dan zijn je schattingen te hoog geweest. Ik betaal al amper wat aan stroomquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ieder jaar teruggestort krijgen van de Nuon
Je PS4 24 uur per dag in standby mode laten staan kost je gemiddeld op jaarbasis 16,12 euro.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ieder jaar teruggestort krijgen van de Nuon
Kun je een heel toffe indie van kopen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je PS4 24 uur per dag in standby mode laten staan kost je gemiddeld op jaarbasis 16,12 euro.
Hoeft niet, zijn meestal gratis in PS Plusquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
Kun je een heel toffe indie van kopen.
Of 3 maanden PS Plus!quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hehehehequote:Op woensdag 11 maart 2015 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeft niet, zijn meestal gratis in PS Plus
Net geen Helldivers.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
daar begin ik ook bang voor te wordenquote:
in dat geval... verander ik niksquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je PS4 24 uur per dag in standby mode laten staan kost je gemiddeld op jaarbasis 16,12 euro.
ik ben in principe tegen maar sommige zijn wel leukquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:03 schreef Cikx het volgende:
[..]Je moet wel nog even vermelden of je voor of tegen indies bent, anders kun je 90% van de tijd niet meepraten hier.
Ik ben absoluut niet tegen, als aanvulling, niet als volledig aanbodquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik ben in principe tegen maar sommige zijn wel leukmaar ik vind vormgeving erg belangrijk.
FTFYquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:54 schreef Jimbo het volgende:
indiesGames.
op de pareltjes na, niets meer dan een gezwel op je harde schijf
Als je de PS4 op standby houdt dan waait dat wat weg als er een firmware update is.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik zal niet degene zijn om de hele discussie weer op te rakelen, maar voorlopig blijft ie stof happen dus.
Naja stof happen doet die nog niet, omdat ik toch wel wat andere games soms speel, maar het meeste speel ik niet uit omdat de interesse gewoon vervalt (The Evil Within, Destiny, Far Cry 4, The Order en ga zo maar doorquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik zal niet degene zijn om de hele discussie weer op te rakelen, maar voorlopig blijft ie stof happen dus.
Ja, ik heb er ook wel op gegamed verder, maar ben nu door de titels heen. Maar ook de Xbone heeft er last van hoor, die games bij Gold zijn ook intriest.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Naja stof happen doet die nog niet, omdat ik toch wel wat andere games soms speel, maar het meeste speel ik niet uit omdat de interesse gewoon vervalt (The Evil Within, Destiny, Far Cry 4, The Order en ga zo maar door).
Ach wil over een tijdje ook Dying Light kopen en daar kan je ook weer wat uren aan kwijt. Toch heel misschien nog die Borderlands pack.
hahah vrienden inmiddels overgehaald helldivers te kopenquote:
Pas je wel op? Hij is schijnbaar HEUL erg moejlukquote:Op woensdag 11 maart 2015 16:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah vrienden inmiddels overgehaald helldivers te kopen
krijg nu dit terug in groepschat
'gebruik zo nuke, gaan bijna allemaal dood. laatste overlevende gebruikt zo'n pod uit de lucht, om ons te reviven, landt die pod op hem, helemaal geplet. halen die shiten dat het gewoon een vette game is
pffSowieso deze week halen
hij zegt dat ik 20mb downloadsnelheid heb. Youtube app downloaden ging met meer dan 1mb per seconde, the last of us met 200kb/squote:Op woensdag 11 maart 2015 15:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Even je PS4 in je router in de DMZ zetten, zodat je zeker weet dat al je poorten open staan.
Verder Battlefield 4 Premium halen (40-50 euro), en wellicht Driveclub (25 euro), en idd PS+, anders kun je niet online spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |