Het is ook een leuke sandbox game, zolang het verhaaltje duurt zeker, maar meer dan een 7 zou ik het niet geven. De gameplay (vechten, shooting (beetje weinig) en racen is allemaal in orde, qua handling.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:20 schreef Retarded het volgende:
Lijkt me best een leuke titel. Open world, maar niet te lang. Ik wacht echter wel tot ie een keer bij Plus komt, geen haast
Veel verder dan m'n eerste flatgebouw kwam ik niet. Wat een lol.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef janrad het volgende:
Hebben mensen hier Just cause wel een gespeeld ? Er komt een deel 3 aan. Ziet er wel leuk uit.
Niets aan of…..quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Veel verder dan m'n eerste flatgebouw kwam ik niet. Wat een lol.
Als dit je bevalt, kopen:quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:31 schreef janrad het volgende:
Hebben mensen hier Just cause wel een gespeeld ? Er komt een deel 3 aan. Ziet er wel leuk uit.
Ja, de overige downloads op pauze zetten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
En kan ik ook instellen dat ie maar 1 ding tegelijk downloadt?
Ik zou beginnen met Dying Light en Farcry 4, ben je wel even zoet en gefeliciteerd met je PS4. Nu hoor je er tenminste bijquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ps4 gekocht![]()
[ afbeelding ]
Heb alleen nog geen spellen
Gaat downloaden uit de store altijd zo traag? En kan ik ook instellen dat ie maar 1 ding tegelijk downloadt?
Menu is trouwens wel een verademing tov de xbox360
Ik bleef maar slingeren van beneden naar boven van links naar rechts. Wat een enorme pret. srsquote:
Gefeliciteerd! Zowieso handig om PS+ aan te schaffen, heb je meteen 4 games. En tjah, weet niet welke soort games je leuk vindt, dus daar kan ik geen zinnige suggesties over doenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ps4 gekocht![]()
[ afbeelding ]
Gaat downloaden uit de store altijd zo traag? En kan ik ook instellen dat ie maar 1 ding tegelijk downloadt?
hmm, das nie zo handigquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja, de overige downloads op pauze zetten.
Ben een budgetgamerquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:35 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met Dying Light en Farcry 4, ben je wel even zoet en gefeliciteerd met je PS4. Nu hoor je er tenminste bij
heb er een jaar ps+ bij genomen, username = Jungle_JimJimquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:39 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Zowieso handig om PS+ aan te schaffen, heb je meteen 4 games. En tjah, weet niet welke soort games je leuk vindt, dus daar kan ik geen zinnige suggesties over doen.
Afgaande op je 360 games komt dr natuurlijk volgende week BF Hardline uit, begin april Project Cars, etc.
En DriveClub dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hmm, das nie zo handigmaar toch maar gedaan. Heb the last of us maar gekocht en wolfenstein is net bezorgd
[..]
Ben een budgetgamer
Even je PS4 in je router in de DMZ zetten, zodat je zeker weet dat al je poorten open staan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ps4 gekocht![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:33 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ps4 gekocht![]()
[ afbeelding ]
Gewoon uit, bietje aan het milieu denken natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:11 schreef s0ul1991 het volgende:
Zeg hebben jullie de PS4 altijd in de slaapstand of gaat hij helemaal uit? Ik ben gewend om het helemaal uit te zetten. Updates etc zijn wel handig om binnen te halen in de slaapstand, maar is het verbruik etc niet te hoog? En kan de voeding het wel hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |