ps+?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:22 schreef speknek het volgende:
Ik ben ook wel geïnteresseerd in VH. Is er nog een plek voor goede PSN deals?
Het is echt dramatischquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een zooi.Zijn de heists er eindelijk en kun je niet online
Ik vond het niks eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik snap de Hotline Miami hype, maar het is vooral dikke beats, grof geweld en trial & error-gameplay. Leuk voor een avond, maar niet meer dan dat. Vind ik.
Wolfenstein is leukquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:54 schreef Jungle_Jim het volgende:
Alvast Wolfenstein gekochtis nu 20,- bij dixons.nl
Prachtige he?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Helldivers is echt GOTY materiaal!
Iedere keer 'zweten' als 3 van de 4 divers dood zijn en de laatste met tig bugs achter zich aan naar een plekje zoekt om snel de combinatie voor een Reinforce in te voeren..
Zeker als je zelf die laatste persoon bent en je bepaalt of de afgelopen 20-25 minuten voor Jan Lul zijn geweest voor alle teamleden of niet.
Nee joh alleen het intro hoef je alleen te doen, de rest lekker multiplayer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heerlijk stukje Valiant Hearts met Anna in de auto bommen ontwijken met die muziek eronder. Mooi spel
En net ook weer ff Helldrivers gespeeld. Moet je daar eigenlijk perse de singleplayer uitspelen? Hoop het niet want multiplayer is veel leuker als je het mij vraagt
haalt het diablo qua coop fun?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee joh alleen het intro hoef je alleen te doen, de rest lekker multiplayer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |