Onze tijd is te kostbaar voor middelmatigheid.quote:
Dan ga je terug naar PS3/360?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PS+ is gewoon overkoepelend hoor.
Waarom moet ik verzinnen wat ik wil zien als het op de PS3/360 gewoon allemaal aanwezig was?
Oh, dus Wii vind je een fantastische console? Die is ruim 100 miljoen keer verkocht!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, Sony laat zijn klanten in de steek! Al bijna 20 miljoen PS4's verkocht maar ze doen het echt niet goed man.
Sony heeft er weinig in te brengen op een zak geld na. De uitgevers beslissen voor welk bedrag ze het beschikbaar maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, okay, dat begrijp ik natuurlijk wel.
Maar een jaar na dato kunnen ze wel een aantal first party games gaan verhuren. Knack is allerminst een top game, toch denk ik dat ze die beschikbaar moeten maken. Of Killzone bijvoorbeeld.
Dit jaar is het overigens al wel wat beter met inFamous, Valiant Hearts en Transistor (die laatste moet ik nog beginnen).
Of wat te denken van andere retailgames die geen drol meer kosten? Black Flag, NFS, Thief. Ik noem maar wat
Nintendo heeft mij verloren na de Gamecube.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, dus Wii vind je een fantastische console? Die is ruim 100 miljoen keer verkocht!
Maak er anders een topic over...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, dus Wii vind je een fantastische console? Die is ruim 100 miljoen keer verkocht!
jij vindt dat sony genoeg doet. En dan vervolgens van die mening uit gaan om te zeggen dat de fout bij ons ligt?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:12 schreef Typisch het volgende:
In mijn beleving doet sSony het fantastisch in de huidige markt. Zeker als je kijkt naar de concurrent.
Dat er dan mensen zijn die nog veel meer verwachten... Ligt die fout dan bij Sony of bij hen?
Nee, je kan nog meedoen!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:13 schreef RRuben het volgende:
Kut ben net een kwartiertje te laat. Of is de indie/AAA discussie nog bezig?
Ach, het gaat over de PS4 en het beroerde aantal goeie games dat je daarvoor kan kopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Die ''voordat je reageert'' melding kan ook wel weg he...
De markt zelf vindt ook dat Sony het goed doet. Gemiddeld ruim 4 games verkocht per verkochte console vorig jaar, dat is echt insane hoog.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:14 schreef RRuben het volgende:
[..]
jij vindt dat sony geneeg doet. En dan vervolgens van die mening uit gaan om te zeggen dat de fout bij ons ligt?![]()
Vandaar dat ik de Wii en Wii U voor de zoveelste keer voorbij zie komen...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach, het gaat over de PS4 en het beroerde aantal goeie games dat je daarvoor kan kopen.
Enige spel dat je de komende tijd nodig hebt is GTA... dankzij de update van vandaagquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach, het gaat over de PS4 en het beroerde aantal goeie games dat je daarvoor kan kopen.
Een hoop gamers met een PS4 zijn de standaard Fifa/CoD gamers. Daar heeft Sony weinig aan, buiten het feit dat ze met de verkoopcijfers kunnen strooien. In Europa tenminste.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nintendo heeft mij verloren na de Gamecube.
Overigens zijn minstens 8 op de 10 consoles van de Wii aan een ander soort consumenten verkocht (was ook daar op gericht), dus in dat opzicht hebben ze dat best goed gedaan ja.
Wii U vind ik wel een top ding trouwens.
Bloodborne weer uitgesteld ja?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Enige spel dat je de komende tijd nodig hebt is GTA... dankzij de update van vandaag
Enige game die ik mis van mijn 360. Spijt dat ik hem daarvoor gekocht heb, maar wil niet nu nog een keer 60 euro uitgeven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Enige spel dat je de komende tijd nodig hebt is GTA... dankzij de update van vandaag
Ik heb een prima aantal games hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf, Sony verkoopt gemiddeld ruim 4 games per console en dat is gewoon erg veel. Dat is niet de gemiddelde COD-gamer geloof ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een hoop gamers met een PS4 zijn de standaard Fifa/CoD gamers. Daar heeft Sony weinig aan, buiten het feit dat ze met de verkoopcijfers kunnen strooien. In Europa tenminste.
Deze generatie is erg interessant wat dat betreft. Het toont onder andere aan dat de vorige generatie te lang heeft geduurd (ook al kun je nog prima gamen met een PS3, begrijp me niet verkeerd), MS haar eigen ruiten heeft ingegooid met de communicatie over de mogelijkheden en dat je simpelweg niet met verouderde hardware kunt scoren zoals Nintendo probeert.
Want eigenlijk is Sony ook niet goed bezig. Veel beloofde features duren te lang (suspend komt nu pas met FW2.5, Driveclub is er nog steeds niet), de hardware is kwalitatief niet sterk (eject-bug, dual shock pookjes, wiebelende console) en qua exclusives is het erg magertjes.
Natuurlijk heb ik al een flink aantal toffe games gespeeld met o.a. Wolfenstein, inFamous, Watch Dogs, Resogun, Valiant Hearts en TLOU, maar toch mis ik de echte next gen ervaring.
Sony gooit wat mij betreft ook teveel aandacht richting indies. Hoe tof ze soms ook zijn.
Typisch weer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet je, ik heb geen zin om er nog verder op in te gaan. Ik vermaak mij weer net zoveel als ik gedaan heb met mijn SNES, PSX, N64, Gamecube, Xbox, 360 en nog wat handhelds dus ik vind het allemaal wel prima.
Maar zoals ik al aangaf, Sony verkoopt gemiddeld ruim 4 games per console en dat is gewoon erg veel. Dat is niet de gemiddelde COD-gamer geloof ik.
Aangepast.quote:
Dit inderdaad... Resogun vind ik wel een sterke game overigens maar ik kijk liever naar fraaie beelden dan naar 8-bit handel. Ieder zijn ding toch, veel mensen hier nemen het gamen iets te serieus volgens mijquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh god, zo'n ekte ekte roeper, het gaat over gamen man, geen fucking levensdoel.
Haha, nee prima. Het is ook een steeds terugkerende discussie en eigenlijk heb ik er ook wel genoeg vanquote:
Was een beetje een retorische vraag vond je niet? En markt en klant zijn twee heel verschillende begrippen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
De markt zelf vindt ook dat Sony het goed doet. Gemiddeld ruim 4 games verkocht per verkochte console vorig jaar, dat is echt insane hoog.
Ik stel overigens een vraag, ik wijs niemand aan die fout zit.
Ik wilde eigenlijk Resogun op de vita spelen maar die heb ik op mijn us account staanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit inderdaad... Resogun vind ik wel een sterke game overigens maar ik kijk liever naar fraaie beelden dan naar 8-bit handel. Ieder zijn ding toch, veel mensen hier nemen het gamen iets te serieuws volgens mij
Twee maatjes die hier regelmatig over de vloer komen hebben sinds een tijdje een Wii U, was wel even raar om Mario Kart in HD te zien moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, nee prima. Het is ook een steeds terugkerende discussie en eigenlijk heb ik er ook wel genoeg van
Is goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:20 schreef RRuben het volgende:
[..]
Was een beetje een retorische vraag vond je niet? En markt en klant zijn twee heel verschillende begrippen.
Het is ook nogal makkelijk om in een discussie/gesprek dan maar te roepen dat de ander het veel te serieus neemt natuurlijk. Dan kun je beter niks meer zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit inderdaad... Resogun vind ik wel een sterke game overigens maar ik kijk liever naar fraaie beelden dan naar 8-bit handel. Ieder zijn ding toch, veel mensen hier nemen het gamen iets te serieus volgens mij
Knack en Killzone zijn echt veel minder dan de aangeboden games. Ook minder waardevol trouwens, je kunt ze tegenwoordig vast voor een schijntje krijgen. Thief hebben ze beschikbaar gemaakt voor PS3, haha. Maarja, iets meer van dat soort games zouden idd niet misstaan, maar er zijn er simpelweg nog niet veel van.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, okay, dat begrijp ik natuurlijk wel.
Maar een jaar na dato kunnen ze wel een aantal first party games gaan verhuren. Knack is allerminst een top game, toch denk ik dat ze die beschikbaar moeten maken. Of Killzone bijvoorbeeld.
Dit jaar is het overigens al wel wat beter met inFamous, Valiant Hearts en Transistor (die laatste moet ik nog beginnen).
Of wat te denken van andere retailgames die geen drol meer kosten? Black Flag, NFS, Thief. Ik noem maar wat
Thief voor de PS4? Op PS+?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:24 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Knack en Killzone zijn echt veel minder dan de aangeboden games. Ook minder waardevol trouwens, je kunt ze tegenwoordig vast voor een schijntje krijgen. Thief hebben ze beschikbaar gemaakt voor PS4, haha. Maarja, iets meer van dat soort games zouden idd niet misstaan, maar er zijn er simpelweg nog niet veel van.
Én het is ook nog eens geen indiequote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Thief was een drollenbak vergeleken met zijn voorgangers, die hoef ik niet in de PS+ hoor!
Valiant Hearts ook niet, echt een top game.quote:
Eensch. Kreeg ook veel betere cijfers.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:28 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zie dan liever Black Flag in de PS+ verschijnen. Thief lijkt me matig.
is goed joh, dm / pm je gegevens maarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
voor 24 inclusief verzending wil ik m wel van je overnemen.
knackquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
''Ik wil liever een matige game als Knack dan een topgame die niet van een grote uitgever is''
Tsja, waarom zou je dan nog in discussie gaan...
Laten we de PS4 catalogus eens gaan vergelijken met die van de PS3 zo ergens in...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:32 schreef satecl het volgende:
Vorig jaar ook een topic over begonnen:
GAM / Playstation 4: Een grote teleurstelling.
Maar nu ik een abo heb op PS+ vermaak ik me al iets meer. Maar de PS3 is moeilijk te overtreffen. Wat een meesterlijke games zijn daar op gemaakt zeg
Komt goed man, in tegenstelling tot Feyenoordquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:32 schreef satecl het volgende:
Vorig jaar ook een topic over begonnen:
GAM / Playstation 4: Een grote teleurstelling.
Maar nu ik een abo heb op PS+ vermaak ik me al iets meer. Maar de PS3 is moeilijk te overtreffen. Wat een meesterlijke games zijn daar op gemaakt zeg
En dan gaan klagen als het zo ver is en je het eindelijk tien sec gespeeld hebtquote:
Feyenoord komt niet meer goed nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Komt goed man, in tegenstelling tot Feyenoord, komt genoeg moois aan.
Roy heeft zijn ''2/10 review'' allang ergens in MS Word opgeslagen, Knack moet alleen nog even via Plus beschikbaar komen en dan komt ie m hier neerplanten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan gaan klagen als het zo ver is en je het eindelijk tien sec gespeeld hebt
dat zien we dan welquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan gaan klagen als het zo ver is en je het eindelijk tien sec gespeeld hebt
Klopt, maar daar door niet minder waar in dit gevalquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is ook nogal makkelijk om in een discussie/gesprek dan maar te roepen dat de ander het veel te serieus neemt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |