SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Ik durf te wedden dat de PS4 nooit het niveau van de PS3 zal halen. Zoveel mooie nieuwe concepten. TLOU, CoD:MW, Uncharted, LittleBigPlanet, Assassin's Creed. Nu maken ze alleen maar vervolgen van deze games.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laten we de PS4 catalogus eens gaan vergelijken met die van de PS3 zo ergens in...
2021.
Dat is wel zo eerlijk he.
Hopelijk veranderd de Project Morpheus hier wat aan.quote:Net als in de filmindustrie gaat het in de game-industrie steeds meer om franchises creëren.
Dat betekent meer van hetzelfde, omdat mensen met hun portemonnee hebben laten zien dat te waarderen. De keerzijde daarvan is dat je minder games zal krijgen die echt 'nieuw' zijn, en meer games die voorgangers hebben of een combinatie zijn van spelelementen uit eerdere games.
No mans skyquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de PS4 nooit het niveau van de PS3 zal halen. Zoveel mooie nieuwe concepten. TLOU, CoD:MW, Uncharted, LittleBigPlanet, Assassin's Creed. Nu maken ze alleen maar vervolgen van deze games.
Mooie citaat hierover:
[..]
Nieuwe concepten? Een survival horror game, een multiplayer shooter, een action-adventure, platformer, action/stealth game.... Wat?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de PS4 nooit het niveau van de PS3 zal halen. Zoveel mooie nieuwe concepten. TLOU, CoD:MW, Uncharted, LittleBigPlanet, Assassin's Creed. Nu maken ze alleen maar vervolgen van deze games.
Mooie citaat hierover:
[..]
Destiny is anders een mooi begin imo. Evolve, Watch_Dogs. Ze zijn het wel aan het proberen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Mooie citaat hierover:
[..]
Hij bedoelde denk ik franchises. Maar dat mag ik denk ik niet zeggen, want dan neem ik het te serieus allemaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nieuwe concepten? Een survival horror game, een multiplayer shooter, een action-adventure, platformer, action/stealth game.... Wat?
Nog niet bekend, ik denk net voor de holidays.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
Wanneer komt die nou eigenlijk? no mans sky?
Wanneer ze uitgegenereerd zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
Wanneer komt die nou eigenlijk? no mans sky?
Destiny is een mooi voorbeeld. Wat een faal game was datquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Destiny is anders een mooi begin imo. Evolve, Watch_Dogs. Ze zijn het wel aan het proberen.
PS3 en ook de 360 stonden er echt niet beter voor in het begin van hun cyclus dan de PS4 en Xbox One nu.
Je hebt gelijk: franchises.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:55 schreef Typisch het volgende:
En wat te denken van No Man's Sky?Over mooie nieuwe concepten gesproken.
[..]
Hij bedoelde denk ik franchises. Maar dat mag ik denk ik niet zeggen, want dan neem ik het te serieus allemaal.
Toch een 40 uurtjes in gestoken ofzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Destiny is een mooi voorbeeld. Wat een faal game was dat
Jammer. Dat zou mooi zijn... wil er wel mee aan de slag.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog niet bekend, ik denk net voor de holidays.
Ah dat verklaart het wel ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:55 schreef Typisch het volgende:
Hij bedoelde denk ik franchises. Maar dat mag ik denk ik niet zeggen, want dan neem ik het te serieus allemaal.
Zeker, vandaar die miljoenen dagelijkse actieve spelers.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Mooi concept slecht uitgewerktquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Heb er wel meer dan 40 uur in zitten andersquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch een 40 uurtjes in gestoken ofzo.
Overigens nog steeds aardig populair, dat wij het niet lang spelen betekent niet dat het een faal game is.
Dat klopt, ik vind dat ook niet zoveel voor een levenscyclus van 10 jaar. Waar COD nog een vervolg op een oudere franchise was ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah dat verklaart het wel ja.
Slaat zijn comment alsnog nergens op imo, maar goed.
Dus The Order, Bloodborne, Destiny, Driveclub, Knack, Dying Light en Evolve zijn geen nieuwe franchises? Oh, oke. En dan zal ik de indies niet eens meerekenenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is zeker zo maar het is lang niet zo groot als dat ze hadden verwacht...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeker, vandaar die miljoenen dagelijkse actieve spelers.
Volgens mij heeft het qua verkopen en geregistreerde spelers alle verwachtingen overtroffen hoor...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is zeker zo maar het is lang niet zo groot als dat ze hadden verwacht...
Heb het spel ook gekocht.. paar uurtjes gespeeld en toen had ik het eerlijk gezegd ook wel gezien.. geen drang om echt verder te spelen gehad.
Staan niet bij satecl op de radar blijkbaar. Net als Watch_Dogs e.d. niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus The Order, Bloodborne, Driveclub, Knack, Dying Light en Evolve zijn geen nieuwe franchises? Oh, oke. En dan zal ik de indies niet eens meerekenen
Het enige dat het voor mij verneukt heeft is dat de co-op maar met twee anderen kan worden gedaan. Lastig als je met je vaste groep van vier man het wil spelenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is zeker zo maar het is lang niet zo groot als dat ze hadden verwacht...
Heb het spel ook gekocht.. paar uurtjes gespeeld en toen had ik het eerlijk gezegd ook wel gezien.. geen drang om echt verder te spelen gehad.
Helldivers maar kopen dan, in vrijwel elk opzicht beter dan Destiny en met 4-man teams.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enige dat het voor mij verneukt heeft is dat de co-op maar met twee anderen kan worden gedaan. Lastig als je met je vaste groep van vier man het wil spelen
Dan heeft ie iig niet gekeken naar ps4-games, als geen van deze games op zijn radar te vinden was.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Staan niet bij satecl op de radar blijkbaar. Net als Watch_Dogs e.d. niet.
Oke dat kan, ik volg al die schema's en grafieken niet zo.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het qua verkopen en geregistreerde spelers alle verwachtingen overtroffen hoor...
Couch co-op kan niet toch? je kan online alleen met 2 anderen samen? :squote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het enige dat het voor mij verneukt heeft is dat de co-op maar met twee anderen kan worden gedaan. Lastig als je met je vaste groep van vier man het wil spelen
Ik neem games ontzettend serieus.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke dat kan, ik volg al die schema's en grafieken niet zo.
We zijn nu aan de BF4, maar we zien wel. Borderlands op PS4 met vier man is ook een optiequote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Helldivers maar kopen dan, in vrijwel elk opzicht beter dan Destiny en met 4-man teams.
Ik heb nergens couch gezegd?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Couch co-op kan niet toch? je kan online alleen met 2 anderen samen? :s
Je hebt er wel genoeg kennis van in elk geval als ik hier zo mee lees.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik neem games ontzettend serieus.
En daar is verder niks mis mee, maar ik vind het wel ergerlijk dat mensen dan beweren dat deze gen tot nu toe tegen valt tegenover de vorige terwijl er minstens net zo veel nieuws aan het gebeuren is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heeft ie iig niet gekeken naar ps4-games, als geen van deze games op zijn radar te vinden was.
Nee, maar ik ben ouderwets en coop is voor mij lokaal spelen...quote:
Ik hou van hobbies.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt er wel genoeg kennis van in elk geval als ik hier zo mee lees.
Ik ook, en lekker etenquote:
Beetje lezen op Neogaf doet wonderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke dat kan, ik volg al die schema's en grafieken niet zo.
die game gaat zooo floppen hequote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beetje lezen op Neogaf doet wonderen.
Dat is ook zo, daar om geef ik aan dat er echt wel nieuwe franchises zijn. Alleen het gros wil FIFA XX, CoD XX, BF XX en weet ik wat meer, minder risico voor de uitgever ook nogquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
En daar is verder niks mis mee, maar ik vind het wel ergerlijk dat mensen dan beweren dat deze gen tot nu toe tegen valt tegenover de vorige terwijl er minstens net zo veel nieuws aan het gebeuren is.
Misschien wel net zo erg als Knackquote:
Wat maakt mij het nou uit hoeveel mensen dat spelen? Gamen is toch pure smaak!? Sommige komen klaar bij FIFA, terwijl andere geil worden van Zelda… Ik verkondig hier alleen mijn mening. En dat is het feit dat ik de nieuwe franchise mis bij de PS4. Destiny was er inderdaad een. En dat vond ik een slecht uitgewerkte game. En vele waren het daar toevallig met me eens. The Order idem dito. Gelukkig redde de indie games het voor mij een beetje. Maar de commerciële tak is erg ‘lui’. COD;MW deel 8 is inmiddels uit en de aantal delen van AC zijn voor mij niet eens meer te tellen. Het zou leuk zijn als ze weer eens met een nieuwe serie komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah dat verklaart het wel ja.
Slaat zijn comment alsnog nergens op imo, maar goed.
[..]
Zeker, vandaar die miljoenen dagelijkse actieve spelers.
Mijn 1e game voor de PS4. Een mager 6'je.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Staan niet bij satecl op de radar blijkbaar. Net als Watch_Dogs e.d. niet.
Lul niet!!!quote:
knack beloofde niet van alles... knack was er gewoon opeensquote:
Ze waren druk bezig met hypen anders hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
knack beloofde niet van alles... knack was er gewoon opeens
Gelukkig bak ik dat zelf, dat is nog lekkerder ook. En kan ik het zelf snijdenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lul niet!!!NMS = GOAT
maar serieus... die game gaat het beste worden sinds het gesneden brood.
Je hebt het over dat Destiny een faalgame is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat maakt mij het nou uit hoeveel mensen dat spelen? Gamen is toch pure smaak!? Sommige komen klaar bij FIFA, terwijl andere geil worden van Zelda… Ik verkondig hier alleen mijn mening. En dat is het feit dat ik de nieuwe franchise mis bij de PS4. Destiny was er inderdaad een. En dat vond ik een slecht uitgewerkte game. En vele waren het daar toevallig met me eens. The Order idem dito. Gelukkig redde de indie games het voor mij een beetje. Maar de commerciële tak is erg ‘lui’. COD;MW deel 8 is inmiddels uit en de aantal delen van AC zijn voor mij niet eens meer te tellen. Het zou leuk zijn als ze weer eens met een nieuwe serie komen.
Prettige dag allemaal!
maar niemand was gehyped voor die gamequote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze waren druk bezig met hypen anders hoor
Laat me met rust, ik zit op de hypetrain!! Die game gaat awesome worden... al is het alleen maar om de soundtrack van 65daysofstatic.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig bak ik dat zelf, dat is nog lekkerder ook. En kan ik het zelf snijden
Ik zal de eerste eens gaan spelen. Heb die ooit gekocht voor Vita op aanraden van een kennis, maar ik zie dat hij cross-buy is met PS4. Top.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Fuuuck yes!!
Hotline miami 2 review thread
This game is gonna deliver... te weinig tijd met Hotline Miami 2, Helldivers, de GTA:O Heists & Dying light.
De game is briljant, wel vrij lastig zo nu en dan (je gaat vaak dood) en de soundtrack is de beste soundtrack tot nu toe in een game ever.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal de eerste eens gaan spelen. Heb die ooit gekocht voor Vita op aanraden van een kennis, maar ik zie dat hij cross-buy is met PS4. Top.
Mja nogal. Gezien ze alleen wat exlusiviteitsdeals (dus sowieso positieve reclame) hebben en voor de rest nog geen hont het gespeeld heeft wacht ik lekker af.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:09 schreef Jimbo het volgende:
bij NMS moet je zn beetje met het slakkenzout achter de fanboys aanlopen
Lees ik nou goed dat hij vandaag uitkomt?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Fuuuck yes!!
Hotline miami 2 review thread
This game is gonna deliver... te weinig tijd met Hotline Miami 2, Helldivers, de GTA:O Heists & Dying light.
In Amerika ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lees ik nou goed dat hij vandaag uitkomt?
Was deel 1 niet gratis te verkrijgen voor de PS4? Vanavond even proberen danquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In Amerika ja.
Morgen in de EU store.
Alleen als je deze al op de PS3/vita had gekooptquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Was deel 1 niet gratis te verkrijgen voor de PS4? Vanavond even proberen dan
Destiny wordt nog altijd erg veel gespeeld, ook door mezelf. Overigens speel je Raids met 6 man, erg veel plezier mee... Als je de Raids niet hebt gedaan, heb je eigenlijk nooit echt Destiny gespeeld....quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hebt het over dat Destiny een faalgame is.
Als er dagelijks miljoenen actieve spelers zijn is een game niet gefaald in mijn optiek, ongeacht wat ik er zelf van vind. (Ik vond Destiny leuk tot aan lvl 20 en heb m toen verkocht)
Nieuwe series? DriveClub, Bloodborne, Evolve, The Evil Within o.a., nog zat om te ontdekken voor je zo te zien...
Volgens mij niet hoor? Hij is nu 5 of 6 euro geloof ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Was deel 1 niet gratis te verkrijgen voor de PS4? Vanavond even proberen dan
Hmmmm oké. Dan nog maar even verder met CounterSpy.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor? Volgens mij is hij nu 5 of 6 euro.
Punt is dat voordat je raids kunt doen al achterlijk veel moet grinden. En daar haken mensen af, er zijn meer games (of uberhaupt) andere tijdsbestedingenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:19 schreef Visserij het volgende:
[..]
Destiny wordt nog altijd erg veel gespeeld, ook door mezelf. Overigens speel je Raids met 6 man, erg veel plezier mee... Als je de Raids niet hebt gedaan, heb je eigenlijk nooit echt Destiny gespeeld....
ook tot level 23 gespeeld ofzo. speelde het wel co-op maar zelfs dat werd saai, was echt alleen maar hetzelfde doenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Punt is dat voordat je raids kunt doen al achterlijk veel moet grinden. En daar haken mensen af, er zijn meer games (of uberhaupt) andere tijdsbestedingen
Ik ben gestopt met level 24, ik kreeg de melding dat ik nog geen raid kon doen omdat ik nog meer items moest gaan sparen voor extra light. ja dag, solo is het gewoonweg niet leuk om te grinden.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:19 schreef Visserij het volgende:
[..]
Destiny wordt nog altijd erg veel gespeeld, ook door mezelf. Overigens speel je Raids met 6 man, erg veel plezier mee... Als je de Raids niet hebt gedaan, heb je eigenlijk nooit echt Destiny gespeeld....
Nou ja, de raids zien er cool uit, maar het duurt te lang en vraagt te veel commitment van mij iig. En dat heb ik niet voor Destiny over. Ik heb meer tijd in FF XIV zitten dat vond ik, ondanks dat de beginnende tot medium level quests misschien meh waren later een stuk leuker worden. Alleen daar schoten ze ook weer door. Primals op normal, extreme, insane, whatever.quote:
Nog steeds miljoenen spelers. En mensen die teleurgesteld zijn. het is net zoals bij elk <insert random> spel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel lachen ik zat gisteren wat oude topics te lezen toen Destiny nog niet uit was. Bijna iedereen kon niet meer wachten tot die game er was en iedereen dacht echt dat het een super vet spel zou worden. En kijk nu?
Nice! Crossbuy ook?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In Amerika ja.
Morgen in de EU store.
Daarom moet je het ook allemaal niet te serieus nemen.... Met name het commentaar van de spelers niet. Als vrienden zeggen dat ik een game echt moet hebben dan is het wat anders, die kennen me of weten wat van mijn smaak af. Heb me uitstekend vermaakt met Destiny ook, echt doorpakken heb ik nooit gedaan maar vond het geen miskoop.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds miljoenen spelers. En mensen die teleurgesteld zijn. het is net zoals bij elk <insert random> spel.
Het probleem zit een in die 6 man krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:19 schreef Visserij het volgende:
[..]
Zolang er toffe loot is heb ik geen problemen om te grinden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Eigenlijk is Destiny ook helemaal geen slechte game zoals veel mensen wel roepen, maar je moet het echt leuk vinden om steeds hetzelfde te doen om andere en betere dingen te vinden.
Ik heb me er zeker mee vermaakt, maar ik ben helaas ook niet het type die altijd maar hetzelfde wil doen.
Ik heb hem liggen. Iemand kopen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:59 schreef Visserij het volgende:
Als je Destiny nog hebt liggen; je kunt nu vrij eenvoudig level 31 worden en daarmee alle raids spelen (vendor gear).
Verder ligt het eraan, ik wissel niet vaak van games die ik speel... Ik speel liefst een spel wat langer dan veel spellen tegelijk.
Destiny is qua gunplay fantastisch.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Eigenlijk is Destiny ook helemaal geen slechte game zoals veel mensen wel roepen, maar je moet het echt leuk vinden om steeds hetzelfde te doen om andere en betere dingen te vinden.
Ik heb me er zeker mee vermaakt, maar ik ben helaas ook niet het type die altijd maar hetzelfde wil doen.
ps+?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:22 schreef speknek het volgende:
Ik ben ook wel geïnteresseerd in VH. Is er nog een plek voor goede PSN deals?
Het is echt dramatischquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een zooi.Zijn de heists er eindelijk en kun je niet online
Ik vond het niks eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik snap de Hotline Miami hype, maar het is vooral dikke beats, grof geweld en trial & error-gameplay. Leuk voor een avond, maar niet meer dan dat. Vind ik.
Wolfenstein is leukquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
Alvast Wolfenstein gekochtis nu 20,- bij dixons.nl
Prachtige he?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Helldivers is echt GOTY materiaal!
Iedere keer 'zweten' als 3 van de 4 divers dood zijn en de laatste met tig bugs achter zich aan naar een plekje zoekt om snel de combinatie voor een Reinforce in te voeren..
Zeker als je zelf die laatste persoon bent en je bepaalt of de afgelopen 20-25 minuten voor Jan Lul zijn geweest voor alle teamleden of niet.
Nee joh alleen het intro hoef je alleen te doen, de rest lekker multiplayer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heerlijk stukje Valiant Hearts met Anna in de auto bommen ontwijken met die muziek eronder. Mooi spel
En net ook weer ff Helldrivers gespeeld. Moet je daar eigenlijk perse de singleplayer uitspelen? Hoop het niet want multiplayer is veel leuker als je het mij vraagt
haalt het diablo qua coop fun?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee joh alleen het intro hoef je alleen te doen, de rest lekker multiplayer.
Qua coop fun zeker... het draait allemaal om samenwerking en die shit is motherfucking intens. Diablo gaat om het grinden, ook leuk maar de coop-ervaring van Helldivers is echt bizar vet.quote:
Speel het een paar uurtjes extra en je hebt hem uitgespeeld, zonde toch om hem nu alweer te verkopen? Morgen is hij evenveel waardquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:39 schreef janrad het volgende:
Na ongeveer 2 uur The Order 1886 spelen besluit ik er maar mee te stoppen. Wat een ongelooflijk flut spel is dit. Jammer, ik had er hoge verwachtingen van. Hij gaat direct op Ebay. Het is veel te voorspelbaar allemaal en de bediening is hopeloos. The gameplay is hopeloos scripted en er zitten veel te veel cut scenes in. Voor degenen die hem willen kopen kan ik adviseren het niet te doen.
Verschillende, ligt er ook een beetje aan wat er beschikbaar is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Prachtige he?Welk difficulty speel je?
Gast, niemand hier neemt jou serieusquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Qua coop fun zeker... het draait allemaal om samenwerking en die shit is motherfucking intens. Diablo gaat om het grinden, ook leuk maar de coop-ervaring van Helldivers is echt bizar vet.
stoer ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gast, niemand hier neemt jou serieusMatige trollpoging 2/10. Nu is het klaar.
Zeker doen, is die 15 euro dubbel en dwars waard, heb er nu al meer dan 20 uur in zitten en je hebt zo'n 45 uur nodig om max level te bereiken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]klinkt goed. druk met scriptie helaas maar zodra ik wat beter leer te plannen/tijd aan school te besteden gaat ie er zeker komen
wij halen hem nog gierig met delen ookquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zeker doen, is die 15 euro dubbel en dwars waard, heb er nu al meer dan 20 uur in zitten en je hebt zo'n 45 uur nodig om max level te bereiken.
GTA;O servers waren aan het kutten gisteren dmv de grote drukte.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:53 schreef Yi-Long het volgende:
Jezus wat een brakke verbinding vanavond met BF4Meerdere keren connection lost, en 2x een server ban...(!)
GTA5 wilde ook niet online gaan bij mij, btw...
Misschien moet ik hem er weer eens bijpakken. Had hem uitgeleend maar inmiddels weer in huisquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:59 schreef Visserij het volgende:
Als je Destiny nog hebt liggen; je kunt nu vrij eenvoudig level 31 worden en daarmee alle raids spelen (vendor gear).
Verder ligt het eraan, ik wissel niet vaak van games die ik speel... Ik speel liefst een spel wat langer dan veel spellen tegelijk.
Metal Gear Solid is echt dik. Heb je ooit splinter cell gespeeld?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:36 schreef jackson het volgende:
Even een vraagje, ja ik heb internet, Google, Youtube maar ik hecht natuurlijk meer aan jullie lieve fok!kertjes
Metal Gear Solid, moet volgens wat vrienden van me geweldig zijn, wat is jullie ervaring? Kan zelf Far Cry 4 goed waarderen en The Last of Us is me iets teveel op rails. Waar kan ik de game het best mee vergelijken, of maak ik sowieso de verkeerde vergelijking?
Wat kan ik verwachten?
Nee, maar het zit in die hoek begrijp ik? Ken het wel namelijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:39 schreef Visserij het volgende:
[..]
Metal Gear Solid is echt dik. Heb je ooit splinter cell gespeeld?
Ik ben afgehaakt na MGS2.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:36 schreef jackson het volgende:
Even een vraagje, ja ik heb internet, Google, Youtube maar ik hecht natuurlijk meer aan jullie lieve fok!kertjes
Metal Gear Solid, moet volgens wat vrienden van me geweldig zijn, wat is jullie ervaring? Kan zelf Far Cry 4 goed waarderen en The Last of Us is me iets teveel op rails. Waar kan ik de game het best mee vergelijken, of maak ik sowieso de verkeerde vergelijking?
Wat kan ik verwachten?
De nieuwe MGS speelt zich af in een open wereld.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:36 schreef jackson het volgende:
Wat kan ik verwachten?
Potentieel een goede game wat jou betreft?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De nieuwe MGS speelt zich af in een open wereld.
Vooraf is alles potentieel een goede gamequote:Op woensdag 11 maart 2015 08:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Potentieel een goede game wat jou betreft?
verkaptkijkmijeensjarigzijnpostquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sleeping Dogs voor 12 euro in de PSN Store. Dat is nog eens een leuk verjaardagscadeautje.
Bedankt Sony
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Game is niet eens 10 euro waard.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sleeping Dogs voor 12 euro in de PSN Store. Dat is nog eens een leuk verjaardagscadeautje.
Bedankt Sony
Vergeet die 10% code niet (E76CEN5DMN)quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedankt Sony
quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedankt Sony
Leuk spel inderdaad! Gisteren de eerste 3 levels gespeeld. 2 vragen:quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:58 schreef Retarded het volgende:
Hotline Miami 2 is te downloaden! Ik vermaak me ondertussen ook extreem goed met Counterspy
Eens, na MGS3 afgehaakt. Het verhaal is compleet bonkers en de cutscenes zijn eerder irriterend omdat ze zo vaak de flow van de gameplay doorbreken, als er al gameplay is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt na MGS2.
Teveel cutscenes, te warrig verhaal, te weinig gameplay.
En ondanks de prachtige beelden van Phantom Pain heb ik daar ook alweer zoveel ''onzin'' in gezien dat ik iig weet dat ook die MGS niks voor mij is.
Zeker na het zien van de online mogelijkhedenquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Potentieel een goede game wat jou betreft?
Als het Watch Dogs was had je ook ongelijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:09 schreef Rogan het volgende:
[..]
Game is niet eens 10 euro waard.
Wat een misbaksel van een game.
Edit; sorry, dacht dat het Watch Dogs was![]()
En gefeliciteerd uiteraard
ik zei toch: overrated.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die review van Helldivers @ fok.games![]()
Het is tu moeiluk
Eentonig niet. Het spel wordt snel een stuk moeilijker en ook diversiteit in wapens zorgt voor vernieuwing. Met name persuasion darts maken het nog leuker!quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Leuk spel inderdaad! Gisteren de eerste 3 levels gespeeld. 2 vragen:
Vind je het niet wat eentonig worden?
En vind je het ook niet irritant dat je niet het gehele speelveld ziet als je een ruimte in gaat?
Tenenkrommend slecht zeg...quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die review van Helldivers @ fok.games![]()
Het is tu moeiluk
Zou kunnen, maar goed, dat risico loop je eigenlijk altijd wel met dit soort releases. Hij is trouwens al eens voor de PS3 in de plus gekomen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:03 schreef Tortugal het volgende:
Sleeping Dogs voor twaalf euro in de store, twijfel hem te kopen. Zou het kunnen dat ze hem juist in de aanbieding doen omdat ie binnenkort in de plus komt?
mjah, boeiuh. Er komt meer dan genoeg uit dit jaar, en laat ze maar lekker hun tijd nemen om Uncharted 4 zo goed en indrukwekkend mogelijk te krijgen.quote:
Ik twijfel ook. Ik verwacht hem binnenkort bij plus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:03 schreef Tortugal het volgende:
Sleeping Dogs voor twaalf euro in de store, twijfel hem te kopen. Zou het kunnen dat ze hem juist in de aanbieding doen omdat ie binnenkort in de plus komt?
als het goed is welquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:02 schreef jackson het volgende:
Werken die heists al voor GTA op het moment?
Hong Kongquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedankt Sony
Het is ook een leuke sandbox game, zolang het verhaaltje duurt zeker, maar meer dan een 7 zou ik het niet geven. De gameplay (vechten, shooting (beetje weinig) en racen is allemaal in orde, qua handling.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:20 schreef Retarded het volgende:
Lijkt me best een leuke titel. Open world, maar niet te lang. Ik wacht echter wel tot ie een keer bij Plus komt, geen haast
Veel verder dan m'n eerste flatgebouw kwam ik niet. Wat een lol.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef janrad het volgende:
Hebben mensen hier Just cause wel een gespeeld ? Er komt een deel 3 aan. Ziet er wel leuk uit.
Niets aan of…..quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Veel verder dan m'n eerste flatgebouw kwam ik niet. Wat een lol.
Als dit je bevalt, kopen:quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef janrad het volgende:
Hebben mensen hier Just cause wel een gespeeld ? Er komt een deel 3 aan. Ziet er wel leuk uit.
Ja, de overige downloads op pauze zetten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
En kan ik ook instellen dat ie maar 1 ding tegelijk downloadt?
Ik zou beginnen met Dying Light en Farcry 4, ben je wel even zoet en gefeliciteerd met je PS4. Nu hoor je er tenminste bijquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ps4 gekocht![]()
[ afbeelding ]
Heb alleen nog geen spellen
Gaat downloaden uit de store altijd zo traag? En kan ik ook instellen dat ie maar 1 ding tegelijk downloadt?
Menu is trouwens wel een verademing tov de xbox360
Ik bleef maar slingeren van beneden naar boven van links naar rechts. Wat een enorme pret. srsquote:
Gefeliciteerd! Zowieso handig om PS+ aan te schaffen, heb je meteen 4 games. En tjah, weet niet welke soort games je leuk vindt, dus daar kan ik geen zinnige suggesties over doenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ps4 gekocht![]()
[ afbeelding ]
Gaat downloaden uit de store altijd zo traag? En kan ik ook instellen dat ie maar 1 ding tegelijk downloadt?
hmm, das nie zo handigquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja, de overige downloads op pauze zetten.
Ben een budgetgamerquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:35 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met Dying Light en Farcry 4, ben je wel even zoet en gefeliciteerd met je PS4. Nu hoor je er tenminste bij
heb er een jaar ps+ bij genomen, username = Jungle_JimJimquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:39 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Zowieso handig om PS+ aan te schaffen, heb je meteen 4 games. En tjah, weet niet welke soort games je leuk vindt, dus daar kan ik geen zinnige suggesties over doen.
Afgaande op je 360 games komt dr natuurlijk volgende week BF Hardline uit, begin april Project Cars, etc.
En DriveClub dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hmm, das nie zo handigmaar toch maar gedaan. Heb the last of us maar gekocht en wolfenstein is net bezorgd
[..]
Ben een budgetgamer
Even je PS4 in je router in de DMZ zetten, zodat je zeker weet dat al je poorten open staan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ps4 gekocht![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ps4 gekocht![]()
[ afbeelding ]
Gewoon uit, bietje aan het milieu denken natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:11 schreef s0ul1991 het volgende:
Zeg hebben jullie de PS4 altijd in de slaapstand of gaat hij helemaal uit? Ik ben gewend om het helemaal uit te zetten. Updates etc zijn wel handig om binnen te halen in de slaapstand, maar is het verbruik etc niet te hoog? En kan de voeding het wel hebben?
dan zijn je schattingen te hoog geweest. Ik betaal al amper wat aan stroomquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ieder jaar teruggestort krijgen van de Nuon
Je PS4 24 uur per dag in standby mode laten staan kost je gemiddeld op jaarbasis 16,12 euro.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ieder jaar teruggestort krijgen van de Nuon
Kun je een heel toffe indie van kopen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je PS4 24 uur per dag in standby mode laten staan kost je gemiddeld op jaarbasis 16,12 euro.
Hoeft niet, zijn meestal gratis in PS Plusquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
Kun je een heel toffe indie van kopen.
Of 3 maanden PS Plus!quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hehehehequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeft niet, zijn meestal gratis in PS Plus
Net geen Helldivers.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
daar begin ik ook bang voor te wordenquote:
in dat geval... verander ik niksquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je PS4 24 uur per dag in standby mode laten staan kost je gemiddeld op jaarbasis 16,12 euro.
ik ben in principe tegen maar sommige zijn wel leukquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef Cikx het volgende:
[..]Je moet wel nog even vermelden of je voor of tegen indies bent, anders kun je 90% van de tijd niet meepraten hier.
Ik ben absoluut niet tegen, als aanvulling, niet als volledig aanbodquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik ben in principe tegen maar sommige zijn wel leukmaar ik vind vormgeving erg belangrijk.
FTFYquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:54 schreef Jimbo het volgende:
indiesGames.
op de pareltjes na, niets meer dan een gezwel op je harde schijf
Als je de PS4 op standby houdt dan waait dat wat weg als er een firmware update is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik zal niet degene zijn om de hele discussie weer op te rakelen, maar voorlopig blijft ie stof happen dus.
Naja stof happen doet die nog niet, omdat ik toch wel wat andere games soms speel, maar het meeste speel ik niet uit omdat de interesse gewoon vervalt (The Evil Within, Destiny, Far Cry 4, The Order en ga zo maar doorquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik zal niet degene zijn om de hele discussie weer op te rakelen, maar voorlopig blijft ie stof happen dus.
Ja, ik heb er ook wel op gegamed verder, maar ben nu door de titels heen. Maar ook de Xbone heeft er last van hoor, die games bij Gold zijn ook intriest.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Naja stof happen doet die nog niet, omdat ik toch wel wat andere games soms speel, maar het meeste speel ik niet uit omdat de interesse gewoon vervalt (The Evil Within, Destiny, Far Cry 4, The Order en ga zo maar door).
Ach wil over een tijdje ook Dying Light kopen en daar kan je ook weer wat uren aan kwijt. Toch heel misschien nog die Borderlands pack.
hahah vrienden inmiddels overgehaald helldivers te kopenquote:
Pas je wel op? Hij is schijnbaar HEUL erg moejlukquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah vrienden inmiddels overgehaald helldivers te kopen
krijg nu dit terug in groepschat
'gebruik zo nuke, gaan bijna allemaal dood. laatste overlevende gebruikt zo'n pod uit de lucht, om ons te reviven, landt die pod op hem, helemaal geplet. halen die shiten dat het gewoon een vette game is
pffSowieso deze week halen
hij zegt dat ik 20mb downloadsnelheid heb. Youtube app downloaden ging met meer dan 1mb per seconde, the last of us met 200kb/squote:Op woensdag 11 maart 2015 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Even je PS4 in je router in de DMZ zetten, zodat je zeker weet dat al je poorten open staan.
Verder Battlefield 4 Premium halen (40-50 euro), en wellicht Driveclub (25 euro), en idd PS+, anders kun je niet online spelen.
ja zal goed oplettenquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Pas je wel op? Hij is schijnbaar HEUL erg moejluk
welke firmware updates? die eens per 3 maanden bedoel jequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je de PS4 op standby houdt dan waait dat wat weg als er een firmware update is.
Komt lekker rond The Witcher 3 uitquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Project CARS weer uitgesteld, nu half mei release.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Ok.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, serieus? (ok, voor de vita) maar dat is toch pure aids anno 2015?
beetje splinter cell maar dan wel met af en toe vage Japanse trekjes erin.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, maar het zit in die hoek begrijp ik? Ken het wel namelijk
Ten eerste, wel via ethernet aangesloten? Ten tweede download hij het via de servers van sony, dus ligt het niet alleen aan wat jouw downloadspeed is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hij zegt dat ik 20mb downloadsnelheid heb. Youtube app downloaden ging met meer dan 1mb per seconde, the last of us met 200kb/s
Gelukkig heb je Driveclub nogquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ging CARS sowieso al niet halen.quote:
ik moet toch ook etenquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ging CARS sowieso al niet halen.
Moet je niet nog een game reviewen ofzo?
ja heb t via ethernet aangesloten. 200 kb/s is wel extreem traag, hij is morgenavond pas klaarquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:40 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ten eerste, wel via ethernet aangesloten? Ten tweede download hij het via de servers van sony, dus ligt het niet alleen aan wat jouw downloadspeed is.
Boh gek, moet ik mijn eetreviews dan posten in CRE of CULquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In die tijd had je 2 reviews kunnen maken!
ikkequote:Op woensdag 11 maart 2015 19:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wie de fuck heeft die Helldivers review geschreven
Dat klopt maar dit is gewoon echt een slecht geschreven review. Alle negatieve punten zijn vreselijk ongefundeerd en er worden complete stukken relevante gameplay compleet verzwegen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja ik zag het, zo blijkt maar weer, meningen verschillen
Neuh. Zuinig aan gedaanquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan zijn je schattingen te hoog geweest. Ik betaal al amper wat aan stroom
mb of mbit? Wereld van verschil.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hij zegt dat ik 20mb downloadsnelheid heb. Youtube app downloaden ging met meer dan 1mb per seconde, the last of us met 200kb/s
Hoe bedoel je? Je kan toch gewoon nieuwe shit unlocken met die shit?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Waarom moet ik bij Helldivers iedere keer opnieuw mijn researchpuntjes uitgeven? Is dat een bug of vergeet ik ergens te bevestigen?
OlliOlli3quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lees trouwens dat Uncharted is verschoven. Euh, wat is de grote eindejaarsknaller van Sony voor dit jaar nu?
Ja, heb de afgelopen dagen alleen maar deel 1 gespeeld, vandaag deel 2 gekocht en na 2 levels dacht ik al van 'meh' en ben ik GTA gaan spelen. Geef HM2 dit weekend weer een kans. De soundtrack is wel weer top notch.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Leuk spel inderdaad! Gisteren de eerste 3 levels gespeeld. 2 vragen:
Vind je het niet wat eentonig worden?
En vind je het ook niet irritant dat je niet het gehele speelveld ziet als je een ruimte in gaat?
Geen, maar The Witcher 3quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lees trouwens dat Uncharted is verschoven. Euh, wat is de grote eindejaarsknaller van Sony voor dit jaar nu?
Xenoblade Chronicles Xquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mezelf ook maar cadeau gedaanquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedankt Sony
Zowel je analog als je trigger halverwege indrukken, ben nu bezig met de 2e heistquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:49 schreef l0lownkill het volgende:
Vandaag even de eerste heist gedaan, was wel lachen maar heb wel een halfuur die hostages onder schot gehouden omdat boren niet mijn maat zijn beste punt was
Haha ik had het eigenlijk over CounterSpyquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, heb de afgelopen dagen alleen maar deel 1 gespeeld, vandaag deel 2 gekocht en na 2 levels dacht ik al van 'meh' en ben ik GTA gaan spelen. Geef HM2 dit weekend weer een kans. De soundtrack is wel weer top notch.
http://www.budgetgaming.nl/accessoires/1/P/console-ps4.htmlquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef fyah het volgende:
Waar vind ik de goedkoopste ps plus codes te koop? Best wel een bummer dat ik hiervoor nu ook al moet betalen(ja het is mijn eerste ps)
geen idee, volgens mij is het overal dezelfde prijs. Maar 50 eu voor een jaar online + gratis spellen (moet je wel net van houdenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef fyah het volgende:
Waar vind ik de goedkoopste ps plus codes te koop? Best wel een bummer dat ik hiervoor nu ook al moet betalen(ja het is mijn eerste ps)
Gedurfd. Mooie woorden sowieso al die quotes. Zou er bijna zelf aan beginnen als het niet zo moeilijke game zou zijnquote:And if you've been watching this generation from the sidelines, unmoved by the remasters and rush jobs while you wait for the first true essential to arrive, now's the time.
Heb bij alle Souls games Platina, ik denk wel weer dat deze game mijn geduld weer op de proef stelt, hoewel Souls game op zich niet zo heel moeilijk zijn als je ze eenmaal door hebt (al dan niet wat laat).quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gedurfd. Mooie woorden sowieso al die quotes. Zou er bijna zelf aan beginnen als het niet zo moeilijke game zou zijn
Smough and Ornsteinquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:48 schreef KingLysandus het volgende:
Ik ben bij de eerste Dark Souls gestopt bij die dubbele baas. Dat stomme stilstaan tijdens healen.
Als je een exclusieve deal hebt met sony zorg je wel dat je mooie woorden gebruikt natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gedurfd. Mooie woorden sowieso al die quotes. Zou er bijna zelf aan beginnen als het niet zo moeilijke game zou zijn
Last Guardian. Believe. E3, alles.quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je een exclusieve deal hebt met sony zorg je wel dat je mooie woorden gebruikt natuurlijk
Het is gewoon de waarheid. Ze gaan geen game afkraken waar ze een exclusieve embargo-deal mee hebben.quote:
Demon en Dark beide geprobeerd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:41 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb bij alle Souls games Platina, ik denk wel weer dat deze game mijn geduld weer op de proef stelt, hoewel Souls game op zich niet zo heel moeilijk zijn als je ze eenmaal door hebt (al dan niet wat laat).
Welke game heb jij gedaan uit de serie waardoor je bent afhaakt btw?
Als The Last Guardian in 2015 nog in de winkels ligt ga ik een taart bakken in de vorm van een PS4.quote:
Tja als de game je niet ligt dan kan je het moeilijk leuk vinden. Maar traag? Dat heb ik echt niet meegekregen met Dark Souls (ook net met de Bloodborne alpha). Maar ik denk wel dat deze game goed gaat scoren. Denk dat onze meningen teveel verschillen maar vond de animaties juist vloeiend, en een enorme goede hit detection (in DS1, niet in DS2).quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid. Ze gaan geen game afkraken waar ze een exclusieve embargo-deal mee hebben.
Het zal vast het Souls-gevoel weer geven, maar goed, ik vind Demon/Dark Souls ook niets aan, het gaat me allemaal te traag en houterig qua vechten, dus ik laat die lekker schieten. Misschien ooit budgetbakkenwerk, als ik zin heb om me over die traagheid heen te zetten. Maar niet voor het volle pond iig.
Misschien houd ik wel van mijzelf pijnigen, het is inderdaad trail and error de eerste keer. Vind dat juist leuk, beetje de omgeving leren kennen en uitbuiten. Maar 9 van de 10 keer kan je er zo omheen rennen mocht je dat willenquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Demon en Dark beide geprobeerd.
Kan er niet tegen dat je na wat pijn en moeite een stuk hebt gedaan en je daarna in één hit dood bent omdat er ineens een veel te groot monster voor je neus verschijnt. Fuck dat.
Het is ook mijn mening, maar ik vind de uithalen van wapens etc echt zo vreselijk traag. Als dat de moeilijkheid moet vergroten dan vind ik dat zelf een mindere manier om dat te doen. Bloodborne moet dan die "win leven terug door aan te vallen" hebben om te zorgen dat je niet als een defensieve zandzak gaat spelen, maar nog is het niet mijn spelsoort.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:08 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Tja als de game je niet ligt dan kan je het moeilijk leuk vinden. Maar traag? Dat heb ik echt niet meegekregen met Dark Souls (ook net met de Bloodborne alpha). Maar ik denk wel dat deze game goed gaat scoren. Denk dat onze meningen teveel verschillen maar vond de animaties juist vloeiend, en een enorme goede hit detection (in DS1, niet in DS2).
Ik zit vast weer in de zaal daar tijdens de E3, echt als die daar eindelijk eens wordt aangekondigd gaat het dak eraf. Mensen rennen nakend over het podium, Vita's die geofferd worden, alles.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als The Last Guardian in 2015 nog in de winkels ligt ga ik een taart bakken in de vorm van een PS4.
Niet 1, maar 2 CoD aankondigingen!!! Een remaster en een nieuw deelquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:15 schreef Pheno het volgende:
Al hoop ik sowieso dat ze met meer komen dan vorige E3, want dat was best meh.
Xenoblade wordt zo geniaal dat zelfs Sony het zal aanbiddenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:50 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Die komt uit voor de Nintendo Wii U, Hij vroeg om Sony Knallers
Van mij mogen ze de oude medal of honors wel remaken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:17 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Niet 1, maar 2 CoD aankondigingen!!! Een remaster en een nieuw deel![]()
Zie het nog echt gebeuren ook.....
Allied Assaultquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:21 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Van mij mogen ze de oude medal of honors wel remaken.
Die gaat ongetwijfeld komenquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef DKUp het volgende:
Kom maar op met: Uncharted Collection Remastered.
Tetris Remastered.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Die gaat ongetwijfeld komen
Nog geen enkele van gespeeld dus lijkt mij wel tof
Maar als we toch gaan Remasteren voor de PS4, doe dan maar Tales of Symphonia (alweer), Skies of Arcadia (alweer) of Knights of the Old Republic. Mass Effect mag ook wel
nee gewoon SSX trickyquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Maar als we toch gaan Remasteren voor de PS4, doe dan maar Tales of Symphonia (alweer), Skies of Arcadia (alweer) of Knights of the Old Republic. Mass Effect mag ook wel
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Knights of the Old Republic. Mass Effect mag ook wel
Je bedoelt SSX3, want Tricky was een stuk minder goed. Helaas.quote:
The Last Guardianquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit vast weer in de zaal daar tijdens de E3, echt als die daar eindelijk eens wordt aangekondigd gaat het dak eraf. Mensen rennen nakend over het podium, Vita's die geofferd worden, alles.
Waarom games nog een keer spelen? Zo zonde van je tijd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Omdat ze supertof waren. Bovendien is het al erg lang dat ik die gespeeld heb, dus weet alleen nog de hele grote lijnen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 05:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom games nog een keer spelen? Zo zonde van je tijd.
Yes please!quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je bedoelt SSX3, want Tricky was een stuk minder goed. Helaas.
Vanquish, Ninja Gaiden Black, Deus Ex, Skyrim, etc etc mogen wat mij betreft ook HD Remasters krijgen. Jade Empire en Rallisport Challenge 2 HD en NBA Street v3 en Def Jam Fight for New York zijn allemaal ook zeer welkom.
Oh, en Super Meat Boy HD. Geef me Super Meat Boy HD. I need Meat!!!
Ik ben voor een Skyrim remakequote:Op donderdag 12 maart 2015 07:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Eem skyrim remakeasjeblieft niet zeg... Speel die game met mods op de pc of gewoon op de ps3.
[ afbeelding ]
Skyrim, Mass Effect etc zijn gewoon nog in de winkel verkrijgbaar. Remakes hebben in mijn ogen alleen nut als ze van DOS of ouder zijnquote:Op donderdag 12 maart 2015 07:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Omdat ze supertof waren. Bovendien is het al erg lang dat ik die gespeeld heb, dus weet alleen nog de hele grote lijnen.
Ik zou zondag 14 juni in je agenda zetten als ik jou was.quote:Op donderdag 12 maart 2015 07:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nou doe mij maar gewoon weer iets nieuws zoals Fallout 4.
Juist ja, of portal 3.quote:Op donderdag 12 maart 2015 07:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nou doe mij maar gewoon weer iets nieuws zoals Fallout 4.
Dat heb ik met al die remakes wel. De games liggen net in de budgetbak, en dan moet er weer een remakes komen. Ik snap dat er mensen blij zijn met alles door de droogte van nieuwe games, maar remakes van games die al HD zijn op last-gen of die ik nog steeds in de winkel zie liggen vind ik meh en cheap.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:27 schreef Mystikvm het volgende:
maar niet iets wat ik twee jaar geleden nog gespeeld heb.
Echt jouw kontgat moet echt stinkjaloers zijn op je mond, gezien de hoeveelheid stront er dagelijks uit komt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:49 schreef RRuben het volgende:
Remakes zijn net als indies. Een hoop mensen vinden ze kut maar er zijn ook mensen die het wel chil vinden
Man, man, man...... Dit is langzamerhand ook wel een drama hoor. Heb hem al tijden in de pre-order staan, nog toen hij op eind vorig jaar stond. In de zomer game ik nauwelijks dus mei is voor mij al aan de late kant.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik moest hier veel te hard om lachen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Echt jouw kontgat moet echt stinkjaloers zijn op je mond, gezien de hoeveelheid stront er dagelijks uit komt.
Ik heb werkelijk nooit ongelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als het Watch Dogs was had je ook ongelijk
Deze zet ik op een tegeltjequote:Op donderdag 12 maart 2015 08:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Echt jouw kontgat moet echt stinkjaloers zijn op je mond, gezien de hoeveelheid stront er dagelijks uit komt.
Dat is wel waar het hoort, zo oud als ie isquote:
vertel, opaquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel waar het hoort, zo oud als ie is.
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/thema's/cid=STORE-MSF75508-THEMESANDWALLSquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
Hoe kan ik nieuwe themes downloaden? Via settings > themes staat find in store maar daar zie ik niks
Volgens mij doet ie dat al wel?quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:40 schreef RvLaak het volgende:
gisteren erachter gekomen dat de PS4 geen CD's speelt![]()
. Is er een indicatie dat dit in de toekomst wel mogelijk is?
Waarom zou je op je ps4 cd's willen spelen...quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:40 schreef RvLaak het volgende:
gisteren erachter gekomen dat de PS4 geen CD's speelt![]()
. Is er een indicatie dat dit in de toekomst wel mogelijk is?
Omdat de PS4 op die verdieping het enige apparaat is wat die form-factor af kan spelen. Beetje amateuristisch imo om wel DVD en BluRay te ondersteunen, maar geen CDquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom zou je op je ps4 cd's willen spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |