomaarkunnen het volgende:

[..]

Nou, het gekke is dat je als vrouw wel bij de strongman run mee mag doen. Maar runs alleen voor mannen vind ik prima, ik kan me toch niet met ze meten. aangezien ik 0 spierkracht in mijn armen heb, hoge dingen eng vind, en langzaam ben, zal ik niet snel mee doen aan een strongman run/strong viking/mud master run.
:s)
op deze manier wil ik zo'n obstakel run wel eens proberen, zonder dat ik word omsingeld door beren van kerels of helemaal kapot ga.
We gaan gewoon voor de lol, niet voor tijd.
(Soort van 'afstrepen van de bucket list')

edit: en daarvoor zijn dus die vrouwen runs, voor degene die niet tussen de mannen willen afgaan :P
Bij dit soort runs is er juist een ontzettend gevoel van samenwerken. Niemand gaat af, iedereen is er juist mee bezig om elkaar te helpen met de lastige obstakels. Zelfs in het wedstrijdvak bij de MudMasters. Voor sommige obstakels is het zelfs makkelijker als er grote mannen rondlopen omdat die je gewoon ergens bovenop kunnen helpen. Echt niemand zal je minder vinden of raar aankijken als je iets niet alleen kunt halen en ze zullen je keihard aanmoedigen als je iets spannend vind.
  maandag 16 maart 2015 @ 13:27:44 #169
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_150694609
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Het lijkt me op zich nog best leuk, zo'n strong sister run, ik zou me denk ik alleen dood ergeren aan alle vriendinnenclubjes die uberhaupt nooit aan sport doen maar dit wel even denken te kunnen doen.
je kan zelfs een prijs winnen als je het leukst verkleed bent..... :N dat hoeft van mij nou ook weer niet.
pi_150694637
Beginners noemen wij powdergirls! Je traint met andere powdergirls in de groep. Geen overspannen toestanden. Gewoon lekker op je eigen niveau trainen!
Kan je al wat wel aan, dan train je mee met de Powergirls. Ook samen in een groep. Wel een tikkie pittiger dan de powdergirls...!

Dit soort teksten maken me ook een beetje allergisch..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150694882
Kan je ook nog onderweg je nagels laten doen?
pi_150694935
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:36 schreef Devv het volgende:
Kan je ook nog onderweg je nagels laten doen?
Bij de Strongmanrun kon je onderweg trouwen... ... :D
pi_150695009
Mij boeit het geen fluit of er alleen mannen of vrouwen mee mogen doen met iets.

Als het mensen over de streep trekt om mee te gaan doen, top toch? Enne, mannen, anders gaan jullie toch vrijwillgen bij een ladiesrun? :7 Vrouwen én goed bezig zijn voor een hardloopevenement.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 maart 2015 @ 13:44:12 #174
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_150695120
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:12 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Wel lekker dat je weer een beetje pijnvrij kan lopen! Nu niet meteen schrikken bij alles wat je voelt. Soms kan het best nog wat gevoelig zijn, maar niet alles is een teken van blessures. ^O^
Ik loop eerder teveel door dan dat ik te vroeg stop is gebleken in de afgelopen 3 jaar :) Maar volgens mij moet het nu wel lukken als ik voorzichtig opbouw inderdaad.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 maart 2015 @ 13:46:00 #175
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_150695175
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:15 schreef YUR het volgende:
Ik ben voorstander van ladies runs.
Ik weet nog die ladiesrun waar E.T. en GOT_C samen aan mee deden... een golf van Roze door Zuid :D

  maandag 16 maart 2015 @ 13:56:34 #176
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150695624
quote:
6s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik weet nog die ladiesrun waar E.T. en GOT_C samen aan mee deden... een golf van Roze door Zuid :D

[ afbeelding ]
Moest er ook aan denken ja :D
F means you're fucked
pi_150695725
Ingeschreven voor de Alkmaar city run :)
pi_150695875
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:13 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Er is een hele tv zender voor jullie ingericht. RTL 7 a.k.a. "Meer voor mannen" :')

Niet dat mij dat er van weerhoudt om toch te kijken..
Daar staan RLT5, NET5, TLC en SBS9 tegenover. Zenders die ik echt nooit kijk.

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:13 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Een wedstrijd zonder harige, stinkende en rochelende medelopers waarvan de kleding niet matcht met de schoenen? Het lijkt mij heerlijk :D
Meisje.
  maandag 16 maart 2015 @ 14:47:29 #179
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150697874
Enigszins aangepast (en exclusief foto's): promo-verhaaltje over de Puinduinen voor in de plaatselijke suffer --> onder de spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 maart 2015 @ 14:52:21 #180
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150698076
Puinduinen O+

Leuk stuk, Quoi!
F means you're fucked
pi_150698316
Ik las Corniel i.p.v. Corneel :@

Leuke promo, Quoi. Dit is dus voor het blaadje van Bertus?
  maandag 16 maart 2015 @ 15:14:25 #182
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150698984
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik las Corniel i.p.v. Corneel :@

Leuke promo, Quoi. Dit is dus voor het blaadje van Bertus?
Ik wou ook eigenlijk Jan, Piet, Joris en Corniel intikken, leek me leuk :D (dit zijn dus fictieve namen ipv de namen van de deelnemers, maar dat snapte je vast al)

Yup, klopt.
pi_150701417
Wou niet meteen een topic openen, maar kan mij voorstellen dat er hier ook mensen last hebben van eelt problemen?
En wat doe je er aan?

Ik heb het ooit wel eens weggesneden met een mes maar soms net iets te diep oftewel dagen een bloedbad.

Doe ik het niet krijg ik dit naar loop van tijd aan ook aan de rechter kant zo een jaap.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
pi_150701480
Oei, dat ziet er nasty uit :o
Ik heb het met hardlopen nooit gehad, maar met roeien deed ik eens in de zoveel tijd met zo'n eeltvijl de dikke lagen eraf vijlen, omdat je anders idd wondjes of blaren onder het eelt kreeg. Snijden lijkt me niet de beste optie.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150701481
Ik zou eelt lekker laten zitten. Dat loopt beter.
pi_150701528
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:15 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zou eelt lekker laten zitten. Dat loopt beter.
UHmzz ja dat dacht ik ook maar ik krijg dit er van 3 keer per jaar.
Ik zwaai naar dieren.
pi_150701563
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Oei, dat ziet er nasty uit :o
Ik heb het met hardlopen nooit gehad, maar met roeien deed ik eens in de zoveel tijd met zo'n eeltvijl de dikke lagen eraf vijlen, omdat je anders idd wondjes of blaren onder het eelt kreeg. Snijden lijkt me niet de beste optie.
Mwja gewoon schoon toch :P Doet beetje pijn met lopen maar is gewoon klote.
Ik zwaai naar dieren.
pi_150701624
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mwja gewoon schoon toch :P Doet beetje pijn met lopen maar is gewoon klote.
Ja nasty als in pijnlijk ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150701684
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja nasty als in pijnlijk ;)
Volgens mij gewoon gescheurd eelt doordat het droog is?
Ik zwaai naar dieren.
pi_150701722
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:16 schreef Geerd het volgende:

[..]

UHmzz ja dat dacht ik ook maar ik krijg dit er van 3 keer per jaar.
Ok, gebruik in dat geval een speciale eeltvijl dan wel -steen.
pi_150701756
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:21 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ok, gebruik in dat geval een speciale eeltvijl dan wel -steen.
Uhmzz oke gewoon beetje bijhouden dus
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:23:51 #192
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150701806
Ik laat mijn poezelige stinkvoetjes iedere paar weken doen :P
F means you're fucked
pi_150701948
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:23 schreef YUR het volgende:
Ik laat mijn poezelige stinkvoetjes iedere paar weken doen :P
Uhmzz
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 16 maart 2015 @ 16:47:53 #194
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150702560
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Uhmzz
Wat is er?
F means you're fucked
pi_150702808
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:47 schreef YUR het volgende:

[..]

Wat is er?
Dat gefriemel aan me poten moet ik niet hebben
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:03:32 #196
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150703178
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:56 schreef pijll het volgende:
Dit zat vanochtend in mijn mailbox:

"Beste loper,
Hartelijk dank voor jouw inschrijving op de 25e Leiden Marathon."
*O*

Nirak, kan je me toevoegen op 17 mei? Ik doe de hele.
En ik mag er komend weekend uit bij de Vuurtorentrail. Dat gaat 'm niet worden.
Tof *O* ik ben superblij voor je!
Als ik die dag geen onoverkomelijke andere dingen heb kom ik graag kijken :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 16 maart 2015 @ 17:07:56 #197
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150703357
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:14 schreef Geerd het volgende:
Wou niet meteen een topic openen, maar kan mij voorstellen dat er hier ook mensen last hebben van eelt problemen?
En wat doe je er aan?

Ik heb het ooit wel eens weggesneden met een mes maar soms net iets te diep oftewel dagen een bloedbad.

Doe ik het niet krijg ik dit naar loop van tijd aan ook aan de rechter kant zo een jaap.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het ook eens gehad. Onder géén beding zelf gaan snijden, echt niet. Blijf er zoveel mogelijk af. Als je er last van hebt kun je het beste langs een pedicure/arts. Die hebben het beste advies voor je.
pi_150703562
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik heb het ook eens gehad. Onder géén beding zelf gaan snijden, echt niet. Blijf er zoveel mogelijk af. Als je er last van hebt kun je het beste langs een pedicure/arts. Die hebben het beste advies voor je.
Ja dat idee had ik ook, nee dat snijden doe ik ook nooit weer, godver wat een pijn en 1 groot bloedbad _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_150703617
Ik heb momenteel dus wel een open blaar omdat ik potjandorie 1 dagje iets anders dan hardlopen ging doen!!! :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150703684
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:12 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja dat idee had ik ook, nee dat snijden doe ik ook nooit weer, godver wat een pijn en 1 groot bloedbad _O- _O-
Niet doen dus :)

Wat bij mij werkt: negeren, en gewoon ermee blijven lopen. Gaat vanzelf over. Wel opletten dat je normaal blijft lopen, en die teen niet gaat ontzien.
  maandag 16 maart 2015 @ 17:32:42 #201
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150704261
Beetje je voetjes vet houden zodat ze niet zo enorm uitdrogen?

Ik krijg dat soort kloven alleen op mijn duim. En vet houden helpt om dat te voorkomen :Y
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_150704417
Tering hee. Blij dat ik daar geen last van heb :o

Net lekker stukje gelopen. Heerlijk! Overmorgen 2 min langer 8-)
  maandag 16 maart 2015 @ 17:41:13 #203
351203 zouzomaarkunnen
zouzomaarkunnen
pi_150704483
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:14 schreef Geerd het volgende:
Wou niet meteen een topic openen, maar kan mij voorstellen dat er hier ook mensen last hebben van eelt problemen?
En wat doe je er aan?

Ik heb het ooit wel eens weggesneden met een mes maar soms net iets te diep oftewel dagen een bloedbad.

Doe ik het niet krijg ik dit naar loop van tijd aan ook aan de rechter kant zo een jaap.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker lanog douchen of in bad (als je dat hebt) dan als je voeten goed hebben geweekt flink met de eelt vijl er over heen. Als je gaat slapen insmeren met vaseline en een sok er over heen.
Na elke douche/bad beurt herhalen en je krijgt weer poezelige voetjes!
pi_150704642
Met zulke eeltproblemen zou ik echt even naar de huisarts/pedicure. Die weten misschien net een dingetje waardoor het veel makkelijker te verhelpen is dan wat wij kunnen bedenken.

quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:20 schreef Nirak het volgende:
Nirak, mag ik bij de Alkmaar Cityrun op 13 mei in de OP? Ik hobbel de 10.

Loopje op 12 april moet ik nog even over nadenken of ik de 5 of de 10 loop, beetje afhankelijk van hoe m'n opbouw de komende maand gaat, maar dat is zo kneuterig dat het toch nooit vol is.
pi_150704761
Pedicure i.c.m. gehwol klovencrèmezalf! O+
(zalf moet je hebben, oliebasis!)

[ Bericht 10% gewijzigd door Serinde op 17-03-2015 08:49:09 ]
pi_150704825
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:38 schreef GotC het volgende:
Tering hee. Blij dat ik daar geen last van heb :o

Net lekker stukje gelopen. Heerlijk! Overmorgen 2 min langer 8-)
Ben wel actieve loper geweest, 10km in een uurtje.
Ook fietsen, had een half krachthonk bij pa en ma op zolder

Maarja dan koop je zelf wat.
Ga je extra werken, en dan pak je een biertje en een stuk kaas na het werk ipv de sauconys uit de kast te pakken
Ik zwaai naar dieren.
pi_150704958
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb momenteel dus wel een open blaar omdat ik potjandorie 1 dagje iets anders dan hardlopen ging doen!!! :(
Dat zal je leren >:)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150705325
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 17:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb momenteel dus wel een open blaar omdat ik potjandorie 1 dagje iets anders dan hardlopen ging doen!!! :(
Toch geen soa?
Ik zwaai naar dieren.
pi_150705911
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 16:14 schreef Geerd het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik op mijn hakken als ik een week op Teva's loop. Met ander schoeisel geen last. Ik vermoed dat er een stofje in het kunststof zit dat magische dingen met eelt doet. Of het is een schimmel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 maart 2015 @ 18:34:43 #210
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150706153
Morgen weer eens kijken of mijn benen nog een beetje willen. Ben benieuwd, maar ik heb er in ieder geval nog steeds zin in :)

Binnenkort toch ook maar eens langs Scarabee, voor iets comfortabeler trailschoenen. Misschien meteen combineren met een rondje onverhard hobbelen?
F means you're fucked
pi_150706285
Wat een prestaties 't afgelopen weekend _O_.

Hier was het weer een druk weekend, dus heb ik de LDL vandaag maar gelopen.

quote:
Afstand 34,21 km
Gem. tempo 5:46 min/km
Calorieën 2.512 C
Tijd 3:17:06
https://www.endomondo.com/workouts/487102426/18538471

Het was weer een heerlijke ronde over een mooi parcours, en het ging veel gemakkelijker dan de 30k van twee weken geleden. Het komt wel goed over iets minder dan vier weken!
Get stoned
pi_150706404
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:34 schreef YUR het volgende:
Morgen weer eens kijken of mijn benen nog een beetje willen. Ben benieuwd, maar ik heb er in ieder geval nog steeds zin in :)

Binnenkort toch ook maar eens langs Scarabee, voor iets comfortabeler trailschoenen. Misschien meteen combineren met een rondje onverhard hobbelen?
Ik ben voor!
Heb wel een druk programma de komende tijd :@
Dus beetje afhankelijk van wanneer je van plan bent om te gaan...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 16 maart 2015 @ 18:42:46 #213
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150706522
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik ben voor!
Heb wel een druk programma de komende tijd :@
Dus beetje afhankelijk van wanneer je van plan bent om te gaan...
Ik was eigenlijk wel van plan om vrij binnenkort te gaan...ik zoek de juiste schoenen voor de Eiger, en die moeten natuurlijk wel flink ingelopen worden
F means you're fucked
pi_150706603
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk wel van plan om vrij binnenkort te gaan...ik zoek de juiste schoenen voor de Eiger, en die moeten natuurlijk wel flink ingelopen worden
vrij binnenkort als in aanstaand weekend? O-)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 16 maart 2015 @ 18:45:32 #215
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150706639
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:44 schreef Guard het volgende:

[..]

vrij binnenkort als in aanstaand weekend? O-)
Das wel echt vrij binnenkort he? Ik laat het je snel weten :)
F means you're fucked
  maandag 16 maart 2015 @ 18:49:02 #216
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150706769
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef Hinder het volgende:
Wat een prestaties 't afgelopen weekend _O_.

Hier was het weer een druk weekend, dus heb ik de LDL vandaag maar gelopen.

[..]

https://www.endomondo.com/workouts/487102426/18538471

Het was weer een heerlijke ronde over een mooi parcours, en het ging veel gemakkelijker dan de 30k van twee weken geleden. Het komt wel goed over iets minder dan vier weken!
Volgens mij wijst alles bij jou qua vorm en voorbereiding op een mooie marathon!

(nu kan het alsnog alle kanten op, weet ik, maar toch :) )
pi_150706830
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Das wel echt vrij binnenkort he? Ik laat het je snel weten :)
Is goed, ik hoor het wel
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150706852
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef Hinder het volgende:
Wat een prestaties 't afgelopen weekend _O_.

Hier was het weer een druk weekend, dus heb ik de LDL vandaag maar gelopen.

[..]

https://www.endomondo.com/workouts/487102426/18538471

Het was weer een heerlijke ronde over een mooi parcours, en het ging veel gemakkelijker dan de 30k van twee weken geleden. Het komt wel goed over iets minder dan vier weken!
Nice, lekker tempo ook ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 16 maart 2015 @ 18:52:10 #219
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150706891
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef Hinder het volgende:
Wat een prestaties 't afgelopen weekend _O_.

Hier was het weer een druk weekend, dus heb ik de LDL vandaag maar gelopen.

[..]

https://www.endomondo.com/workouts/487102426/18538471

Het was weer een heerlijke ronde over een mooi parcours, en het ging veel gemakkelijker dan de 30k van twee weken geleden. Het komt wel goed over iets minder dan vier weken!
Jij bent er klaar voor ^O^
F means you're fucked
pi_150706937
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef Hinder het volgende:
Wat een prestaties 't afgelopen weekend _O_.

Hier was het weer een druk weekend, dus heb ik de LDL vandaag maar gelopen.

[..]

https://www.endomondo.com/workouts/487102426/18538471

Het was weer een heerlijke ronde over een mooi parcours, en het ging veel gemakkelijker dan de 30k van twee weken geleden. Het komt wel goed over iets minder dan vier weken!
Dat is een mooi vlak gelopen training ^O^
Gaat helemaal goedkomen in Rotterdam zo te zien. Wat gaat je richttijd worden?
pi_150706938
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]

Dat heb ik op mijn hakken als ik een week op Teva's loop.
Ik zag je naam niet en ging ervan uit dat dit geschreven was door een vrouw die op hoge hakken liep nadat ze een week op Teva's had gelopen.

