ja zal goed oplettenquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Pas je wel op? Hij is schijnbaar HEUL erg moejluk
welke firmware updates? die eens per 3 maanden bedoel jequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je de PS4 op standby houdt dan waait dat wat weg als er een firmware update is.
Komt lekker rond The Witcher 3 uitquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Project CARS weer uitgesteld, nu half mei release.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik zal niet degene zijn om de hele discussie weer op te rakelen, maar voorlopig blijft ie stof happen dus.
Ok.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, serieus? (ok, voor de vita) maar dat is toch pure aids anno 2015?
beetje splinter cell maar dan wel met af en toe vage Japanse trekjes erin.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, maar het zit in die hoek begrijp ik? Ken het wel namelijk
Ten eerste, wel via ethernet aangesloten? Ten tweede download hij het via de servers van sony, dus ligt het niet alleen aan wat jouw downloadspeed is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hij zegt dat ik 20mb downloadsnelheid heb. Youtube app downloaden ging met meer dan 1mb per seconde, the last of us met 200kb/s
Gelukkig heb je Driveclub nogquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Project CARS weer uitgesteld, nu half mei release.
Ik ging CARS sowieso al niet halen.quote:
ik moet toch ook etenquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ging CARS sowieso al niet halen.
Moet je niet nog een game reviewen ofzo?
ja heb t via ethernet aangesloten. 200 kb/s is wel extreem traag, hij is morgenavond pas klaarquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:40 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ten eerste, wel via ethernet aangesloten? Ten tweede download hij het via de servers van sony, dus ligt het niet alleen aan wat jouw downloadspeed is.
Boh gek, moet ik mijn eetreviews dan posten in CRE of CULquote:Op woensdag 11 maart 2015 19:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In die tijd had je 2 reviews kunnen maken!
ikkequote:Op woensdag 11 maart 2015 19:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wie de fuck heeft die Helldivers review geschreven
Dat klopt maar dit is gewoon echt een slecht geschreven review. Alle negatieve punten zijn vreselijk ongefundeerd en er worden complete stukken relevante gameplay compleet verzwegen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja ik zag het, zo blijkt maar weer, meningen verschillen
Neuh. Zuinig aan gedaanquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan zijn je schattingen te hoog geweest. Ik betaal al amper wat aan stroom
mb of mbit? Wereld van verschil.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hij zegt dat ik 20mb downloadsnelheid heb. Youtube app downloaden ging met meer dan 1mb per seconde, the last of us met 200kb/s
Hoe bedoel je? Je kan toch gewoon nieuwe shit unlocken met die shit?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Waarom moet ik bij Helldivers iedere keer opnieuw mijn researchpuntjes uitgeven? Is dat een bug of vergeet ik ergens te bevestigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |