Mja nogal. Gezien ze alleen wat exlusiviteitsdeals (dus sowieso positieve reclame) hebben en voor de rest nog geen hont het gespeeld heeft wacht ik lekker af.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:09 schreef Jimbo het volgende:
bij NMS moet je zn beetje met het slakkenzout achter de fanboys aanlopen
Lees ik nou goed dat hij vandaag uitkomt?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Fuuuck yes!!
Hotline miami 2 review thread
This game is gonna deliver... te weinig tijd met Hotline Miami 2, Helldivers, de GTA:O Heists & Dying light.
In Amerika ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Lees ik nou goed dat hij vandaag uitkomt?
Was deel 1 niet gratis te verkrijgen voor de PS4? Vanavond even proberen danquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In Amerika ja.
Morgen in de EU store.
Alleen als je deze al op de PS3/vita had gekooptquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Was deel 1 niet gratis te verkrijgen voor de PS4? Vanavond even proberen dan
Destiny wordt nog altijd erg veel gespeeld, ook door mezelf. Overigens speel je Raids met 6 man, erg veel plezier mee... Als je de Raids niet hebt gedaan, heb je eigenlijk nooit echt Destiny gespeeld....quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hebt het over dat Destiny een faalgame is.
Als er dagelijks miljoenen actieve spelers zijn is een game niet gefaald in mijn optiek, ongeacht wat ik er zelf van vind. (Ik vond Destiny leuk tot aan lvl 20 en heb m toen verkocht)
Nieuwe series? DriveClub, Bloodborne, Evolve, The Evil Within o.a., nog zat om te ontdekken voor je zo te zien...
Volgens mij niet hoor? Hij is nu 5 of 6 euro geloof ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Was deel 1 niet gratis te verkrijgen voor de PS4? Vanavond even proberen dan
Hmmmm oké. Dan nog maar even verder met CounterSpy.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor? Volgens mij is hij nu 5 of 6 euro.
Punt is dat voordat je raids kunt doen al achterlijk veel moet grinden. En daar haken mensen af, er zijn meer games (of uberhaupt) andere tijdsbestedingenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:19 schreef Visserij het volgende:
[..]
Destiny wordt nog altijd erg veel gespeeld, ook door mezelf. Overigens speel je Raids met 6 man, erg veel plezier mee... Als je de Raids niet hebt gedaan, heb je eigenlijk nooit echt Destiny gespeeld....
ook tot level 23 gespeeld ofzo. speelde het wel co-op maar zelfs dat werd saai, was echt alleen maar hetzelfde doenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Punt is dat voordat je raids kunt doen al achterlijk veel moet grinden. En daar haken mensen af, er zijn meer games (of uberhaupt) andere tijdsbestedingen
Ik ben gestopt met level 24, ik kreeg de melding dat ik nog geen raid kon doen omdat ik nog meer items moest gaan sparen voor extra light. ja dag, solo is het gewoonweg niet leuk om te grinden.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:19 schreef Visserij het volgende:
[..]
Destiny wordt nog altijd erg veel gespeeld, ook door mezelf. Overigens speel je Raids met 6 man, erg veel plezier mee... Als je de Raids niet hebt gedaan, heb je eigenlijk nooit echt Destiny gespeeld....
Nou ja, de raids zien er cool uit, maar het duurt te lang en vraagt te veel commitment van mij iig. En dat heb ik niet voor Destiny over. Ik heb meer tijd in FF XIV zitten dat vond ik, ondanks dat de beginnende tot medium level quests misschien meh waren later een stuk leuker worden. Alleen daar schoten ze ook weer door. Primals op normal, extreme, insane, whatever.quote:
Nog steeds miljoenen spelers. En mensen die teleurgesteld zijn. het is net zoals bij elk <insert random> spel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Wel lachen ik zat gisteren wat oude topics te lezen toen Destiny nog niet uit was. Bijna iedereen kon niet meer wachten tot die game er was en iedereen dacht echt dat het een super vet spel zou worden. En kijk nu?
Nice! Crossbuy ook?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In Amerika ja.
Morgen in de EU store.
Daarom moet je het ook allemaal niet te serieus nemen.... Met name het commentaar van de spelers niet. Als vrienden zeggen dat ik een game echt moet hebben dan is het wat anders, die kennen me of weten wat van mijn smaak af. Heb me uitstekend vermaakt met Destiny ook, echt doorpakken heb ik nooit gedaan maar vond het geen miskoop.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steeds miljoenen spelers. En mensen die teleurgesteld zijn. het is net zoals bij elk <insert random> spel.
Het probleem zit een in die 6 man krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:19 schreef Visserij het volgende:
[..]
Zolang er toffe loot is heb ik geen problemen om te grinden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Eigenlijk is Destiny ook helemaal geen slechte game zoals veel mensen wel roepen, maar je moet het echt leuk vinden om steeds hetzelfde te doen om andere en betere dingen te vinden.
Ik heb me er zeker mee vermaakt, maar ik ben helaas ook niet het type die altijd maar hetzelfde wil doen.
Ik heb hem liggen. Iemand kopen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:59 schreef Visserij het volgende:
Als je Destiny nog hebt liggen; je kunt nu vrij eenvoudig level 31 worden en daarmee alle raids spelen (vendor gear).
Verder ligt het eraan, ik wissel niet vaak van games die ik speel... Ik speel liefst een spel wat langer dan veel spellen tegelijk.
Destiny is qua gunplay fantastisch.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Eigenlijk is Destiny ook helemaal geen slechte game zoals veel mensen wel roepen, maar je moet het echt leuk vinden om steeds hetzelfde te doen om andere en betere dingen te vinden.
Ik heb me er zeker mee vermaakt, maar ik ben helaas ook niet het type die altijd maar hetzelfde wil doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |