Als The Last Guardian in 2015 nog in de winkels ligt ga ik een taart bakken in de vorm van een PS4.quote:
Tja als de game je niet ligt dan kan je het moeilijk leuk vinden. Maar traag? Dat heb ik echt niet meegekregen met Dark Souls (ook net met de Bloodborne alpha). Maar ik denk wel dat deze game goed gaat scoren. Denk dat onze meningen teveel verschillen maar vond de animaties juist vloeiend, en een enorme goede hit detection (in DS1, niet in DS2).quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid. Ze gaan geen game afkraken waar ze een exclusieve embargo-deal mee hebben.
Het zal vast het Souls-gevoel weer geven, maar goed, ik vind Demon/Dark Souls ook niets aan, het gaat me allemaal te traag en houterig qua vechten, dus ik laat die lekker schieten. Misschien ooit budgetbakkenwerk, als ik zin heb om me over die traagheid heen te zetten. Maar niet voor het volle pond iig.
Misschien houd ik wel van mijzelf pijnigen, het is inderdaad trail and error de eerste keer. Vind dat juist leuk, beetje de omgeving leren kennen en uitbuiten. Maar 9 van de 10 keer kan je er zo omheen rennen mocht je dat willenquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Demon en Dark beide geprobeerd.
Kan er niet tegen dat je na wat pijn en moeite een stuk hebt gedaan en je daarna in één hit dood bent omdat er ineens een veel te groot monster voor je neus verschijnt. Fuck dat.
Het is ook mijn mening, maar ik vind de uithalen van wapens etc echt zo vreselijk traag. Als dat de moeilijkheid moet vergroten dan vind ik dat zelf een mindere manier om dat te doen. Bloodborne moet dan die "win leven terug door aan te vallen" hebben om te zorgen dat je niet als een defensieve zandzak gaat spelen, maar nog is het niet mijn spelsoort.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:08 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Tja als de game je niet ligt dan kan je het moeilijk leuk vinden. Maar traag? Dat heb ik echt niet meegekregen met Dark Souls (ook net met de Bloodborne alpha). Maar ik denk wel dat deze game goed gaat scoren. Denk dat onze meningen teveel verschillen maar vond de animaties juist vloeiend, en een enorme goede hit detection (in DS1, niet in DS2).
Ik zit vast weer in de zaal daar tijdens de E3, echt als die daar eindelijk eens wordt aangekondigd gaat het dak eraf. Mensen rennen nakend over het podium, Vita's die geofferd worden, alles.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als The Last Guardian in 2015 nog in de winkels ligt ga ik een taart bakken in de vorm van een PS4.
Niet 1, maar 2 CoD aankondigingen!!! Een remaster en een nieuw deelquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:15 schreef Pheno het volgende:
Al hoop ik sowieso dat ze met meer komen dan vorige E3, want dat was best meh.
Xenoblade wordt zo geniaal dat zelfs Sony het zal aanbiddenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:50 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Die komt uit voor de Nintendo Wii U, Hij vroeg om Sony Knallers
Van mij mogen ze de oude medal of honors wel remaken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:17 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Niet 1, maar 2 CoD aankondigingen!!! Een remaster en een nieuw deel![]()
Zie het nog echt gebeuren ook.....
Allied Assaultquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:21 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Van mij mogen ze de oude medal of honors wel remaken.
Die gaat ongetwijfeld komenquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef DKUp het volgende:
Kom maar op met: Uncharted Collection Remastered.
Tetris Remastered.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Die gaat ongetwijfeld komen
Nog geen enkele van gespeeld dus lijkt mij wel tof
Maar als we toch gaan Remasteren voor de PS4, doe dan maar Tales of Symphonia (alweer), Skies of Arcadia (alweer) of Knights of the Old Republic. Mass Effect mag ook wel
nee gewoon SSX trickyquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Maar als we toch gaan Remasteren voor de PS4, doe dan maar Tales of Symphonia (alweer), Skies of Arcadia (alweer) of Knights of the Old Republic. Mass Effect mag ook wel
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Knights of the Old Republic. Mass Effect mag ook wel
Je bedoelt SSX3, want Tricky was een stuk minder goed. Helaas.quote:
The Last Guardianquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit vast weer in de zaal daar tijdens de E3, echt als die daar eindelijk eens wordt aangekondigd gaat het dak eraf. Mensen rennen nakend over het podium, Vita's die geofferd worden, alles.
Waarom games nog een keer spelen? Zo zonde van je tijd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Omdat ze supertof waren. Bovendien is het al erg lang dat ik die gespeeld heb, dus weet alleen nog de hele grote lijnen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 05:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom games nog een keer spelen? Zo zonde van je tijd.
Yes please!quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je bedoelt SSX3, want Tricky was een stuk minder goed. Helaas.
Vanquish, Ninja Gaiden Black, Deus Ex, Skyrim, etc etc mogen wat mij betreft ook HD Remasters krijgen. Jade Empire en Rallisport Challenge 2 HD en NBA Street v3 en Def Jam Fight for New York zijn allemaal ook zeer welkom.
Oh, en Super Meat Boy HD. Geef me Super Meat Boy HD. I need Meat!!!
Ik ben voor een Skyrim remakequote:Op donderdag 12 maart 2015 07:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Eem skyrim remakeasjeblieft niet zeg... Speel die game met mods op de pc of gewoon op de ps3.
[ afbeelding ]
Skyrim, Mass Effect etc zijn gewoon nog in de winkel verkrijgbaar. Remakes hebben in mijn ogen alleen nut als ze van DOS of ouder zijnquote:Op donderdag 12 maart 2015 07:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Omdat ze supertof waren. Bovendien is het al erg lang dat ik die gespeeld heb, dus weet alleen nog de hele grote lijnen.
Ik zou zondag 14 juni in je agenda zetten als ik jou was.quote:Op donderdag 12 maart 2015 07:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nou doe mij maar gewoon weer iets nieuws zoals Fallout 4.
Juist ja, of portal 3.quote:Op donderdag 12 maart 2015 07:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nou doe mij maar gewoon weer iets nieuws zoals Fallout 4.
Dat heb ik met al die remakes wel. De games liggen net in de budgetbak, en dan moet er weer een remakes komen. Ik snap dat er mensen blij zijn met alles door de droogte van nieuwe games, maar remakes van games die al HD zijn op last-gen of die ik nog steeds in de winkel zie liggen vind ik meh en cheap.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:27 schreef Mystikvm het volgende:
maar niet iets wat ik twee jaar geleden nog gespeeld heb.
Echt jouw kontgat moet echt stinkjaloers zijn op je mond, gezien de hoeveelheid stront er dagelijks uit komt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:49 schreef RRuben het volgende:
Remakes zijn net als indies. Een hoop mensen vinden ze kut maar er zijn ook mensen die het wel chil vinden
Man, man, man...... Dit is langzamerhand ook wel een drama hoor. Heb hem al tijden in de pre-order staan, nog toen hij op eind vorig jaar stond. In de zomer game ik nauwelijks dus mei is voor mij al aan de late kant.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Project CARS weer uitgesteld, nu half mei release.
Ik moest hier veel te hard om lachen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Echt jouw kontgat moet echt stinkjaloers zijn op je mond, gezien de hoeveelheid stront er dagelijks uit komt.
Ik heb werkelijk nooit ongelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als het Watch Dogs was had je ook ongelijk
Deze zet ik op een tegeltjequote:Op donderdag 12 maart 2015 08:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Echt jouw kontgat moet echt stinkjaloers zijn op je mond, gezien de hoeveelheid stront er dagelijks uit komt.
Dat is wel waar het hoort, zo oud als ie isquote:
vertel, opaquote:Op donderdag 12 maart 2015 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel waar het hoort, zo oud als ie is.
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/thema's/cid=STORE-MSF75508-THEMESANDWALLSquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
Hoe kan ik nieuwe themes downloaden? Via settings > themes staat find in store maar daar zie ik niks
Volgens mij doet ie dat al wel?quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:40 schreef RvLaak het volgende:
gisteren erachter gekomen dat de PS4 geen CD's speelt![]()
. Is er een indicatie dat dit in de toekomst wel mogelijk is?
Waarom zou je op je ps4 cd's willen spelen...quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:40 schreef RvLaak het volgende:
gisteren erachter gekomen dat de PS4 geen CD's speelt![]()
. Is er een indicatie dat dit in de toekomst wel mogelijk is?
Omdat de PS4 op die verdieping het enige apparaat is wat die form-factor af kan spelen. Beetje amateuristisch imo om wel DVD en BluRay te ondersteunen, maar geen CDquote:Op donderdag 12 maart 2015 10:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom zou je op je ps4 cd's willen spelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |