Game is niet eens 10 euro waard.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sleeping Dogs voor 12 euro in de PSN Store. Dat is nog eens een leuk verjaardagscadeautje.
Bedankt Sony
Vergeet die 10% code niet (E76CEN5DMN)quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sleeping Dogs voor 12 euro in de PSN Store. Dat is nog eens een leuk verjaardagscadeautje.
Bedankt Sony
quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedankt Sony
Leuk spel inderdaad! Gisteren de eerste 3 levels gespeeld. 2 vragen:quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:58 schreef Retarded het volgende:
Hotline Miami 2 is te downloaden! Ik vermaak me ondertussen ook extreem goed met Counterspy
Eens, na MGS3 afgehaakt. Het verhaal is compleet bonkers en de cutscenes zijn eerder irriterend omdat ze zo vaak de flow van de gameplay doorbreken, als er al gameplay is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt na MGS2.
Teveel cutscenes, te warrig verhaal, te weinig gameplay.
En ondanks de prachtige beelden van Phantom Pain heb ik daar ook alweer zoveel ''onzin'' in gezien dat ik iig weet dat ook die MGS niks voor mij is.
Zeker na het zien van de online mogelijkhedenquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Potentieel een goede game wat jou betreft?
Als het Watch Dogs was had je ook ongelijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:09 schreef Rogan het volgende:
[..]
Game is niet eens 10 euro waard.
Wat een misbaksel van een game.
Edit; sorry, dacht dat het Watch Dogs was![]()
En gefeliciteerd uiteraard
ik zei toch: overrated.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die review van Helldivers @ fok.games![]()
Het is tu moeiluk
Eentonig niet. Het spel wordt snel een stuk moeilijker en ook diversiteit in wapens zorgt voor vernieuwing. Met name persuasion darts maken het nog leuker!quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Leuk spel inderdaad! Gisteren de eerste 3 levels gespeeld. 2 vragen:
Vind je het niet wat eentonig worden?
En vind je het ook niet irritant dat je niet het gehele speelveld ziet als je een ruimte in gaat?
Tenenkrommend slecht zeg...quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die review van Helldivers @ fok.games![]()
Het is tu moeiluk
Zou kunnen, maar goed, dat risico loop je eigenlijk altijd wel met dit soort releases. Hij is trouwens al eens voor de PS3 in de plus gekomen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:03 schreef Tortugal het volgende:
Sleeping Dogs voor twaalf euro in de store, twijfel hem te kopen. Zou het kunnen dat ze hem juist in de aanbieding doen omdat ie binnenkort in de plus komt?
mjah, boeiuh. Er komt meer dan genoeg uit dit jaar, en laat ze maar lekker hun tijd nemen om Uncharted 4 zo goed en indrukwekkend mogelijk te krijgen.quote:
Ik twijfel ook. Ik verwacht hem binnenkort bij plus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:03 schreef Tortugal het volgende:
Sleeping Dogs voor twaalf euro in de store, twijfel hem te kopen. Zou het kunnen dat ze hem juist in de aanbieding doen omdat ie binnenkort in de plus komt?
als het goed is welquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:02 schreef jackson het volgende:
Werken die heists al voor GTA op het moment?
Hong Kongquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedankt Sony
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |