Na 3 maanden mijn PS4 in bezit te hebben, ben ik eigenlijk geweldig teleurgesteld tot nu toe! Ik heb in mijn leven genoeg consoles gehad: NES, SNES, Playstation, Dreamcast, Gamecube, Playstation 3 en nu dus de Playstation 4. En de grootste tegenvaller tot nu toe is toch wel de PS4.
Natuurlijk prachtige games(nostalgie) meegemaakt met de SNES(mario) en PS1(resident evil 2), maar de Playstation 3 is mijn mooiste ervaring geweest.
Call of Duty: MW 1Mijn eerste first person shooter op een console met een lekkere gameplay! Wat een toffe ervaring. MW2 was ook nog wel grappig, maar deel 1 is helaas nooit meer overtroffen. Komt vooral omdat het toch wel nieuw voor mij was: Zo'n prachtige shooter op de console.
Ratchet & Clank: Tools of Destruction:Ondanks ik toen al een jaartje of 20 was, evengoed echt fantastisch genoten van deze avonturengame. Echt niks mis mee.
FIFA 10:Ook op sportgebied werd ik verrast. Ik speelde altijd PES op de PS2, maar dat kon echt niet meer. Ik stapte weer over naar mijn oude liefde FIFA, en wat een prachtig spel hadden die in 2009: FIFA 10. Online ook geweldig. Ik heb zelf nog in de top 100 van Nederland gestaan.
GTA IVGTA III en al zijn uitbreidingen had ik nooit eerder gespeeld. Dus GTA IV was voor mij een fantasisch iets. Vrije wereld, je kon van alles doen. Met als hoogtepunt de bankoverval.
Rock BandUren met vrienden gelachen met al die instrumenten!
UnchartedNog nooit zo'n mooi spel gezien! Wat schitterend zeg, vooral deel 2! Prachtig dat HD.
Assassin's Creed Pffff ook geweldige ervaring. Al werd het wel iets eentonig op het einde. Maar dit spel had ik ook in 2 weken uit.
The Last of Us:Toch wel het laatste pareltje wat ik gezien heb. Daarna is er niet meer iets geweest wat ik geweldig vond.
Heel wat mooie ervaringen gehad dus. Wat me opvalt: Het waren vooral games waarvan ik dacht: Waauww dit heb ik nog nooit zo mooi gezien. Of dat het iets nieuws was. Ik stapte dus ook over naar de PS4.
Dat zou het helemaal worden voor mij natuurlijk. Het begon met Watch_Dogs. wat een teleurstelling. Vervolgens zou Destiny het allerbeste spel ooooit worden. Nou... Het heeft me totaal niet geboeid. Daarna uiteraard weer de nieuwe FIFA gekocht. Zit vol met bugs, en ook dat voelt totaal niet als een next-gen game. En laatst AC:Unity gekocht. Over bugs gesproken.....
Nog geen enkele game die me heeft geraakt. Sterker nog: Alleen maar teleurstellingen. Al 4 spellen op rij. Ik zit ook een beetje te kijken bij het aanbod, maar zie ook nog niet iets waarvan ik denk: JAAA DIE MOET IK HEBBEN! Alleen maar remakes, uitgemolken delen en slechte spellen.
Dat wilde ik even kwijt.