Ik heb vandaag gek genoeg maar heel weinig spierpijn. Mijn enkel wel meer last.
pi_150707036
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef Hinder het volgende:
Wat een prestaties 't afgelopen weekend _O_.

Hier was het weer een druk weekend, dus heb ik de LDL vandaag maar gelopen.

[..]

https://www.endomondo.com/workouts/487102426/18538471

Het was weer een heerlijke ronde over een mooi parcours, en het ging veel gemakkelijker dan de 30k van twee weken geleden. Het komt wel goed over iets minder dan vier weken!
Deze cijfers kunnen niet anders dan tot een dikke sub4 leiden!
pi_150707196
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef Hinder het volgende:
Wat een prestaties 't afgelopen weekend _O_.

Hier was het weer een druk weekend, dus heb ik de LDL vandaag maar gelopen.

[..]

https://www.endomondo.com/workouts/487102426/18538471

Het was weer een heerlijke ronde over een mooi parcours, en het ging veel gemakkelijker dan de 30k van twee weken geleden. Het komt wel goed over iets minder dan vier weken!
Jij bent een van de stabielste lopers hier. Je laat je door niks uit het veld slaan. ^O^
Rotterdam wordt een piece of cake.
  maandag 16 maart 2015 @ 19:01:47 #224
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150707316
Veren in je reed, Hinder! ^O^
pi_150707839
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef Hinder het volgende:
Wat een prestaties 't afgelopen weekend _O_.

Hier was het weer een druk weekend, dus heb ik de LDL vandaag maar gelopen.

[..]

https://www.endomondo.com/workouts/487102426/18538471

Het was weer een heerlijke ronde over een mooi parcours, en het ging veel gemakkelijker dan de 30k van twee weken geleden. Het komt wel goed over iets minder dan vier weken!
Die 8km extra loop je erbij met 2 vingers in je neus. Ziet er inderdaad erg goed uit! Mooi constant gelopen. ^O^
pi_150707883
Bof ik even dat ik onder druk goed presteer! Dank allen ^O^!

quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:49 schreef Quoi het volgende:

[..]

Volgens mij wijst alles bij jou qua vorm en voorbereiding op een mooie marathon!

(nu kan het alsnog alle kanten op, weet ik, maar toch :) )
Alleen de inschrijving had wel wat beter voorbereid mogen zijn :D.

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:53 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Dat is een mooi vlak gelopen training ^O^
Gaat helemaal goedkomen in Rotterdam zo te zien. Wat gaat je richttijd worden?
Ik roep nu twee weken dat ik voor de 3:59:59 ga. Dit maakt deze training dus eigenlijk wel wat te vlot, maar het voelde goed dus ik zie het als een uitstekende generale. Tijdens deze eerste marathon wil ik eigenlijk vooral genieten, dus ik denk dat ik gewoon wegga op 05:42 min/km en ga kijken of ik aan het einde nog wat kan versnellen. Lukt dat niet, dan vind ik het ook prima!
Get stoned
pi_150707997
5:42 is niet snel genoeg voor een sub4, bedenk ook dat je volgens je gps iets meer loopt dan 42,2 km. Ga maar weg op 5:38. Begrepen?
pi_150708162
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:15 schreef Hinder het volgende:
Bof ik even dat ik onder druk goed presteer! Dank allen ^O^!

[..]

Tijdens deze eerste marathon wil ik eigenlijk vooral genieten, dus ik denk dat ik gewoon wegga op 05:42 min/km en ga kijken of ik aan het einde nog wat kan versnellen. Lukt dat niet, dan vind ik het ook prima!
Prima strategie
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150708308
Lekker (constant) gelopen Hinder!

Wilde rust houden met lopen tot komend weekend, als alternatief vanmiddag even de fiets gepakt en bijna 25km gefietst. Iets wat ik normaal nooit doe, maar ondanks de wind toch lekker genoten.
pi_150708519
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:15 schreef Hinder het volgende:

Ik roep nu twee weken dat ik voor de 3:59:59 ga. Dit maakt deze training dus eigenlijk wel wat te vlot, maar het voelde goed dus ik zie het als een uitstekende generale. Tijdens deze eerste marathon wil ik eigenlijk vooral genieten, dus ik denk dat ik gewoon wegga op 05:42 min/km en ga kijken of ik aan het einde nog wat kan versnellen. Lukt dat niet, dan vind ik het ook prima!
Die 34km vandaag was in 5:46 min/km dus liep je die in ongeveer marathontempo?
Volgens mij mag je wel iets minder bescheiden weggaan, ik zou mikken op een tijd van 3:45-3:50
  maandag 16 maart 2015 @ 19:35:46 #231
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_150708827
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:26 schreef Nirak het volgende:

RD, welke afstand wordt het, dat heb ik even gemist..
50km komende zaterdag met 2000m D+

en Wyccie, en de 100 miles in augustus doe ik dan ook niet omdat ik het leuk vind maar omdat de competitie hier te dicht in de buurt komt ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 16 maart 2015 @ 19:49:58 #232
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_150709539
Sallandtrail. Enigzins een lekker begin maar na de post op 13km al vrij snel helemaal leeg en totaal uit mijn doen. Het wandelen zo lang mogelijk uitgesteld, maar op een gegeven moment ging het echt niet meer en heb ik met veel moeite en dankzij m'n maatje het toch kunnen volbrengen met veel wandelen en weinig hardlopen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_150709863
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Sallandtrail. Enigzins een lekker begin maar na de post op 13km al vrij snel helemaal leeg en totaal uit mijn doen. Het wandelen zo lang mogelijk uitgesteld, maar op een gegeven moment ging het echt niet meer en heb ik met veel moeite en dankzij m'n maatje het toch kunnen volbrengen met veel wandelen en weinig hardlopen.
Komt goed schatje! c_/

Volgende keer knal je er weer doorheen! Ook nog niet zo heel lang weer pijnvrij aan het lopen.
pi_150709959
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 18:53 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik heb vandaag gek genoeg maar heel weinig spierpijn. Mijn enkel wel meer last.
Als je vandaag geen spierpijn had, dan kan je nog wel een beetje sneller :)

Ik voelde de kilometers van gisteren wel in mijn kuiten bij het traplopen vandaag. Na de loop had ik pijn aan mijn voetzool, maar dat is gelukkig grotendeels weg.

Hinder, goed bezig! Die 4 uur ga je makkelijk halen zo!
pi_150710027
Goede resultaten idd gisteren mensen ! Keep it up ! :)
  maandag 16 maart 2015 @ 20:01:12 #236
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_150710100
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:56 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Komt goed schatje! c_/

Volgende keer knal je er weer doorheen! Ook nog niet zo heel lang weer pijnvrij aan het lopen.
Als jij 't zegt O+
Nee ik weet het hoor. Ik heb gewoon een nieuwe ondergrens gemaakt. Die moet je ook hebben.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 16 maart 2015 @ 20:01:57 #237
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_150710140
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Sallandtrail. Enigzins een lekker begin maar na de post op 13km al vrij snel helemaal leeg en totaal uit mijn doen. Het wandelen zo lang mogelijk uitgesteld, maar op een gegeven moment ging het echt niet meer en heb ik met veel moeite en dankzij m'n maatje het toch kunnen volbrengen met veel wandelen en weinig hardlopen.
lopen is geen schande he!
Ik las een tijdje terug vluchtig een artikel (misschien is het hier ook destijds gelinkt) over marathonlopers die gingen lopen ipv rennen en velen bleken sneller te zijn dan als ze waren blijven rennen in een langzaam tempo doordat het relatieve verval in snelheid minder was.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 16 maart 2015 @ 20:06:53 #238
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_150710362
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

lopen is geen schande he!
Ik las een tijdje terug vluchtig een artikel (misschien is het hier ook destijds gelinkt) over marathonlopers die gingen lopen ipv rennen en velen bleken sneller te zijn dan als ze waren blijven rennen in een langzaam tempo doordat het relatieve verval in snelheid minder was.
Ja maar dit ging nergens meer over. Ik kon echt niet meer m'n benen optillen zo leeg was ik.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_150711526
Gisteren niet kunnen lopen over het strand, hele dag in bed gelegen omdat m'n kleine neefje erg genereus is met het uitdelen van bacillen e.d. Vandaag wel kunnen werken maar nog wel lichtjes in m'n hoofd. Sowieso niet rennen voor woensdag lijkt me..
pi_150711814
Zo weer terug. Vanavond 2x18 minuten gelopen. Nou pff ik vond het zwaar kut gaan. Heb het wel uitgelopen. Had buikpijn, kuit weer }:| en knie begon ook weer te irriteren, (alhoewel ie nu voor de 2e x niet getaped is dus valt het voor mij nog mee) dat was verder vol te houden. En ik voel me gewoon niet zo fijn. (zie spoiler)

Edit; ik heb wel een bekertje erbij op de 5km in 44 m en 48sec (nog best sloom haha -O-)

Linkje met WUP http://app.endomondo.com/workouts/487175037/19432788

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door xMissi op 16-03-2015 20:43:43 ]
pi_150711923
Gecondoleerd xMissi
pi_150712518
Gecondoleerd Missi.

Vanavond niet lopen, maar morgen lekker overdag een rondje. En heb trouwens voor volgende week maandag maar eens een afspraak gemaakt bij een pedicure, heb een heel vervelende likdoorn en na een post eerder in dit topic ga ik er maar vanaf blijven. Ondanks dat ik er niet zo goed tegen kan als mensen aan m'n voeten zitten, maar die likdoorn moet toch echt weg..
pi_150713441
Gecondoleerd xMissi... :*
pi_150713699
xMissi sterkte
pi_150713713
Sterkte, xMissy
pi_150714807
Relaxed uitlooptraininkje gehad, omdat zo'n beetje de hele groep halve marathons had gelopen gister.

Met trainer overlegd en die vond m'n plan okee. Keertje minder in de week gaan trainen de komende vier weken. Dus vooral de iets pittigere donderdagtraining laten schieten en de rest zoveel mogelijk doen, met mogelijk een iets mindere intensiteit.

Komt wel goed dus.

Nu alleen nog even doorbijten voor de 35km zaterdag.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_150714875
Gecondoleerd xMissi.

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:28 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Die 34km vandaag was in 5:46 min/km dus liep je die in ongeveer marathontempo?
Volgens mij mag je wel iets minder bescheiden weggaan, ik zou mikken op een tijd van 3:45-3:50
Klopt. Zoals gezegd staat het genieten voorop, en ga ik er aan het einde nog wat minuten van af proberen te snoepen. Heb nog tijd zat om me te verbeteren ;).
Get stoned
pi_150715576
Jij gaat zo bazen in Rotterdam, Hinder. Echt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_150715697
Sterkte xMissi
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 16 maart 2015 @ 21:48:46 #250
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_150716074
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:35 schreef xMissi het volgende:
Zo weer terug. Vanavond 2x18 minuten gelopen. Nou pff ik vond het zwaar kut gaan. Heb het wel uitgelopen. Had buikpijn, kuit weer }:| en knie begon ook weer te irriteren, (alhoewel ie nu voor de 2e x niet getaped is dus valt het voor mij nog mee) dat was verder vol te houden. En ik voel me gewoon niet zo fijn. (zie spoiler)

Edit; ik heb wel een bekertje erbij op de 5km in 44 m en 48sec (nog best sloom haha -O-)

Linkje met WUP http://app.endomondo.com/workouts/487175037/19432788

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte :*
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_150717923
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 19:58 schreef pijll het volgende:
Als je vandaag geen spierpijn had, dan kan je nog wel een beetje sneller :)
Dat vond ik vooral zelf ook van de laatste 5 km's, en ik deed ook echt heel erg mijn best, maar ik kwam maar moeilijk vooruit.
Net training gehad, en ik had in principe best de intervallen mee kunnen doen, zo goed voelen mijn benen nu. Alleen aan de diepe lunges merk ik het iets in de bovenbenen/heupen. En de linkerkuit is iets stijver.
Toch raar dat ik vorige week zoveel meer spierpijn had terwijl ik zo erg relaxed liep. Ik vond gisteren zelfs een sprintfoto waarop ik lachte! (Bij nader inzien, ik denk dat ik spierpijn had omdat ik op nieuwe schoenen liep.)

Deze week rustig aan doen, en dan ook voor mij zaterdag een 30plusser.

quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:35 schreef xMissi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte. :*
Trouwens ... jij hebt vaak last van kramp in je kuit. Is het niet omdat je te veel/te gespannen op je voorvoet loopt? Rek je je kuiten goed?
pi_150719119
Sterkte xMissy!
  maandag 16 maart 2015 @ 22:56:04 #253
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_150719150
Kloteberichten zijn dat, xMissy :( Sterkte.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Redactie Sport maandag 16 maart 2015 @ 23:10:05 #254
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_150719597
Gecondoleerd Missi.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_150720322
Sterkte, xMissi!

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 22:23 schreef wyccie het volgende:

[..]

Deze week rustig aan doen, en dan ook voor mij zaterdag een 30plusser.
Spannend! Ik ben benieuwd hoe het gaat.

Ik heb net een route van 25 km uitgezet voor komend weekend, over een brug die ik nog niet heb en door een park dat ik laatst vanuit de trein gezien heb. Zin in!
  maandag 16 maart 2015 @ 23:45:00 #256
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150721012
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:26 schreef pijll het volgende:
Sterkte, xMissi!

[..]

Spannend! Ik ben benieuwd hoe het gaat.

Ik heb net een route van 25 km uitgezet voor komend weekend, over een brug die ik nog niet heb en door een park dat ik laatst vanuit de trein gezien heb. Zin in!
En waar is dat?
pi_150721080
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:45 schreef Quoi het volgende:

[..]

En waar is dat?
De nieuwe bug over de Vliet bij Rijswijk, en daarna door het Elsenburgerbos naar het Wilhelminapark, heet dat geloof ik. Tussen Rijswijk en Delft.
  maandag 16 maart 2015 @ 23:49:10 #258
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150721143
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:47 schreef pijll het volgende:

[..]

De nieuwe bug over de Vliet bij Rijswijk, en daarna door het Elsenburgerbos naar het Wilhelminapark, heet dat geloof ik. Tussen Rijswijk en Delft.
Ja, mooie brug is dat! Ik heb 'm al hoor :s) Grappig dat die brug het pontje verving, waar je nog voor 0,05 euro over kon varen.
Met de lekkergelopen.nl sekte liepen we daar geregeld afgelopen zomer.
pi_150721801
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:48 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Briljant. Je bent geweldig.
Is praktisch mijn achtertuin, en inderdaad erg mooi, dus als je nog tips nodig hebt, bijvoorbeeld mbt wandelroutes... Laat maar weten.

Nog een tip voor de liefhebbers van het gebied: in oktober wordt de Diepe Hel loop ook in de buurt gelopen (verhard). Dit jaar overigens wel met aangepaste afstanden en routes volgens mij.
pi_150724069
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:49 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ja, mooie brug is dat! Ik heb 'm al hoor :s) Grappig dat die brug het pontje verving, waar je nog voor 0,05 euro over kon varen.
Met de lekkergelopen.nl sekte liepen we daar geregeld afgelopen zomer.
Ga je nog steeds met de lekkergelopen.nl sekte mee, eigenlijk?

Vanavond weer kalmpjes aan beginnen met op de baan trainen, zin in O+ Aangezien ik de afgelopen 2 maanden niet aan een vervangende sport heb gedaan zal het nog wel wat tegenvallen met hoe het gaat, maar het is weer een begin.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 06:36:43 #261
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_150724177
Sterkte xmissi :*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_150724207
Thanks allemaal, jullie zijn lief :*

@ Wyccie, ja klopt en ik rek heel goed van te voren, tussendoor en als het dan echt niet meer gaat rek ik , wandel ik een stukje en ga ik weer rennen. Mijn trainer let er wel op hoor :) . Het is alleen zeer vervelend. Ik moest ook proberen om iets meer op mijn hak te landen, dat lukt nog niet heel erg :N ...
pi_150724494
Sterkte xMissi.

Verder hulde voor Hinder, prima training.
En Daywalk3r, goed herstellen en dan knallen in Eanske.
pi_150725568
Aan het eind van het mosselfilmpje van de Stevensloop staat: tot 20 maart 2016.
Dus, genoteerd O+

sterkte xMissi
  dinsdag 17 maart 2015 @ 09:33:27 #265
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150726480
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 05:56 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ga je nog steeds met de lekkergelopen.nl sekte mee, eigenlijk?

Vanavond weer kalmpjes aan beginnen met op de baan trainen, zin in O+ Aangezien ik de afgelopen 2 maanden niet aan een vervangende sport heb gedaan zal het nog wel wat tegenvallen met hoe het gaat, maar het is weer een begin.
Nee. Toen pasten hun duurloopjes goed in mijn opbouw (tijdens de zomer) naar de HM. Buiten de zomer kan dat ook bij mijn eigen club en zij lopen verder langere afstanden voor marathontraining. Mijn meneer loopt er trouw elke zondagochtend :)

Fijn dat er weer een stijgende lijn zit in het lopen bij jou :Y
pi_150726759
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 23:47 schreef pijll het volgende:

[..]

De nieuwe bug over de Vliet bij Rijswijk, en daarna door het Elsenburgerbos naar het Wilhelminapark, heet dat geloof ik. Tussen Rijswijk en Delft.
Elsenburgerbos: hoogtemeters. Leuke route, jammer dat ik niet mee kan.

Indepoeier: thanks!
pi_150726818
Heerlijk gelopen gister

http://app.endomondo.com/workouts/487289238/17664187 3x(3x4minP2) SP5

Mocht de tweede en derde serie wat sneller lopen, maar echt strak loop ik nog niet. Tempo zwabbert alle kanten op.

Kreeg (van een van de CPC-trainers) wel de vraag of het geen tijd was om een groepje door te groeien :o
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_150726867
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 06:45 schreef xMissi het volgende:
Thanks allemaal, jullie zijn lief :*

@ Wyccie, ja klopt en ik rek heel goed van te voren, tussendoor en als het dan echt niet meer gaat rek ik , wandel ik een stukje en ga ik weer rennen. Mijn trainer let er wel op hoor :) . Het is alleen zeer vervelend. Ik moest ook proberen om iets meer op mijn hak te landen, dat lukt nog niet heel erg :N ...
Misschien werkt dan juist minder rekken wel. Spierpijn duidt op lichte beschadiging van spiertjes. Als je die extra gaat rekken kunnen ze extra beschadigd raken. Dat is in elk geval ook een theorie.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:02:51 #269
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_150727282
Gisteren bij huisarts geweest, mag gewoon blijven lopen. Een spier in mijn schouder is te gespannen o.i.d. Dat is dus goed nieuws.

Helaas is sinds gisteravond mijn voet gaan zeuren. Elke stap doet pijn. Kutleven...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_150727411
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:02 schreef Happel het volgende:
Gisteren bij huisarts geweest, mag gewoon blijven lopen. Een spier in mijn schouder is te gespannen o.i.d. Dat is dus goed nieuws.

Helaas is sinds gisteravond mijn voet gaan zeuren. Elke stap doet pijn. Kutleven...
Klinkt als pre-marathonpijntjes, volgens mij kan iedereen dat wel herkennen ;) Door de stress lijkt alles ook ineens erger te zijn. Gewoon rustig blijven en op de grote dag komt alles goed!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_150727495
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:49 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Misschien werkt dan juist minder rekken wel. Spierpijn duidt op lichte beschadiging van spiertjes. Als je die extra gaat rekken kunnen ze extra beschadigd raken. Dat is in elk geval ook een theorie.
Ja klopt zoiets las ik ook ergens, ik heb gister ook alleen in de wandelpauze gerekt. Wil het ook niet erger maken natuurlijk. Zal er op letten ;)
pi_150728174
http://losseveter.nl/2015(...)alids-running-class/

Staat ook op de Losse Veter site, van de clinic van 6 maart
pi_150728283
Leuk! Veel van opgestoken?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_150728419
Ja, ik train gewoon zelf zonder AV of wat dan ook dus het was wel leuk om een keer les te krijgen :)
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:55:33 #275
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_150728766
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:41 schreef thelaudprince het volgende:
Ja, ik train gewoon zelf zonder AV of wat dan ook dus het was wel leuk om een keer les te krijgen :)
Wat was zijn belangrijkste les/uitspraak die je hebt onthouden?
pi_150728878
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:55 schreef Quoi het volgende:

[..]

Wat was zijn belangrijkste les/uitspraak die je hebt onthouden?
Dat je van "langzame" duurlopen alleen niet beter wordt maar goed, dat weten we allemaal wel.
Ik denk het op tijd taperen en in jezelf geloven, op welk niveau je ook loopt
pi_150729307
Eigenlijk dat interval training heel erg belangrijk is en dat hebben we die avond dan ook hoofdzakelijk gedaan :)
  dinsdag 17 maart 2015 @ 12:10:41 #278
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150730878
Mijn benen waren het nog niet heel erg eens met hardlopen, maar na bijna een uur begon het alweer wat beter te voelen. Maarja...toen was ik alweer bijna thuis :+
F means you're fucked
pi_150731153
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:10 schreef YUR het volgende:
Mijn benen waren het nog niet heel erg eens met hardlopen, maar na bijna een uur begon het alweer wat beter te voelen. Maarja...toen was ik alweer bijna thuis :+
Je ziet er afgetraind uit op de foto's! (Dat is de sociaal wenselijke variant van "eet je wel genoeg?")
pi_150731218
Zondag 22 maart- 1 van de 4 in het Zuiderpark lopen (10km 4 rondjes :r )
Zondag 29 maar - Ronde van ZW Friesland (12km)

Hoe slim is het om een van deze 2 te gaan racen? (zo net na de CPC HM)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 12:24:07 #281
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150731259
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:20 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Je ziet er afgetraind uit op de foto's! (Dat is de sociaal wenselijke variant van "eet je wel genoeg?")
Maak je om mijn eten maar geen zorgen hoor :)
F means you're fucked
  dinsdag 17 maart 2015 @ 12:25:18 #282
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150731284
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:22 schreef CaLeX het volgende:
Zondag 22 maart- 1 van de 4 in het Zuiderpark lopen (10km 4 rondjes :r )
Zondag 29 maar - Ronde van ZW Friesland (12km)

Hoe slim is het om een van deze 2 te gaan racen?
Waarom niet?
F means you're fucked
pi_150731339
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:25 schreef YUR het volgende:

[..]

Waarom niet?
Net te laat met mijn cpc opmerking.

Omdat ik dan dus 2 weken geleden de cpc gelopen heb.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_150731345
Damn, wat is het lekker weer! Zes kilometer in sloom tempo, was heerlijk!!!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 12:29:16 #285
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150731401
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:27 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Net te laat met mijn cpc opmerking.

Omdat ik dan dus 2 weken geleden de cpc gelopen heb.
Als je je goed voelt, voorzie ik geen problemen. Sterker nog, wellicht heb je nog mooi profijt van je opgebouwde duurvermogen. Knallen dus!
F means you're fucked
pi_150731736
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:22 schreef CaLeX het volgende:
Zondag 22 maart- 1 van de 4 in het Zuiderpark lopen (10km 4 rondjes :r )
Zondag 29 maar - Ronde van ZW Friesland (12km)

Hoe slim is het om een van deze 2 te gaan racen? (zo net na de CPC HM)
Voel je je goed? Dan kan je racen!

Waarom niet allebei?
pi_150732499
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:22 schreef CaLeX het volgende:
Zondag 22 maart- 1 van de 4 in het Zuiderpark lopen (10km 4 rondjes :r )
Als je daarop kotst, waarom geef je die als optie dan? Je gaat toch geen loopje lopen dat je niet leuk vindt?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_150732633
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:06 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Als je daarop kotst, waarom geef je die als optie dan? Je gaat toch geen loopje lopen dat je niet leuk vindt?
Had later pas door dat het meer dan 2 rondjes zijn, heb me al wel ingeschreven en afgesproken met vrienden dus we lopen hem gewoon.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:39 schreef pijll het volgende:

[..]

Voel je je goed? Dan kan je racen!

Waarom niet allebei?
Voel me goed, afgelopen zaterdag alleen een beetje last van de enkel.

Waarom niet allebei: ergens zit er een angst voor overbelasting
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_150733335
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:10 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Had later pas door dat het meer dan 2 rondjes zijn, heb me al wel ingeschreven en afgesproken met vrienden dus we lopen hem gewoon.

[..]

Voel me goed, afgelopen zaterdag alleen een beetje last van de enkel.

Waarom niet allebei: ergens zit er een angst voor overbelasting
Voor de eerste heb je zelf dus al de beslissing genomen. En voor de tweede kun je je misschien nog later inschrijven? Na die Zuiderparkloop misschien?
pi_150733387
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:34 schreef McTwente het volgende:

[..]

Voor de eerste heb je zelf dus al de beslissing genomen. En voor de tweede kun je je misschien nog later inschrijven? Na die Zuiderparkloop misschien?
eigenlijk staat wel zo goed als zeker vast dat ik ze ga lopen, maar of ik ze op 6:00 of op <5:25 ga lopen is eigenlijk alleen de vraag
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_150733634
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:36 schreef CaLeX het volgende:

[..]

eigenlijk staat wel zo goed als zeker vast dat ik ze ga lopen, maar of ik ze op 6:00 of op <5:25 ga lopen is eigenlijk alleen de vraag
Dat bekijk je dan gewoon op het moment dat je aan de start staat, afhankelijk van hoe je je voelt...
pi_150734141
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:45 schreef McTwente het volgende:

[..]

Dat bekijk je dan gewoon op het moment dat je aan de start staat, afhankelijk van hoe je je voelt...
Is misschien nog wel de beste optie, zondag weg op 27,5~28min/5km dan kan ik altijd nog versnellen naar een PR :D
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:27:19 #293
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150734959
lol...krijg net mijn schema voor de komende 2 weken. Het begint zowaar op hard werken te lijken :o

en ik vind het nog leuk ook :@
F means you're fucked
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:31:14 #294
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_150735047
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:27 schreef YUR het volgende:
lol...krijg net mijn schema voor de komende 2 weken. Het begint zowaar op hard werken te lijken :o

en ik vind het nog leuk ook :@
Dit vraagt om het delen van dat schema, je maakt me nieuwsgierig...

Ik snap dat je ook nieuwsgierig ben naar mijn schema, vooruit dan zal ik mijn schema ook delen voor de komende 2 weken:
Di 17 maart: 6 x 4 minuten hardlopen - 90 sec wandelen
Za 21 maart: 4 x 6 minuten hardlopen - 90 sec wandelen
Di 24 maart: 3 x 8 minuten hardlopen - 90 sec wandelen
Za 28 maart: 4 x 8 minuten hardlopen - 90 sec wandelen
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
pi_150735156
Ik heb mijn schema nog steeds niet :{ Geloof best dat de trainer er hard mee bezig is, maar hij heeft donderdag me laten zien dat mijn eigen schema relatief teveel intensief bevat, maar dat schema begon al 8 maart. De HM is nu over 8 weken al, dus ik wil nu wel serieus beginnen met trainen. Dus tot nu toe train ik dan toch maar via mijn opzet voor trainingsschema.. misschien hier en daar wat minder intensieve meters.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:36:32 #296
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150735189
Vandaag 60 loslopen + TRX training
Morgen 75 rustige duurloop
Donderdag Tempotraining 4x10 minuten (7min Z2, 3min Z4) onverhard + 10min inlopen en 10min uitlopen
Zaterdag 60 Z3 met 15 in en 15 uitlopen
Zondag 10 inlopen, 3x(10 min Z3 - 5x zo snel mogelijk duin op), 10min uitlopen + TRX training

Dat was het laatste wat ik van mijn schema deel :)
F means you're fucked
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:38:41 #297
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_150735246
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:36 schreef YUR het volgende:
Vandaag 60 loslopen + TRX training
Morgen 75 rustige duurloop
Donderdag Tempotraining 4x10 minuten (7min Z2, 3min Z4) onverhard + 10min inlopen en 10min uitlopen
Zaterdag 60 Z3 met 15 in en 15 uitlopen
Zondag 10 inlopen, 3x(10 min Z3 - 5x zo snel mogelijk duin op), 10min uitlopen + TRX training

Dat was het laatste wat ik van mijn schema deel :)
Thanks!
Vrijdag een rustdag *O*

En wat is een TRX training? :@
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:40:31 #298
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_150735297
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:38 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Thanks!
Vrijdag een rustdag *O*

En wat is een TRX training? :@
Bijvoorbeeld dit:

F means you're fucked
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:41:38 #299
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_150735340
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:36 schreef YUR het volgende:
Vandaag 60 loslopen + TRX training
Morgen 75 rustige duurloop
Donderdag Tempotraining 4x10 minuten (7min Z2, 3min Z4) onverhard + 10min inlopen en 10min uitlopen
Zaterdag 60 Z3 met 15 in en 15 uitlopen
Zondag 10 inlopen, 3x(10 min Z3 - 5x zo snel mogelijk duin op), 10min uitlopen + TRX training

Dat was het laatste wat ik van mijn schema deel :)
Da's best een hoop tijd/kilometers zo direct in de week na de Salland. :o
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_150735475
60 z3? :o Ik doe dat niet langer dan 12-15 minuten aan één stuk in training..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:49:28 #301
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_150735551
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:40 schreef YUR het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld dit:

Een mooie coretraining zo te zien ^O^
&lt;a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...&lt;/a&gt;
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')