abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150542884
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lees trouwens dat Uncharted is verschoven. Euh, wat is de grote eindejaarsknaller van Sony voor dit jaar nu?
OlliOlli3
SOONY
pi_150542940
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:34 schreef satecl het volgende:

[..]

Leuk spel inderdaad! Gisteren de eerste 3 levels gespeeld. 2 vragen:
Vind je het niet wat eentonig worden?
En vind je het ook niet irritant dat je niet het gehele speelveld ziet als je een ruimte in gaat?
Ja, heb de afgelopen dagen alleen maar deel 1 gespeeld, vandaag deel 2 gekocht en na 2 levels dacht ik al van 'meh' en ben ik GTA gaan spelen. Geef HM2 dit weekend weer een kans. De soundtrack is wel weer top notch.
pi_150542988
quote:
Lees trouwens dat Uncharted is verschoven. Euh, wat is de grote eindejaarsknaller van Sony voor dit jaar nu?
Geen, maar The Witcher 3 _O_
pi_150543091
quote:
Xenoblade Chronicles X
  woensdag 11 maart 2015 @ 21:49:35 #230
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_150545405
Vandaag even de eerste heist gedaan, was wel lachen maar heb wel een halfuur die hostages onder schot gehouden omdat boren niet mijn maat zijn beste punt was :')
You can't be late if you don't show up.
pi_150545407
quote:
14s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sleeping Dogs voor 12 euro in de PSN Store. Dat is nog eens een leuk verjaardagscadeautje.

Bedankt Sony _O_
Mezelf ook maar cadeau gedaan ;)
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_150545838
Nou, The Order is een prachtig spel om te zien...maar wat een saaie game zeg. Het kleine beetje gameplay dat erin zit is saai. Blij dat ik er geen geld aan uitgegeven heb
pi_150545935
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:49 schreef l0lownkill het volgende:
Vandaag even de eerste heist gedaan, was wel lachen maar heb wel een halfuur die hostages onder schot gehouden omdat boren niet mijn maat zijn beste punt was :')
Zowel je analog als je trigger halverwege indrukken, ben nu bezig met de 2e heist _O_ Laatste deel van de eerste missie is me nog niet in 05:30 gelukt trouwens, 07:30 is de snelste tijd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Miauw_Zedong op 11-03-2015 22:08:01 ]
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_150546244
Waar vind ik de goedkoopste ps plus codes te koop? Best wel een bummer dat ik hiervoor nu ook al moet betalen :') (ja het is mijn eerste ps)
graag verwijderen
  woensdag 11 maart 2015 @ 22:15:23 #235
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_150546841
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:04 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ja, heb de afgelopen dagen alleen maar deel 1 gespeeld, vandaag deel 2 gekocht en na 2 levels dacht ik al van 'meh' en ben ik GTA gaan spelen. Geef HM2 dit weekend weer een kans. De soundtrack is wel weer top notch.
Haha ik had het eigenlijk over CounterSpy ;)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_150548103
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef fyah het volgende:
Waar vind ik de goedkoopste ps plus codes te koop? Best wel een bummer dat ik hiervoor nu ook al moet betalen :') (ja het is mijn eerste ps)
http://www.budgetgaming.nl/accessoires/1/P/console-ps4.html
pi_150548128
Krijg er steeds meer zin in Bloodborne.

Van EDGE na het spelen van Bloodborne (40 uur, niet uitgespeeld):

[*]Playthrough did not involve Chalice Dungeon or multiplayer - they also did not complete the game in 40 hours.

[*]"Bloodborne is Hidetaka Miyazaki's brutal riposte to the section of his playerbase that thinks it has seen it all before."

[*]Merchant sells a clip-on lantern (hello Demon's Souls augite)

[*]"Yharnam spends the game in the grip of a perpetual night...that can only be brought to an end by the player finding and finishing off the source of the scourge of beasts." (this could be referring short term like...defeat a major boss, get some daytime, or overall, I guess)

[*]Description on the first shield they found: Shields are nice, but not if they engender passivity.

[*]Some enemies in the game can use spells

[*]Confirmed Bloodtinge stat governs bullet damage

[*]Transforming strikes and their follow-up attacks give you a way of reaching enemies that in other Souls games might be out of reach because they were pushed back by your earlier attacks - they say stamina management is a more diverse process in Bloodborne than in the earlier games

[*]Bloodstone shards = titanite, coldblood = portable souls, most common items are blood vials (healing) and quicksilver bullets, but stocks can grow low later in the game

[*]Surplus items are automatically sent to a storage box, and if you die your items are replenished from the box automatically

[*]They say your starting stats are dictated by the trick weapon you choose (which runs counter to the origins shown in the character creator...)

[*]Enemies only drop upgrade mats and items

[*]Very few chests, almost all have something good inside

[*]Clothes found in the world or from a merchant whose catalog expands when you defeat bosses

[*]Only found 6 or so weapons and 6 or so guns in 40 hours

[*]Bloodgems are an upgrade item that allows you to change the attributes of a weapon, ex.
increasing physical attack power, adding poison damage, or increasing scaling - all the weapons in the game are customizable with bloodgems

[*]Did not beat the game but they feel like it is less replayable than its predecessors (this does not count the Chalice Dungeon or multiplayer components)

[*]You can keep up to 5 dungeon configurations in your Chalice Dungeon stock

[*]Lantern checkpoints are not "overabundant" like the bonfires of Dark Souls II, you open shortcuts rather than getting new bonfires (ala Demon's Souls)

[*]"Discrete areas flow together to create a believable world" - separating the hub from the main gameworld allows the world itself to be more coherent, interconnectivity is present and very complex throughout the game - they compare it directly to Dark Souls' "falling apart" in the second half and say that unlike Dark Souls, Bloodborne maintains its dense, interconnected world design through the other game. They say several areas rival Firelink Shrine in terms of interconnectivity.

[*]They say in Souls you are frequently scared of dying, but in Bloodborne you are also scared of what is coming to kill you - "There is a moment in Dark Souls that we will never forget: down in the Depths, picking up an item from a corpse and a slime dropping onto our head. We spent the rest of the level panning the camera endlessly for unseen threats, no longer scared of dying, but of moving. Imagine a whole game of that." - For this reason they think taking the replayability factor to CD makes more sense.

[*]Torch may be very important for newcomers/first playthroughs

[*]There is a new mechanic they are not allowed to discuss

[*]"If you thought From Software was going soft, Hidetaka Miyazaki is about to put you brutally
back in your place. And if you've been watching this generation from the sidelines, unmoved by the remasters and rush jobs while you wait for the first true essential to arrive, now's the time. As if there was ever any doubt, Miyazaki and his team have done it all over again."

Blij om te lezen. Eindelijk iets tegen al die mensen die vol hielden dat het té makkelijk zou worden en te langzaam speelde. Had al totaal niet dat idee in de Alpha, en blij dat het eindproduct hier ook niet aan mee doet. Nu nog 2 weekjes wachten (en hopelijk hoef ik mijn woorden niet terug te nemen :P )

[ Bericht 3% gewijzigd door Disker91 op 11-03-2015 22:43:45 ]
  woensdag 11 maart 2015 @ 22:37:32 #238
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_150548334
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef fyah het volgende:
geen idee, volgens mij is het overal dezelfde prijs. Maar 50 eu voor een jaar online + gratis spellen (moet je wel net van houden ;) ) is nog niet zo duur.
leef de leven
  woensdag 11 maart 2015 @ 22:38:35 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_150548400
quote:
And if you've been watching this generation from the sidelines, unmoved by the remasters and rush jobs while you wait for the first true essential to arrive, now's the time.
Gedurfd. Mooie woorden sowieso al die quotes. Zou er bijna zelf aan beginnen als het niet zo moeilijke game zou zijn :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_150548571
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gedurfd. Mooie woorden sowieso al die quotes. Zou er bijna zelf aan beginnen als het niet zo moeilijke game zou zijn :@
Heb bij alle Souls games Platina, ik denk wel weer dat deze game mijn geduld weer op de proef stelt, hoewel Souls game op zich niet zo heel moeilijk zijn als je ze eenmaal door hebt (al dan niet wat laat).

Welke game heb jij gedaan uit de serie waardoor je bent afhaakt btw?
pi_150548602
dubbel
pi_150548770
http://gematsu.com/2015/03/project-cars-delayed-mid-may :')

Heb ook niet zo'n vertrouwen meer.
pi_150548972
Ik ben bij de eerste Dark Souls gestopt bij die dubbele baas. Dat stomme stilstaan tijdens healen.
----
pi_150549080
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Xenoblade Chronicles X
Die komt uit voor de Nintendo Wii U, Hij vroeg om Sony Knallers
pi_150549637
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:48 schreef KingLysandus het volgende:
Ik ben bij de eerste Dark Souls gestopt bij die dubbele baas. Dat stomme stilstaan tijdens healen.
Smough and Ornstein O+ >:)

pi_150549730
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als je een exclusieve deal hebt met sony zorg je wel dat je mooie woorden gebruikt natuurlijk :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_150549777
quote:
Last Guardian. Believe. E3, alles.
pi_150549786
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2015 23:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als je een exclusieve deal hebt met sony zorg je wel dat je mooie woorden gebruikt natuurlijk :P
o|O

Laten we het positief houden :(
pi_150549871
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 23:02 schreef Disker91 het volgende:

[..]

o|O

Laten we het positief houden :(
Het is gewoon de waarheid. Ze gaan geen game afkraken waar ze een exclusieve embargo-deal mee hebben.

Het zal vast het Souls-gevoel weer geven, maar goed, ik vind Demon/Dark Souls ook niets aan, het gaat me allemaal te traag en houterig qua vechten, dus ik laat die lekker schieten. Misschien ooit budgetbakkenwerk, als ik zin heb om me over die traagheid heen te zetten. Maar niet voor het volle pond iig.
  woensdag 11 maart 2015 @ 23:06:00 #250
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_150549962
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:41 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Heb bij alle Souls games Platina, ik denk wel weer dat deze game mijn geduld weer op de proef stelt, hoewel Souls game op zich niet zo heel moeilijk zijn als je ze eenmaal door hebt (al dan niet wat laat).

Welke game heb jij gedaan uit de serie waardoor je bent afhaakt btw?
Demon en Dark beide geprobeerd.

Kan er niet tegen dat je na wat pijn en moeite een stuk hebt gedaan en je daarna in één hit dood bent omdat er ineens een veel te groot monster voor je neus verschijnt. Fuck dat.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')