Nee, ik ben nog geen opa, alleen vader, en mijn zoon kwam zojuist binnenvallen, laters.....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Misschien is Mo ook al wel opa, je weet het niet he?
Stront aan de knikker, bah ik zit net te eten......ik zet dit uit.quote:
zo simpel kan het dus zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stront aan de knikker, bah ik zit net te eten......ik zet dit uit.
Werkt alleen als hij zit te etenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:41 schreef sacha het volgende:
[..]
zo simpel kan het dus zijn![]()
*mental note maakt*
Lekker gekquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en dat doet hij op onvoorspelbare momenten
Want je weet niet watskeburt...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jullie weten niet hoe het werkt, dat weet ik zelf niet eens.
Ik heb er geen meerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij wiens grootje moeten we zijn?
wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
Je bestelling wordt op dinsdag 3 maart 2015 Avond (18:00-21:00) afgeleverd.
zal wel precies 21.00 uur worden![]()
Kan ik eindelijk gaan douchen
Is van die Griek, maar die slaapt al, moet morgenochtend om 4 uur weer werken dus dan gaat zijn wekker om 2 uur, kabeltjes en shit, ik weet niet eensquote:
Mijn UV werende hoed die ik had besteld heb ik nooit meer iets van gehoord trouwensquote:
Uw bestelling van 03.03.2015 wordt op dit moment in ons verzendcentrum verwerkt:quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
Je bestelling wordt op dinsdag 3 maart 2015 Avond (18:00-21:00) afgeleverd.
zal wel precies 21.00 uur worden![]()
Kan ik eindelijk gaan douchen
nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie weer een videorecorder gekocht?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie weer een videorecorder gekocht?
3 paarden voor je vrouw?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo mijn auto ff leeghalen, ligt aardig vol.
Oude rot-computersquote:
Een conferencing scherm?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog iemand een 70 inch presentatiescherm nodig met camera?
[ afbeelding ]
Eens kijken of ik de muziek nog herken .....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:24 schreef sacha het volgende:
vanavond op Rtl 7, Drive![]()
met mooie muziek van Brian Eno
Dat is vanaf nu over nu jij je meldtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
Het is ook wel erg rustig hier geloof ik.
Maak je niet drukquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tenzij ik weer onder mijn steen kruip omdat ik verkeerde dingen uit mijn vingers laat komen.
Ik heb uberhaupt geen idee wat er aan de hand was ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te veel mensen die dat nu tegen me zeggen. Werkt eigenlijk juist averechts.
Ik wil het niet eens meer weten. Volgens onderwerp graag.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt geen idee wat er aan de hand was ...
Wat vindt je leuk?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
Nee, vermaak mij, zodat ik stop met onzin uitkramen op dat internet.
Ach joh, dat zeggen ze van mij ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
Nee, vermaak mij, zodat ik stop met onzin uitkramen op dat internet.
Maar jij staat wel achter je eigen onzin, ik soms niet, dan roep ik maar wat. En dat is dan net wat mensen verkeerd/serieus opvatten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach joh, dat zeggen ze van mij ook.
Mijn laptoppie en pc zijn pas weer opgeschoond. had een hoop crap ertussen staan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn computer.Verkeerde vraag nu voor mij. Volgende graag.
Jij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Ah, de wachtkamer loopt weer vol.
Wie is de laatste?
Ik ken dat, vorige week ook weer iets binnengehaald, maar nog geen zin gehad om het uit te zoeken. Komt nog wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn laptoppie en pc zijn pas weer opgeschoond. had een hoop crap ertussen staan.
De zin en de onzin is bij mij soms niet te scheiden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar jij staat wel achter je eigen onzin, ik soms niet, dan roep ik maar wat. En dat is dan net wat mensen verkeerd/serieus opvatten.
EN volgende week ben je het vergeten wat het was een staat het er maar en als het een programma is doet het misschien ook nog iets met je gegevens of de performance van je pc....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken dat, vorige week ook weer iets binnengehaald, maar nog geen zin gehad om het uit te zoeken. Komt nog wel.
Niet proberen dus bij jou.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De zin en de onzin is bij mij soms niet te scheiden.
Dat had ik ook al een tijdje niet, toch maar zin gemaakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken dat, vorige week ook weer iets binnengehaald, maar nog geen zin gehad om het uit te zoeken. Komt nog wel.
Ja ja ik weet het. Ik ga het morgen wel even uitzoeken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
EN volgende week ben je het vergeten wat het was een staat het er maar en als het een programma is doet het misschien ook nog iets met je gegevens of de performance van je pc....
Ja zeg, heb er pas een paar dagen last van, ik weet hoe het komt, mijn virusscanner heeft de belangrijkste shit al weggehaald, moet alleen nu nog iets zoeken waar ik dat bestandje kan vinden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat had ik ook al een tijdje niet, toch maar zin gemaakt.
Zeker.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uiteraard. Baas over je eigen leven.
Waarom niet meteen als je het merkt even een systeemherstel naar een dag ervoor?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, heb er pas een paar dagen last van, ik weet hoe het komt, mijn virusscanner heeft de belangrijkste shit al weggehaald, moet alleen nu nog iets zoeken waar ik dat bestandje kan vinden.Komt goed.
Omgquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker.
Sommige mensen kunnen dat wel...
Vergeet altijd een punt te maken. Kweet niet of dat automatisch gaat en ben er al even mee bezig geweest, had geen zin meer, toen kwam het echte leven weer langs en nu ben ik een paar dagen verder. Morgen kijk ik er naar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom niet meteen als je het merkt even een systeemherstel naar een dag ervoor?
Gooi wat in de groep en we haken in.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vergeet altijd een punt te maken. Kweet niet of dat automatisch gaat en ben er al even mee bezig geweest, had geen zin meer, toen kwam het echte leven weer langs en nu ben ik een paar dagen verder. Morgen kijk ik er naar.Ok, ander onderwerp dan maar weer.
Oeh oeh, zelfkennis beschik ik wel over. Schiet er alleen geen ruk mee op.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige mensen die dat niet kunnen, hebben wel zelfkennis...
Eeeeehhhhh, lekker weertje vandaag.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gooi wat in de groep en we haken in.
Ja lekker, de hele dag regen hier.quote:
Heb ik ook wel eens last van.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd nat toen ik boodschappen deed....
Ben je al naar 50 Shades of Grey geweest?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh oeh, zelfkennis beschik ik wel over. Schiet er alleen geen ruk mee op.
Buiten?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gezellie, wat voor weer had jij vandaag?
Zolang ik niet naar buiten hoef op de fiets ik ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is minder leuk. Alhoewel ik zelf de regen wel erg fijn vind.
Ook zo'n hekel aan buiten?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Buiten?
Die 2 minuten dat ik buiten was was het donker en droog
Ik heb gisteren ook bijna 2 uur zitten kijkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben me de de hele tijd met oude reclameblokken aan het vermaken
Klopt, voorwaarde is dat ik er niet doorheen hoef op de fiets of scooter. Anders te nat en soms te pijnlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang ik niet naar buiten hoef op de fiets ik ook.
Ik ook van de week nadat ik het topic zag hier.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben me de de hele tijd met oude reclameblokken aan het vermaken
Ik omschrijf het verkeerd, buiten is leuk, zolang er geen mensen zijn.quote:
Is het toch elke woensdag las i ergens...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:51 schreef D. het volgende:
Oja, ik heb melk en eieren voor morgen; nationale wentelteefjes-dag
Zonder mensen is het ook een doodse boelquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik omschrijf het verkeerd, buiten is leuk, zolang er geen mensen zijn.Maar dat kan niet in de randstad.
jammer dat je zo ver weg woont, anders kwam ik bij je etenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:51 schreef D. het volgende:
Oja, ik heb melk en eieren voor morgen; nationale wentelteefjes-dag
Is dat zo?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het toch elke woensdag las i ergens...
Tijd voor boodschappenquote:Ik heb nog 1 ei, geen melk en geen brood n huis
Je hebt wel vertrouwen in mijn wentelteefjes?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jammer dat je zo ver weg woont, anders kwam ik bij je eten
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zonder mensen is het ook een doodse boel
TV / [USA] The Last Man on Earth
quote:
Als is het maar om de supermarkt te bemannen en bevoorradenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]En ja ja je hebt gelijk, mensen zijn ook nodig.
ja hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt wel vertrouwen in mijn wentelteefjes?
Tosti met banaan dus. klinkt eigenlijk wel lekker.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn moeder maakte vroeger op woensdag nogal eens pizzaboterhammen, met pizzaquicksaus en dan wat kaas er overheen. En speciaal voor mij geen saus, maar plakjes banaan.
Ja ok, dan zijn ze wel handig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Als is het maar om de supermarkt te bemannen en bevoorraden
Wat eet je dan ipv brood?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit brood en melk in huis ...
Als ik het niet zou hebben zou ik het missenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit brood en melk in huis ...
nee, geen tosti: enkele boterham, plakjes banaan, reepjes kaas en dan onder de grillquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tosti met banaan dus. klinkt eigenlijk wel lekker.
Da's behoorlijk langquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb al 100 jaar geen wentelteefjes gegeten
ga ze morgen even brengen bij Dees, en onderweg kom je langs mijn huis, dus daar graag ook wat afleverenquote:
Ok, klinkt wel heel lekker. Paar jaar geleden zou ik rillen bij het idee, nu niet meer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, geen tosti: enkele boterham, plakjes banaan, reepjes kaas en dan onder de grill
Tosti banaan is heerlijk met een beetje kaneel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tosti met banaan dus. klinkt eigenlijk wel lekker.
Lekker, maak jij ze dan?quote:
Ik bak ze regelmatig midden in de nacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb al 100 jaar geen wentelteefjes gegeten
Een goed humeurquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, maak jij ze dan?
Wat zal ik meenemen?
Dat is geen probleem als jij wentelteefjes maaktquote:
Wie weet ga ik het binnenkort wel proberen. Wel met kaas dan, niet met kaneel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tosti banaan is heerlijk met een beetje kaneel.
Kaneel is essentieel. Hey, dat rijmt....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oud witbrood, ei, melk, boter, pan, basterdsuiker, kaneel
Bruin is ook prima, en dan met gewone suikerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oud witbrood, ei, melk, boter, pan, basterdsuiker, kaneel
We komen er samen wel uit danquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is geen probleem als jij wentelteefjes maakt
Volgens mij doe jij de meeste dingen midden in de nacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bak ze regelmatig midden in de nacht.
Kaas met banaan? Ik kan me niet voorstellen dat ik dat lekker vind.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, geen tosti: enkele boterham, plakjes banaan, reepjes kaas en dan onder de grill
Dan zou ik ook geen melk lusten...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn moeder maakte vroeger op woensdag nogal eens pizzaboterhammen, met pizzaquicksaus en dan wat kaas er overheen. En speciaal voor mij geen saus, maar plakjes banaan.
Mijn smaak is het ook niet wel kaas met ananas. Bij banaan en appel hoort kaneel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kaas met banaan? Ik kan me niet voorstellen dat ik dat lekker vind.
Slaap het liefst in de ochtend, begin van de middag sta ik op en kom dan langzaam op gang.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij de meeste dingen midden in de nacht.
Heb je een eigen handboek?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als baby lustte ik al geen pap, ik zat al heel jong aan de boterhammen
Ik vraag me af of KT al jouw eigenaardigheden heeft bijgehouden en er binnenkort een topic over opent...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Pap.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat had ik al door.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Slaap het liefst in de ochtend, begin van de middag sta ik op en kom dan langzaam op gang.
Weet je ook iets tegen die ranzige vellen op pudding of warme choco?quote:
Ik ben met Brinta groot gegroeid, nog steeds lekker af en toequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede oplossing, maar dat deden ze niet dus lust ik nu geen pap.
Over een paar decennia krijg je het desnoods per infuus toegediend...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede oplossing, maar dat deden ze niet dus lust ik nu geen pap.
zo eigenaardig is het toch niet dat ik geen melk lust? Verder lust ik geen margarine/ halvarine, biefstuk en orgaanvlees en ik hou niet van rauwe tomaat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me af of KT al jouw eigenaardigheden heeft bijgehouden en er binnenkort een topic over opent...
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of acht, whatever.
Het blijven klontjes...
Nee!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben met Brinta groot gegroeid, nog steeds lekker af en toe
Gatverdamme, per infuus dan maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over een paar decennia krijg je het desnoods per infuus toegediend...
die kun je er toch gewoon afhalen met een lepel ?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je ook iets tegen die ranzige vellen op pudding of warme choco?
Suiker erop werkt niet bij mij.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, op zich is dat niet eigenaardig, maar met al je bijzonderheden ben je toch wel eigen-aardig...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo eigenaardig is het toch niet dat ik geen melk lust? Verder lust ik geen margarine/ halvarine, biefstuk en orgaanvlees en ik hou niet van rauwe tomaat.
af en toe hč, heel af en toequote:
Ik ben 2 jaar terug toen ik fanatiek trainde iedere dag begonnen met Brintaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Afdekken met plastic keukenfolie tijdens het afkoelen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet je ook iets tegen die ranzige vellen op pudding of warme choco?
Suiker erop werkt niet bij mij.
Heerlijk, ik hou daar ook van.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt, doe ik ook bij de choco, dacht dat je misschien een handige oplossing had. En soms heb je mensen die ze gewoon opeten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
die kun je er toch gewoon afhalen met een lepel ?
Gatverdamme, ik gruwel daarvan.quote:
Ik meer als het er weer uit komt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Ga al over mijn nek als ik het ruik of als ik het kinderen zie eten...
Dat vind ik dus geen eigenaardigheid...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Heel soms heb ik vroege dienst en moet Brinta voor de cliënten maken, sta dan zowat te kokhalzen.
Dan dip ik mijn vinger in de warme chocolademelk en blijft de vel zo aan mijn vingers hangenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, doe ik ook bij de choco, dacht dat je misschien een handige oplossing had. En soms heb je mensen die ze gewoon opeten.![]()
Kreeg ik ook een vel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Afdekken met plastic keukenfolie tijdens het afkoelen.
Hou op, ik zou een bar slechte vader zijn wat dat betreft...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik meer als het er weer uit komt.
Just me is geen kind he.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gatverdamme, ik gruwel daarvan.
Ga al over mijn nek als ik het ruik of als ik het kinderen zie eten...
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan dip ik mijn vinger in de warme chocolademelk en blijft de vel zo aan mijn vingers hangen
OMG.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan dip ik mijn vinger in de warme chocolademelk en blijft de vel zo aan mijn vingers hangen
Aanstellerquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Heel soms heb ik vroege dienst en moet Brinta voor de cliënten maken, sta dan zowat te kokhalzen.
Heb nog nooit een luier gewisseld.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou op, ik zou een bar slechte vader zijn wat dat betreft...
Weer die rillingen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn zusje wilde altijd de vellen van de custardpudding, brrrr
Inclusief verheerlijkt gezichtquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Deed mijn moeder ook. En dan zeker ook hmmm erbij?
![]()
Ze heeft al haar eigen bingokaart. De rest houdt FANN bij in een excel-bestandje.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik vraag me af of KT al jouw eigenaardigheden heeft bijgehouden en er binnenkort een topic over opent...
joh, van de meeste ranzigheid op mijn werk gaat de gemiddelde mens over z'n nek en dar heb ik dan weer weinig last vanquote:
Ik zie het voor me, eigenlijk wel jammer dat ik mijn kinderen nooit zo heb kunnen laten gruwelen.quote:
Piet!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb nog nooit een luier gewisseld.
Als ik dat zou moeten doen ga ik gegarandeerd over mijn nek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedere vader dat minimaal 1 keer verplicht moeten doen, en dan niet alleen bij een pisluier natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja goed idee.... Heb er zoveel gedaan ....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedere vader dat minimaal 1 keer verplicht moeten doen, en dan niet alleen bij een pisluier natuurlijk.
O ja, ik vind Doedezemaar zeer interessant...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze heeft al haar eigen bingokaart. De rest houdt FANN bij in een excel-bestandje.
Een echte vader doet dit ook!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedere vader dat minimaal 1 keer verplicht moeten doen, en dan niet alleen bij een pisluier natuurlijk.
Netjes van jou. En je hebt het overleefd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja goed idee.... Heb er zoveel gedaan ....
Dat alleen al is een goede reden om geen vader te willen zijn...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Plaatsvervangende trots...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb dat altijd deskundig weten te vermijden.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Echt verschrikkelijk soms wat er in die luiers zit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat alleen al is een goede reden om geen vader te willen zijn...
Ik vind dat best wel raar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb dat altijd deskundig weten te vermijden.
volwassenen die niet kauwen....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Echt verschrikkelijk soms wat er in die luiers zit.
Een soort groenbruine spinazie a la creme en dan ligt zo'n kind nog te lachen ook vaak...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Echt verschrikkelijk soms wat er in die luiers zit.
Een van de velenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat alleen al is een goede reden om geen vader te willen zijn...
A la bloepquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort groenbruine spinazie a la creme en dan ligt zo'n kind nog te lachen ook vaak...
Zoiets, dat zou ik dus ook niet kunnen, bij een volwassenen, respect voor de mensen die dat wel kunnen.quote:
Gelukkig verschillen de meningen daarover, ik ben voorstander van de juiste persoon op de goede plek.quote:
Ik ben een geëmancipeerde man ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Netjes van jou. En je hebt het overleefd.
Klopt, die vinden het briljant. En later verandert de inhoud ook natuurlijk. Is het niet alleen meer groenbruin.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort groenbruine spinazie a la creme en dan ligt zo'n kind nog te lachen ook vaak...
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit in een luier zien zitten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen de meningen daarover, ik ben voorstander van de juiste persoon op de goede plek.
Hou maar op, mijn cashewnootjes smaken niet best op deze manier...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, die vinden het briljant. En later verandert de inhoud ook natuurlijk. Is het niet alleen meer groenbruin.![]()
bij een bijzonder harig persoon is het helemaal een uitdagingquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoiets, dat zou ik dus ook niet kunnen, bij een volwassenen, respect voor de mensen die dat wel kunnen.
Dat hoeft ook niet meer gekauwd te wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit in een luier zien zitten.
Please...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij een bijzonder harig persoon is het helemaal een uitdaging
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou maar op, mijn cashewnootjes smaken niet best op deze manier...
Jij hebt Mo_Muffin zijn luier weleens verschoond?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Omg, hoe smaken de nootjes nu MM.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb een poepkakpies lachstuip...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt Mo_Muffin zijn luier weleens verschoond?
Had niet anders verwacht, al die watjes tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
#TeamPiet trouwens. Taken verdelen en elkaars kwaliteiten benutten.
Niet elkaar onnodig voor de voeten lopen en dingen doen waar je slecht in bent.
dreadlock party ?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Praatje poep werkt altijd hequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een poepkakpies lachstuip...
Verstandig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verslik me er in, heb ze aan de kant gegooid...
Ik heb er wel meer dan 1 verwisseld. En geen spijt van. Het is wel behoorlijk goor, maar dat zijn dingen die je als goede vader gewoon doet.quote:
en daar dan niet gekauwde zilveruitjes tussenuit zien te krijgen, daar werkt soms een douchestraal niet eensquote:
Als het kind schijt kan je het moeilijk in de kak laten zitten tochquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er wel meer dan 1 verwisseld. En geen spijt van. Het is wel behoorlijk goor, maar dat zijn dingen die je als goede vader gewoon doet.
Omg, beelddenker hier.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en daar dan niet gekauwde zilveruitjes tussenuit zien te krijgen, daar werkt soms een douchestraal niet eens
Is lang geleden dat ik dat gehad heb, maar sommige dingen zie ik voor me...quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en daar dan niet gekauwde zilveruitjes tussenuit zien te krijgen, daar werkt soms een douchestraal niet eens
Please...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor dat melkdrinken krijg ik dan weer niet betaaldquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is lang geleden dat ik dat gehad heb, maar sommige dingen zie ik voor me...
Geen melk lusten, maar wel bij een harige volwassene een luier verschonen.
Respect, maar ik zou toch voor die beker melk gaan. Neus dicht en slikken dan maar...
Heb je een nieuwe fetisj?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt Mo_Muffin zijn luier weleens verschoond?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor dat melkdrinken krijg ik dan weer niet betaald
Het is inderdaad een beetje lastig te rijmenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is lang geleden dat ik dat gehad heb, maar sommige dingen zie ik voor me...
Geen melk lusten, maar wel bij een harige volwassene een luier verschonen.
Respect, maar ik zou toch voor die beker melk gaan. Neus dicht en slikken dan maar...
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het doet, al is het tegen betaling.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik betaal zelfs om melk te mogen drinkenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
He Choco ... Ik had wel gelijk toch dat met je komst hier vanavond opeens iedereen weer wakker isquote:
Dit staat er wat raar...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik drink de melk van DDM dan wel en betaal haar daarvoor...
Dat wel, maar dat komt niet door mij hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
He Choco ... Ik had wel gelijk toch dat met je komst hier vanavond opeens iedereen weer wakker is
Dan kwam het door mij ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat komt niet door mij hoor.![]()
Mensen zijn gewoon weer wakker of klaar met bezigheden en zoeken nu ontspanning.
Ik heb daarom enorm veel respect voor mensen als jij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is geen dagelijks werk hoor, ik werk steeds minder op de echt verzorgende groepen, maar het komt nog steeds af en toe voor. Of dingen als diarree die via de broekspijp naar beneden loopt, ook altijd een succes.
Weet je, zij kunnen er niets aan doen. In zo'n situatie zou ik zelf ook graag geholpen willen worden als ik het zelf niet zou kunnen.
Neuhj, ik heb gewoon weer wat energie (al is het nog niet veel), dus kom ik o.a. hier weer even euhmmm tja wat doe ik hier eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat komt niet door mij hoor.![]()
Mensen zijn gewoon weer wakker of klaar met bezigheden en zoeken nu ontspanning.
Je hebt volkomen gelijk dat ze er niets aan kunnen doen, dan nog vind ik het knap dat jij het werk kan doen. Dat is het gewoon ook. Respect voor mensen die zulk werk doen als jij.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is geen dagelijks werk hoor, ik werk steeds minder op de echt verzorgende groepen, maar het komt nog steeds af en toe voor. Of dingen als diarree die via de broekspijp naar beneden loopt, ook altijd een succes.
Weet je, zij kunnen er niets aan doen. In zo'n situatie zou ik zelf ook graag geholpen willen worden als ik het zelf niet zou kunnen.
DDM melkt haar logees waren we vanochtend achter gekomen, dus dat maakt het ietsje minder raar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik drink de melk van DDM dan wel en betaal haar daarvoor...
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk dat ze er niets aan kunnen doen, dan nog vind ik het knap dat jij het werk kan doen. Dat is het gewoon ook. Respect voor mensen die zulk werk doen als jij.
Zie je wel, chuf praat een beetje raar. En geen idee wat je kom doen, als je het maar gezellig vind.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:44 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Neuhj, ik heb gewoon weer wat energie (al is het nog niet veel), dus kom ik o.a. hier weer even euhmmm tja wat doe ik hier eigenlijk?
Je zou het vaker moeten doen, want het staat je juist zo goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daarom enorm veel respect voor mensen als jij.
Petje af (en dat doe ik niet vaak. Hč Dees...?).
het is een onderdeel van iets dat verder het leukste werk van de hele wereld is. Ik word ervoor betaald om raar te doenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk dat ze er niets aan kunnen doen, dan nog vind ik het knap dat jij het werk kan doen. Dat is het gewoon ook. Respect voor mensen die zulk werk doen als jij.
Ho maar...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DDM melkt haar logees waren we vanochtend achter gekomen, dus dat maakt het ietsje minder raar.
Tijdens mijn werk draag ik 'm niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou het vaker moeten doen, want het staat je juist zo goed.
Dat is een mooie combinatie dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is een onderdeel van iets dat verder het leukste werk van de hele wereld is. Ik word ervoor betaald om raar te doen
Dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens mijn werk draag ik 'm niet.
Sowieso binnen niet...
Heb een jaar busje gereden met die mensen om wat zinnigs te doen maar werd er gek van.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is een onderdeel van iets dat verder het leukste werk van de hele wereld is. Ik word ervoor betaald om raar te doen
choco bebe die juich smiley, ik zie je gewoon elke keer voor me zo achter je pc met van die dingenquote:
billen en tetten hierquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Bagger ze vannacht, ik ga dromen van strontluiers en bekers melk...
Onzinnige kinderen werkt dan niet neequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een jaar busje gereden met die mensen om wat zinnigs te doen maar werd er gek van.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:47 schreef MadMaster het volgende:
En zilveruitjes in konthaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Dat verhaal wat je toen vertelde, de verhalen, kan ik beter zeggen, ik moest wel lachen toen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een jaar busje gereden met die mensen om wat zinnigs te doen maar werd er gek van.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
choco bebe die juich smiley, ik zie je gewoon elke keer voor me zo achter je pc met van die dingen
dat is ook precies de juiste aanpakquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat verhaal wat je toen vertelde, de verhalen, kan ik beter zeggen, ik moest wel lachen toen.
Dat je wel eens te hard remde en zo.
Ja dat .... Best wel gevaarlijk ...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat verhaal wat je toen vertelde, de verhalen, kan ik beter zeggen, ik moest wel lachen toen.
Dat je wel eens te hard remde en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |