Speel het een paar uurtjes extra en je hebt hem uitgespeeld, zonde toch om hem nu alweer te verkopen? Morgen is hij evenveel waardquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:39 schreef janrad het volgende:
Na ongeveer 2 uur The Order 1886 spelen besluit ik er maar mee te stoppen. Wat een ongelooflijk flut spel is dit. Jammer, ik had er hoge verwachtingen van. Hij gaat direct op Ebay. Het is veel te voorspelbaar allemaal en de bediening is hopeloos. The gameplay is hopeloos scripted en er zitten veel te veel cut scenes in. Voor degenen die hem willen kopen kan ik adviseren het niet te doen.
Verschillende, ligt er ook een beetje aan wat er beschikbaar is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Prachtige he?Welk difficulty speel je?
Gast, niemand hier neemt jou serieusquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Qua coop fun zeker... het draait allemaal om samenwerking en die shit is motherfucking intens. Diablo gaat om het grinden, ook leuk maar de coop-ervaring van Helldivers is echt bizar vet.
stoer ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gast, niemand hier neemt jou serieusMatige trollpoging 2/10. Nu is het klaar.
Zeker doen, is die 15 euro dubbel en dwars waard, heb er nu al meer dan 20 uur in zitten en je hebt zo'n 45 uur nodig om max level te bereiken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]klinkt goed. druk met scriptie helaas maar zodra ik wat beter leer te plannen/tijd aan school te besteden gaat ie er zeker komen
wij halen hem nog gierig met delen ookquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zeker doen, is die 15 euro dubbel en dwars waard, heb er nu al meer dan 20 uur in zitten en je hebt zo'n 45 uur nodig om max level te bereiken.
GTA;O servers waren aan het kutten gisteren dmv de grote drukte.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:53 schreef Yi-Long het volgende:
Jezus wat een brakke verbinding vanavond met BF4Meerdere keren connection lost, en 2x een server ban...(!)
GTA5 wilde ook niet online gaan bij mij, btw...
Misschien moet ik hem er weer eens bijpakken. Had hem uitgeleend maar inmiddels weer in huisquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:59 schreef Visserij het volgende:
Als je Destiny nog hebt liggen; je kunt nu vrij eenvoudig level 31 worden en daarmee alle raids spelen (vendor gear).
Verder ligt het eraan, ik wissel niet vaak van games die ik speel... Ik speel liefst een spel wat langer dan veel spellen tegelijk.
Metal Gear Solid is echt dik. Heb je ooit splinter cell gespeeld?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:36 schreef jackson het volgende:
Even een vraagje, ja ik heb internet, Google, Youtube maar ik hecht natuurlijk meer aan jullie lieve fok!kertjes
Metal Gear Solid, moet volgens wat vrienden van me geweldig zijn, wat is jullie ervaring? Kan zelf Far Cry 4 goed waarderen en The Last of Us is me iets teveel op rails. Waar kan ik de game het best mee vergelijken, of maak ik sowieso de verkeerde vergelijking?
Wat kan ik verwachten?
Nee, maar het zit in die hoek begrijp ik? Ken het wel namelijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:39 schreef Visserij het volgende:
[..]
Metal Gear Solid is echt dik. Heb je ooit splinter cell gespeeld?
Ik ben afgehaakt na MGS2.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:36 schreef jackson het volgende:
Even een vraagje, ja ik heb internet, Google, Youtube maar ik hecht natuurlijk meer aan jullie lieve fok!kertjes
Metal Gear Solid, moet volgens wat vrienden van me geweldig zijn, wat is jullie ervaring? Kan zelf Far Cry 4 goed waarderen en The Last of Us is me iets teveel op rails. Waar kan ik de game het best mee vergelijken, of maak ik sowieso de verkeerde vergelijking?
Wat kan ik verwachten?
De nieuwe MGS speelt zich af in een open wereld.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:36 schreef jackson het volgende:
Wat kan ik verwachten?
Potentieel een goede game wat jou betreft?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De nieuwe MGS speelt zich af in een open wereld.
Vooraf is alles potentieel een goede gamequote:Op woensdag 11 maart 2015 08:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Potentieel een goede game wat jou betreft?
verkaptkijkmijeensjarigzijnpostquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sleeping Dogs voor 12 euro in de PSN Store. Dat is nog eens een leuk verjaardagscadeautje.
Bedankt Sony
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Game is niet eens 10 euro waard.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sleeping Dogs voor 12 euro in de PSN Store. Dat is nog eens een leuk verjaardagscadeautje.
Bedankt Sony
Vergeet die 10% code niet (E76CEN5DMN)quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedankt Sony
quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedankt Sony
Leuk spel inderdaad! Gisteren de eerste 3 levels gespeeld. 2 vragen:quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:58 schreef Retarded het volgende:
Hotline Miami 2 is te downloaden! Ik vermaak me ondertussen ook extreem goed met Counterspy
Eens, na MGS3 afgehaakt. Het verhaal is compleet bonkers en de cutscenes zijn eerder irriterend omdat ze zo vaak de flow van de gameplay doorbreken, als er al gameplay is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt na MGS2.
Teveel cutscenes, te warrig verhaal, te weinig gameplay.
En ondanks de prachtige beelden van Phantom Pain heb ik daar ook alweer zoveel ''onzin'' in gezien dat ik iig weet dat ook die MGS niks voor mij is.
Zeker na het zien van de online mogelijkhedenquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Potentieel een goede game wat jou betreft?
Als het Watch Dogs was had je ook ongelijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:09 schreef Rogan het volgende:
[..]
Game is niet eens 10 euro waard.
Wat een misbaksel van een game.
Edit; sorry, dacht dat het Watch Dogs was![]()
En gefeliciteerd uiteraard
ik zei toch: overrated.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die review van Helldivers @ fok.games![]()
Het is tu moeiluk
Eentonig niet. Het spel wordt snel een stuk moeilijker en ook diversiteit in wapens zorgt voor vernieuwing. Met name persuasion darts maken het nog leuker!quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Leuk spel inderdaad! Gisteren de eerste 3 levels gespeeld. 2 vragen:
Vind je het niet wat eentonig worden?
En vind je het ook niet irritant dat je niet het gehele speelveld ziet als je een ruimte in gaat?
Tenenkrommend slecht zeg...quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die review van Helldivers @ fok.games![]()
Het is tu moeiluk
Zou kunnen, maar goed, dat risico loop je eigenlijk altijd wel met dit soort releases. Hij is trouwens al eens voor de PS3 in de plus gekomen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:03 schreef Tortugal het volgende:
Sleeping Dogs voor twaalf euro in de store, twijfel hem te kopen. Zou het kunnen dat ze hem juist in de aanbieding doen omdat ie binnenkort in de plus komt?
mjah, boeiuh. Er komt meer dan genoeg uit dit jaar, en laat ze maar lekker hun tijd nemen om Uncharted 4 zo goed en indrukwekkend mogelijk te krijgen.quote:
Ik twijfel ook. Ik verwacht hem binnenkort bij plus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:03 schreef Tortugal het volgende:
Sleeping Dogs voor twaalf euro in de store, twijfel hem te kopen. Zou het kunnen dat ze hem juist in de aanbieding doen omdat ie binnenkort in de plus komt?
als het goed is welquote:Op woensdag 11 maart 2015 14:02 schreef jackson het volgende:
Werken die heists al voor GTA op het moment?
Hong Kongquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bedankt Sony
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |